Victoria: MORGEN is het dan zover! :dance:
Hopelijk zal de gel een begin gaan maken! Zodat jullie nu snel jullie meisje in de armen mogen sluiten! :inlove: :thumbup:
Heel veel succes morgen!! :thumbup:
Evelien: phoe… wat kan jij schrijven zeg!! :lol: :lol: Toen je schreef even kort…scrolde ik al naar beneden om dat even te checken :lol: :lol: En zag meteen dat ik wel even rustig kon gaan zitten :mrgreen:
Maar hartstikke leuk zo’n weekend met die meiden!! Ze willen vast snel nog een keer komen logeren :mrgreen:
Lynnty: dus misschien toch wel een huisje op het oog! :thumbup:
Marloes: Mooie foto! :thumbup: Wat een rijkdom!!!
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
@victoria… veel succes morgen en zal aan jullie denken!!!.. hopelijk slaat de gel meteen aan, maar wees niet teleurgetseld als het niet gebeurt… je hebt iig gauw je meisje in je handen het gaat niet meer zo lang duren!!!
@evelien… klinkt ook als een zeer geslaagd iets het logeren van jenichtje … leuk hoor!!!
@marloes… idd lekkere kids heb je hoor!!!
hier ben ik net weer alleen thuis… Jaap is net weer vertrokken met de vrachtwagen richting België… Evert komt zo dalijk weer thuis (19.30) van zijn vader dus heb ff het rijk alleen … en ben met een scheef oog momenteel het voetbal aan het volgen…
liefs miranda :vlinder:
Thnx meiden :-* :-*
Victoria, hier wordt aan je gedacht. Hopelijk gaat het inleiden zo goed dat je al snel je tweede meisje gezond en wel in je armen mag houden!
Vic je bent een kanjer en het gaat goed komen, maar ik weet je bent niet eerder tevreden dan dat het krijsend op je buik ligt nou maar hopen dat mini muts morgen eruit wil komen
Linda Wilco woont nog op het oude adres komt vast wel goed
Nou morgen dan is het zover Luna dag ht hele weekend ben ik er al mee bezig. En wat denk je moet ik net 20 min wachten op mijn trein dus ik nog ff snel de Bruna in loop ik gelijk een kaart tegen het lijf voor moederdag waar Tinkerbell op staat hoe is het mogelijk heb de kaart dus ook maar gelijk gekocht kadootje van mijn meisje
Liefs Marielle :vlinder:
Victoria: heel veel sterkte en succes morgen! We denken aan je.
marielle hier brand een kaarsje voor je meisje :-* hou je goed he.
hier net bericht gekregen van vrienden van ons dat hun kindje deze middag geboren is, het is een jongetje MAURO en weegt maar liefst 4.300 kg amai wat een kanjer, gelukkig via keizersnede.
had het even moeilijk ermee maar het gaat wel, ben wel tevree voor hen.
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Victoria, Succes Succes Succes :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik moest vanmorgen gelijk al aan je denken en hoop zo voor je dat de gel aanslaat!! Hopelijk heb je je meisje vandaag nog in je armen!
Marielle, mijn gedachten zijn ook bij jou meisje :kaars: 2 jaar alweer
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
@victoria… veel succes vandaag en hopelijk hebben jullie gauw jullie meisje in de armen… :thumbup: :thumbup:
@mariëlle… de gedachtus zijn hier ook bij jullie… heel veel sterkte vandaag!! :hug: … hier brand een kaarsje voor Luna… :kaars:
Marielle,
:vlinder: Bam, het derde jaar gaat in van het moeten missen. Toch hoop ik dat het ondanks het verdriet een ‘goede’ dag wordt. Luna, voor altijd! :kaars:
Bedenk me net dat Victoria’s meisje misschien vandaag wordt geboren op deze speciale dag voor jullie Marielle. Pijnlijk maar ook mooi.
:-* voor jullie reacties op de foto. Ja, ben ook erg blij met al mijn kindjes. Het is een weelde. Maar ook Daantje* had erbij gemoeten.
Lyntty, succes met de huisjes. Is leuk om te doen.
