Linda
Ik snap ook heel goed wat je bedoeld en ik heb die angsten ook weleens gehad.
Gelukkig heb ik ook het meerendeel van deze zwangerschap kunnen genieten.
Je zit nu in een achtbaan vol met emoties en iedereen zal dat begrijpen :-* :hug:
Schrijf hier je angsten op, zodat wij elkaar kunnen steunen :-*
:thumbdown:
Heb het gedaan en helemaal niets, baal dus nu enorm. Het enige waar ik me aan vasthoud is dat ik met Jasper ook een zwangerschapstest had gedaan en die was toen ook negatief en pas ruim een week daarna was die positief… het is ook zo moeilijk om te bepalen wanneer mijn periodes zijn. Dus een heel klein beetje hoop nog, en anders hopelijk volgende maand! Jasper zal toch wel een keer gelijk krijgen
Linda - heel veel sterkte! Het is echt heeeel erg wat ons allemaal is overkomen, het is zoo oneerlijk en vreselijk ingrijpend! Het is een wonder dat we er allemaal doorheen komen.
Heel veel liefs, Nieke.
Jammer Nieke, maar zolang je nog niet ongesteld bent, kan die test te vroeg zijn geweest :thumbup:
We gaan gewoon duimen voor je. Die ongi krampen die je had (hebt) kunnen namelijk ook innestelingskrampen zijn (maar idd ook een voorbode dat je ongi eraan komt)
En Jasper zal zeker een keer gelijk krijgen :thumbup: Als het nu niet is, dan hopelijk binnenkort wel.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Oh Nienke wat jammer!
Welkom hier trouwens!
Ik hoop voor je dat je over een week wel een positieve test heb!!
(ik had testte nu pas 5 dg na mijn NOD positief, maar heb wel een regelmatige cyclus)
He dames ik ben er weer had niet in de gaten dat er een nieuw deeltje was maar ik ben er weer.
Leef zo met jullie mee, voor sommigen nog even voor anderen nog een paar maanden. Ik weet dat het zwaar is en dan niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk vooral de laatste loodjes maar onze kindjes hebben engeltjes die hun beschermen. En ja ik weet ook je bent niet eerder tevreden dan als straks dat kleine wonder op je buik ligt levend en gezond. Ik heb het al mogen ervarn en dat gevoel oh zo onbeschrijfelijk maar jullie mogeen het ook meemaken. Dat weet ik zeker.
Nienke welkom hier.
Vlindermama wat fijn gefeliciteerd met je zwangerschap.
Hier verder alles goed alleen de datum van Luna komt dichterbij en dat blijft moeilijk ik had verdorie nu ook een klein mooi twee jarig meisje hier om me heen moeten hebben te huppelen. En dat snap ik dan weer van jou Linda die ene rotvraag waar we nooit een antwoord op zullen krijgen
WAAROM WAAROM WAAROM.
Lieverds dikke knuffel voor jullie
Liefs Marielle :vlinder:
Vandaag wel een zwaardere dag dan anders, gewoon weer door die stomme test. Morgen is het twee maanden geleden dat Robin* geboren werd…
Ik ben wel nog steeds misselijk, maar goed, we wachten af. Van de ene kant wil ik gewoon dat de volgende maand weer begint, van de andere kant nog een beetje hoop.
En wat moeilijk moet dat zijn met al die data die we hebben, de vragen waarop niemand ooit antwoord zal krijgen… gelukkig hebben we elkaar hier!
Veel liefs, Nieke.
Nieke: :hug: :hug:
Het is gewoon afwachten :? En als je na een week nog niet ongi bent…nog een testje doen maar.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Nieke, zeker die eerste maanden zijn niet gemakkelijk. En de wens voor nog een kindje is waarschijnlijk groter dan ooit.
Houd je lichaam je voor de gek, is het wat anders, of toch die test te vroeg gedaan? Meer dan afwachten kun je eigenlijk niet. Ook weer iets waar je geen controle over hebt.
:hug: Morgen alweer 2 maanden. Bij mij morgen overigens alweer 9 maanden! Het is gewoon al langer geleden dan dat ik Jelte* bij me heb gehad.
Zoëven nog bij Jelte* langs geweest en wat nieuwe vlindertjes geplaatst en een paar kleine windmolentjes. Verder nog gepraat met een andere mama en papa. Zij zijn ook weer zwanger en 4 weekjes verder dan ik. Ook weer heel fijn kunnen praten.
En ik ben echt weer ontzettend moe! Al voordat we naar Jelte* gingen, maar ik wilde gewoon nog langs.
