Jullie hebben gelijk t is echt een psycho dat mens.
Haar enige nadeel is dat op dat kdv een tante van Joost werkt en een vriendin die josst al
kent van toen ze nog in de luiers zaten (hun ouders wonen overgens nog steeds naast elkaar)
Zij weten nu natuurlijk ook t hele verhaal en ze wordt nu ook beter in de gaten gehouden.
Ik heb verder al t vertrouwen in dat kdv en ben er vanmorgen al weer geweest. Ik heb dus ook met hen
afgesproken, en gelukkig hadden ze dat zelf ook al bedacht, dat zij niet meer alleen mag openen.
Niet met onze kleine meid en niet met andere kindjes. Is voor mij wel een pak van mn hart.
EVelien ik ga straks die frmbozenbladthee ook maar gebruiken, wnt 5 uur daar teken ik voor.
Bij Loek was t 23 uur dus 5 uurtjes mag best :mrgreen:
Zal dan ook maar brandnetelthee gaan halen morgen voor mn voetjes. Baat t niet schaden
zal t toch ook zeker niet.
Lekker in de tuin werken. Doe je wel rustig aan met deze temperturen.
Miranda ik had t van de week ook nog met eten. Ik had heerlijk haaskarbonade gemaakt en had er echt zin in
Ik doe m in de pan en had toen al zo iets van :think:
Toen t eten helemaal klaar was en ik had opgeschept heb ik mijn stukje vlees aan Joost gegeven, want
de lucht :sick: en t idee dat ik dat moest eten :naughty:
Heb dus lekker extra appelmoes gepakt en alles was weer goed.
Ga zo lekker even een dutje doen. Ben kapot. Heb vanmorgen samen met een vriendin boodshappen
gedaan bij de groothandel voor de bbq die ze vanavond geven voor hun dochter die 21 vandaag is geworden.
Daarna heb ik mn eigen weekboodschappen voor mezelf gedaan. Mn huishouden al voor een deel
en anavond natuurlijk feest en wil dan wel een beetje uitgerust zijn.
Iedereen een fijn weekend en mss tot later
geniet van t mooie weer en fijne koninginnedag.
:-* Viola
Ff snel.
Alles was weer ok bij de gyn. Ik kreeg alleen onverwacht een co-assistent (arts in opleiding). Nou heb ik daar op zich geen problemen mee, maar ik had het wel prettig gevonden dat van te voren te weten.
Daarna overigens ook nog mijn gyn gesproken. Gaat mijn moeder mee, krijgen we bijna geen echo dit keer :o
Toen bij mijn vraag wanneer we de extra testen gingen doen zoals de doppler test, ging hij dat gelijk doen. Dus toch een echo, maar brusje was lekker aan het spelen, en dat maakt het niet gemakkelijk om dan de navelstreng te bekijken laat staan te meten. :lol:
Van mij hoefde die test ook helemaal niet nu gelijk, ik wilde eigenlijk voornamelijk weten hoe we nu de laatste maanden door gaan komen.
Ik ben nog niet veel wijzer, behalve dat we met 36 weken gaan kijken hoe we naar de bevalling toe gaan.
Over 4 weken weer. Op onze trouwdag :dance: Lijkt me wel een mooie dag om weer langs te gaan.
:shifty: Erg kort kan ik het niet houden he? Maar ga nu weer, ik heb honger :drool:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
:think: 4 juni (onze trouwdag dus) is pas over ruim 5 weken!
Nouja, maakt mij verder ook niet uit. Ik vind het een hele mooie dag om dan weer voor controle te komen.
Viola, wat thee betreft. Linda gaf Lindebloesem thee aan voor je enkeltjes. Ik denk dat ik die maar eens ga proberen. Want de brandnetelthee hielp niet bij mij (na mijn zwangerschap in elk geval) en vond hem ook niet zo lekker. Ik heb em ook nog steeds, dus misschien dat ik er zometeen toch maar een kopje aan waag
Vanmorgen ruim een half uur in de tuin bezig geweest. En ik ga nu ook niet verder hoor! Mij te warm. Misschien vanavond nog even… als ik zin heb.
