Chantal ik begrijp je heel goed meis, de tranen lopen hier nu ook langs mijn wangen, heb soms het gevoel dat het met de dag zwaarder wordt als ik er aan terugdenk. het is ook niet niks he, waar ik ook nog zo’n moeite mee heb is, hier is het binnenkort moederdag (13 mei) iedere mama wordt dan in de bloemetjes gezet, en gelijk welke winkel je ook doet je krijgt een attentie, pfff ik ben ook mama MAAR…
tja ik weet effe niet wat zeggen nu.
vandaag is de dag goed verlopen op het werk, alle formaliteiten zijn nu in orde en op 21 mei ga ik van start op mijn nieuw werk. :dance:
zaterdag gaan we kijken naar een huisje vlak achter het nieuw werk, dus mss
verder niet zo veel nieuws, enkel dat mijn verbrande plekjes er al wat beter uit zien.
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Je bent ook mama Lyn van een prachtige zoon en dat neemt niemand je meer af.
Ook al is hij dan niet bij jou in je hart zal hij altijd voortleven.
Liefs Marielle :vlinder:
:hug:
Ik denk dat ik dat gevoel een beetje wegdruk, juist omdat dat zo’n pijn doet. Voor ik aan dat gemis kan denken bedenk ik heel snel dat ik zometeen ook zo’n kleintje heb in mijn armen. Brusje laat ook goed weten dat hij er ook is :inlove: Zeker op dat soort momenten.
Ik probeer het ook niet te vergelijken. Doet pijn, heeft geen zin, schiet ik niets mee op. Het is helaas gewoon niet zo.
Jelte* heeft nu een heel mooi plekje in mijn hart (en ook op de begraafplaats vind ik het het mooiste plekje). En ik herinner mij elk momentje dat hij bij ons heeft mogen zijn. Hoe verdrietig en emotioneel het ook was, ik heb daar gelukkig ook ontzettend van genoten. (niet van het verdriet uiteraard, maar gewoon van ons ventje)
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Lynn, Dat is al snel dat je met je nieuwe job kunt beginnen! Fijn zeg.
En… :thumbup: :thumbup: Dat het huisje dat jullie gaan bezichtigen wat is. En anders binnenkort een ander huisje.
jullie zijn allemaal zo lief
ik wil ook graag met jullie hier mee praten
ook al ben ik nog niet zwanger als het mag.
ik kijk ook zo op tegen moeder dag we zijn moeder maar met lege handen en juist weer met deze dag word je er zo aan herinnerd.
das is niet erg maar het doet zoveel pijn .
weet iemand tips om die dag een beetje door tekomen want ik kan het denk ik niet aan omgezellig bij de moeders langs tegaan.
liefs kathy
:vlinder: dylan :vlinder:
Dankjewel meiden voor de lieve woorden :-*
Lynnty: Wat fijn dat de 21ste al gaat beginnen met je nieuwe baan. Lekker dichtbij huis. En hoop dat jullie snel een leuk huis vinden!
Kathy: Welkom hier!
En moederdag vind ik hier ook heel moeilijk. Mijn schoonmoeder doet er niet aan. (nooit gedaan) En bij mijn moeder brengen we altijd een aardigheidje langs. (vaak zijn we daar dan maar een uurtje ofzo)
Maar hun begrijpen en leven ontzettend mee met ons. Dus bij hun voelen we ons wel “veilig” zeg maar.
Verder willen we samen gewoon wat leuks gaan doen. Weg van hier!
