Chantal ik mis jullie ook hoor,maar soms heb ik gewoon ff niet de behoefte om hier te komen typen…noem het wegdrukken of wat dan ook,maar het helpt me en als ik het wel ff weer een beetje moeilijk heb weet dat ik dat hier altijd weer welkom ben om van me af te kunnen typen…noem me maar een beetje raar…doen wel meer mensen :mrgreen:
ik werk maar 1 ochtend op de peuterzaal ,het gaat om een peuterzaal in een piepklein dorpje waar allemaal boerenkindjes komen dus is ook maar 2 ochtenden per week open hahaha…ik werk dan op de maandag en een andere vrouw op de vrijdag…het is leuk hoor en je komt een beetje tussen de mensen he…en ben daar 1 minuutje van peter zijn werk vandaan haha…
miranda doe wel ff rustig aan met je rug he…je hebt er maar 1 dus wees er zuinig op meid…en ga anders inderdaad ff ermee naar de huisarts… :-*
thnxx diana… ja ik kijk het zeker vandaag nog aan en anders ga ik morgen ckers bellen… heb het volleybal maar afgezegd voor morgen avond… de meiden allemaal :wall: :wall: … want ja we hebben zoals gewoonlijk maar weers 6 vrouwen … dus nu hebben ze der 1 tekort … maar goed kan der niks aan doen…
maarre ik gaat een etage hoger en ga lekker dvd kijken op bed… evert komt pas om 17 uu rthuis dus heb lekker de hele middag…
ga de dvd box van jonge leu en oale groond maar kijken … hihi … kank de hele middag vooruit…
liefs miranda :vlinder:
Diana, je hoeft je ook niet verplicht te voelen om mee te typen hoor! En idd als je er behoefte aan hebt, ben je van harte welkom, zodat we je kunnen steunen :thumbup:
Miranda, Jammer voor je team, maar als het niet gaat, dan gaat het niet. Ik baalde vorig jaar al zo ontzettend dat ik er al zo vroeg mee ben gestopt. Maar dit jaar had ik er daardoor wel minder moeite mee. Vorig jaar was het dan wel omdat ik gewoon zo ontzettend moe was . Maar dit jaar kwam er ook nog eens bij dat het gewoon pijn deed. Mijn lichaam zat gewoon niet lekker in elkaar. En volleybal (sporten op zich) moet natuurlijk wel leuk blijven en geen pijn doen.
:think: Ik bedenk mij opeens dat het al mei is. Spelen jullie nog steeds dan? Meestal eindigd de competitie toch eind April?
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
wij doen bedrijfscompetitie volleybal… en dat is nu nog een wedstrijd of 2 en dan is er een zomerstop… en dna na de zomer hebebn we de 2e helft … maar goed die maak ik niet mee hihi…
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERS VICTORIA EN SASCHA
wat een supermooie naam!!
Geniet geniet geniet!!
Ik ben maar even zo vrij…
Deze foto stond in een ander topic :inlove: :inlove:
Ze is echt heel mooi he!!!
Joehoeee!!! Een foto van Sophie!!! :dance:
Wat een prachtmeid!!! :inlove: en mama zo trots op de achtergrond, echt een lieve foto!!!
Victoria: rustig aan en vooral genieten!! :thumbup: :dance: :mrgreen:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
:dance: :dance: jaa victoria en man, geniet!!! wat is SOPHIE mooi zeg!!!
heel ontroerende foto ook, lijken net traantjes van geluk op de achtergrond, gog effe traantje mee hier hoor!
meis ben tevree voor je hoor, vera lynn* is vast in de wolken met zo’n flinke zus erbij!! geniet meis!!!
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Wat een schatje zeg :inlove:
Geniet er maar lekker van :thumbup:
Diana lijkt me echt heel erg leuk met die kids bezig zijn, maar wat je ook schrijft soms heel confronterend.
