Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (8)

Marielle wat een lekkere toet heeft ie toch :inlove:

Gaat t wat beter met je :-*

Miranda de bbq ia dan toch gekomen en valt me toch weer mee.

Wij zitten op vakantie omgeving Putten op park Hoevegaerde van Landal.

Dan zitten we vlak in de buurt.

Mocht vandaag eerder naar huis. Er was bijna geen werk en we stonden elkaar t werk echt uit

de handen te kijken. Mn baas zei met mn rug dat ik dan maar lekker naar huis moest gaan en dat

laat ik me geen 2 x zeggen.

Ben nu de babykleding aan t wassen en lekker op maat in een doos doen en kan dan straks

alles gelijk in de kast kan leggen. Had daar gewoon maar eens zin in.

Ga zometeen nog wel lekker plat. Heb weer eesn te weinig geslapen.

Ben gewoon te laat naar boven gegaan en ben mn boek gaan lezen. Ben in slaap gevallen

met mn boek rond half elf. Ineens wordt ik wakker gemaakt door Joost dat er bij de achterburen

een kat in de tuin zat die gewond was. Het was toen half 12 en ik dus helemaal rot geschrokken en

heb mn ochtendjas aangedaan en met Joost naar beneden. Al onze eigen beesten binnen en een mandje

opgezocht voor t gewonde beest. Joost voorzichtig over de schutting waar dat beest echt

aan t hijgen was en miaauwen. Komt Joost in de tuin kat weg.

Joost echt na een half uur schatje ik kan m niet meer vinden en ga maar lekker naar bed.

Net of dat ik nu direct kan slapen en t was dus ongeveer half 2 voor dat ik sliep en om 5 uur

moest ik al weer uit mn bedje en heb dus maar 4 uurtjes geslapen en ben nu helemaal kaf.

Kom straks nog wel een keer kijken maar ga nu lekker plat

Nieke: achgossie wat een lieffie… :inlove:

Ik heb ook weleens van die leuke filmpjes gezien (funniest home video’s…volgens mij) Hahaha…allemaal dus lekker spugen over papa en mama enz. :lol: :lol:

Owja, hier trouwens ook Avent flesjes (kleine en grote). Heb namelijk toen in het ziekenhuis Sander erop uitgestuurd om de avent borstkolf aan te schaffen. En deze flesjes passen daarop (moest natuurlijk thuis afkolven voor Tijmen)

In het ziekenhuis zelf stond de Medela borstkolf naast mijn bed (erg fijn apparaat!) Maar goed eenmaal thuis met mijn eigen borstkolf…maar op echt op gang komen…ho maar :hand: :? :frowning:

Viola: Nou, echt aan je nachtrust toekomen zit er niet in :roll:

Gelukkig vandaag heerlijk vroeg weer thuis!

En fijn dat er nu een afspraak vaststaat met Fleur. Jullie zullen vast mooie foto’s enz. aan elkaar kunnen laten zien. En natuurlijk veel praten. Zal vast een fijne ontmoeting zijn.

Miranda: gelukkig BBQ toch nog aangekomen (anders had ik helemaal de balen gehad!!) Nu kun je toch lekker gaan BBQ-en als het weer lekker warm gaat worden :drool: :drool:

Marielle: Wat een lekker ding, die kleine man van jouw!! :inlove:

Hier nog steeds schoonmaakwoede. Ga zo onze klerenkast eens helemaal opruimen/uitzoeken. :mrgreen:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

@viola… nou dan zit je idd heel dichtbij … misschien kom je ik je wel tegen als je in ons mooie gat gaat winkelen whahahah …

als je zin hebt in een bakkie dan geef je maar een gil hoor dan zijn jullie van harte welkom hihi … en overigens is een mooi park waar jullie komen te zitten en echt helemaal achteraf althans… buiten het dorp maar midden tussen de campings e.d.

wat betreft de bbq die gaan we 23 juni tijdens mijn verjaardag ckers gebruiken, ben vrijdags de 22e jarig maar houd het de 23e … is net zo makkelijk voor iedereen …

liefs miranda :vlinder:

Miranda, volgende week dus goed opletten of je je Viola toevallig tegen komt :wink:

Wat is die Quillan toch een lekker ding :inlove: Hoe is het met je Marielle?

Fijn Viola dat je lekker vroeg weg mocht vandaag :thumbup: Zeker na zo’n gebroken nacht :?

Katten, wil je ze helpen, zoek… Maar goed, dat is ook hun natuur, verstoppen als ze ziek/gewond zijn.