Lekker uitwaaien op het strand of een fietstocht/mooie wandelroute (met picknick :drool: ). Ik ga er nog even over nadenken wat we gaan doen.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
hoi hoi
ben weer terug van een dagje weggeweest, wat overigens heerlijk was heb erg gelachen onderweg met mijn broertje… maar was ook best vermoeiend, heb dan ook ruim een uur op zijn bed liggen slapen smiddags :oops: :oops: …
@tallie… :hug: … ik heb dat ook en net als evelien merk ik aan me eigen ook wel dat ik het een beetje wegdruk die gevoelens…
ik begin nu ook aan mezelf te merken dat ik heel erg bezig ben met het dochtertje van een vriendin van mij … die trekt na het overlijden van Ghislaine heel erg naar me toe en ze wil continu met mij mee of knuffelen terwijl ze voordat Ghislaine er nog niet was helemaal niet zo was… zelfs mijn vriendin en haar man kijken der van op… ze kwam altijd wel bij me zitten ofzo maar was dan na 2 tellen weer weg en nu is ze gewoon niet weg te branden hihi… wel heel lief… en wrom ze nu zo doet weten we eigenlijk niet… want ze was net een par maand 3 toen Ghislaine overleed en ze weet in principe helemaal niks hier vanaf
@lynn… fijn dta je zo gauw al met je nieuwe baan kan beginnen en nu maar hopen dat jullie gauw een leuk huisje kunnen vinden…
@ Kathy… welkom hier!!
Hier doen we wel aan moederdag, Evert loopt hier ook en die gaan dalijk op school dus dingen maken voor moederdag, verders gaan we elk jaar ff koffie drinken bij beide moeders dus dat houden we der gewoon in…
liefs miranda :vlinder:
Kathy, uiteraard (helaas) ben je welkom hier! En je hoeft er ook helemaal niet zwanger voor te zijn. Het topic is juist een keer begonnen om zwanger te willen worden.
Tja, ik zit ook langzaam een beetje te denken aan wat te doen met moederdag. Juist ook omdat we thuis dat eigenlijk nooit vierde, hooguit om mijn moeder er juist mee te pesten (die heeft er een hekel aan zegt ze, maar toch vind ze het wel leuk :eh: ) En mijn schoonmoeder vind het ook altijd wel gezellig dat we langskomen. Maar specifiek op moederdag hoeft ook van haar niet. Eigenlijk gaan we al vaak genoeg langs
Dus hoe doen we het dit jaar? Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om daar over na te denken. Voor mij is het gewoon een zondag.
Wel wil ik in elk geval langs bij Jelte*. Even erbij stilstaan, kijken hoe hij zijn molentjes (er staan er nu 2 hele kleintjes en 1 redelijk klein molentje) laat draaien voor ons.
En een vlindertje dat langs vliegt…
Voor mij is dat alsof hij laat zien dat hij er ook is. :inlove:
De rest van de dag maakt mij dan eigenlijk ook niet meer uit.
Miranda, fijn dat je zo’n heerlijk dagje heb gehad! En wat lief zo’n kleintje die lekker met jou wil knuffelen. :inlove:
Mijn buurjongetje (bijna 7 maanden) heeft inmiddels ook aandacht voor mij en niet alleen voor Rinse. Zo’n schatje is het!
Zo morgen weer vrij en mijn nichtje(9) komt langs en blijft een nachtje slapen :dance: Mijn zus belde vanmorgen op of eventueel ook een vriendinnetje kon blijven slapen. Of dat dat te druk zou zijn. Mij lijkt het juist alleen maar leuk en ook nog eens minder druk, omdat ze dan met elkaar kunnen spelen en ik mijn nichtje niet continue hoef te vermaken.
Nu maar duimen dat mijn nichtje nog steeds wil blijven slapen. Ik heb het de afgelopen paar weken als ik haar zag even gechecked (ze wil namelijk nooit zonder haar moeder blijven slapen) en toen wilde ze nog steeds. Nu hoorde ik dat ze weer twijfelde, vandaar dat idee van een vriendinnetje erbij. Alleen is dat nog niet zeker, want het vriendinnetje moet het natuurlijk ook willen
Ik heb er in elk geval wel zin in :thumbup:
Hoihoi,
even groetjes uit het hele zonnige zuiden! Wat is het warm hier…
Reis was voorspoedig verlopen, behalve dan dat ze bij de boot sinds kort vragen of je zwanger bent :evil:
Kathy, welkom hier! Ik ben ook (helaas) niet zwanger, maar ben heel blij hier bij de rest te zijn. En inderdaad, ze zijn fantastisch hier vind ik.
