@Linda… veel pelzier en hopelijk laat uk zich nu wel ff zien open en bloot hihi
@mariette … veel plezier in Groningen…
@viola… jij ook veel plezier bij die andere moeder en dat je daar een fijn gesprek mee mag en zult hebben
Verders hier ben ik gisteren gestopt met avond 4 daagse het ging gewoon nie… Evert helemaal in tranen want hij dacht dat hij nu ook nie meer mee kon lopen maar goed we lopen met een hele groep en mijn schoonma loopt ook mee dus hij was weer helemaal blij toen we zeiden dat ie dus gewoon mee mocht lopen… Ik mocht overigens van mijn schoonma ook nie meer mee lopen hoor omdta het zo ramp was om op te staan e.d. … misschien dat ik morgen wel mee loop alleen voor evert dan … maar moet eerst ff kijken hoe het nu gaat
verders werd ik net gemaild door een meisje van een ander forum dat ik in de vriendin stond met een zinnetje over wat je aan je vader zou willen vragen … ik heb zelf een abbo op vriendin maar was er nog nie aan toe gekomen om die te lezen dus net maar ff gauw gedaan en idd het stond er tussen …
ik ga dalijk naar mijn schoonzusje want we zouden samen ff naar het dorp gaan om een kado voor mijn ma te halen (dies zaterdag jarig)… stond ik net bij de apotheek want moest evert zijn hepatitus injectie nog betalen en wou dus pinnen … ja duhh onvoldoende saldo … terwijl ik gistermorgen al geld had overgeboekt … dus ik thuis gekeken op inet… blijkt dat ze hem nog nie verwerkt hebben … grrr :wall: :wall: … word er zo ziek van tegenwoordig bij de ING … laatste tijd gebeurt dat heel veel dat je wat overboekt en het word nie gelijk verwerkt… dag of 5 later pas… of je betaald een rekening terwijl er genoeg op staat alles staat goed kwa codes en dergelijke… en dan word ie zonder reden geannuleerd … nog ff en dan stap ik over want hier word je ook nie vrolijk van!!
liefs miranda :vlinder:
Miranda, weet je zeker dat je morgen weer wilt lopen voor Evert? Ik kan mij voorstellen dat hij het jammer vind dat jij er niet bij bent, maar je kunt hem natuurlijk ook afzetten en opwachten! Je lichaam protesteerd niet voor niets!!
Wat raar die problemen met overboeken. Heb ik echt nog nooit last van gehad (ff afkloppen) :think: Tenminste een aantal jaren geleden zat ik nog bij de postbank en toen was het ook weleens drama met overschrijvingen :?
Wat leuk dat je met een vraag in de vriendin staat. Je maakt mij nu wel nieuwsgierig.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Hoi,
Miranda - rustig aan doen hoor! Het is toch al zo vermoeiend!
ING - is dat die postbank?? Rotding, heb er enorme problemen mee, ga het nu opzeggen als ik van de Rabo een creditcard krijg (heb geen vast inkomen In Nederland). Wilde geld overboeken, ging tot 4 keer toe mis!
Evelien - lekker zeg, de tijd met je kindje… zeker omdat in Nederland zwangerschapsverlof zo kort is. Wat geld betreft… in mijn studententijd gaven we statiegeldflessen (bierkratjes met lege flessen) maar of je dat je schoonouders nog aan wil doen… :o
Viola - succes, ik hoop dat het een goed gesprek is geweest.
Linda - en en en en en en en en???
Nou, weer verder plakken (ze gebruiken wel placemats!),
N.
Linda: OHW super spannend!! :shifty: Nou, vandaag moet het toch echt gaan lukken hoor!!! Ben heel benieuwd!! :mrgreen:
Nieke: plakze :mrgreen: :lol:
Viola: en hoe was het bij Fleur?
Vanavond weer lekker je haar in de krul. Ik zou ook wel weer een permanentje willen. Je haar blijft dan veel beter in model zitten!
En morgen weer heerlijk naar jullie meisje kijken :inlove: en dan vakantie!!! Heerlijk vooruitzicht! :thumbup:
Evelien: geld stoppen in het allerkleinste poppetje die omhuld word door steeds grotere poppetjes (hoe heten ze ook alweer :oops: )
Heb ik zelf een keer gekregen, vond het wel grappig :mrgreen:
Maar verder ben ik op dat gebied niet zo crea :think:
Miranda: hoe gaat het nu met je rug, al wat bijgekomen nu je even rust hebt gehad? Pas wel goed op je lichaam hoor en wees ozo zuinig op je rug/bekken.