Zielig hoor. Zo ben ik ook eens met mijn fiets :shock: over een kat heen gereden. Nouja, de kat stond midden op de weg, ik er dus omheen en iemand die achter mij bleek te fietsen vond dat die kat opzij moest en belde. Die kat ging inderdaad opzij, precies waar ik fietste. Ik schok mij tepletter. Ik zoeken naar die kat, maar nergens te vinden natuurlijk.

Ik ben de hele middag van slag geweest.

Ik kan mij goed voorstellen dat je niet meer kon slapen, zonder te weten hoe het met die kat was.

Welterusten! :zzz:

Ondertussen hoef ik nog maar 1,5 dag :dance:

:mrgreen: Vraagt de Unit manager zojuist aan mij bij de lunch. Wanneer ben je eigenlijk voor het laatst? Ikke dus. Morgen (met een grote bigsmile)

Hij. Oh…en wat verwacht je ervan? Niets, of een knalfuif?

Ikke. eh… :eh: Tja. vorig jaar was het gewoon doei.(wel enthausiast enzo) En 1 iemand had zelf de moeite genomen om een cadeautje mee te nemen (leuk rompertje)

Nu verwacht ik stiekem wel een beetje meer dan dat, gezien de meiden waar ik bij zit, al zijn dat niet eens mijn directe collega’s.

Ik begin nu toch wel een beetje nieuwsgierig te worden. :shifty: Ik kom nu tenslotte ook niet meer terug (nouja, wel voor beschuit te trakteren en de kleine te showen :smiley: )

Ik zie het wel…

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@miranda wrote:

wat betreft de bbq die gaan we 23 juni tijdens mijn verjaardag ckers gebruiken, ben vrijdags de 22e jarig maar houd het de 23e … is net zo makkelijk voor iedereen …

:think: De 23e kan ik niet... schoonouders 40 jaar getrouwd... Jammer lekker bbq-en :drool: :mrgreen:

Niet normaal wat een hoosbui hier in Leeuwarden!! Maar ja… we hebben de afgelopen weken ook eigenlijk geen drup gehad, geen onweer nix… Zat hier net even mee te lezen, wilde berichtje typen… Maar moest eerst écht rennen om de was binnen te halen pfff BALEN nu is alles weer nat! Was bijna droog en dan heb ik nog een 2e was klaar die ik op wilde hangen…

:oops: Eigenlijk wilde ik hier ook vooral even een berichtje achter laten om mijn vlinder tikker te testen hihi

Ik ben eerst al heel blij dat deze topic bestaat… Ik heb zo’n zin in augustus… Lekker op vakantie en dan gaan we het weer proberen…

Ik heb eigenlijk nog wel een vraagje: Ik heb dus nog maar net 6 weken vloeien achter de rug (Marleen* 29-04-07) … waarvan de laatste 2 weken ongesteld… Ben benieuwd wanneer mijn 1e normale ongesteldheid weer komt?? Zou dat vanaf het begin van de 2 weken zijn?? Dan word ik namelijk straks rond de 17e alweer ongesteld!! Man ik ben er net áf…

Ik zal maar weer eens wat van me laten horen!!

Marielle… wat heb je toch een knappe vent. Hij wordt echt al groot he!!

Viola, het lijkt me superfijn voor je om met die moeder te kletsen, jullie hebben veel gemeen. Laat even weten hoe het geweest is!

Miranda hoe was de avondvierdaagse? Ik heb hem hier ook gelopen met een groep kinderen van de BSO, hardstikke leuk maar potverdorie wat had ik last van mn bekken naderhand, die 12 km lijkt me toch maar niet zo verstandig.

Nieke hihi die foto

Evelien, het begint voor jou ECHT al op te schiten zeg!! wat vliegt die tijd toch enorm! Hoe gaat het met je?

Met mij gaat het goed. Ik ben net met mn moeder bij ikea geweest en heb een nieuwe garderobekast gekocht met van die grote spiegeldeuren, ik kan niet wachten tot Rob thuis komt om hem in elkaar te zetten! En natuurlijk nog wat leuke dingetjes gekocht, leuke bloempotjes met plantjes, wat keukenspulletjes etc.

Verder begint mijn buik echt hard te groeien, ik vind het heerlijk om weer met een dikke buik rond te lopen. Ik merk wel dat ik Lara echt enorm mis, vooral nu ik weer zo’n zwangere buik heb. Alles komt zo af en toe in alle hevigheid terug. Rob heeft dat ook, gelukkig hebben we heel veel; aan elkaar.

