Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (8)

dus hopelijk heb ze toch heel snel der meisje in handen!!!

victoria :thumbup: :thumbup:

liefs miranda :vlinder:

Super :dance:

Zet m op meid en hopelijk :pray: duurt t niet meer lang voor je.

Marielle wat speciaal dat t zonnetje ging schijnen zeg. Daar heeft Luna wel een handje in gehad, want

hier regent t al de hele dag en t is nog niet droog geweest.

gog krijg er kippevel van, van victoria.

zet em op meis, nog even tandenbijten en je prinses is er!!!

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Wilde net even melden het nieuws van Vic maar zie dat het al hier staat.

Heb vandaag zulke lieve kaartjes gekregen van mijn kokmaandmama s en zelfs een heel lief boeketje.

Lynn ik stuur heel veel geluk jou kant op meis moge er snel een huisje voor jullie komen en een wondertje in je buik.

Liefs Marielle :vlinder:

victoria pfffffffffff haal ons snel uit de spanning…meiske heel veel sucses gewenst en alle liefs van mij ook al ben ik hier bijna nooit mee…ik denk aan je… :-* :-* :hug:

He Diana hoe is het met je? Druk met de katjes zal vast wel wat een snoepjes zijn het ook zeg.

dank je marielle :-* :-

pfff zit hier vol spanning steeds terug op het forum te kijken of er al nieuws is van victoria :mrgreen: ben zenuwachtig in haar plaats :mrgreen: hopelijk is het snel voorbij, en kan ze volop beginnen genieten nu.

Diana hoe is het nog met je meis?

groetjes lynn mama van senne
en :**:

lieve Marielle,

heeeeeeeeel mega veel sterkte op deze moeilijke dag meid ook ik brand twee kaarsjes vandaag

:kaars: :kaars:

victoria meid nog even dan hou je kleine meid in je armen ik zal vandaag voor je duimen.

knuff willie mama van engeltje twan :**:

Victoria: Zet hem op!!! Het zal alles waard zijn!!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik ga alleen zo wel van het forum. Dus hopelijk zal ik morgen het goede nieuws lezen!!! :inlove: :dance: :mrgreen:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Victoria en Sascha :dance: hartelijk gefeliciteerd :dance: met jullie dochter Sophie

Geniet lekker van elkaar

Liefs Viola

ik heb je in de huiskamer al gefeliciteerd,maar doe het hier nog een keertje :wink: victoria van harte gefeliciteerd met je kleine meid geniet lekker van elkaar lieverd… :smiley:

Marielle hoe ben je gisteren doorgekomen? sorry ik had het niet in de gaten dat het al weer twee jaar geleden was…ik ben je niet vergeten hoor meid…dikke kuss en knuff van mij :-* :hug:

ja hier gaat het wel goed eigelijk…een beetje dubbel weer nu moederdag er aan zit te komen…je denkt dan toch weer vaker aan je kindje dan anders.sinds een paar weken werk ik als vrijwilliger op een peuterspeelzaal en gisteren gingen we met de peuters een moedersdag kado maken(twee handjes in verf dopen en op een gekleurd papiertje)het was leuk om te doen en ook tegelijkertijd zo dubbel en hard.jullie snappen me wel…alle kindjes hadden het er over hoe lief hun mammie wel niet was .heel lief en ontroerend,maar moest soms wel ff slikken.

verder ben ik inderdaad druk met de kitties maar ow wat een leuk werk is het zeg…ze beginnen echt al te lopen en eind van deze week gaan we beginnen met vast voedsel dus dat gaat een gesmeer van jewelste worden maar zoooo leuk…ik heb peter bijna zover dat ik er toch een mag houden,hij word zelf ook met de dag meer verliefder op deze.ik zal nog even een foto laten zien van haar…

nou ik ga even aan de poets hoor…word weer een druk dagje.

doeii meiden :-*

Victoria lieverd wat een prachtige datum gefeliciteerd.

Victoria: gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ontzettend van elkaar.

Marielle: hoe heb je het gisteren gehad? Is het zonnetje een beetje blijven schijnen??

Hier afgelopen nacht een vreselijke dip gehad…lag te piekeren over Ryan en hoe het in het ziekenhuis allemaal is gegaan (niet dat daar iets op aan te merken is hoor, ze waren vreselijk lief in het ziekenhuis) maar ik heb zeker een half uur vreselijk liggen huilen. Wilco was nog beneden en ik zat te twijfelen naar hem toe te gaan, maar heb het niet gedaan. Weet eigenlijk niet waarom niet…maar ja… De dingen komen ook allemaal wat dichterbij nu, volgende week de onderzoeken en dan hopelijk een datum.

Wauwww!!! victoria en sascha… gefeliciteerd met jullie dochter Sophie… echt geweldig!!!

heb de hele tijd aan jullie gedacht… :dance: :dance: :dance:

@diana… :hug: … het is ook niet makkelijk dan …

meiden hier ff een baal dagje het is gisteren onder in mijn rug geschoten en dat doet me zo zeer… heb het nog nooit gehad … als ik maar eenmaal een beetje loop dan gaat het wel weer maar pfff als ik moet opstaan… :cry: … maar goed hopelijk is het gauw weer over…

gister overigens nog een beetje stennis staan schoppen met jaap… die was zondagaaf vertrokken richting België … en ik had tot gisteraaf 19 uur helemaal niks gehoord van hem… normaal belt ie wel 2 keer op een dag… en zelf had ik ook al heel de middag zitten bellen, maar kreeg steeds te horen dat het nummer niet bereikbaar was… dus ik helemaal in de rats of er niks gebeurd was met hem… dus heb mijn broertje opgebeld en die is voor mij gaan uitzoeken waar jaap was (die werken bij de zelfde werkgever)… bleek er niks aan de hand te zijn maar zijn mobiel was stuk, hij had hem laten vallen (en niet in de gaten gehad) en is er daarna over heen gereden met de vrachtwagen tijdens het verplaatsen van d ewagen bij een klant… dus ja in tig stukjes… en de auto telefoon werkte ook op 1 of andere manier niet… hij kon alleen maar gebeld worden … en ja dat nummer had ik niet… maar goed bleek dus niks aan de hand te zijn … maar pfff wat kan een mens dan zich eigen zorgen maken… zullen ook wel de hormoontjes zijn want normaal heb ik er niet zo veel last van …