Mijn enkels zijn weer foetsie, mijn onderrug /linkerheup doet zeer, eigenlijk heb ik het dus helemaal gehad voor vandaag.
Welterusten.
hallo dames,
hier nog iemand met een dip, pfff, mijn vriendin is eergisteren bevallen van een flinke zoon Rune, 3.130 kg. wat een :inlove: , ben gisteravond nog langs geweest om te zien, kon het niet laten, ik zie zo graag kindjes ook trouwens, en heb er de hele avond mee op de schoot gezeten, en terug in bedje ingestopt, en eigenlijk deed het me deugd zo’n boelieke es te mogen vast houden en zo. uiteindelijk buiten het ziekenhuis gekomen op weg naar huis de hele tijd geweent als een klein kind, ben dan nog naar senne* langs geweest en heb een moeilijke dag achter de rug ook. Jurgen zei me dat het ook een stuk van het verwerken is, en eigenlijk is dit ook zo, vond mezelf wel sterk toen ik er de hele tijd was, maar achteraf ga ik terug leeg naar huis en dat doet pijn. maar goed. De ongi is uiteindelijk nog goed doorgezet ook, maar de kinder wens is nu voor een eind uitgesteld, daar ik nieuw werk gevonden heb en wel in het ziekenhuis dat ik normaal van senne* ging bevallen. Dit is dan wel weer goed nieuws want ik hoef nu maar kwartiertje te rijden naar dit werk, en het is ook terug in de keuken dat ik zal beginnen halverwege mei dan.
ook zijn we aan het kijken om te verhuizen als het werk daar goed zit. Dus weer heel wat nieuwe plannen voor de boeg, maar ook zit ik te denken van als ik verhuis, dan Moet kost wat kost Senne* mee, en liefst bij ons thuis dan!!! Jurgen is er nog niet echt over te spreken maar hij komt wel bij.
Ik kan het gewoon niet over mijn hart krijgen ons kleintje te moeten achterlaten in een dorp waar we tenslotte geen familie wonen hebben, en graag zouden we als we een stekje vinden, hem een speciaal plaatsje thuis geven bij ons, en dan kan ik ook eindelijk es gerust zijn, want mis hem zo, als ik zie dat hij zo alleen ligt daar tussen allemaal oudjes. hij hoort daar niet vind ik.
zo weer heel wat bijgetypt in dit nieuw deeltje!!!
nieke welkom trouwens meis!!
vlindermama een hele dikke proficiat meis!!!
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Lynn, Dit is idd weer een stukje verwerking. Hartstikke fijn meid dat je de hele avond van zo’n kleintje mocht genieten :inlove: En natuurlijk daarna even moeilijk omdat je dan beseft dat je dat ook met Senne* had gewild.
Je hoeft je in elk geval niet schuldig te voelen tegenover Senne*.
En gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ik begrijp dat je de baan hebt? En misschien ook nog verhuizen. Ik kan mij goed voorstellen dat je Senne* mee wilt nemen en thuis wilt hebben. Ik weet niet hoe dat zit in België, maar ik hoop dat dat allemaal kan en lukt. Alleen Jurgen nog even overhalen
Hallo,
dank juliie wel allemaal :-*
Evelien - inderdaad is dat verlangen (en de angst dat het nooit meer zal gebeuren) er groot…
Lynn - heel veel sterkte.
Liefs, Nieke.
goeiemorgen…
Nou vandaag gaat het weer stukken beter. Wat zijn jullie toch allemaal schatten, ik voel me altijd weer een beetje beter door jullie reacties!!
Ik heb gisteren op mn werk ook mn hart even kunnen luchten bij 2 collega’s en dat was wel erg fijn, ik had het idee dat ze me hardstikke goed begrepen, en dat geeft dan weer wat lucht.
Lynn… heerlijk he, zo’n kleintje, op het kdv geniet ik er ook altijd nog extra van als er zo’n kleintje aanwezig is, dat is uiteindelijk wat we allemaal willen een lief klein babytje ( maar nu nog van onszelf, en dat gaat komen)
Evelien Je hebt best een zware zwangerschap zo te horen. Ik heb nog nergens echt last van. Alleen een beetje van mijn bekken, dat schijnt te komen doordat de zwangerschappen elkaar zo snel opvolgen.
Nienke… balen, een negatieve test, en maandag alweer/ nog maar 2 maanden geleden. Ik hoop voor je dat 2007 voor jou ook een vruchtbaar jaar gaat worden
Marielle… het blijft inderdaad een gek idee, er had nu bij jou gewoon een vrolijke peuter rond moeten huppelen. In je gedachten groeit Luna met je mee! Alles met Q goed? Wat kan hij allemaal al?