Mariette: veel plezier in Groningen!! :thumbup:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
@tallie… zijn dat nie van die matroesjka poppen uit rusland??? ofzoiets :think: :think:
@nieke… ja is echt een ramp hoor die bank kwa internet… heb ook net een klacht ingediend bij de bank zelf… wnat ben maar gewoon geld gaan halen van de spaarrekening… kreeg het eerst niet mee omdat die spaarrekening op naam van jaap staat … dus heb net zolang zitten drammen en zeuren :oops: :oops: totdat ik het eindleijk wel kreeg met jaap inmiddels aan de foon pffff … wat een K bank zeg!!
verders ja ik weet nie of ik morgen wel mee doen … wil eerst ff kijken hoe het vandaag en morgen overdag gaat!! en dna kan ik altijd nog zeggen van ik loop wel of nie mee… misschien dta ik alleen het laatste stukkie meeloop …
@linda… je maakt ons niks nieuwsgierig hoor…
maarre meiden wat ist weer lekker broeierig zeg bah bah … mijn schoonzusje vroeg al of ik last van opvliegers had… hihi…
maar ja zo dalijk moet ik met evert weer naar het zh naar de kaakchirurg want hij heeft boven een tand die overdwars staat en aangezien hij die extra heeft willen ze nu in overleg met chirurg gaan kijken wat ze der mee gaan doen…
liefs miranda :vlinder:
@miranda wrote:
@tallie… zijn dat nie van die matroesjka poppen uit rusland??? ofzoiets :think: :think:
Ja, volgens mij heet het zo!!
Je blijft wel bezig zo met Evert zeg!!! Alweer naar het ziekenhuis!!! Succes! :thumbup:
Nog geen nieuws van Linda??? Jammer…
kom ook net uit het zh en dacht ff vlug kijken of linda al gepost heb … maar nog niks jammer…
Evert moet overigens onder narcose zijn dwarse tand laten verwijderen maar dat kon nog wle ff duren want er was lange wachtlijst en ivm de vakanties duurde het wat langer…
liefs miranda
dag dames,
wat is hier weer gekletst zeg!! pfff ben ik er effe niet mag ik al direct een reeks pagina"s beginnen lezen eerst :mrgreen: KLETSKOUSEN :mrgreen: :mrgreen:
ik kom gek hier tussen de dozen nog een weekje of twee en we verhuizen dan eindelijk, ben nu al druk aan het pakken daar ik nog een heuse werkweek moet doen pfff ben meer dan moe. en de klus blijft ook maar achterwege maar we denken er in augustus pas terug te voor gaan en nu nog effe rustig aan te doen. mijn nieuw werk valt reuze mee maar het is wel hard labeur!
jullie allen aan het genieten van het mooie weer?? :o hier giet het buiten :evil:
evelien weet je wat ook leuk is, een grote bloempot met een bananenplant of zo en in de aarde of houtsnipperlaag dat kies je zelf, verstop je al het geld dit was ons cadeau voor ons huwelijk er zat toen iets van 500 euro in van al onze vrienden, maar allemaal centjes niet boven de euro, :lol: wacht ik plaats even foto’tje.
en een ander cadeau was een emmer vol pleister met centjes in, pfff :mrgreen:
viola meis rust maar es goed uit he, en zorg goed voor jezelf :-
chantal nog vier nachtjes hihi, je maakt me ook wel benieuwd hoor!!! :shifty:
linda … nieuws???.. :shifty:
miranda meis het stopt ook niet he voor evert, ziekenhuis … dikke knuffel aan hem :hug: :-
mariette helaas welkom, veeel sterkte meis maar ga vooral op je gevoel af, ik wilde direct terug zwanger worden, en heb achteraf toch ingezien dat je best eerst es goed bij de situatie stil staat en bij je eigen verdriet, want van mij sleepte het enorm aan dat verdriet, zonder dat ik er bij stil stond zelfs, dan was ik terug zwanger na vijf maand en daar het niet goed afliep ben ik nog meer in de put geraakt, als je er terug voor gaat meis, maak eerst dat je er psychisch ook sterk genoeg voor bent, en dat weet enkel jij.
van mij was na de bevalling(keizersnede) zo’n drie weken gevloeid en dan niks maar dan twee weken later, de kraan open zeg maar, en dan daarna ben ik nog wel zo’n zes weken zonder ongi gezeten hoor, pfffff hoor, best frustrerend maar meis ieder lichaam is anders he. hopelijk zit het voor jou vlug goed, alvast een kaarsje voor je meisje :kaars: , :hug: :-
hier dus de beruchte fotootjes :mrgreen: :mrgreen: van onze huwelijkscadeaus
groetjes lynn mama van senne en :**:
Hehe,
eindelijk klaar met fotootjes plakken, draaien, etc. NOOIT MEER DOEN! Ben benieuwd of er mooie placemats van kunnen worden gemaakt.