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Victoria en Sacha ongelooflijk gefeliciteerd met jullie dochter SOPHIE

Gelukkig is het opwekken toch gelukt en hoeven jullie niet nog langer te wachten op jullie mooie meid!

Ik ga snel verder kijken of er elders nog meer staat of misschien een foto :wink: Hoezo nieuwsgierig. :lol:

Niet dat je daarmee moet haasten hoor! Geniet maar lekker van die kleine meid :-

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Miranda, kijk maar uit met die rug. Is het je onderrug?

Ik heb er zelf ook veel last van. Bij Jelte ook, maar toen begon het ongeveer in week 24. En nu ook al vele weken eerder.

Houd maar goed in de gaten en anders naar de fysio voor oefeningen waarbij de klachten kunnen verminderen.

… En niet te zwaar tillen, daarbij ook aan je houding dekking (door je knieën, recht voor je etc, ook al is het niet zo zwaar)

Ik kan me voorstellen dat je gisteren wel schok dat je niets hoorde van Jaap. Had hij zelf niet zoiets van dat hij nog niets van jou had gehoord?

:shifty: Mannen… Hormonen… :lol: Gelukkig is het goedgekomen en heb je zo je contacten :wink:

Roheryn, Dat gepieker klinkt mij in de oren dat je al flink bezig bent met de ondezoeken volgende week! Gelijk ook weer een stukje verwerking over Ryan. :hug:

En dat alleen liggen huilen, herken ik ook wel. Soms heb je niet zo de behoefte om uit te leggen waarom je huilt. Wekt ook weer de tranen op bij de ander, terwijl je jezelf afvraagt waarom je ligt te huilen.

En eigenlijk is het ook best wel fijn om gewoon weer eens flink te huilen.

Diana, wat leuk dat je werkt op een peuterspeelzaal! Hoevaak eigenlijk? Zal nu wel extra druk zijn dan met die kittens :inlove: Wat een schatjes. Ik kijk regelmatig naar de foto’s in de huiskamer hoe het met ze gaat.

En toch 1 houden? Ojee. hahahahaha. Maar ik kan het mij goed voorstellen hoor! :inlove: :inlove:

Ojee… tijd… ik moet alweer gaan zwangerschaps zwemmen. Tot straks, en dan ook meer tijd om te kijken of er meer info is over Sophie :inlove:

Liefs, Evelien :vlinder:

thnxx evelien… ja ik zit te denken om een afspraak te maken bij de dokter als het zo blijft… kijken of die er wat voor heeft… en vaan jaap heb ik vandaag vrij af gekregen hihi … moest maar rustig aan doen en het werk kwam wel weer … evert is vanmiddag spelen bij zijn vriendinnetje dus ga lekker op bed dvd kijken… misschien dat dat wel helpt …

en wat betreft jaap… :wall: :wall: … die had daar helemaal niet aangedacht… zijn reactie was ach johh maak je nie zo druk… geen nieuws is goed nieuws!!! … dies zo makkelijk… maar heb hem gelukkig wel zo ver nu gekregen dat wanneer het weer gebeurt met zijn foon dat ie ff zou zorgen dat ie mij inlichtte dmv ergens anders te bellen… dus nu maar hopen dta ie zich der aan houd…

Victoria en Sasha

Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Sophie!!!

Eindelijk mogen jullie je meisje in de armen sluiten, eindelijk mogen jullie haar zien, ruiken, voelen en vooral horen!!! :inlove: :thumbup:

Super!!!

Kom later hier effe terug…maar zoek ook nog effe meer info over Victoria en de kleine meid!! :mrgreen:

ZO ben ik weer :mrgreen:

Diana: Ik mis je hier wel hoor!! Maar kan heel goed begrijpen dat je je voorlopig op andere dingen wilt richten.

En het is idd een schatje zeg!!! Ik zou ook meteen verkocht zijn :inlove:

Roheryn: alles komt nu dichterbij…dus de spanning zal best stijgen. :hug: :hug: En herinneringen die weer boven komen. Het blijft moeilijk. Dikke knuffel voor jou :hug: :hug: en hopelijk mag je snel met goed nieuws komen!!

Miranda: Rustig aan en als het idd niet over gaat toch maar even naar huisarts. Hopelijk doet een dagje “niets” doen veel goed!

En gelukkig alles goed met je mannetje. Ja, mannen zijn wat dat betreft wat makkelijker in iets van zichzelf laten horen!!! :roll:

Evelien: veel plezier met zwemmen.

Ik ga denk ik zelf binnenkort ook op zw-zwemmen. Nou ja, binnenkort, ik denk zo met 20 weken ofzo.

Was net even op vlinderpraat en pfff moeilijk… :cry:

Ben er weer behoorlijk van onder de indruk.

Victoria en Sacha:

Van harte met jullie Sophie
.

Een zusje voor jullie Vera.

Ik zit op m’n werk dus ik reageer later even meer op iedereen.