Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (8)

@Nieke… veel plezier in duitsland…en ik vind het wel lekker als het maandag eindelijk es wat gaat regenen…

@chantal… ja 12 weken wat een lekker gevoel is dat zeg!! :dance: :dance: …

ahhh je buikje groeit vanzelf wel weer verder joh!! … komt goed…

ik heb best al wel een buikje hier maar dat komt dnek ik ook door mijn bouw zal jaap es vragen of ie een foto wil maken… ik kan ook nie wachten tot 14/15 weken ong. want dat was zo ong. de tijd dat ik evert en ghislaine voelde schoppen… en de gyn zei afgelopen dinsdag dat mijn placenta aan de achter kant lag dus ws zou ik dit ukje ook al heel vroeg voelen… dus ben benieuwd

zit net te kijken overigens… dat het vandaag wel een rare datum is 4 mei…

• mijn vader is vandaag 8,5 jaar terug overleden
  • Ghislaine is vandaag psies 9 maanden geleden overleden
  • Wij zijn vandaag psies 12 weken zwanger

had er nog heel nie zozeer bij stil gestaan vanmorgen maar toch … voelde net wel ff een brokje in mijn keel… maar goed dat komt wel weer goed…

liefs miranda :vlinder:

@miranda wrote:

zit net te kijken overigens… dat het vandaag wel een rare datum is 4 mei…
  • mijn vader is vandaag 8,5 jaar terug overleden
  • Ghislaine is vandaag psies 9 maanden geleden overleden
  • Wij zijn vandaag psies 12 weken zwanger

Das idd wel een rare datum!
Ik vind het nog steeds zo'n mooie gedachten dat jullie meisje bij je vader ligt! Maar ook zo verdrietig. :hug: :hug:
Het laatste puntje is natuurlijk een prachtig lichtpuntje!

En dat ze beiden zullen waken over jullie prachtige wonder!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Nou meiden ik kom net van het ziekenhuis :mrgreen:

Het was echt heel erg druk.

Ze hebben gekeken maar mijn baarmoedermond was nog niet rijp.

Maar ze gaan a.s. maandag toch inleiden :shifty:

Ze gaan dan gel inbrengen. Lukt het niet dan wordt er ook geen ks gedaan, dat wil ik ook niet.

Dan gaan ze gewoon weer kijken en misschien een week later weer inleiden.

Dus spannend en wie weet ben ik maandag wel moeder :angel:

ooooh victoria!! wat ontzettend spannend!!! Maandag!! Dat is al over 3 dagen

OVER 3 DAGEN!!!

Ik hoop voor jullie dat het maandag ook echt door kan zetten. Ennuuuhh stuur je iemand van hier een smsje ofzo die ons op de hoogte kan stellen (hahaha hoezo nieuwsgierig) Ik ben zo benieuwd naar jullie naam!!

Een paar deeltjes geleden hebben we eens lijstjes gemaakt, en bij het lijstje wat ik toen maakte vond jij een naam zitten die je wel heeel heel erg mooi vond, ben erg benieuwd of ie er tussen stond!! Hoe gaat het met je? Ben je erg zenuwachtig/ bang of valt het mee?

Hier gaat verder alles prima, er staat een afwas van 3 dagen op me te wachten, getver geen zin in. Maar heb nu al weekend. zondag is mijn zwager jarig, daar gaan we heen, leuk dan zie ik mn zus ook weer, die heb ik al 2 weken niet gezien ( zij is ook zwanger dus altijd wat bij te kletsen)

Miranda… pffff best een " volle datum" vandaag Ik denk aan je!

Victoria: :dance: :dance: :dance: maandag dus! :shifty:

Super spannend natuurlijk!! :mrgreen: Mijn duimen draaien hier alvast dat jullie hopelijk maandag jullie beebje al in de armen mogen sluiten!! :inlove:

@victoria … spannend hoor maandag … maar ik zou der niet te hard op rekenen dat het dan misschien ook wel gaat gebeuren… bij mij hebben ze der 4 dagen over gedaan met verschillende keren gel en een vetertje om eindelijk tot de 2 cm ontsluiting te komen om me in te kunnen leiden…

maar ga iig duimen voor jullie!!

liefs miranda :vlinder:

gog :shock: victoria, ik begin net te wenen, vind het zo emotioneel klinken dat je eindelijk mama wordt en wel maandag,het zijn traantjes voor jouw geluk hoor, :mrgreen: , geniet er van meid en doe het rustig aan he!!! ik duim er op los voor je hoor!!! :-* :-* :-

groetjes lynn mama van senne
en :**:

Lieve Victoria :-

Wil je even heel veel geluk,succes en sterkte wensen voor maandag :hug:

Ik hoop dat de bevalling dan doorzet :-

Victoria :dance: :dance: :clap: :clap: Helemaal happy dat jullie meisje een maandag wss wordt geboren.