Rohyren voor jou :hug:
Miranda doe je wel rustig aan meid
Niet te veel van jelijf vragen. Het zegt niet voor niets stop
Evelien lekker gezwommen. Heb je een beetje gezellige leuke club ?
Ik ga donderdag voor t
eerst naar yoga. Ben wel heel erg benieuwd hoe dat is en ben wel blij dat we mar met zn 6-en zijn
en niet een hele grote groep. Ik vind dat zelf niet prettig zoveel mensen.
Chantal hoe gaat t met jou. Je zat een paar weken geleden er even helemaal doorheen, maa
hoe gaat t nu met je ?
Linda en Chantal willen jullie straks weten wat t geslacht is van jullie wonder?
Vandaag naar de vk geweest. Alles was prima in orde met de kleine. Mn bloeddruk was in orde
en zit nog steeds :dance: onder mn begin gewicht. Weet niet hoe dat t kan maar ben er wel blij mee.
Heb nu al een paar dagen een beetje gespannen sfeer op mn werk. Ik zit zelf heel erg met zaterdag, maar krijg
op mn werk te horen dat ze me niet gezellig en leuk genoeg vinden en erg wispelturig en dat nu
een paar weken. Ik ben altijd erg direct en dat kan soms overkomen als heel bot. Ik heb hen dan ook gezegd
dat t me op t moment niet kan interesseren hoe iemand zn weekend geweest is en dat t er voor mij allemaal
niet toe doet wat een ander vind of denkt. Ik weet t komt dan allemaal een beetje rot mn strot uit, maar
t doet me zo zeer dat ik mn verdriet moet verdedigen omdat die mannen zich totaal niet kunnen verplaatsen
in wat er nu in me omgaat, maar t kan me nu ook totaal niet schelen wat iemand in zn weekend doet of
die avond ervoor allemaal naar binnen heeft geslagen. Ze willen dan ook niet weten, want dat hebben ze gezegt,
wat er allemaal in me omgaat. Ik heb ook gezegt dat ik daar hun niet bij nodig heb maar dat ik daarmn eigen
vrienden, familie, therapeut en natuurlijk mn kokdinnetjes :mrgreen: voor heb. Ze zijn maar mn collega’s.
Voor mij draait mn leven niet om mn werk maar om mn man, mn kind in mn buik en mn kind dat er niet meer is, maar
geloof dat ze niet veel geleerd hebben van de dood van Loek.
Geeft ook niet dat ze door gaan met leven maar verwach van mij nu op dit moment ook niet dat ik t dan wel doe.
Ben er echt even van ondesteboven, maar aan de andere kant heb ik zoiets van stik er maar in
en ik doe maar gewoon mn werk en mannen ik doe geen moeite meer om ze te begrijpen. Doen ze tenslotte
bij mij ook niet. Het is een beetje een klaagzang geworden maar zit er echt heel erg mee.
Maken jullie dat ook mee dat je je verdriet zo ontzettend moet verdedigen althans dat je dat gevoel hebt ?
Ga nog even lekker zitten mokken. Nee hoor maar tot morgen
Liefs Viola
viola meis, dat is ook de voornaamste reden dat ik van werk verleg, niettegenstaande dat mijn nieuw werk veeeel dichter zal zijn
hopelijk vallen mijn nieuwe collega"s er wat mee, en hopelijk beginnen ze niet direct van: ben je gehuwd? woon je alleen? heb je kindjes? :evil:
want daar heb ik in het begin toch niet echt zin in, weer een heel levensverhaal op te stellen. Nu toch nog niet, en hopelijk begrijpen ze dat ook.
maar denk wel dat het zal meevallen.
nog best dat je KOKdinnetjes er zijn he :mrgreen: :mrgreen: schrijf maar lekker van je af meid, kweet hoe het voelt.
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Viola heel herkenbaar hoor sommige mensen snappen het en proberen zich er een beetje in te verplaatsen, maar er zijn ook genoeg collega s geweest die me gewoon ontwijken.