Zo meiden wat zijn jullie lekker aan het kletsen :lol:
Hier weinig te melden, alleen dat ik het erg warm vind en dus weinig doe
Ik heb helemaal geen last van eten, ik lust alles gewoon nog :drool:
Over eten gesproken, ik ga maar ff wat eten en daarna ff slapen
Hi,
nou allemaal heel erg bedankt voor de intro, wat een enorm verdriet en liefde en leed bij jullie allemaal! Echt heel erg… ben er stil van.
Miranda, bedankt voor het bijzetten in het lijstje :-
Ik zal ook even een korte intro doen, meer over Robin staat bij de vlinderpraat en op zijn website. Ik ben Nieke (achtendertig), getrouwd met Jan-Willem (41) -tjeemp wat klinken we oud, maar vandaar mijn haast ook - en we hebben een zoontje, Jasper, bijna 3 nu.
Robin is geboren na 38 weken + 2 dagen, hij is gestorven door een knoop in de navelstreng. Voor Jasper, hebben we nog Frits* gehad, hij is na bijna 16 weken zwangerschap overleden.
We wonen nu bijna 8 jaar in Engeland, net ten zuiden van Liverpool. De aanleiding was een hele leuke baan hier voor mij. En nu heb ik dus ook die hele luxe Engelse zwangerschapsregeling
Normaal is het 9 maanden, maar nu Robin* gestorven is, is het nog steeds 6 maanden… dus genoeg tijd om hier achter de computer te zitten en wat vakantie te hebben (en proberen te herstellen!)
Lynn - gefeliciteerd met de baan!
Tallie - leuk dat buikdansen :lol:
Victoria - heel spannend, die laatste loodjes, echt heel veel sterkte, ik leef met je mee.
Miranda - het klinkt als een heel bijzonder kadootje, die droom.
Viola - ik vind het helemaal gestoord dat dat mens daar werkt!!! Ik dacht eerst misschien dat ze zich gewoon ongelukkig uitdrukt, maar dat van gisterenmiddag geeft duidelijk aan dat ze echt niet met kindertjes om moet gaan (of andere mensen uberhaupt, want contact vaardigheden zijn ook niet aanwezig)! Echt onvoorstelbaar
Nou, hopelijk, werkt het tickertje onder mijn bericht, ben benieuwd. Jep, het werkt!! Sorry, veel te lang verhaal hier!
Liefs, Nieke.
PS heb nu echt wel een smilie verslaving! Geef maar een gil als jullie er gek van worden.
Tjeemp - zie hier net die poll over zwanger worden op je 40ste… echt deprimerend (wordt trouwens 39 over een maandje).
N.
Miranda: lijstje is nu perfect!! :mrgreen: :thumbup:
Nieke: Mooie ticker voor jullie Robin :**: ! :thumbup: Phoe… en nog een zoontje verloren met 16 weken!!
En trek je niets aan van die poll over zwanger worden op je 40 ste.
Kan er wel een hele discusie over voeren met die mensen, maar heb daar nooit zo’n zin in.
Voel me vandaag ook een beetje leeg en rommelig tegelijk. Pieker me suf over allerlei kleine dingetjes. Pfff…heel vermoeiend iig!
Iedereen verder een fijn weekend en een leuke, gezellige koninginnedag! :thumbup:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
@Nieke … idd mooi ticker voor Robin* … en wat erg dat jullie nog eenklein engeltje hebben zeg …
@chantal… :hug: …ik had gister zo’n dagje … maar gelukkig heeft die droom van vannacht een hele hoop goed gemaakt…
Hier lekker buiten met laptop ff forummen (kan ik alvast wennen als ik zelf mijn eigen lappie heb) zit namelijk momenteel ff bij mijn ma en aangezien we hier onverwachts blijven eten d8 ik ff vlug te forummen hihi …
overigens heb dus geen foto’s van de schaapskooi alleen video, zal van het weekend ff kijken hoe die geworden is, want kan der ook foto’s van maken …
liefs miranda :vlinder:
Fijn weekend allemaal!