Ik ga zometeen weer werken, lekker met de kids naar buiten vanmiddag. Niet vergeten in te smeren want gisteren was ik ooka l verbrand. Net nog eventjes bij Lara geweest, wat is het allemaal mooi groen aan het worden, het ziet er nu zoveel liever en vrolijker uit dan in de winter.
Fijne dag allemaal!!
liefs Linda
@ lynn… fijn dat je toch wel heb kunne genieten … en idd de werkelijkheid is dan vrij hard na zo’n gezellige avondje :hug: …
@nieke … :hug: … ik hoop ook voor jullie als nog een vruchtbaar jaar toegewenst … en idd de wens en verlangen naar een kindje is alleen des te groter… denk dta iedereen dat heeft die dit heeft moeten meemaken…
@Linda… fijn dat je je weer wat beter voelt :hug: …
hier vanmiddag met Evert zijn klas naar de schaapskooi is zo lagguh altijd ga elk jaar mee … en het mooi eis is het is nog lekker weer vorig jaar stonden we der in de regen … … maar nu :dance: :dance: … denk dat ik de filmcamera es mee neem voor de verandering (ipv fototoestel)
liefs miranda :vlinder:
Lynn :dance: gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Jullie wens komt ook nog een keer uit ga daar maar vanuit maar ik kan je niet zeggen wanneer.
Houdt moed :thumbup:
Nieke voor jullie geldt dat natuurlijk ook.
Linda Fijn dat je je weer beter voelt :-* Werkse vanmiddag. Lekker met de kindjes naar buiten :thumbup:
Miranda lijkt me heel erg gezellig vanmiddag met al die kinderen, maar ook erg vermoeiend lijkt me.
Wat kunnen ze daar allemaal doen ?
Evelien erg he die enkels die gewoon kwijt zijn :mrgreen:
Heb er ook erg veel last van, maar ja wat kun je er aan doen. Erg weinig en we moeten nog zo
lang met t mooie weer althans dat hoop ik
Ben net terug uit de stad. Heb 2 korte broeken gekocht. Ik had er maar 1 want bij Loek was
ik eind december uitgerekend en dan heb je geen positie korte broeken nodig.
Heb nog 5 mouwloze shirtjes gekocht. Ik draag dat heel graag en ze waren maar 5 euro per stuk.
Heb ook nog van die jezussandalen gekocht want ik kan nu als ik s’middag mn schoenen uittrek
al niet meer terug in mn schoen en dan moeten er dus van die sandalen komen.
Ik moest wel goede hebben want ja moet ook nog iedere middag de hond uitlaten en dan moet t
allemaal wel goed zitten. Heb ook gelijk maar een mooi nagelakje gekocht want je moet
er toch een beetje gaaf uitzien.
Vanmiddag heb ik op t kdv een afspraak met een leidster. Ik heb best wel problemen met haar om
de volgende redenen :
- ze heeft n dag voor de begrafenis gezegd dat ze al over heen was :shock:
- Toen we bekend maakten dat we weer zanger waren was haar reactie dat ze er niets mee kon
- Zij heeft Loek gevonden en heeft m laten liggen omdat ze het eng vond hoe hij er uitzag.
Ik wil eigenlijk gewoon dat ze van de 2e afblijft want als er iets is laat ze haar dan ook gewoon creperen.
Ik hoop dat als ik t tegen haar heb uitgesproken dat ik t dan kwijt ben en dat we gewoon door kunnen gaan
met waar we gebleven waren. Joost heeft er helemaal geen problemen mee, maar vinden jullie dat ik overdrijf ?
Zometeen komt mn schoonzusje dus moet nog even wat doen. Laat t jullie straks wel weten hoe t is afgelopen.
Liefs Viola
@tante polla wrote:
Heb ook gelijk maar een mooi nagelakje gekocht want je moet er toch een beetje gaaf uitzien.:lol:
Ik had gisteren weer een zomerjurkje aan (van het weekend heeft mijn schoonmoeder een nieuwe gemaakt :dance: ) Hartstikke leuk, maar ergens heen zou ik dat jurkje toch niet echt aantrekken. Dus meer voor in de tuin en evt boodschappen doen omdat je je anders helemaal moet omkleden.
Ik heb dan ook zo het idee dat Rinse toch liever had dat ik mij even zou gaan omkleden toen we naar Jelte* gingen.