Nou ja heb me erbij neergelegd maar dat betekent niet dat ik mijn mond dicht zal houden over Luna het is mijn kind en ze hoort bij mij en ik zal altijd over haar blijven praten zolang ik leef.
Liefs Marielle :vlinder:
viola wat vervelend dat je dit allemaal moet meemaken zeg…
echt verschrikkelijk sociaal ben ik nooit geweest ben eigelijk meer een einzelganger…vaak komt het niet eens in me op om te vragen hoe het met een ander gaat (heel stom ik weet het)later denk ik dan ohhhh ik had ook wel even kunnen vragen hoe het met die en die gaat en zo :oops:
nieuwe mensen leren kennen of het nu colega’s of vrienden zijn is altijd *** er word altijd gevraagd ben je getrouwd,en heb je kindjes…als ik dan zeg ja ben getrouwd en heb een kindje alleen is thomas overleden dan vallen ze allemaal dicht en weten ze niet meer wat ze zeggen moeten met als gevolg dat er helemaal niet meer over gepraat word eigelijk en dat vind ik zo jammer,…mensen zijn bang om het onderwerp aan te snijden.en een beetje snappen doe ik het wel.er valt ook zo weinig te vertellen eigelijk.wat me ook vaak opviel is (aangezien we thomas in huis hebben in de vitrinekast ') dat als er dan mensen komen ze gelijk de kast zien ,maar niemand die dan vraagt van wat is dat ? het zijn rotsituaties maar heb me er bij neergelegt.mensen weten vaak gewoon niet wat ze moeten zeggen en hoe ze moeten reageren…het is niet erg meer…het helpt gewoon niet als je je er aan blijft storen want het word er niet anders van.heel soms komen er wel mensen die vragen naar thomas en wrijven me dan een keer over mijn rug heen of geven me zomaar spontaan een knuffel (kittenkopers) en dat vind ik fijn…echt heel fijn,het gaat me niet om de knuffel maar dat mensen eindelijk eens thomas zien en erkennen dat het ons zoontje is en niet raar gaan lopen doen.
pff het is een heel verhaal geworden sorry en een beetje of topic maare wil er alleen mee zeggen dat ik het wel snap dat je ook niet de behoefte hebt om altijd aan anderen te vragen hoe het met hun gaat als ze dat ook niet bij jou doen…dat wou ik er mee zeggen…
Diana: je bent echt een schat hoor!!! en ik begrijp je.
Net als Viola, ik begrijp je helemaal. Vind het vreselijk lullig (leuke woordspeling met al die mannelijke collega’s) dat er zo’n sfeer hangt op je werk.
Het moet van twee kanten komen hoor!! Niet te geloven dat je collega’s zo reageren. Ik vind het altijd “zo knap” dat mensen “het probleem” altijd bij jou weten neer te leggen.
Ik zou hen toch eens de vraag stellen; of ze wel een hart hebben?
iig hebben ze nog nooit van medeleven gehoord geloof ik.
Hopelijk draait de sfeer wel weer wat bij :hug:
Hier gaat het wel weer. De ene dag een fijne dag en de andere kan zo weer vreselijk zijn . Ik moet er toch doorheen. Als we nu maar eenmaal over de 30 weken zijn…valt er voor ons wel wat spanning af. Al vind ik normaal bevallen na een keizersnede ook wel heeeeeeel erg spannend! (pffff, wil er nog even niet aan denken)
En wij willen zeker heel graag weten wat het word :mrgreen: :inlove:
Maar misschien houden wel het wel geheim! :lol:
Nee hoor, dat zou me niet lukken!! :mrgreen:
ff vlug een klein berichtje…
heb nog steeds last van mijn rug en heb de ha gebeld en mag vanmiddag om 15.10 langs komen… ben benieuwd hopelijk is het niks ernstigs!! … als ik maar 1 maal in beweging ben dan is er niks aan de hand en dan gaat het wel maar als ik ff gezeten of gelegen heb… pfff … kan ik wle door de grond gaan…
dus heb net maar gebeld… vroeg de assistente van alles aan mij … dus zei op ene gegeven moment ik ben ook zwnager… ow zegt ze hoe ver ben je … ik zo bijna 13 weken … ow zegt ze dat is nog vrij pril!! … pff en ik maar blij wezen dat ik die eerste rot 12 weken achter de rug heb!!! :wall: :wall: …
:inlove: Wat een prachtmeisje die Sophie! Daar wordt ik graag mee gespamt de komende tijd :mrgreen:
Viola, Wat jammer dat je collega’s het niet over Loek willen hebben. Tenminste dat lees ik uit je worden en de reacties.