Ben ook zo ontzettend benieuwd. Nog maar een paar dagen en dan is ze er.

Miranda :dance: gefeliciteerd met je mijlpaal van 12 weken :dance:

Evelien lekker gezwommen met de meiden.

Ben zo benieuwd hoe dat t gaat en of t ontzettend gezellig is.

Vast wel :mrgreen:

Linda is de afwas dan nu eindelijk gedaan :smiley:

Veel plezier dit weekend.

Nieke veel plezier in Duitsland :thumbup:

Chantal t is zo 31 mei meid.

En die buik gaat echt wel groeien, want die van mij is mega en dat zal die van jou ook worden :-*

Miranda wij gaan ook naar Loek voor dodenherdenking. Heb zelf nog een bosje bloemen gehaald.

Veel sterkte meissie :hug:

Verder niets te melden. Iedereen een prettig weekend en geniet nog even van t mooie weer, want

t is al snel weer voorbij :?

Liefs Viola

Oh Vic kom ik ff kijken vanuit Utrecht kon het niet laten veels te nieuwsgierig en wat lees ik goed nieuws maar ook spannend nieuws.

Liefs Marielle :vlinder:

Het gaat goed komen meid

Vic: de spanning is te snijden hé :mrgreen:

Ik denk constant aan je meis, héél veel succes maandag, ik hoop van harte dat je dan je prachtige meisje in je armen krijgt :-*

Rustig weekendje zeg… wordt weinig gekletst hier :slight_smile: Jullie zijn vast aan het genieten van een van de laatste dagen mooi weer. Ik ben snip en snot verkouden, bluh echt vervelend zo’n snot-hoofd. Dus er komt weinig uit mn handen…

Ik was vanmiddag in de prenatal om een kadootje voor mijn zus te kopen. Dus ik was aan het snuffelen tussen die schattige kleine maatjes, sta ik ineens met het pakje in mn handen dat Lara aan heeft. Ik werd er ineens erg emo van, en ben gauw de winkel uitgegaan. Het was echt gek om dat pakje te zien en dat stofje weer te voelen. Ik ben gauw door naar de Xenos gelopen en daar een mooi lantaarntje voor Lara gekocht en gaan brengen.

Verder ga ik noeit zoveel doen vandaag en morgen, even naar de verjaardag dan,verder geen plannen.

Fijn weekend jullie allemaal

xlinda

Linda: He snotverdorie! :roll: Beterschap!!! :thumbup:

Het zijn vaak van die kleine dingen die zoveel grote herinneringen/emoties ophalen… :hug: :hug:

En weet je dat wij het pakje van Tijmen* nogmaals gekocht hebben!

Ik heb er toen een teddybeer mee aangekleed en deze heeft echt weken tussen ons in gelegen…

Ik moest gewoon iets tastbaars hebben…iets wat hij ook had gedragen.

Victoria: Hou je het nog een beetje uit??

NOG TWEE DAGEN!!! :shifty: :mrgreen:

Hier vandaag aardig wat gedaan. We hebben pas de zolder weer opgeruimd (voor zover dat kan) en weer wat anders ingedeeld. Hoop “rommel” weer weg kunnen brengen.

Verder nog cadeautjes gekocht vandaag. En voor mezelf heb ik vier leuke shirtjes en een bikini van de Hema gekocht. En ook nog een leuk shirt van miss etam (positiemode). Zul je vast nog weleens voorbij zien komen in het showforum :mrgreen:

Voel me rug trouwens goed na deze dag. Ga toch alvast wat voorzichtiger doen. De boodschappentassen zijn nu echt weer voor manlief.

Zometeen lekker eten. Ruik ook nu ineens de kippenpoten uit de oven. Juuuuuummmmmmie!!! :drool:

Verder fijn weekend allemaal! :thumbup:

Sacha & ik zijn alle twee wel zenuwachtig :shifty:

Zal maandag wel nog erger zijn :shifty: maar het is meer spannend dat het al zover is.