Het is ook niet echt een gezicht van die dikke benen zonder enkels met gympies onder zo’n jurkje. :mrgreen:
Veel succes in elk geval vanmiddag op de kdv. Het enige wat ik kan zeggen is dat ook jou gevoel over de leidster (die brusje straks zal krijgen) goed moet zijn. Ook al kon ze er niets aan doen, feit is dat dat vertrouwen (ook blijkdoor door haar reacties) gewoon beschaamd is.
Ik vind dus niet dat je overdrijft. Ik denk ook dat ze blij mogen zijn dat je nog wel vertrouwen hebt in het kdv.
Miranda, Goed idee om de filmcamera mee te nemen. Ik zou overigens dan weer voor beide gaan. Maar zulke dingen vastleggen op film is ontzettend leuk om later weer terug te zien.!
Oja, ik dacht ik heb niets te vertellen. Maar vanmorgen een goed gesprek gehad met mijn nieuwe manager :thumbup:
:-* Liefs, Evelien
Hallo allemaal,
tjeempie, het is wel even omschakelen hier! Wie is wie, wat is er gebeurd en waar zijn ze? Ik doe mijn best om jullie te volgen hoor! Vind het wel fijn om nu bij dit positieve klubje te zitten… iets voor de toekomst. Dank jullie wel voor jullie steun.
Viola - ik vind helemaal niet dat je overdrijft hoor! Is er nog iemand anders bij van het kdv zodat die er ook wat van kan zeggen of kan helpen? Misschien is het gewoon iemand die zich ontzettend ongelukkig uitdrukt en niet weet wat ze moet zeggen en daarom zulke domme uitspraken doet? Succes ermee!
Ben trouwens wel een beetje jaloers op je kleding kopen. Zit nog steeds in mijn zwangerschapskleding :oops:
Miranda - veel plezier!
ga even een hapje lunchen in de zon hier… wel een stuk kouder dan in Nederland geloof ik!
groetjes, Nieke.
Sorry, nog even mij hier… hoe krijgen jullie eigenlijk die banners onder jullie berichtjes? Ik zou ze ook wel willen hebben…
Het enige wat mij lukt is die rare smilies vinden voor bulletin boards, het lukt me ook nog niet in e-mails…
Hier ook terug van de gyn.
CTG-scan was goed en bloeddruk 80/130 :thumbup:
Ik heb gelukkig nog geen dikke enkels :thumbup: en hopelijk blijft dat ook weg
Viola
Ik vind ook niet dat je overdrijft.
Ik zou haar ook niet meer willen.
Dus gewoon zeggen wat je hartje je ingeeft :-*
Meiden ik houd het ff kort, want ik ga slapen
Victoria, Welterusten. Fijn dat alles OK is :thumbup: Ook erg fijn dat je nog enkels hebt
Nieke, Bij hulp is onderweg staat er mee geschreven over de banners.
Dit is de link om een banner aan te maken:
http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm
De emotions die je naast je bericht ziet kun je gewoon aanklikken als je hem wilt toevoegen op de plek waar je cursor staat.
Misschien is het wel leuk om ons in het kort voor te stellen. De meeste verhalen hebben we al bij vlinderpraat staan.
Ik ben Evelien en getrouwd met Rinse. 26 juli 2006 is Jelte* na 38 weken doodgeboren. Inmiddels ben ik alweer ruim 24 weken zwanger van een jongen (broertje) en wordt hij voor 13 augustus verwacht.
Ben blij dat jullie niet vinden dat ik overdrijf.
Victoria lekker dat alles weer goed was met jullie princesje. Bloeddruk super :thumbup:
Wees blij dat je nog geen dikke enkels hebt, maar wat niet is kan nog komen :mrgreen:
Nieke voor jou ook even in t kort mezelf even voorstellen.
Ik ben Viola, 27 jaar, en getrouw met Joost, 29 jaar.
Op 26 December 2005 is onze zoon Loek geboren. Een gezonde jongen van 3700 gram en 51 cm.
Alles verliep heel lekker, maar heb altijd wel t idee gehad dat er iets mis was.
Op 12 mei 2006 heeft Joost gewoon naar t kdv gebracht zoals iedere ochtend. Hij heeft daar
lekker gespeeld en is gewoon gaan slapen om 8.50h.
Ze wilden hem om 9.40 uit zn bedje gaan halen voor zn fruithap en toen leefde Loek al niet meer.
Ze hebben er nog alles aan proberen te doen zowel op t kdv als de traumahelikopter en in t zh,maa
t mocht niet meer baten. Het is voor ons al weer bijna een jaar geleden dat Loek gestorven is.
We verwachten nu begin september ons 2e kindje en we weten met 90% zekerheid dat t een meisje is.
Toch nog een lang verhaal sorry.