Heb net ook maar een topicje geopend bij de contact sectie, zodat de nieuwere engeltjesmama’s een beetje onder mekaar kunnen kletsen… we hebben soms toch net weer even iets andere problemen en kletsverhalen dan jullie hier… (haaruitval enzo :oops: ). Maar als het mag blijf ik hier ook nog graag even bij, jullie zijn me in die korte tijd toch al dierbaar geworden! :-*
Linda - we zijn niet ongeduldig of nieuwsgierig hier :liar: #
Lynn - leuk kadootje :lol:
Miranda - jeetje wat een gedoetje met Evert! Zo blijf je lekker bezig.
Evelien - hoe veel minuutjes werken nog of is het nu afgelopen? Nog een afscheid gehad???
Nou, ga eens kijken bij het kleintje beneden (geloof dat we vandaag met de dierentuin spelen),
groetjes, N.
hallo allemaal, ik moest vanmorgen meteen door naar werk dus kon niet posten.
Maar het was echt een teleurstelling, we hadden een verschrikkelijke gyn. Een andere dan normaal want onze eigen was op een congres.
Deze deed alles haastig en vertelde niet wat hij zag of deed. We stonden binnen een minuut weer buiten ik was helemaal verbluft, helemaal in tranen reed ik weer naar huis. dus een afspraak gemaakt voor over 2 weken en dan geef ik toch wel even aan dat ik dit niet prettig vond.
maar dus we weten het nog niet.
Ik ga nu eten sorry van mij korte berichtje kus
Linda - :hug: balen zeg!
Geniet van je etentje.
N.
Linda, balen zeg! :o
Ik vertel morgen wel van het afscheid. Was leuk, maar ik kak ff helemaal in, dus ik ga ff een dutje doen, want ik wil vanavond ook nog naar zw-zwemmen.
Linda: wat vreselijk jammer en niet netjes dat je zo snel de deur bent uitgewerkt :o :?
Over twee weken zit je eigen gyn er weer neem ik aan! Zou er zeker wat van zeggen! Nou, wat een teleurstelling meis, dikke knuffel voor jou :hug: Je geduld word behoorlijk uitgetest zo!!
Nieke: tuurlijk mag je hier blijven schrijven. Je hebt trouwens een heerlijk ventje!! Mag je heel trots op zijn!!
Miranda: balen weer. Vooral voor Evert! Hij is wel een pechvogel zeg!! Dit moet maar effe het laatste zijn!!
Evelien: ben benieuwd naar je afscheid/laatste dagje. Maar doe jij maar even een dutje :mrgreen:
Viola: ben ook benieuwd hoe jullie ontmoeting was.
Lynnty: hey leuk om weer van je te horen. Je zal het nog wel drukker krijgen nu de verhuizing eraan zit te komen!! Succes!!!
Ga weer effe verder kokken.
mijn buikje op het showforum!!!
Linda: Mooi!!! Heerlijk he om met zo’n dikke buik rond te lopen!! :inlove:
Das dan iets waar ik toch wel van kan genieten, gelukkig! :mrgreen:
Ik ben vandaag 20 weken!!
Joepie!! Op de helft alweer. (hopelijk!)
Want ik zal niet worden ingeleid. De gyn. laat me “gewoon” doorlopen totdat beebje zich zelf aanmeld. Of ik moet 41,5 week zwanger zijn…dan gaan ze wel actie ondernemen.
Had liever gehad dat ik met 38-39 weken ingeleid zou worden. Maar door de keizersnede wekken ze liever geen weeen op. Omdat dat niet goed voor de baarmoederwand is.
Deze week is best snel gegaan. Nu bijna lekker weekend en is mannetje weer lekker bij me. Hij heeft er ook zo’n zin in. Maandag is hij ook vrij!