Wij gaan lekker naar Luxemburg, mijn schoonouders staan daar op de camping op een jaarplaats. Dus ff lekker heerlijk weg en ze het gaan vertellen!
De misselijkheid is hier aangekomen, maar vind het niet erg. Hihi zoals het nu is vind ik het nog wel grappig, ik weet immers de oorzaak!!
@vlindermamma … veel plezier in luxemburg en succes met het vertellen…
hier niet veel te melden … ben ff rustig wakker aan het worden … verders niet veel te doen… dalijk ff vlug wat ranja in huis halen … ben daar verslaafd aan :oops: … en dan ff bij mijn broertje op het voetbalveld kijken vanmiddag …
iedereen alvast een fijn weekend
vlindermamma
Heel veel plezier :-*
Hier verder ook weinig te melden.
Vlindermamma,
heel veel plezier in Luxemburg en met het nieuws delen!
Hier is nu eindelijk ook weer wat beter weer (we hebben wat regen gehad de afgelopen dagen). Lekker buiten zitten want het is hier wel 17 graden (ben niet jaloers op jullie hoor).
Dan gaan we woensdag weer richting Nederland. Vrijdag dan een weekje een huisje in Duitsland, even bijkomen! Dan nog een weekje in Nederland voordat we weer terug gaan naar Engeland… ik hoop maar dat het mooie weer aanhoudt.
Groetjes, Nieke.
lijstje is weer angepast meiden
@nieke … ook alvast een fijne vakantie toegewenst!!, en probeer er lekker van tegenieten…
ik gaat ff vlug wat boodschapjes halen en dan naar het voetbalveld…
Vlindermama, je bent vast al weg, maar toch een heel prettig weekend. Ik ben benieuwd naar de reacties over dit nieuwe wondertje in je buik!
Nieke, Wel 17 graden :lol: Persoonlijk van mij mag het hier ook wel wat minder warm. En zeker ook wel even een verfrissend buitje ('s nachts ofzo )
Voor ik het vergeet in elk geval alvast een prettige vakantie. Zal jullie vast goed doen om ff lekker weg te zijn :thumbup:
Miranda. Ranja :drool: Maar dan wel de cassis smaak :thumbup: Vandaag ook maar weer een nieuwe fles gekocht, want die andere is bijna op. En stel je voor dat die op is :shifty: (ik heb ook nog framboos staan, maar die hoef ik dus niet zo)
Vandaag een druk dagje gehad. Vanmorgen naar de lapjesmarkt met mijn schoonmoeder. We zijn helemaal geslaagd :thumbup:
Toen naar huis, waar ze bijna (nouja het afstellen duurde wel erg lang) klaar waren met het zonnescherm. We zijn helemaal blij ermee. Het is ook erg mooi!! :dance:
Vervolgens is mijn schoonmoeder mijn ramen gaan lappen (door het boren waren ze nog viezer geworden) en doordat ik stomgenoeg een hoger trapje ging halen, schoot het weer vreselijk in mijn onderrug. Zo’n ding is niet echt zwaar, maar recht voor je tillen zie je niet zoveel, dus houd je hem schuin langs je en dat was dus niet zo handig van me.
Toen nog een beetje geholpen met de spullen voor de rommelmarkt (maandag) klaarzetten. Die wilde mijn schoonmoeder wel vast meenemen. Gelukkig paste het ook allemaal net aan in haar autootje (we hadden best wat dozen gevuld eigenlijk. Weer lekker opgeruimd dus)
Ivm mijn rug ben ik maar ff gaan rusten op bed en was al snel vertrokken. Rinse is ook nog flink bezig geweest met schoonmaken. Dus toen ik weer wakker was, heb ik mij ook nog maar even nuttig gemaakt door de boodschappen te gaan halen.
(tjonge ik zit het wel erg uitgebreid allemaal te schrijven he?)
Gelukkig was er nog bbq vlees over, en hebben we de bbq maar weer tevoorschijn gehaald. Mijn moeder uitgenodigd (van haar hebben we grotendeels het zonnescherm gekregen) Mijn schoonmoeder was overigens inmiddels weer naar huis.