Moederdag - tja, moeilijk is dat… ik vond het de eerste keer na Robin* vreselijk (in Engeland is moederdag in Maart). Zelfs al heb ik een klein manneke hier rondlopen, ik voelde me echt een waardeloze moeder omdat ik Robin* niet op deze wereld kon zetten (weet het wel, niet mijn schuld, maar toch dat gevoel). Geen idee wat n invulling zou kunnen zijn, waarschijnlijk hetzelfde als Chantal.
Ikzelf ben lekker langs zee gaan wandelen toen, uitwaaien, tranen en verdriet laten wegwaaien maar niet gevierd (Jasper is pas twee dus echt weten doet hij het niet). Ben er nog niet uit of ik het echt ga vieren… niet echt veel zin.
Evelien - succes met de logeerpartij.
Groetjes, Nieke.
@nieke… fijn dat de reis goe dis verlopen zeg!!! en alleen wel jammer dat ze die ene vraag nou net moesten stellen zeg!! …
@evelien… leuk zeg zo’n logeerpartijtje… veel plezier !!
ik heb overigens de echo van afgelopen dinsdag in het showforum gezet …
@Iedereen
ff moe en druk om iedereen te antwoorden, maar ik denk wel aan jullie en lees ook jullie berichtjes :-* :hug:
victoria… en het is je geraden ook, dat je dan tich even wat van je laat horen
Miranda, net eventjes naar je echo gekeken, echt veeeel duidelijker dan mijn 12 weken echo, je ziet al echt een mini mensje, lief hoor!!
Evelien, dat wordt een gezellige drukke boel bij jullie als het allemaal doorgaat, gezellig!!
Chantal… Ik herken het heel goed. Alsof je nu past beseft hoe erg het eigenlijk is wat je allemaal mee hebt moeten maken. Het is allemaal ontzettend oneerlijk.
Kathy… welkom hier Klets maar gezellig mee hoor, niet iedereen hier is al zwanger, en dat hoeft ook helemaal niet, je kan altijd je verhaal kwijt!!
Wij geven geen speciale invulling aan moederdag, gewoon een normale zondag, Rob is maandag 14 mei jarig, dus wie weet gaan we lekker uit eten dan ofzo. En natuurlijk eventjes langs Lara.
We hebben van de week het plaatsje opgeknapt. Het was zoooo ontzettend droog allemaal. We hebben hier zand-grond dus de plantjes kwamen echt boven “drijven” We hebben nu onkruid zeil en daarop wit/roze grind gelegd, om het vocht een beetje in de aarde te houden, verder hebben we lavendel plantjes gepland en nog vleitige liesjes ( voor zolang dta goed gaat met de hitte) Het is echt weer mooi geworden, zal binnenkort weer eens een fotootje maken.
Verder heb ik vandaag geshopt, heb lekker veel gekocht, leuke positiekleding vooral!! En bij de etam kreeg je 2 buikbanden voor 15 euro. Hardstikke leuke hadden ze. Voo rnu nog niet nodig, maar straks hardstikke leuk!!
Ik ga koken, en lekker buiten eten
liefs Linda
Kathy welkom hier en je hoeft niet zwanger te zijn. Je kunt hier altijd je verhaal kwijt over alles wat je bezig houdt.
Chantal :hug: Je kunt hier toch altijd je verhaal kwijt en daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen.
Begrijp heel goed wat je voelt :-
Evelien heel veel succes met de logeerpartij. Je zult straks wel uitgeteld zijn, maar leuk is t zeker :thumbup:
Linda lekker geshopt las ik. Altijd leuk die buikbanden. Heb er zelf een hoop en zo kun je heel veel afwisselen.