Als we dan weten wat het is gaan we wat leuke dingetjes kopen. :inlove:
Tot later en anders fijn weekend allemaal! :thumbup:
En Viola en hubbie een hele fijne vakantie!!
Viola fijne vakantie
Chantal ik had dus met Quillan weer een geplande ks omdat ik ook niet overtijd wilde lopen.
Ha,
Chantal - heerlijk, halverwege alweer!
Viola - enne, nog steeds zoo mooi? Ging het bij de gyn en kinderarts? En het gesprek gisteren?
Evelien - lekke uitgeslapen? Nog mooie kadootjes gehad?
Hier niet veel te melden, het regent, kadootje is af en ligt bij de HEMA (geweldig het internet), ga morgen maar eens pakken en dan zondag weer richting boot. Zag dat het al lekker regende bij jullie daar!
Nou, prettig weekend,
groetjes, Nieke.
Chantal, :dance: 20 weken!! Gaat toch best snel he?
Viola, ik ben ook erg benieuwd hoe het ging gisteren?
Ik ben vandaag vrij en zit de hele ochtend al achter de computer te freubelen voor de verrassing voor de bruiloft van mijn zus. Tjonge jonge wat besteed ik er een tijd aan :o Maar is ook wel mijn eigen schuld. Ik heb de gasten gevraagt wat in te leveren voor as maandag en heb nog lang niet alles binnen. Dus de kans dat ik weer het eea verander zit er best in. Eigenlijk kan ik beter wachten tot maandag :doh:
Ik denk dat ik maandag ook pas een beetje zal gaan beseffen dat ik echt niet meer ga werken :think: Vandaag is wat dat betreft gewoon een vrije dag. Dat ben ik al maanden op vrijdag.
Gisteren was leuk. Ik was erg benieuwd of en wat ze voor mij in petto hadden. Ik kwam op mijn werk, niets te zien. Ik was dan natuurlijk ook niet jarig, dus waarom zouden ze mijn werkplek versieren bedacht ik toen.
Mijn vorige manager moest om 9 uur in vergadering en al duurd die altijd tot na 12en, hij moest er om 11 uur al vandoor, dus voor de vergadering zei hij mij vast gedag enzo.
Om een uur of 11 dacht ik dat het misschien wel tijd was voor de taart (we hadden nog eigengemaakt appeltaart in de diepvries staan en ik vond dit wel een goede gelegenheid.) Maar nee, nu was iemand anders weer ff weg en zo vlak voor lunch was ook niet handig, of het niet 's middags kon. OK, ik vond het prima.
Voor de lunch ging ook de unitmanager er al vandoor. Hij moest naar eindhoven, maar kwam om half 3 weer terug (of terwijl of ik er om een uur of 4 /half 5 nog zou zijn? Ik hoopte toch van niet)
Fijn. :eh:
ff na 2en hoorde ik: waar blijft audrey nou? Audrey is iemand van HRM, waar mijn collega’s veel mee te maken hebben, maar totaal niet mogen.
Ik zat zelf eigenlijk nog wel wat vol van de lunch en bedacht dat de taart dan maar om half 3 moest gaan aanbreken.
Audrey kwam 10 voor half 3, maar dat bleek voor een meeting met 1 van mijn collega’s te zijn.
Daar dus maar weer ff op gewacht. Weer wat te drinken gehaald.
Ik snapte er helemaal niets van. Dan toch maar gewoon een doei straks?
De taart wilde ik in elk geval niet mee naar huis terug nemen, dus om 3 uur (collega kwam net uit dat meetinkje) zei ik dat ik de taart maar eens ging aanbreken en of ze daar trek in hadden.
Ja, dat hadden ze. (gelukkig)
Ik de taart aangesneden, er werden servetjes en vorkjes gepakt. En vervolgens een heel vaag gedoe. Over moeten we niet nog naar beneden? Hoezo? Nouja, dat ene? Dat kon wel ff wachten. Eerst taart en de cadeautjes. (???)
Of eigenlijk, eerst cadeautjes en toen de taart
Leuk hoor, Ze hebben flink geschopt voor me. of de baby eigenlijk. Allereerst kreeg ik een kaart waar iedereen wat persoonlijks op had geschreven. En daarna, eh… 2 rompertjes (zelfde maar verschillende maatjes) met sokslofjes, eh… 2 hangertjes, shampoo, wasgel, speentjes, wattestaafjes, eh… ik ben vast nog wat vergeten.