Had jullie geeneens laten weten dat ik precies 2 weken geleden van de trap ben gesodemieterd. MET LASSE OP MIJN ARM. Onderaan beland leek alles in orde met hem, maar ik kon niet meer opstaan vanwege pijn aan mijn voet. Heb Lasse op de grond gelegd en ben naar mijn phone gekropen. Daar heb ik Martijn gebeld op zijn werk en die heeft de buurvrouw gebeld. Gelukkig kwam ze direct. Huisarts langsgeweest en toen voor foto’s. Bleek niks gebroken te zijn, maar de voet bleef heeeel pijnlijk. Afgelopen donderdag toch weer naar het ziekenhuis gestuurd. Nu mag ik de voet 2 weken helemaal niet belasten, maar het leek op een dysplasie. Het is in ieder geval zwaar gekneusd. Valt tegen met zo’n kleintje. Ik kan praktisch niks beginnen (of met heel veel hangen en wurgen). MAAR GODDANK IS MIJN LASSEKE OKE!
Marlous, ik ben helemaal vergeten te reageren op de foto :oops: En dat terwijl ik het juist leuk vond een foto te zien.
Ik vind Lasse eigenlijk ook best op Daantje lijken, alleen wat minder donker en alweer een stukje groter.
Tjonge wat een toestand! Gelukkig is het alleen jou voet en niets met Lasse. Maar toch wel erg onhandig. Veel succes en hopelijk gaat je voet snel vooruit!
Ja Evelien, hij lijkt op Daantje. Niet altijd. Op gegeven moment begon hij te slapen en dan was hij heel erg ‘weg’. De geest was eruit zeg maar. En op die momenten… Het was gewoon eng.
Zal vaker fotootjes proberen te plaatsen. Whahahaha.
Probeer ook iets meer weer hier te kletsen. Ben aan het opbouwen.
Lieve Marielle
Vandaag is Luna Fay :**: 2 jaar geworden.
Er staan vandaag bij mij twee kaarsjes aan…
:kaars: :kaars:
Al twee jaar moet jij je kleine meid missen
:hug: :hug:
Hoop dat je er toch nog een mooie dag van kan maken.
Victoria en sacha
Heel veel succes en sterkte vandaag!!
Hopelijk komt er snel het prachtige nieuws dat jullie meisje is geboren :inlove: :mrgreen: :dance:
Marielle :hug: vandaag 2 jaar geleden dat jullie princes geboren is
Helaas mocht ze niet blijven.
Vandaag branden de kaarsjes voor jullie en voor Luna.
Heel veel sterkte vandaag.
Victoria succes meid en dat je vandaag je meisje dan eindelijk in je armen.
Denk aan jullie :-*
Marielle: vandaag is het Luna’s verjaardag. Maak er ondanks het slechte weer een mooie dag van.
He lieverds vanochtend regende het nog keihard hier en toen we naar het cb met Quillan liepen kwam de zon erdoor bij Luna was het helemaal fantastisch net alsof het zo moest wezen.
Vandaag een pittige dag alweer 2 jaar erbij god wat gaat dat snel zeg die tijd onvoorstelbaar.
Liefs Marielle :vlinder:
Volgens mij heeft Luna idd even het zonnetje aangezet, want hier de hele dag alleen nog maar regen gezien! En nog meer regen
Kippevel.
marielle ik denk aan je meid!! dikke :hug:
hier brandt een kaarsje voor haar!!
hm :think: nog niets van victoria gehoord, zou ze dan toch haar meisje al op haar armen dragen??! ik hoop het voor haar!!
hier een wat moeilijke dag vandaag, heb het weer zo met senne* de laatste tijd, het lijkt ook veel moeilijker te worden het verdriet, het weegt door, hier ook nog effe en dan een jaar en ik zie er enorm tegenop. hopelijk kan mijn nieuwe job me wat verheugen, en zit er binnenkort een verhuis in. want ik heb enorme nood aan een nieuwe start. en Senne* gaat mee met de verhuis!! maar dan wel als we een huis gevonden hebben om te kopen, want voor de moment is het niet zo veel raars in de buurt qua kopen. tzou kunnen dat we nog een jaartje huren en ondertussen verder uitkijken.
groetjes lynn mama van senne en :**:
hoi hoi meiden…
ik lees zo nu en dan ook es met de andere maandmamma’s mee dus was net ff bij de mei mamma’s aan het spieken hihi :oops: :oops: … of daar al wat nieuws was en daar stond dit berichtje
Meisen van Victoria
SMS!!!!!
''ik heb 2cm ontsluiting en veel pijnlijke weeen hopelijk beval ik snel''
En er stond dus afval i.p.v beval dus ze heeft echt wel pijnlijke weeen
berichtje is overigens afkomstig van renzosmam..
dus dacht laat ik het hier ook maar neerzetten...