Nieke geniet lekker van t mooie weer en je vakantie.
Miranda wat speciaal dat dat meisje zo ontzettend op je reageerd.
Marielle ga je maandag nog iets speciaals doen voor Luna ?
Lynnty gefeliciteed met je nieuwe baan en dan al zo snel.
Heel veel plezier daarin.
Victoria hoe gaat t en weet je al iets wanneer je naar t ziekenhuis mag en wanneer ze je kleine princes gaan halen?
Over moederdag. Ik vind t een KT weekend.
Vorig jaar had Joost wat Loek gemaakt had op t kdv al mee naar huisgenomen en wilde dit al aan
mij geven, maar van mij moest ie nog maar een weekje wachten tot t echt moederdag was.
Vrijdag’s voor moederdag is Loek overleden en heb ik mn moederdagkado mogen openmaken
op moederdag maar ineens zonder kindje. Hij had een handafdruk met een zonnebloem.
Ik doe dus niet meer aan moederdag. Dit jaar valt Loek zn sterfdag de dag voor moederdag en
vind dat een beetje wrang. Zolang de tweede enr nog geen weet van heeft doe ik niet aan moederdag.
Verder heb ik weinig te melden. Ben ontzettend emo, omdat t nu nog een week is en dan zijn
we alweer/ pas een jaar verder en t komt harder aan dan verwacht. Dacht echt dat ik sommige
dingen een plekje ad gegeven maar heb t duidelijk mis gehad.
Ga zo met Joost naar de
kapper en meld me morgen weer.
Liefs Viola
Welkom Kathy
Viola we gaan in ieder geval s ochtends naar het cb met Quillan en dan s middags naar Luna heb een heel mooi stuk laten opmaken op natuurlijk een knalroze schaal ben benieuwd hoe het wordt. En daarna gebakje natuurlijk. Maar goed het blijft een moeilijke dag met een lach en een traan.
Viola het wordt een moeilijke week meid voor ons beiden weer hier ook zo n hekel aan moederdag Luna overleed ook precies de dag voor moederdag vreselijk.
Linda lieverd hier ook roze met witte steentjes bij Luna grappig dat jij dat ook heb.
Liefs Marielle :vlinder:
Viola, Marielle, Wat dubbel wrang eigenlijk dat jullie je kindjes hebben verloren vlak voor moederdag :hug: In de lijst zie je wel mei staan, maar ik heb eigenlijk nooit eerder beseft dat rond die tijd het ook altijd moederdag is.
Bah, nu heb ik al helemaal geen zin meer om bij moederdag stil te staan.
Ik zie nu trouwens op de kalender dat de beste vriend van Rinse met moederdag jarig is. Ik denk dus dat we wel bij hem langs zullen gaan. :eh:
Victoria, ik kan mij goed voorstellen dat je weinig puf nog hebt, zeker in deze zenuwslopende week (weken hopelijk niet). Van mij hoef je wat dat betreft echt niet op iedereen te reageren.
Maar een berichtje van je vind ik wel erg prettig! Alles nog hetzelfde bij de gyn en CTG scan? Hoe vaak ga je nu langs?
(tja, helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar: Maar ik wil gewoon zo graag die vreselijke laatste loodjes meebeleven :-* )
Gisteravond had ik het ff helemaal gehad… met die zus van mij :? Ik belde haar maar eens om half 10 om te vragen hoe laat ik mijn nichtje nu kon verwachten (tja plannen is ze niet bepaald een ster in, vandaar dat ik zolang wachtte). Had ze bedacht om om een uur of 5 mijn nichtje met vriendinnetje te komen brengen. En ze is altijd laat, dus dan verwacht ik dat ik die meiden dus pas net voor etenstijd krijg.
