Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (8)

Deeltje 8! Een nieuw deeltje waarin we met zijn allen, maar Victoria het meest, in spanning wachten op de komst van het zusje van Vera Lynn*

Victoria, Heel veel succes met die laatste moeilijkste loodjes :-

Foto’s graag plaatsen in het showforum: link naar showforum

Zo kan iedereen met ons meepraten na het verlies van een engeltje en die langzaam weer denkt aan zwanger worden.

…Inmiddels zwanger is

… of inmiddels weer een beebje heeft gekregen, maar de behoefte heeft om hier nog te blijven kletsen.

En dan hierbij ook gelijk het lijstje.

Indien gegevens niet kloppen of gegevens moeten toegevoegd worden, stuur mij of Miranda dan een PB.

Indien het lijstje is vernieuwd kan het zijn dat je nog even op F5 (verversen of refresh) moet drukken.

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Zo weer present :mrgreen:

Hopelijk beval ik in dit deeltje :shifty: :angel:

@victoria wrote:

Zo weer present :mrgreen:

Hopelijk beval ik in dit deeltje :shifty: :angel:

Daar ga ik wel vanuit :thumbup: :wink:

Of we moeten elkaar opeens wel weer heeeeeel veeeeeel te vertellen hebben.

Maar dat gebeurd meestal alleen wanneer iemand op vakantie is, zodat die persoon heel veel moet bijlezen :mrgreen:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

:dance: Geweldig weer een nieuw deeltje :dance:

Victoria natuurlijk ga jij bevallen van een gezonde dochter in dit deeltje

Wij wachten samen met jou in spanning af :wink:

Evelien ik vind de foto van het lijstje echt heel erg mooi :thumbup:

Heb eigenlijk niet veel te melden.

Vandaag nog een dagje ziektewet en morgen weer gaan werken.

Ik ga zometeen de badkamer helemaal uitsopppen. Het is echt hard nodig en nu is het nog een beetje temperatuur

om t te doen en ik kan t nu nog om m van boven tot onder helemaal uit te soppen.

Moet nog de laatste hand leggen aan de kozijn maar dat is hooguit een uur werk.

Is t bij jullie ook al zo warm of ligt dat aan mij dat ik gewoon zwanger ben :mrgreen:

Iedereen genietse van t weer en tot later

Liefs Viola

@tante polla wrote:

:Evelien ik vind de foto van het lijstje echt heel erg mooi :thumbup:

Is weer helemaal gemaakt door Miranda :thumbup: Ik vind hem ook super!

Of het hier warm is :think: Geen idee, maar ik heb het ook niet koud.

Zometeen lekker naar zw-zwemmen. Ik heb vanochtend lekker vrij genomen. Kan ik lekker op mijn gemakkie aankeuvelen en hoef ik mij niet zo te haasten en schuldig te voelen (terwijl ik anders wel zorg voor dat ik mijn uren maak!)
Vanavond overigens naar Tarzan! :dance: Ik heb er al zin in, ben erg benieuwd!
Morgenochtend daarom ook vrij genomen, kan ik lekker uitslapen, want ik weet nu al dat ik anders de hele dag achter de feiten aanloop met een zombiekop. :wink:

Wel lekker hoor dat ik nog zo veel vrije dagen tegoed heb. Ik hoef in mijn laatste 10 weken tot aan mijn verlof nog maar 15 dagen te werken :dance: Ik heb af en toe het idee, hoe raak ik al die verlofdagen op. Ik hoop ook snel te horen wie mij straks gaat vervangen, zodat ik met de overdracht kan beginnen (heb ik zelf ook in een paar uurtjes gedaan, dus ik hoop ook zo'n iemand te treffen, maar dat is wel een kwestie van wat is de kennis van die persoon)

goedesmorgus…

@victoria … tuurlijk beval jij in dit deeltje… :wink:

hier ist nie zo warm nog … maar wel lekker om gewoon zonder jas buiiten te lopen… dalijk ff mijn beddegoed ophangen buiten en de douche ff schoonmaken en mijn overige was wegwerken … en dan vind ik het wel weer welletjes voro vandaag … ben net terug van boodschappen doen dus heb nu ff pauze en tijd om te eten (lekker ham-kaas croissant van de bakker) en te kokken hihi …

gister middag naar de boerenmaandag geweest en pfff wat een feest en sfeer was dat weer … kreeg van iedereen allen maar bier in mijn handen gedouwd dus heb ze maar weer netjes afgegeven aan andere bekenden die ik zag aangezien we hier tuurlijk geen alcohol mogen nuttigen hihi … maar het was zeer geslaagd … heb zelfs mijn zwagertje maar om 17 uur naar zijn huis gebracht en in bed gelegd want die was echt zo ver heen … maar gelukkig word ie nie vervelend… al had hij vanmorgen vroeg om 4.30 wel naar mijn schoonmoeder gebeld … dat hij niet wist hoe hij thuis was gekomen enzo… dus heeft zij hem maar ff verteld dat ik hem naar huis had gebracht … hihi … maar dta vond ie wel lief van mij hihi … ook weer een goede daad verricht hihi …

groetjes miranda :vlinder:

Ik las net dat er nog 1 van ons zwanger is :dance: :dance: weet alleen nie of ze het hier zal komen vermelden …

maar hier iig de link

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1526588#1526588

liefs miranda :vlinder:

jaa weer een neiuw deeltje, het hoeveelste deel is dat eigenlijk al?

Victoria… geen twijfel over! In dit deel gaan we jou feliciteren met je dochter, ik ben zooo benieuwd naar de naam :slight_smile:

Ik ben ook aan de poets vanmorgen, vanmiddag gewoon werken. Ik kan weer een beetje functioneren met mn schouder dus je begrijpt dat er hier in huis achterstallig onderhoud is, buuh

Evelien, Rob en ik willen ook graag naar Tarzan, we hebben nog niet gereserveerd maar dat gaan we gauw doen! Maken we er een weekendje van.

Miranda!! Wat een goed neiuws van Vlindermama, ben heel erg blij voor haar. Klinkt gezellig, boerenmaandag :slight_smile:

Nou ik ga weer aan de arbeid

liefs Linda

Halllo allemaal!

Zoals Miranda al zei ben ik zwanger!

Ik heb een paar keer hier iets gepost, maar ik deed dat niet te vaak omdat ik teveel bezig was met zwanger worden.

Ik zit nu op 6 wk en 3 dg, ik voel me prima ben wel erg moe.

Waar lopen jullie onder controlle? Ik heb donderdag bij de VK een echo, gewoon voor onze gemoedsrust. Het hartje klopt dan misschien nog niet maar ik hoop het wel!

14 mei moeten we naar het zh, maar ik kan daar niet blijven onder controlle omdat het een uur hier vandaan is.

Hoe is dat bij jullie geregeld?

Ook hebben we nog steeds geen oorzaak van het overlijden van ons mannetje. Dus prenatale tests hebben hier geen nut. Bij Ian* waren nl alle chromosomen ed goed…

Oh ja hihi, ik ben vandag 26 jr geworden!!

heeee gefeliciteerd met je verjaardag!!

Wat superfijn dat je weer zwanger bent, spannend, maar opnieuw ook iets geweldigs!

Ik ben onder controle van de gyn. Ik woon in de Eindhoven, dus een acedemiscg ziekenhuis is hier om de hoek. Miranda woont geloof ik ook ver van een ziekenhuis vandaan!

Als je het leuk vind kom maar gezellig hier meeschrijven, veel van ons zijn weer zwanger, dus er valt een hoop te delen!

liefs Linda

Ja ik vind het zeker leuk, het is toch anders dan met ‘gewone’ zwangeren.