Ik heb het op mijn werk ook niet vaak over Jelte*. Maar als het toevallig ter sprake komt, dan heb ik het er gewoon ook over. Net als de anderen het over hun kinderen hebben.
Geen rare reakties ofzo.
Als mensen het niet weten, vind ik het wel moeilijk om het daarover te hebben. De vraag heb je al meer kinderen komt nu ik zwanger ben ook zeker vaak voor. Tja, dan geef ik dus ook eerlijk antwoord dat mijn vorige zwangerschap niet goed is afgelopen en dat ik mijn kindje met 38 weken ben verloren. Dat hij is doodgeboren. Ik laat het dan aan hun over of ze nog vragen hebben en sta daar dan ook zeker voor open.
Laten ze het daarbij, dan ook prima. Tenslotte ken ik die persoon ook niet goed, anders was hij/zij wel op de hoogte geweest.
Met zw-zwemmen is het zeker gezellig Het clubje wisselt natuurlijk wel continue, maar een aantal zie je toch steeds weer.
Op donderdagavond ga ik ook af en toe zw-zwemmen. Daar vind ik het nu langzamerhand ook wat gezelliger worden.
De lessen zijn ook ontzettend verschillend van elkaar (verschillende zwembaden) en 's avonds is het ook drukker.
Op dinsdagochtend beginnen we ook steeds met een voorstelrondje waarin je aangeeft: Je naam; aantal weken zwanger en hoeveeelste kindje.
Daarbij sla ik het hoeveelste kindje ook gewoon over. Een paar mensen hebben er wel naar gevraagt en heb ik ook antwoord gekregen. Jammer genoeg is er dan vaak weinig tijd om meer uitleg te geven, omdat we dan net weer gaan aankleden enzo.
Miranda, Die reactie dat is nog vrij pril van de assistente kan ik wel begrijpen. Voor jou is het natuurlijk net die bekende 3 maanden voorbij. Maar ik denk dat zij het gezien de klachten nog vrij vroeg vind. Meestal beginnen dat soort klachten veel later in de zwangerschap, als je er al last van krijgt.
Maar was het nog niet bekend bij de dokter dat je zwanger bent? Ik ben er dit keer niet voor langsgegaan, maar heb ze wel op de hoogte gebracht. Als ze mijn naam in het systeem zoeken krijgen ze dan gelijk een melding dat ik zwanger ben, dit ivm bv medicijnen of nouja, met zoiets is het ook wel handig te weten.
:mrgreen: Rinse stuurt mij zojuist een mailtje met de volgende vraag:
Ik moet mijn vakantie planning doorgeven……… Kan jij ff aan brusje vragen wanneer zijn planning is ;-))
Dus antwoorde ik: 23 juli
Tja, als het aan mij ligt
Chantal, Al vind ik af en toe dat ik nog zo lang moet wachten, ik moet er idd niet aandenken dat de baby nu al komt.
Jij hebt dat daadwerkelijk mee moeten maken, met hele slechte afloop, dus voor jou is dat uiteraard nog veel angstiger.
En ik zie al op tegen die 38 weken. Ik ben blij dat ik brusje regelmatig voel (van het weekend even minder en dat vond ik al een beetje benauwend)
Ik kan alleen maar hopen dat wanneer jij die kleine kan voelen, jou dat ook wat rust zal geven. Maar met een vroege bevalling heeft dat natuurlijk weer niets te maken.