Daar was ik dus niet zo blij mee. Ok, om 4 uur kon ook :roll:
Ik dus vragen waarom pas zo laat? Ik ben de hele dag thuis. Toen gooide ze het maar over de boeg dat haar vriend ook mee wilde. Geen idee waarom hij mee wilde, daar kreeg ik eigenlijk niet echt antwoord op. Maar ze moest het dus ff met hem overleggen en hij was nog tennissen.
Toen ik ophing kwam Rinse net thuis, dus ik vol met mijn emotionele hormonen mijn beklag over mijn zus doen.
Mijn zus heeft met haar ex co-ouderschap en ziet mijn nichtje dus maar om de week. Eigenlijk wil mijn zus dus waarschijnlijk mijn nichtje niet zo lang missen (1 nachtje). Alleen gooit ze het steeds over de boeg dat mijn nichtje niet wil. En de afgelopen paar weken dat ik mijn nichtje zag heb ik daarom ook steeds gepolst of ze nog steeds wilde blijven slapen. En dat wilde ze graag!
Kortom, ik had na het gesprek met mijn zus gewoon het gevoel dat ik die meid van haar aan het afpakken was, dat ik om haar moest vechten ofzo. En dat wil ik absoluut niet. Natuurlijk vind ik het ontzettend leuk dat ze komt slapen, maar als ze zelf niet wil (of mijn zus wil het eigenlijk niet) dan niet hoor! Maar dan moet je dat gewoon zeggen.
Wat heb ik nu nog aan de vrijdag als die meiden (nichtje met vriendinnetje) vlak voor het eten pas gebracht worden? Ja, idd ik had de zaterdag toch? Vrijdags had ik toch nog niets gepland? (nee hehe, ik wist niet hoe laat ze zouden komen en wat ze wilden gaan doen)
Rinse was het helemaal met mij eens dat ze die meiden dan net zo goed pas zaterdagochtend konden brengen wanneer ze toch op weg waren naar Den Haag (ff een ommetje).
… :evil: Oeh wat was ik boos en verdrietig eigenlijk.
Om 11 uur nog gebeld (want haar vriend was toen ook weer thuis) en tada, nu komen ze om 2 uur, tenminste als ik ook wil zwemmen, want dat wilde ze nog doen met die meiden.
Ik heb me dus weer druk gemaakt om niets. Het is gewoon dat die zus van mij totaal niet nadenkt (maar wel heel bedachtzaam overkomt) of zich verplaatst in een ander.
Ik had mijn nichtje echt niet al 's ochtends verwacht (mijn zus is niet bepaald een vroeg typetje, komt pas na elven een beetje op gang), maar met een logeerpartijtje voor 1 nachtje is het toch raar als je tegen de avond pas aan komt zakken? Of zie ik dat verkeerd?
lieve mensen,
Met Lasse gaat het prima. Sinds gisteren krijgt hij alleen nog maar 1 keer de borst en voor de rest pepti. Hij heeft in ieder geval koemelkallergie. Nu moeten we zo veel mogelijk allergenen uit zijn voedsel laten. Hij is ook net begonnen met fruithapje. Het is een heerlijk stevige boy. Ik zal binnenkort even een fotootje van hem doen (onze camera is stuk).
Moederdag: heb er nog niet bij stilgestaan eigenlijk. Heb het vorig jaar ook al meegemaakt. Volgens mij heb ik het een beetje verdrongen. Was nog zo verdoofd van de pijn. Ik denk dat Noah en Isa wel cadeautjes gaan maken op school. Maar ik wilde zeggen: jullie zijn allemaal moeder. En elk moment wat er is zul je keihard geconfronteerd worden met het feit dat je kindje dit mist (nooit zal meemaken) en dat jij je kindje mist. Ik heb het wel met alles: verjaardagen, carnaval(soptocht), kerst, paasontbijt, vakantie, enz.