Ik woon wel in een grote stad met een academisch ziekenhuis, maar die hebben een grote fout gemaakt (mij een week te lang laten wachten waardoor de overlevingskansen naar 0,5% gezakt waren voor de kleine). Ik ben zo’n uur hier vandaan terrecht gekomen. Er zijn hier ook nog andere ziekenhuizen, maar ik weet niet hoe wat een waar…

:dance: :mrgreen: een nieuw deeltje :mrgreen: :dance:

Victoria: In dit deeltje zul je schrijven hoe prachtig je dochter is en hoe heerlijk jullie aan het genieten zijn :inlove: :mrgreen: :thumbup:

Miranda: Heel mooi lijstje :thumbup: Maar… ik durf het bijna niet te zeggen maar de namen van onze mannetjes staan weer verkeerd geschreven. Het moet zijn Tycho ipv Tygo en Tijmen ipv Thijmen :mrgreen:

Lijkt me trouwens heel gezellig zo’n boerenmaandag. Hier is het nog niet aangeschaft, maar lijkt me leuk!! :thumbup:

Vlindermama: super nieuws weer!!! :thumbup: :dance: en gefeliciteerd met je verjaardag! :dance: :mrgreen:

Wij staan onder controle van een gyn in het erasmus. Daar voelen wij ons heel prettig bij! Het is ook een super begripvolle gyn! Het is voor ons ongeveer een half uur rijden maar dat hebben we er graag voor over!

Wanneer was je uitgerekend? (of heb ik daar overheen gelezen :oops: )

Evelien: helemaal leuk zeg naar Tarzan! Veel plezier vanavond!! :thumbup:

Heb me gisteren (ik durfde het eindelijk aan…)aangemeld bij kraamzorgcentrum: DAT. Moest dit ook meteen aangeven bij mijn zorgverzekeraar. En kreeg meteen netjes een indicatie door over hoeveel uur kraamzorg ik krijg. (maar daar zal wel wat afgaan ivm ziekenhuisopname) En de eigen bijdrage kan ik later declareren :dance: dus ik was helemaal blij!!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Gefeliciteerd met je verjaardag en je zwangerschap :-*

Hier is Sacha lekker de “oude” badkamer aan het opknappen en ik doe het lekker rustig aan vandaag :angel:

Vanmiddag om 15:00 uur weer controle bij de gyn :shifty:

Het begint nu echt zwaar te worden :shifty: mijn buik wordt zwaar.

Ik heb bij het draaien in bed last van mijn schaambeentje :shifty:

Ik ben 15 december uitgerekend, het Erasmus is nou net het ziekenhuis die die fout heeft gemaakt en ik voel me er niet prettig bij om daar weer heen te moeten…

Dus verlopig eerst een paar keer naar Leiden toe…

Vlindermama: gefeliciteerd met je verjaardcag…en je zwangerschap!! Een mooier verjaardagscadeau had je je niet kunnen wensen denk ik zo!

Hier al vanaf vrijdagavond ziek…flinke keelontsteking. Zolang de medicijnen werken ben ik niet zo erg brak, maar lekker voelen is anders. Bah…

Vlindermama

Ik kan me voorstellen dat je er dan niet meer heen wilt.

Bij ons is alles altijd (en nog steeds) heel netjes behandeld. Dus vertrouwen hebben wij zeker in dit ziekenhuis en in de artsen maar vooral onze Gyneacoloog.

En in Leiden hadden wij het gevoel dat ze ons (mij en de tweeling toen nog in buik) niet goed in de gaten hielden. Ik had toen iedere dag een ctg moeten krijgen, maar dat is nooit gedaan en daar waren ze in het SKZ nogal verbaasd over.

Als je je nu maar prettig/veilig voelt bij het ziekenhuis en de Gyn. van je keuze, dat is natuurlijk het belangrijkste.

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Zo zie je maar dat het bij iedereen toch weer anders is in het ziekenhuis.

Waar de een bij zweert, moet de ander niets van hebben en andersom!

Ach ik ga het zien, voor de kleine heb ik alles over!

Vlindermama Nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap en natuurlijk met je verjaardag.