Moeilijk hoor! Ik wou dat ik je wat geruststellends kon zeggen om de angst een beetje weg te nemen of in elk geval iets…
Het enige wat ik kan zeggen, dat we hier voor je zijn om een arm om je schouder (virtueel dan) te leggen. Een luisterend oor. Dat je zelf goed naar je lichaam moet luisteren. Dat je 2 prachtvlindertjes hebt die over brusje waken. En dat we met zijn allen ongelooflijk veel duimen dat alles gewoon goed gaat, zodat je je achteraf denkt, waarom je eigenlijk zorgen hebt gemaakt (bij wijze van spreken dan)
Dikke knuffel :hug: Het komt echt goed allemaal. Over een maand of 5 (tel ik goed) heb jij ook een prachtkind op je buik liggen bleren.
lieve meiden,
vic harstikke gefellie met de kleine sophie meid!!!
meiden ik ga jullie verlaten,
ik heb heel veel steun aan jullie gehad mega bedankt hier voor.
maar ik vind het op dit moment allemaal een beetje moeilijk…
ik wens jullie al het goede en heeeeeeeeeeel veeel geluk met een brusje…
onwijs bedankt voor alles mega knuff willie
en een vlinderkus aan al jullie lieve kleine engeltjes
jullie krijgen van twan ook nog een mega kus omdat jullie zn moeder zo goed geholpen hebben!!!
@victoria wat een schatje zeg!!
@willie … ik snap het best hoor… en als je ooit weer es de behoefte heb om te kletsen ben je altijd welkom :hug: …
@Diana… :hug: … vind het knap en moedig van je om je zo in te zetten voor zo’n psz… echt leuk!!! …
@viola… wat jammer dat ze zo op je werk reageren… :hug:
Ik kom net bij de ha vandaan en tuurlijk na dat ik gebeld had werden de klachten alleen maar minder :wall: :wall: … gelukkig maar, maar goed dat heb ik dus altijd he als ik de ha bel dan verdwijnen meestal de klachten zo uit zichzelf… maar ben toch maar gegaan en heb het uitgelegd… moest ook ff aanwijzen waar de pijn zat… en hij heeft gevoeld… en hij zei dat dit hoogst ws door de zwangerschap kwam en dat het mijn bekken waren… en hij heeft een notitie der van gemaakt en als het dalijk alleen maar erger werd, of het kwam weer terug moest ik gelijk weer bellen en krijg dan een verwijs brief voor cesar therapie ofzo… en ik moest het wel rustig aan blijven doen…
nou gelukkig is er niks ernstigs aan de hand want had me al weer van alles in mijn hoofd gehaald door 1 of andere iemand op msn die altijd alles beter weet :oops: … maar goed luister ik dus ook nie meer naar!!!
Zoooo wat is er weer veel getypt!!
Viola… Wij zijn er nog niet uit of we het geslacht willen weten, bij Lara wisten we het niet, dat was wel erg leuk, dan blijft het echt een verrassing tot het laatst. Aan de andere kant; Het is allemaal al spannend genoeg deze keer. En bij de gyn krijgen we iedere controle een echo, dus ik weet niet of we die verleiding kunnen weerstaan (morgen weer een controle :dance: )
En over je collega’s, dat is echt super rot, je brengt toch een groot deel van de dag met deze mensen door. Ze zouden wat meer begrip voor je op moeten brengen. Juist omdat je collega’s bent…
Chantal… Toch grappig dat we het voor elkaar hebben gekregen, he, om bijna gelijk te lopen!! En die up en down dagen, heel herkenbaar. Gelukkig spelen de down dagen hier niet de hoofdrol. En kan ikhet grootste gedeelte genieten.