We gaan haar eindelijk zien :inlove: voelen, ruiken en vooral horen :inlove:

gog victoria moet steeds aan je denken meis, ik wens je alle geluk van de wereld toe, en geniet meis!!! straks ligt ze in je armen :inlove:

linda kan me goed voorstellen dat dat schrikken was, ik ben kort na senne* zijn overlijden gaan shoppen voor wat kleren voor me om weer iets degelijk aan te hebben, want al mijn kilootjes waren er direct af na de hele situatie, ben ik toen ook gaan zien of het pakje van senne* er nog lag en ja hoor, ik heb die terug gekocht en de teddybeer die bij hem in zijn grafje staat ben ik ook terug gaan kopen, kon het niet laten. ik moest dit terug hebben. deed me wel goed achteraf’’

vanmorgen op huizenjacht geweest, pfff niet menselijk hoe sommige mensen toch wonen he, konden we in het ene huis maar half binnen door alle rommel die er lag, liepen er twee zielige kindjes rond, helemaal zwart van de vuiligheid, man man, ik werd :x . mijn vader was ook mee, was wel blij, maar dit huisje zal het niet worden, op naar een volgend huis maar dit viel hééééél goed mee, maar enkel was de keuken en badkamer wat te klein vond ik, maar dinsdag gaan we terug, en dan gaat pa ook effe kijken. ben benieuwd. :mrgreen: :mrgreen:

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Victoria nog maar 2 nachtjes slapen :dance:

Begrijp wel dat jullie zenuwachtig zijn. Probeer nog een beetje te slapen en te rusten, want

dan is t zo maandag. Komt er nog iemand posten hier over hoe ze heet ed.

Linda beterschap meissie :hug:

Wat vervelnd dat je dat door moest maken vandaag in de winkel.

Ik heb dat zelf gelukkig nog niet gehad.

Lynn ben benieuwd naar t huisje. Je zei dat je de keuken en badkamer te klein vond maar is er geen

mogelijkheid om die te verbouwen en verruimen.

Chantal lekker geshopt :mrgreen:

doe je wel rustig aan.

Las net dat gedichtje op vlinderpraat bij diana. Vind t een supermooi en pakkend gedichtje :thumbup:

Ben er helemaal emo van

Lekker zaterdagavond en nu maar bankhangen. Joost is uitgeteld en ligt al bijna te slapen, maar

hij heeft t verdiend een avond rust.

Morgen een beetje uitslapen verder eigenlijk/ gelukkig niet zo veel doen.

Iedereen een fijne avond en tot morgen

Liefs Viola

goeiemorgen!!

Victoria… vandaag is misschien wel het laatste dagje dta jullie met zn tweetjes zijn, hoe onwerkelijk moet dat zijn!! Ik denk aan jullie morgen!! :-*

Marielle… natuurlijk zijn mijn gedachte morgen ook bij jou. Ik heb je een kaartje gestuurd, maar ik bedenk me net, je bent verhuisd, dus ik heb het denk ik naar je oude adres gestuurd

Lynnt, spannend zeg, ben benieuwd wat het gaat worden met de huizenjacht. Wie weet zijn er inderdaad wel mogelijkheden om watuit te breiden. Leuk!

Ik was vanmorgen al vroeg wakker, en heb eigenlijk nog niks gedaan vandaag. Slecht he!! maargoed, mag ookw el. Rob werkt in het onderwijs dus die heeft volgende week vakantie, en ik moet werken, dus ik mag best een beetje luieren vandaag.

Donderdag hebben we weer een echo, heb er echt zin in

liefs Linda

:dance: Victoria, spannend!! Heel heel veel succes morgen :thumbup: En hopelijk slaat die gel aan! :pray:

Ik ben zo ontzettend blij voor je!!!

Lynn. Ongelooflijk dat die mensen hun huis denken te verkopen op die manier. Daar moet je wel verschikkelijk goed doorheen kunnen kijken :o

Heel veel succes met de zoekjacht!

Linda. Donderdag weer een kijkje :dance: leuk zeg!

Oh en Miranda zit nu net over de 12 weken mijlpaal :thumbup: :thumbup:

poeh… wat heb ik nog meer gelezen :eh: het was weer ff zoveel.

Ik heb in elk geval een ontzettend gezellig en leuk weekend achter de rug.

Ik zal het maar kort houden :wink:

Vrijdag toen ze er eindelijk waren, zijn we met zijn drietjes (mijn zus en vriend gingen dus niet mee zwemmen) gaan zwemmen. Was erg leuk, maar we konden niet te lang, omdat het al zo laat was.