Ik loop tot 24 weken bij de vk en daarna vollidig onder controle bij de gyn. Ik heb inprincipe geen

medische indicatie omdat ik een gezond kind ter werlend heb gezet, maar voor mn eigen gemoedsrust

mag ik volledig onder controle bij de gyn. Volgens mij mag je zelf kiezen waar jij je goed bij voelt.

Victoria vanmiddag weer naar je kleine meid luisteren.Laat je dit keer wel even weten hoe dat t geweest is :wink:

Chantal goed van je dat je de kraamzorg hebt geregeld. Ik heb me ook aangesloten bij DAT.

Miranda gezellig zon boerenmiddag :thumbup:

Hier komen ze rond eind Mei en begin Juni en is altijd supergezellig waar t hele dorp voor uit loopt.

Supermooi lijstje weer.

Evelien leuk naar Tarzan. Laat je even weten hoe t was?

Linda wat goed dat t beter gaat met je schouder maar blijf je wel rustig aan doen :-*

De badkamer is helemaal gepoetst en ruikt weer heerlijk. De was ligt allemaal weer in de

kasten en ik kan op een paar wassen na lekker op mn gat gaan zitten 8)

Gewoon eens een keer lekker niets doen.

Tot later

Liefs Viola

hoi hoi

ik ga ff op iedereen reageren weet alleen nie of ik het ga redden allemaal hihi …

@victoria … veel plezier vanmiddag enne we zijn wel benieuwd hoor …

@viola… thnxxx voor de compliment (overigens de rest ook) voor het lijstje… lekker he om weer een frisse douche te ruiken heb dta vanmorgen ook gedaan heerlijk en de was ook… dus hier hebebn we weer vrij af…

@Vlindermamma… nog gefeli met je verjaardag en nogmaals gefeliciteerd!!! met je zwangerschap :dance: :clap: … en hopelijk mag alles goed gaan en heb je in december ook een heerlijk kindje in je armen liggen.,…

wat betreft hier … wij gaan momenteel ook naar de gyn… we hebben voor 2 week terug een aardige mondenwisseling gehad met d evk hier int dorp en daarmee hebebn we er definitief een punt achter gezet… dus hier gaan we nu ook helemaal onder controle van de gyn… en een zh hier ruim 30 minuten verder… na 18 weken moeten we ook naar utrecht (WKZ) onder controle en dat ligt hier dus ook een uur vandaan en hoogst waarschijnlijk moeten w edaar ook bevallen… maar dta krijgen we ws volgende week dinsdag te horen wanneer we weer naar de gyn in amersfoort moeten … want die zou contact opnemen met Utrecht voor een goede behandelplan voor ons…

@Evelien… Tarzan gaaf joh!!! ben wel benieuwd … wij nog een klein maandje voro we naar de wizz gaan hihi … ben wel beneiuwd

@Tallie… hier ook sinds een week de kraamzorg geregeld … want dat moesten we ook doen zeiden ze in het zh … dus d8 ok… want bij Evert (nu ruim 7 jaar terug) als je toen belde met een week of 9/10 kon je je niet eens inschrijven kon pas met 16 weken … dus ken je nagaan wat het is veranderd hihi …

zal overigens vanmiddag en anders morgen ff het lijstje weer aanpassen!! … en de namen van jou jongens aanpassen chantal :oops: hihi … komt denk ik zit ik net te denken… heb ze toen wel veranderd maar niet opgeslagen dus vandaar dta ze nu weer verkeerd staan maar goed komt goed hihi … :thumbup: :thumbup:

groetjes miranda :vlinder:

Dit nieuwe deeltje begint helemaal goed :dance: Vast een goed voorteken :thumbup:

Vlindermama: :dance: Dubbel gefeliciteerd!! Waarschijnlijk wist je het zelf al iets eerder, maar toch, wat een prachtig cadeautje voor je verjaardag :dance: Een Brusje voor Ian*

Ik ga ook naar het ziekenhuis. De poli is bij mij vlakbij, maar kan ik ivm de gyn die ik heb alleen op maandag terecht. Het ziekenhuis zelf is in Leiderdorp, dus daar ga ik ook heen (net wat uitkomt, mij maakt het niet zo uit eigenlijk, 5 minuutjes of een kwartier rijden)

Voordeel bij de gyn (vind ik) is dat ik nu bij elke controle een controle echo krijg ivm de groei. Niet uitgebreid ofzo, maar even een kijkje vind ik wel erg prettig.