Toen de taart uitgedeeld en mijn collegaatje ging ondertussen ff naar beneden.
Komt ze met een gigantisch mooi groot boeket weer naar boven!
En daarna eigenlijk op de afdeling rondgelopen om te kijken wie er nog meer taart wilde eten.
Uiteindelijk mijn spullen ingepakt en iemand gecharterd om met mij mee te lopen.
Ik had het ook wel alleen kunnen showen eigenlijk hoor (thuisgekomen wel gedaan)(boodschappentas, laptoptas, nog een tas met een map, handtas en die enorme bos met bloemen) Maar ik vond het wel zo netjes als iemand mij (zwangere vrouw) ging helpen. :lol:
tjonge jonge, heel verhaal geworden, maar ik ga dan ook altijd helemaal op in mijn verhaal en beschrijf natuurlijk weer veel te veel Sorrie.
Ha meiden,
Evelien leuk dat ze goed hebben geshopt voor je maar dat mag toch ook wel, want als zwangere
horen wij verwend te worden :mrgreen: . Ik vind t knap dat je alles geregeld hebt voor de bruiloft.
Ik vind alleen zelf wel heel lastig als je overal nog achteraan moet gaan :thumbdown:
Linda jammer meid dat je nu nog niets weet :?
Raar t zo moet lopen zeg en je moet dat ook gewoon zeggen als je t er niet meeeens bent.
Nieke hier regent t nu niet hoor meid en ze geven redelijk weer af voor volgende week.
Je bent hier toch altijd welkom :-*
Chantal wat een mijlpaal meid :dance: Gefeliciteerd :dance:
Leuk vooruitzicht dat je leuke dingen kunt gaan kopen voor de kleine
Heb je zelf een voorgevoel wat t is ?
Denk dat t een foutje geweest is want kan me niet herinneren dat ik je een mailtje heb gestuurd :mrgreen:
Sorry :?
Lynn wat gaat de tijd snel zeg. Nog maar 2 weken en dan heb je je huisje :thumbup:
Miranda gaat lekker met Evert. Wanneer is ie nu aan de beurt?
Marielle dank je wel en dat gaat zeker lukken.
Permanent is geslaagt. Mag vanavond eindelijk lekker onder de douche mn haar wassen.
Het is ook wel nodig want die permanentvloeistof ruikt naar rotte eieren en loop dus nu zo rond :sick:
Gisteren met die moeder was heel erg gezellig. We zijn ook nog samen bij t grafje geweest
van Megan en vond dat wel erg fijn. We hebben heerlijk over onze kinderen en wat er
gebeurd is kunnen praten en we kwamen er achter dat we heel veel gemeen hebben en
onze kinderen ook. Vond t wel grappig. We spreken na de vakantie weer een keer met elkaar af
en t zal vast weer gezellig worden.
We zijn terug uit t ziekenhuis. Bij de gyn was alles goed.
We hebben de kleine nog lekker op de echo gezien :dance: en dat is altijd wer wel goed.
Het hartje was goed en de rest eigenlijk ook :thumbup: Heb nu over 2 weken een groeiecho en dan
over 3,5 week weer een afspraak bij haar. Verder is nu alles geregeld voor de opname ed.
Daarna moesten we naar de kinderarts. Dat is zon lieve vrouw dat t gewoon heerlijk is
om haar weer te zien. We hebben nu afgesproken dat zij contact op gaat nemen met t
slaapcentrum in Belgie. Daar wordt dan als de kleine geboren is een slaaptest afgenomen van
2 a 3 dagen voor een onderzoek om wiegendood vast te gaan stellen. De ka belt me dan over
2 weken nu terug met een afspraak in Belgie voor een intake gesprek.
Bij de geboorte wordt
de kleine nagekeken en met 10 dagen wordt er dan urine en bloed afgenomen. Het kan
niet eerder want eerder hebben ze vaak nog te veel van de moeder en hebben de eiwitten nog
niet de kans gekregen om zn werk te doen.
Ben zelf wel heel erg opgellucht met alle goede afspraken die we gemaakt hebben.
We weten nu waar we aan toe zijn en worden gelukkig goed in ed gaten gehouden en je voelt je
dan igg gehoord en niet als nummer afgeschreven.
Ga nu snel hangen want heb echt nog miljoenen dingen te doen, maar kom straks nog
wel op iedereen reageren.
Liefs Viola