Verder vandaag een beetje in de tuin gerommeld, en wat wasjes gedraaid, lekker zo’n dagje vrij.

Sorry dat ik niet zo veel meer meeschrijf, maar ik lees trouwe mee hoor!!

liefs Linda

Mariette, Fijn dat je ons nu ook gevonden hebt.

Mooie tikker :thumbup:

Ik snap je vraag niet helemaal? Je hebt eerst 6 weken gevloeit en nu (afgelopen 2 weken) weer? 2 weken vind ik wel erg lang voor een ongi. Bij mij was het altijd zo’n 7 of 8 dagen, vond ik al lang zat :shock: (en dan heb ik ook nog een zus die klaagt als het wel 5 dagen duurt ipv 4 :o )

Die 2 weken verwarren mij dus een beetje, maar ik zou zeggen als dit je ongi is, de eerste dag hiervan.

Ik heb na Jelte* gelukkig maar 3 weken gevloeit. Toen een weekje (let op je) niet. En vervolgens behoorlijk heftig weer een week ongi.

De maanden daarna (ik was voor Jelte* behoorlijk onregelmatig op het einde zat er wel 8 weken tussen) zat er zo tussen de 30 en 33 dagen (ff uit mijn hoofd) tussen.

Linda, fijn weer een keer van je te horen. Op mijn bekken na gaat het prima met me :thumbup: En na morgen helemaal. Dan lekker 2 weken vakantie met mijn verlof erachteraan. Ofterwijl, na morgen met verlof :dance:

Ik ben benieuwd naar je buikje :wink:

avondvierdaagse 12 km? is dat bijelkaar geteld of per dag? :shock: (sorrie nog nooit gelopen, hooguit gezwommen :wink: )Maar niet meer doen dan, is een beetje teveel van het goede lijkt me. (tjonge, lopen door het centrum is vaak al teveel. een paar winkels en ik heb het gehad)

Nou ja eh… Ik bedoelde … ik heb 4 weken gevloeid en toen 2 weken bloedverlies

( 1e week viel nog wel mee, maar de 2e week!! Kon er een emmer onderzetten!! Een paar dagen kon ik amper een boodschapje doen in de winkel… binnen een uur moest ik alweer verschonen :oops: )

Dus vandaar mijn verwarring… wanneer word je weer gewoon voor de 1e keer ongesteld? Zal wel weer heel erg verschillen per persoon zeker he…

Leuk hier ook bekenden tegen te komen hihi

Ik zie het verschil tussen vloeien en bloedverlies niet zo :think:

Maar mijn ongi was idd wel behoorlijk heftig. :shock:

ff vlug een berichtje tussendoor… maar moet zo dalijk weer weg

@linda… het was heel leuk d eavond 4 daagse gisteren alleen moet het nu wel ff bekopen met dat ik vandaag nie zo heel veel kan doen … dus ben bang dat het d ehele weekniet word… maar ja dan volgende week er maar ff extra tegen aan thuis…

wij lopen maar 5 km per avond maar pff als je dat nie gewend ben is dat een behoorlijk end hoor was dan ook helemaal bek af hihi … laatste keer dat ik avond 4 daagse heb gelopen is ruim 10 jaar terug … maar wil ff kijken hoe het vanavond gaat anders loop ik morgenaaf nie mee want ben toch bang dat het is te veel is voor het goede ivm mijn bekken want opstaan is vandaag echt een ramp namelijk… voel dat echt onder in mijn rug en mijn liesstreek…

als ik dat morgen dus weer heb dan loop ik denk ik die avond nie mee … en mijn schoonma loopt ook mee dus die houd evert wel in d egaten… en dan loop ik vrijdag de laatste avond wel weer je mag toch 1 avond overslaan meende ik

@mariette… nog ff en dan ist augustus duurt nie meer zolang en dan mogen jullie ook weer!!

liefs miranda :vlinder:

Hey Mariette: Mooie ticker voor jullie meisje Marleen :**:

pfff…nog maar 1 maand en 15 dagen geleden! :cry:

Ik werd na precies 6 weken weer ongesteld (na keizersnede) en het was voor mij een “gewone” ongi (zoals ik voorheen gewend ben)

Het vloeien (dus niet ongi, maar bloedverlies na bevalling/keizersnede)duurde vanaf de keizersnede zo’n drie tot vier weken. De eerste twee weken wat meer dan die laatste twee.