Wat ik een groot nadeel vind, is het lange wachten bij je afspraak. Bij mij is het bijna standaard dat ik een uur moet wachten. :o Bij de verloskundige vorig jaar, was het soms wel een paar minuten :wink:

Eerlijk gezegt zou ik achteraf gezien in de eerste weken naar mijn vertrouwde verloskundige zijn gegaan en later (nu ongeveer) ivm de extra controles die ik ga krijgen (ik hoop daar vrijdag meer over te horen) pas naar de gyn.

Ik vond het gewoon altijd erg prettig om naar de verloskundige te gaan en dat mis ik dus wel. Niet dat de gyn niet prettig is, maar soms toch best gehaast (als je zelf geen vragen of iets hebt, ben je na het lange wachten in no-time weer weg)

Het allerbelangrijkste vind ik dat je je prettig voelt bij je gyn. Hij is toch de persoon die jou het vertrouwen moet geven in deze nieuwe zwangerschap en het moet begrijpen waarom je angstig bent.

Victoria: Veel sterkte weer vanmiddag! En praat mij niet van dat schaambeentje… au… ik heb er ook allang last van. Draaien in bed is echt een verschikking :? Maar die buik, maakt het zeker niet gemakkelijker :o

Tipje, je benen helemaal strekken naast elkaar en dan draaien. Alleen dan kan ik voorzichtig draaien. (en soms een duwtje vragen :lol: )

Kraamzorg… als het goed is moet ik binnenkort door hun gebeld gaan worden. Ik ben eigenlijk wel benieuwd in hoeverre het is doorgekomen en/of nog weten van Jelte*.

Eigenlijk wil ik maar 1 ding en dat is dezelfde kraamverzorgster (als zij ook wil natuurlijk)

Weet het verder ff niet meer. Dit deeltje gaat hard zo :mrgreen:

Zw-zwemmen was in elk geval weer genieten. Helaas volgende week niet ivm de vakantie.

Ik heb inmiddels ook een mailtje ontvangen van mijn nieuwe manager. jaja, vorige week hoorde ik al iets over dat ik een andere manager heb en de manager die ik dacht te hebben belde gisteren maar eens naar hem ivm mijn verlof of anders gezegt, vervanging daarvoor (zou hij vorige week met hem al over hebben, maar goed dat ik even een status vroeg :roll: )

Hoezo, lekker afschepen naar iemand anders :eh: Nouja, ik zit er niet mee. Ik ga straks met verlof en als er niemand is dan valt er mij in elk geval niets te verwijten. Ik heb in januari tenslotte al gemeld dat ik zwanger ben en nu is het toch zeker wel overduidelijk! En omdat ik nog zoveel verlofdagen heb, ben ik ook zelf maar eens gaan navragen. (geeft mij ook wat meer rust als ik weet aan wie ik het moet overdragen)

Donderdag heb ik in elk geval een gesprek nu met hem gepland en ik heb ik de mail vast laten weten wanneer ik met verlof ga, dat ik nog heel veel vakantiedagen heb en dat ik hoogstwaarschijnlijk (ik houd nog wel een slag om de arm, tot ik brusje op mijn buik heb liggen) stop met werken na mijn verlof. Ik heb namelijk niet het idee dat hij daar allemaal al op de hoogte van was. Ik ben ook erg benieuwd of hij daarvan is geschokken, want veel tijd om iemand te vinden heeft hij niet echt meer.

Over werk gesproken, ik ga maar weer eens verder.