Afgelopen dinsdag heb ik nog zo hard gehuild. Ik had het met Martijn over Daantje (over het moment dat hij gebeld werd op zijn werk door de vk dat hij moest komen). En toen heb ik de longen uit mijn lijf gehuild. Met de vraag in mijn hoofd (en uitschreeuwend): Hoe kan dat nou? En ondanks dat het zo’n pijn doet vind ik het ook heel fijn om het te voelen. Zo’n uiting van de liefde.
…zucht…
he nieke veel plezier in nederland lekker weertje he
viola en marielle sterkte volgende week met moederdag
evelien leuk zo"n logeerpartijtje maak er een leuke dag en nacht van
miranda leuke he om wer zo"n echo in handen te hebben
gister avond nog 2 tante’s op vistite gehad was erg gezellig gingen pas om half twaalf naar huis moesten ze nog een uurtje rijden ook.
ik liet ze de foto’s van Dylan zien want hun hadden hem nog niet gezien.
het was voor hun ook niet tebevatten zo’n mooi jochie helemaal af met zijn 29 weken en dat ie niet mag blijven leven is niet tebevatten.
wel goed gepraat was erg fijn .
mijn zus heeft nou ook de bloed laten prikken kijken of ze ook de zelfde stof mist die krijgt 14 mei de uitslag . het kan namelijk erfelijk zijn.
nou ik ga weer even stoppen
liefs kathy
:vlinder: dylan :vlinder:
goedesmorgens
@evelien … ik had het ook leuk gevonden dat wanneer er iemand hier komt slapen der iig ruim voor het eten der was … (dus zoals nu bij jullie om 14 uur) … want dan kun je nog ff gezellig bijkletsen met diegene of nog ff gauw naar het dorp toe of wat… dus snap jou helemaal
maar goed hier komt nooit iemand slapen want hier zijn we de enige met kids… en van jaap zijn kant die jongens die hebben allemaal nog lang leve de lol… en mijn broertje die zegt steeds over een jaar of 10 dan is ze (zijn vrouw) de eerste als ze kids wil hihi … dus dan weet je het wel hahah …
@mariëlle… ik denk hier a.s. maandag aan je meid… :hug:… het is voor mij ook nie zo’n hele leuke datum, vanwege gebeurtenissen vroeger dus, ik vergeet het niet…
@viola… ook hier denken we volgende week aan jullie :hug: …
@victoria… ik ben ook wel heel erg benieuwd net als evelien hoe jullie die laatste loodjes ondervinden… heb je ook al een evt. datum dat ze je willen gaan inleiden of dat nog niet??.. ook hier zijn de gedachtes weer bij jullie in deze vreselijke (spannende) tijd… maar nog ff en dan hebben jullie je meisje ook in jullie armen :hug:
@kathy… fijn zeg de visites van je tantes zeg… :hug:
het deed me altijd heel erg goed als de zus van mijn vader langs kwam om ff over Ghislaine te kletsen… hun hebben het vroeger zelf ook meegemaakt maar dan hebben hun 2 kindjes verloren aan 1 of andere bloedziekte… alleen toen werd het verzwegen enzo … maar nu begint mijn tante er zelf ook over te kletsen … hoe hun die tijd hebben doorbracht…
hoop dat ik iedereen gehad had nu…
Ik heb net lekker uitgeslapen tot 10 uur… Evert heeft in jaap zijn bed tv zitten kijken op onze slaapkamer dus heerlijk zeg zo’n laatste vakantiedagje… dalijk ff vlug mijn huis beetje aan kant maken (had ik beloofd aan jaap hihi) hihi … en dan wat eten en dan ga ik een middagje naar mijn vriendin toe … altijd heel gezellig… en vanaaf denk ik ff naar mijn vader en uiteraard naar ons meisje… doe ik elk jaar met dodenherdenking want vandaag is het psies 8,5 jaar geleden dat mijn vader is overleden… dus we herdenken het meestal bij zijn graf…
Linda: Ben benieuwd naar de nieuwe foto’s van Lara’s* plaatsje. Fijn weer helemaal opgefleurt met bloemetjes en mooie steentjes!