Maar het is natuurlijk verschillend per persoon. Je zal vanzelf wel in de gaten hebben wanneer je lichaam weer alles “netjes op een rijtje” heeft.

Linda: Ja…ons lekker maken dat je zo’n mooie buik hebt en hem dan niet laten zien :naughty: Wel snel weer een foto plaatsen dan hoor! :mrgreen:

Gelukkig gaat alles lekker zijn gangetje. Wanneer mogen jullie nu weer naar dat eigenwijze ukkie kijken? (om te zien wat het is :mrgreen: :dance: )

Misschien weten we het wel rond dezelfde tijd :mrgreen: Ikke nog 5 nachtjes slapen :slight_smile:

Miranda: lijkt me ook erg zwaar hoor!!! lopen vind ik eigenlijk nog zwaarder dan fietsen. Mmmm binnenkort ga ik denk weer eens fietsen ook, want das toch wel lekker om een beetje fit te blijven.

Evelien: Nog 1,5 dag (of eigenlijk nu nog maar 1 dag :mrgreen: )

Lekker hoor!!! :thumbup:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Hailo,

wat wordt er weer druk gekletst!! Het is een kunst om het allemaal bij te houden (en de juiste namen :oops: )

Ik kan de 23ste wel hoor - waar is de BBQ???

We hebben de 24ste het 40-jarig huwelijksfeest - ik heb het nu eindelijk opgelost! Ik heb een heleboel fotootjes ingescand en verzameld en plaatjes van het internet (autootje, kerk, etc.) die zet ik allemaal samen en dan op een placemat (kost 5 werkdagen bij HEMA). Dat moet maar goed zijn!

Mariette - mooie ticker! Wat betreft je vraag, bij mij was het een beetje raar. Ik had 4 weken bloedverlies, toen een dag of drie niet, toen weer heel veel bloedverlies (wat ik toen dacht mijn eerste ongesteldheid) en toen twee weken niets en twee dagen bloedverlies en toen na 4 weken weer :think: …

of te wel na de geboorte van Robin* duurde het 6 weken tot mijn eerste ongesteldheid, en daarna had ik weer een normale periode (van 30 dagen)… snap je?

Evelien - hou je helemaal op met werken??

Miranda - knap hoor dat gesjouw…

Marielle - wat is tie mooi! :inlove: Moet toch even een mooie van Jasper zoeken om te showen (hij spuugt niet meer zo). tjee… ok, hier is tie!

Viola - lekker uitgerust nu?

Hier gaat tie wel… het is vandaag precies 4 jaar geleden dat Frits* geboren is… wat gaat de tijd snel. Nou weer verder met de fotootjes,

N.

even kort: Chantal, morgen mag ik weer om 09.10 spannend!!! hopen dat die kleine mini nu wel goed ervoor ligt hahahah

He lieverds

Evelien oh heerlijk bijna verlof dus zalig hoor. En wie weet krijg je nu wel wat. :mrgreen:

Miranda loopse.

Linda lieverd hopelijk zie je morgen het geslacht spannend hoor, Quillan was ook zo n eigenwijs die liet zijn piemeltje ook pas met 24 week zien.

Viola :-*

Mariette ik heb na Luna :vlinder: en Quillan ongeveer 6 weken gevloeid werd wel steeds minder hoor. En toen na een drie weken weer een normale menstruatie maar de hele menstruatie was bij mij pas na een maand of 4 weer op regel.

Verder gaat alles hier super druk met genieten van Quillan hij is ook alweer 7 maanden gaat snel hoor. En hij wordt ook al zo mega groot, begint al wat te tijgeren zo leuk om te zien.

Liefs Marielle :vlinder:

Linda :dance: morgen weer een kijkje :thumbup: Laat je het ons wel gelijk weten?

Miranda, Doe jij het ook rustig aan met de avondvierdaagse? Dat je nu last hebt, is niet voor niets hoor :naughty:

Nieke, Ja ik ga helemaal stoppen met werken. Ik heb daarover zo in dubio gezeten vorig jaar en mijn hart zegt (en financieel kan het) dat ik gewoon thuis bij de kleine wil blijven. Vandaaruit kijk ik wel weer verder.

Klinkt leuk zo’n placemat :thumbup: Tenminste als je ouders ook gebruik maken van een placemat (wijzelf wel, maar mijn schoonouders netjes een tafellaken, tijd voor een nieuwe dus, met allemaal gekrabbel

erop :mrgreen: )

Heeft iemand overigens nog een leuk ideetje om geld te geven? (ook weer aan schoonouders) Mijn schoonmoeder maakt er nog wel eens een boeketje van, maar mijn schoonvader vind het leuk om het ergens in te verbergen. Voorbeeld. Blok hout, gaatje in maken, geld erin en dan dichtmaken zodat je ook niet meer kunt zien waar het gaatje zat.