Ik ben dus moe, maar heb wel erg genoten vandaag!
Morgen familie reunie van mijn vaders kant. Ik ben benieuwd, want eigenlijk ken ik maar weinig tot geen neven en nichten van mijn vader. Mijn neven en nichten zijn namelijk allemaal stukken ouder dan ik.
Ook niet al mijn ooms en tantes zijn aanwezig. Maar als je bedenkt dat mijn vader en zijn 2-ling zus vandaag 75 zijn geworden en zij de jongste zijn, dan kun je misschien ook wel voorstellen dat het voor zijn oudere zussen niet te doen is om zo’n eind te rijden. Veels te vermoeiend.
En dan maandag koninginnedag. We hebben nog helemaal niets gepland. Ik denk dat we er voornamelijk gewoon een heerlijk relax dagje van maken 8)
Mijn excuses voor het hele verhaal, maar als ik moe ben dat klets ik opeens altijd zoveel (verder ben ik toch echt een vrij stil typje hoor, hahaha)
:lol: :lol: Evelien typmeid!!! :mrgreen:
geniet ze op de reunie!!
hier niet zo veel nieuws, enkel dat we beide onder de verf zitten en vernis, er is hier een goeie vriend van ons die een cafeetje heeft en hij is begonnen met die helemaal te renoveren vanbinnen, en je kent het he, hij zou enkel de toog renoveren maar van het een kwam het ander en nu is de hele cafe een werf :lol: :lol: , zitten we nu al het hele weekend te schilderen en nieuw plafonds te steken en … :lol: het is wel leuk want al de klanten komen een voor een ook wat helpen, en stonden we daar gisteren met zo’n 10 mensen om te helpen, wat een boeltje. dan nog lekker gebarbequet mm :drool:
zo dat was toch ook al een stukje he, maar niet zo lang als van jou hoor evelien :lol:
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Zo evelien wat een uitgebreidt verslag :think:
Ik houd het ook kort, heb weinig te melden
Morgen alweer 37 weken :shifty: het gaat ineens snel :shifty:
Het draaien in bed wordt steeds pijnlijker, schaambeen rechts is echt pijnlijk :?
Maagzuur is gelukkig heel wat minder geworden, maar ik heb nu ontzettende jeuk aan mijn stiaie :?
hoi meiden ,
hoe is het hier?
ben een tijdje niet meer gweest sorry,
maar vond het allemaal heel moeilijk ook in verband met dat de gyn die ik eerst had gwoon niet eerlijk tegen ons is gweest…
dit is wat ik graag tegen die gyn zou willen zeggen maar niet durf daarom zet ik het hier even neer
How do you sleep while the rest of us cries?
How do you dream when a mother has no chance to say goodbye?
Lyrics How do you walk with your head held high? – Can you even look me in the eye, and tell me why?
sorry hoor…
maar ben gwoon zo boos en verdrietig
groetjes en een dikke knuff willie mama van engeltje twan :**:
Ik ben nieuw op het forum en hoop dat iemand mij verder kan helpen…
Ik ben mijn 2 kindjes verloren na 23,5 weken zwangerschap.
Ik was dmv ivf zwanger geworden. Weet iemand hoe lang je moet wachten voordat je weer opnieuw mag beginnen met ivf…
Hoi,
hier niet veel te melden. Beetje zon, weer bijna 17 graden! Ga pas woensdag er vandoor, dus tot die tijd nog even aktief hier. Ben wel nog misselijk… morgenvroeg misschien weer testen.
Willie - heel veel sterkte. :hug:
Sjors - heel erg, je verlies. Ik weet niets van IVF, maar er zijn hier genoeg mamma’s die ervaring daarmee hebben. En helaas, iedereen weet van verlies van kindjes hier. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je net zo veel aan deze website hebt als ik. Bij vlinderpraat vind je nog meer.
Groetjes, Nieke.
@Nieke… veel succes morgen als je gata testen :thumbup:
@Sjors … welkom hier en heel veel sterkte met het verlies van julli 2 kindjes… ook ik kan je niet helpen met je vraag sorry …
verders hier niks te melden… dus ga weer verder wieberen hihi