Dit weekend ga ik ook weer effe shoppen, maar dan voor een paar shirtjes. Want ik heb er wel heel weinig die ik nog netjes aankan :oops:
Miranda: Joehoe!!! :dance: :dance: Gefeliciteerd met het behalen van die mooie 12 weken mijlpaal! :dance: :thumbup: :mrgreen: Geniet ervan!
Wat mooi en schattig dat haar dochtertje zo naar jou toetrekt!
Misschien voelt ze aan dat jij je kleine meid mist.
Moederdag voor jullie is natuurlijk toch anders omdat Evert moederdag al kent. En voor hem is wel leuk als het gevierd word.
Viola: oh meid toch…stond er ook niet bij stil dat jullie Lieve mannetje zo vlakvoor moederdag is overleden Het zal zeker een hele emotionele week zijn voor jullie. Kreeg tranen in mijn ogen dat je op moederdag zijn cadeautje hebt open moeten maken…zonder Loek* erbij
En dan zo’n mooi handafdrukje…pfff…wat is het toch oneerlijk!
Marielle: ook vlakvoor moederdag en 7 Mei jullie Luna* twee jaar
Maak je nog een foto van haar mooie stukje?
Evelien: Je zus heeft idd vast niet in de gaten dat het een beetje raar afspraken maken is zo. En dan de hormoontjes lekker in opstand.
Maar twee uur lijkt me wel een fijne tijd en gezellig samen nog effe zwemmen. En vanavond natuurlijk feestje…als je bij iemand anders mag slapen (althans dat vond ik altijd geweldig!!)
Dus veel plezier! :thumbup:
Marlous: ondanks de koemelkallergie (waar hij hopelijk nog overheen groeit!) gaat het verder allemaal goed! Hartstikke fijn natuurlijk. En ik ben heel benieuwd naar een foto van jullie flinke man :mrgreen:
Nieke: geniet van het zonnetje! :mrgreen: want maandag is ie waarschijnlijk weer weg.
Kathy: Wat fijn dat je goed over Dylan* hebt kunnen praten met je tantes.
Doet altijd goed idd. Je wilt toch je mannetje laten zien en praten over hem. Je wilt dat mensen hem nooit zullen vergeten.
Victoria: Denk hier veel aan jullie en ben ook zooo benieuwd naar jullie meisje!! :inlove: en haar naam! :mrgreen:
Het gaat trouwens lekker snel daar bij jullie mei-mama’s!! :thumbup:
Hier gaat het wel redelijk…gewoon veel down’s en ook wel up’s hoor!
Voor m’n gevoel moet ik nu zooo lang wachten op de volgende echo. Die is nu pas 31 Mei. En ik vind dat mijn buikje eigenlijk helemaal niet meer zo groeit :eh: Ik blijf nu een beetje stilstaan!
Ik weet wel dat ik met Tycho* en Tijmen* pas met 16 weken die harde bol ging voelen. Dus ik geef het nog even twee weken de tijd.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Hoi,
even snel de groetjes, ga nou zo naar Duitsland, waar ik echt niet kan inloggen!
En inderdaad Chantal, we hebben de regenlaarzen en regenjassen bij ons… goede week uitgekozen he? :doh:
Evelien, nee helemaal niet raar. Alhoewel ze komen logeren, en er heel veel pret is s’avonds, want dan is het t spannnends, is het toch de bedoeling dat het een verwendag is! In ieder geval voor ons.
Victoria- succes!
En alle mammas van vlinder en andere keendjes heel veel sterkte in de aanloop naar volgende week zondag…
Zal volgende week vrijdag weer even inchecken, met aantekeningen blokje want er gebeurt zoo veel hier :lol:
Nou, veel plezier allemaal,
wij gaan relaxen (hoop ik!),
groetjes, Nieke.