Ik denk dat bij ons de grootste angst juist zal komen vanaf 30 weken. Daar denk ik liever nogniet aan
Miranda… goed dat je toch even naar de HA bent geweest! JE kan er maar beter op tijd bij zijn, Hou jezelf maar goed in de gaten
Willie… Je bent hier altijd welkom! Ik wens je heeel veel geluk voor de toekomst, en als je wil kom gerust nog eens langs! Ik ben blij datje hier toch steun hebt kunnen vinden, en ik geloof dat we het allemaal wel kennen dat we af en toe wat afstand nemen van dit forum. Heel begrijpelijk dus dat je het temoeilijk vindt!
Verder gaat het hier prima, mijn navel wijst alweer naar boven, en ik geloof dat ik mini al kan voelen. Helemaal zeker weet ik dat niet maar volgens mij…
Verder hangt het huis vol met kaartjes en kadootjes die we al hebben gekregen, mensen schrijven nuw el echt andere kaartjes als de 1e keer, allemaal wat voorzichtiger, en wat minder uitbundige kaartjes enzo. Aan de ene kant hardstikke fijn dat ze rekening met je houden aan de andere kant, zijn we ook gewoon superblij met deze nieuwe zwangerschap!! Dus kom maar op met de toeters en bellen.
Ik ga nu even naar de winkel
liefs Linda
Meiden dank je wel oor jullie leive woordjes :-*
Willie heel veel sterkte voor jullie :hug:
Je weet het, de anderen hebben t ook al gezegd, je bent hier altijd welkom.
Chantal begrijp heel goed dat je opziet tegen deze periode en dan uitkijkt naar eenmaal die 30 weken.
Ben zo blij dat we hier er voor elkaar kunnen zijn.
Linda jij mini al kunnen voelen helemaal super :thumbup:
Het zal wel zo zijn. Je twijfelt volgens mij altijd, maar t kan bijna niet missen. Het is ook zo’n een lekker gevoel.
Miranda fijn dat niets is en dat t waarsschijnlijk je banden zijn die oprekken en je bekken die al wat
uit elkaar gaan staan.
Goed op jezelf passen meid.
Linda ben benieuwd of je je nieuwsgierigheid de baas kunt blijven.
Vanavond komen mn schoonouders :evil: en heb daar echt geen zin in. Niet dat ze onaardig zijn, maar
ze zijn altijd zo moeilijk. Ze wilde perse vandaag een bak koffie komen drinken, maar zet ze wel
vroeg buiten, want moet mrgen weer vroeg op om te werken en t zijn altijd van die plakkers.
Om hen hadden we ook op t geboortekaartje geschreven dat we na 21.30 alledrie gingen slapen anders zitten
ze hier tot een uur of 12 omdat ze dan gewoon lekker zitten.
Goh van wie zou Joost t eigenlijk hebben :mrgreen:
Ga nu gauw eten maken, want Joost belde net dat ie naar huis komt, maar moest toch even mn bericht afmaken.
Iedereen een fijne avond en tot later
Liefs Viola
Willie: Ook ik begrijp je heel goed. :hug:
Ik wens jullie alle goeds voor de toekomst en als je toch weer eens de behoefte krijgt om hier wat te schrijven ben je natuurlijk altijd welkom!! :hug:
En een vlinderkusje voor jullie Twan :**: :vlinder:
Evelien: 23 Juli! Dat lijkt mij ook wel een mooie dag :mrgreen:
:thumbup:
en dankjewel voor de lieve woorden :-*
De andere meiden trouwens ook hoor!!!
Viola: veel plezier dan maar vanavond 8)
Linda: ja, goed he van ons :mrgreen: Wat ik ook wel grappig vind is dat Miranda en ik ook precies 2 weken schelen!
Het word hier straks een soort babyboom :inlove: :mrgreen:
Miranda: gelukkig zijn de klachten alweer bijna weg. En liefst het zware tilwerk niet doen en anders heel goed op je houding letten. (maar ja, dat had je vast voor jezelf ook al uitgevonden :mrgreen: )