Of in de verpakking van een ijshoorntje of in een banaan :mrgreen: (dat hoorde ik vandaag van mijn schoonzus, verhaal nog niet eerder gehoord, wel dus van dat hout, maar ben nu wel nieuwsgierig naar die banaan)

Om het dan toch gewoon heel simpel in een envelopje te doen? :eh:

ok… dus je menstruatie is niet meteen op regel :oops: Dus als we het straks gaan proberen… moeten het maar héél regelmatig proberen… je kan je niet richten op een bepaalde periode zeg maar :oops: hihi

Ik denk dat als ik dat W. vertel hij een gat in de lucht springt :lol:

Evelien, wat fijn dat je kan stoppen met werken! Nog 1 dagje! Dat is te doen hihi Hebben ze nog wat voor je gepland qua afscheid??

Lijkt me erg grappig om geld te verstoppen in een banaan :shock: hihi

Nieke ik vind het ook best moeilijk, alles bijhouden… wie wie is en welk verhaal er bij hoort enz… Maar wel heel leuk hier… Zeker als je nog thuis zit ivm je verlof… maar ook straks om ervaringen te delen en te horen hoe het met de rest gaat!

Wat een leuk idee die placemats!!

Iedereen welterusten! Ik ga maar niet te laat naar bed… ik slaap steeds maar korte nachtjes ivm mijn rug :cry: vandaag ook steeds zo’n pijn…

Maar morgen ‘gezond’ weer op want dan gaan W. en ik naar Groningen!! Is gevoelsmatig nog steeds ‘mijn stad’ (ben er vlak in de buurt opgegroeid…)

Mariette mij is toen door de gyn verteld dat je als je menstruatie op regel is je ook weer sneller zwanger wordt. En onthou je lichaam moet ook eerst ontzwangeren weer. Ik was precies negen maanden later na Luna weer zwanger van Quillan.

Veel plezier in Groningen leuke stad ik zelf kom uit Sneek ook erg gezellig

Miranda amai wat loop jij dan veel.

Ik zou dat tempo niet eens meer aan kunnen. Ik loop ook wel veel met de hond maar merk dat

mn tempo iedere week een beetje naar beneden gaat :mrgreen:

Chantal lekker mneid nog maar 4 nachtjes slapen :dance:

Heerlijk vind ik t fietsen :thumbup: doe t echt regelmatig om een beetje in conditie te blijven

Linda veel plezier vandaag met t kijken naar de kleine en ik :pray: dat hij/ zij zn / haar geheim

'prijsgeeft en dat jullie en natuurlijk wij ook weten wat t is :smiley:

Niek ja ben uitgerust maar gisteren weer te laat naar bed gegaan :?

Mariette :think: weet t eigenlijk niet meer hoe t bij mij zat, maar weet nog wel dat t even duurde dat t

helemaal regelmatig was

Heb vanmorgen die afspraak met Fleur. Ben best een beetje gespannen

want over de telefoon is toch altijd anders dan live iemand zien en spreken.

Heb mn foto’s op zak en we zien wel waar t schip strand.

Vanavond naar de kapper. We hebben een thuiskapper en ga vanavond weer mn permanent bij

laten zetten. Heb al krullen van mezelf maar vind t net niet mooi door krullen en daar moet

dus even weer wat aan gebeuren. Het zal weer wel even wennen zijn want als t er net in

zit ben ik net zon poedel en dn mag je t ook nog eens 24 h niet wassen :?

Morgen weer naar de gyn en naar de kinderarts. Bij de kinderarts gaan we bespreken welke

onderzoeken er gedaan zullen worden bij de kleine als ze geboren is en wat we daar allemaal

van kunnen verwachten. Ook zal ze de hartmonitor aan gaan vragen bij de verzekering.

Heb er eigenlijk wel weer zin in om haar te zien want t is al erg lang geleden.

Ga nog maar eens wat doen en spreek jullie later

Liefs Viola

Linda, nog 5 minuutjes :dance:

Viola, Veel succes straks op visite bij Fleur :thumbup: Het zal jullie beide waarschijnlijk veel goed doen.

En morgen dus naar de gyn en kinderarts. Ik ben benieuwd.