Weer thuis waren mijn schoonouders er inmiddels ook ivm het passen van het bruidsmeisjes jurk voor mijn nichtje en omdat het tegen etenstijd was had ik de hele mik maar uitgenodigd voor een bbq (die mijn schoonouders overigens grotendeels de spullen voor mee hadden genomen) Mijn moeder (woont vlakbij dus toen ook gevraagd te komen) kwam ook mee bbq-en. Dus met 7 volwassenen en 3 kinderen (mijn schoonouders hadden ook een nichtje te logeren) ge-bbq-ed.

Reuze gezellig. Die meiden hadden het ook helemaal naar hun zin.

Omdat het vrij laat was geworden (ook voor de kids) konden we uitslapen tot 9 uur :shock: Dus snel opgestaan, gedouched en aangekleed (Rinse en ik) en toen ontbeten. Vervolgens die meiden in bad (we hebben van die bubbels, dus iedereen wil altijd graag in bad bij ons). Op een gegeven moment er maar eens uitgehaald en toen onder de douche (mijn nichtje heeft ecceem en kon niet zo goed tegen het badzeep) Daar later ook maar eens onderuit gehaald en toen laten aankleden.

Kortom ruim een uur later, inmiddels alweer 12 uur geweest, zaten we in Avifauna.

Ik heb er vroeger zelf nog gewerkt, maar wat is het veranderd zeg!! In de positieve zin dan (behalve de prijs, vroeger kreeg je als stadsgenoot nog korting en was het zoiezo goedkoper. tja die guldenprijs…)

De vogelshow die ze geven was ontzettend origineel en leuk gedaan! En de lorres (kleine papagaaitjes) voeren was al helemaal fantastisch (dat er eentje in mijn nek scheet was wel iets minder :lol: )

Gelunched in de speeltuin. De tijd was zo om. Want het vriendinnetje moesten we om half 5 weer thuis afleveren en hun snelheid kennende wilde ik toch wel ruim de tijd nemen om hun koffers in te pakken (die ze heel netjes de dag ervoor helemaal leeg hadden gemaakt en in de kast hadden gelegt)

(had ik het over kort :think: )

Eerst het vriendinnetje thuis gebracht (is een buurmeisje van waar mijn moeder eerst woonde, dus ook leuk om daar weer eens in de straat enzo te rijden) En toen mijn nichtje thuisgebracht waar we ook weer bleven eten. Bbq-en voor de verandering :mrgreen:

En 's avonds na het eten hebben we de bruiloft van mijn zus nog een beetje doorsproken. Gelukkig maar, want aan een aantal dingen hadden ze nog helemaal niet gedacht. Zoals ik al zei, plannen is niet hun sterkste kant, maar hoe hun ochtend dus voor de ceremonie eruit zag hadden ze nog geen moment aan gedacht. Foto’s van de laatste momenten van de voorbereiding (wijzelf hadden bv het aantrekken van de schoenen en stroppie goed doen en bij mijzelf ook zoiets) hoefde ze niet zo, maar het moment dat je elkaar dan voor het eerst ziet, wil je toch wel vastleggen?

En er zullen ook mensen (ouders, getuigen bv) daarbij willen zijn.

enz enz enz.

In elk geval waren we pas om 2 uur weer thuis :shock:

:shifty: Sorrie, ik zal nooit meer zeggen dat ik het kort houd, want dat kan ik toch niet :lol:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

VICTORIA,

Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen is de dag!!! Heb je iets moois uitgezocht voor jullie meisje om aan te krijgen? Vast wel. Man, wat wens ik jullie morgen heel veel succes en heel veel sterkte. Hopelijk wordt ze morgen geboren en hopelijk verloopt alles zoals het hoort.

Linda, ik las net van je prenatalgebeuren. Dat heb ik precies zo gehad. Zag ik in een keer haar pakje hangen. Ben toen door mijn knieen gezakt daar en heb gehuild, uit zicht van iedereen. Later heb ik het pakje nog eens gezien en heb er mee in mijn handen gestaan en getwijfeld of ik het zou kopen. Dat heb ik niet gedaan. Laatst was ik er weer en nu is ie er niet meer. Heb er toch een beetje spijt van het niet gekocht te hebben.

Ik heb een fotootje van Lasse met zijn grote broer en zus. Bij deze:

:shock: :inlove: marloes wat een mooie kiddies heb jij zeg!!! en wat is Lasse al een flinke knul geworden zeg :inlove:

Victoria ik denk aan je meid!!!

hier nog steeds op huizenjacht hihi :mrgreen: vind ik wel leuk, maar we hebben tijd he.

verder niet zo veel nieuws, jurgen heeft net de film bordertown van het internet gehaald, dus een avondje cinema hier :mrgreen: :mrgreen:

groetjes lynn mama van senne* en :**: