Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (8)

Nieke: Maastricht is zeker mooi, het is alleen meer als twee uur rijden vanuit hier… :smiley:

Hier is het ook vreselijk benauwd…ik moet ook nog heel veel doen en nog minder zin…bah… (waar zijn die kabouters als je ze nodig hebt? :wink: )

Roheryn, Al is September nog een beetje ver het is niet zover als je eerst gevreest had (december toch?) voor je het weet is de zomer voorbij en is het zover. Jullie hebben een datum.

En heel bijzonder als de terugplaatsing op Ryan’s* verjaardag is :thumbup: Dat kan alleen maar heel veel goeds betekenen. :pray:

Miranda: Weer een vreemd verhaal wat betreft het gips :think: Gelukkig was je zo allert. Maar helaas is het vertrouwen in dit ziekenhuis weer beschaamt :naughty: :frowning:

Chantal, begint die nesteldrang al bij je? :lol: Hier nog steeds niet hoor. Alhoewel ik voornamelijk in mijn hoofd wel erg bezig ben met de restpunten in de babykamer. Maar echt de drang om het huis op zijn kop te zetten en schoon te maken. Nee… Wat dat betreft een geluk voor mij (en Rinse) dat mijn schoonmoeder vrijdag weer eerder is gekomen voordat we naar Voorthuizen gingen. :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Miranda dat is echt zo :thumbdown: . Maar goed dat je als moeder toch maar ff aan de bel

hebt getrokken.

Rohyren :dance: jullie hebben een datum. Nog even wachten maar de tijd zal snel gaan.

Voor je t weet is t zover

Chantal schoonmaakwoede. Had ik een aantal weken ook maar is hier helemaal weg.

Kan nu echt geen zin maken, maar gelukkig hoeft t ook niet altijd. Joost stofzuigt igg en dweilt.

Verder is de was iedere dag gelijk gedaan. Je vindt straks vanzelf de energie weer.

Evelien lekker dat je nog maar 3,5 dagen hoeft zeg :thumbup:

Nieke nog lekker van t zonnetje genoten :mrgreen:

Hier alles rustig. Heb weer fysio gehad en t deed veel pijn, maar vaak moeten ze je meer pijn doen

voordat t minder wordt. Althans dat hoop ik :think:

Ben vandaag gebeld door de moeder van t kindje dat 12 april op t kdv in Roosendaal is overleden.

We hebben ongeveer een half uur aan de telefoon gezeten maar toen moest ze ophangen want

haar oudeste dochter moest erug naar school. We hebben afgesproken dat we een afspraak gaan maken

om elkaar te ontmoeten. Het was een heel leuk en open gesprek, voorzover dat je

over je overleden kindjes een leuk gesprek kunt houden maar jullie begrijpen wel

wat ik bedoel, maar wil haar eigenlijk nu al terug bellen of we deze week niet al af kunnen spreken, want

dat gevoel heb ik gewoon, dus denk dat ik dat ook maar ga doen. Ze wonen vlak bij mn ouders dus

hoef niet zo heel ver te rijden. Ben eigenlijk wel benieuwd.

Het doet mij heel goed.

Nog maar 3 dagen werken en dan hebben we lekker vakantie :dance: . Heb er zo zin in.

Eerst nog vrijdag naar de gyn en de kinderarts. Ben ook weer benieuwd wat we daar te horen

krijgen. Dan alles lekker op t gemak klaar zetten en dan maandag lekker weg.

Ga zometeen ook even t internet afstruinen wat daar allemaal in de buurt te doen is zodat

we dat hier al kunnen beslissen wat we gaan doen.

Iedereen een fijne avond en tot morgen

Liefs Viola

Hoi,

Roheryn - vanuit hier is het 12 uur rijden… als ik doorrijdt (gelukkig maar 20 min. rijden vanaf mijn ouders). Maar het is mijn geboortestad.

Het weer was heerlijk hier, maar oh jee, nu komen de regenwolkjes er ineens aan… ga gauw de boel binnenhalen.

veel liefs, Nieke.

Nieke: balen he van dat weer. Al hebben we hier in nederland niet veel te klagen hoor de laatste paar weken.

Maar hier is nu echt het zonnetje weg en het regent afentoe. :? Dus kijk ik maar naar ons tuintje, dan kan ik toch nog een beetje van genieten :slight_smile:

Viola: nog maar twee dagen…en dan vakantie :dance: :mrgreen: :thumbup: Waar gaan julllie heen? (of heb ik dat over het hoofd gezien :oops: )

En wat mooi dat je met die moeder een afspraak gaat maken. Jullie zullen vast veel steun bij elkaar kunnen halen.

Gisteren samen met Sander voor het eerst na lange tijd weer eens in de babykamer staan tutten :inlove: :mrgreen: Heerlijk!

Heb trouwens sinds deze week pas het idee dat ik ukkie heel soms voel, maar overduidelijk is het nog niet. Wat een verschil toch weer met de vorige keer. Maar ja, ik merk ook echt aan mijn buik dat het niet zo snel gaat als toen. Maar groeien doet ie wel hoor!!! :mrgreen: :inlove:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

hallo, ikkom heel even hier langs…

Ik had zopas een gedichtje geschreven voor Mariëlle.

Ze was gisteren zo verdrietig. Dat raakt me zo diep en intens.Ikkan me voorstellen dat jullie alen deze dagen hebben…

Mariëlle en ik zeggen wel eens… konje maar afen toe even daar een kijkje nemen…

zo bedacht iknet een gedichtje… en ik wil ( als het mag ) hem ook voor jullie allen plaatsen…

Niet alleen Mariëlle zou dit graag willen …

Hopelijk vinden jullie niet erg dat ik hem plaats…

liefs bianca.

Kon ik maar heel even

Voor zo af en toe…

Dat laddertje voor je regelen…

Zodat je… bij verdrietjes en tranen toe…

Even je meisje kon beleven…

Kon ik maar heel even

Voor zo af en toe…

Je je meisje geven

Dat je haar zou kunnen strelen en kussen…

Heel heel heel even…

Wou ik dat ik je dat kon geven.

Kon het maar…

Dan gaf ik je de langste ladder

Bianca,

zag hem net al staan, heel mooi :-*

Het is weer even een dipdagje hier, geen idee waarom, maar tranen zijn er wel…

veel liefs, Nieke.

Bianca: mooi hoor meis!! :-*

Ja, die dagen dat we verdrietig zijn en onze kindjes missen daar kunnen we allen niet omheen… :cry:

Nieke: Het is gewoon nog zo vers. Je denkt soms dat de tijd je alweer een stapje verder zou moeten brengen, maar vaak kom je jezelf toch weer tegen. (althans dat had ik wel)

:hug: Uiteindelijk worden die dipdaagjes wel minder…merk ik nu…

Mooi gedichtje Bianca :frowning:

Viola, Wat lief, fijn :think: leuk. tja hoe zeg dat?

Dat die moeder van dat kindje contact met je hebt opgenomen en dat jullie hebben kunnen babbelen.

Heb je al teruggebeld voor een afspraak? Zou fijn voor je zijn als dat nog lukt voor je vakantie :thumbup:

Vakantie lekker hoor 8) Ik dus nog maar 2,5, en ik ga nu aan mijn halve dag beginnen :dance:

Hier geen zon nu, maar wel droog. Eigenlijk vind ik het wel prima zo :thumbup: Lekker alles open. Vogeltjes fluiten. Ik geniet er wel van.

Chantal, Het zal vast je ukkie zijn die je voelt. :dance: Voor je het weet voel je hem/haar nu vaker of zit hij/zij je misschien wel in de weg :mrgreen:

Wat dat betreft, maakte ik mij vanmorgen alweer zorgen. Gisteren al niet veel activiteit gevoelt, ook weinig toen ik ging slapen. Er wel even rustig voor gaan liggen en toen voelde ik wat schopjes/beweging, maar meestal als ik ga slapen wordt er hevig geprotesteerd :slight_smile:

Vanmorgen dus ook maar een enkel schopje en toen ging ik zwemmen.

Op een gegeven moment deden we zo’n heerlijke ontspanningsoefening! Brusje kwam helemaal los. En ook nu weer regelmatig volop beweging :inlove: (als hij maar van mijn blaas afblijft, want volgens mij ligt hij er al voldoende bovenop :shock: , ik hoef daar dus niet geschopt te worden)

Moeten jullie veel veranderen aan de babykamer? Ik neem aan dat jullie eerst veel dubbel hadden?

@Bianca… mooi gedichtje hoor :thumbup:, moest bij het lezen ook een traantje wegpinken hier!!

@Nieke… :hug: , ja soms denk je dat je weer de hele wereld aan kan maar dan ineens zijn er wer van die dagen!!! maar komt goed :hug:

@tallie… leuk he de kleine voelen :dance: … ik voel het al een paar weken heel zachtjes en gistermiddag was ik ff met evert aan het playstationnen en ik voelde toch ineens een trap … denk dat uk hier het nie mee eens was hoe ik toen net was gaan zitten hihi …

@viola… fijn he als mensen zo ineens bellen nadat ze het zelfde hebben moeten meemaken… en dta je dan er over kunt praten samen, hopleijk komt er gauw es een ontmoeting of nog es een contact samen…

wij hebben sinds een paar maand ook contact met mensen die hun kinderen ook verloren hebben aan het syndroom van Ghislaine… en ik moet zeggen vind dat heel erg fijn!!!

@evelien… kan me je ongerustheid heel erg voorstellen hoor… maar gelukkig protesteerde broertje weer aardig goed met een ontspannen mamma hahaha …

Ik baal een beetje vandaag … zit t ewachten op d ekarwei want die zouden de bbq komen afleveren maar je raad het al ze zijn nog nie geweest dus zit al een halve dag op niks te wachten… enhad nog zo gehoopt dta ze voor 12 uur langs zouden komen zodat ik dus ff een uurtje plat kon vanmiddag want moet vanaaf avond 4 daagse lopen met evert…

Gisteraaf kregen we een rot telefoontje van de logopedie praktijk van Evert dat zijn logopediste haar man zondag heel onverwachts is overleden op na wat ik meen redelijk jonge leeftijd ze hebben ook nog jonge kinderen … dus ja dat nieuws hakte er behoorlijk in ook al ken ik ze niet echt persoonlijk… ben der ook de hele nacht mee bezig geweest… denk ook meer doordat ik me eigen vader al heel vroeg moest missen… dus ga vanmiddag maar ff een kaartje kopen voor hun als teken dat ik aan hun denk, meer kan ik ook niet doen …

liefs miranda :vlinder:

Hè bah, Miranda. Konden ze niet zeggen of ze 's ochtends of 's middags kwamen? :?

En altijd vervelend als er weer iemand plots overlijd. Daar ben ik nu (ook al staat het ver van mij af) veel gevoeliger voor. Idd wat je zegt, het minste wat je kunt doen is een kaartje sturen :thumbup: Volgens mij wordt dat ook ontzettend gewaardeerd.

Miranda: idd balen dat wachten :?

En een kaartje zal die mensen zeker goed doen. Ieders medeleven geeft steun en het gevoel dat je er niet helemaal alleen voor staat.

Evelien: gelukkig broertje weer lekker aan het shoppen tijdens de ontspanningsoefening. :thumbup: :mrgreen:

We hebben niet heel veel hoeven veranderen. De duo-kinderwagen is verkocht, net als de tweede maxi-cosi. Ook konden we het tweede ledikantje afbellen. We zitten alleen met wat extra flesjes en dubbele kleertjes. Maar ach, die gaan we gewoon gebruiken. Flesjes niet zo want ik wil toch borstvoeding gaan geven (als het nu wel mag lukken :pray: )

We wilden toen destijds rond de 30 weken de rest aanschaffen, maar ja, toen waren ze al geboren.

haha. Ik heb ook nog geen enkel flesje gekocht. Ondanks dat bij mij de borstvoeding nog niet op gang was en dit vervolgens gelijk ook is tegengehouden, wil ik dolgraag voor borstvoeding gaan.

Af en toe vraag ik mij dus wel af, of die voorbereiding van deze mega fabrieken hier het wel zullen gaan doen :eh:

Maar goed, als ik mij daar ook nog ongerust over moet gaan maken :wink: Ik merk het wel en anders is een flesje en flesvoeding zo gehaald.

Hoi,

ben druk bezig met knippen, plakken, scannen, etc. voor m’n ouders… beetje laat begonnen :oops:

Jongens, die flesjes heb je bergen plezier van! Ik weet niet welk merk (ik heb Avent, bestaat dat bij jullie)… na een maandje kun je dan kolven (oh, de vreugde daarvan) en dan kan manlief ook eens een keertje voeden en jullie een glaasje :lol:

Serieus, Jasper heeft nog steeds van die flesjes, maar dan met een andere dop er weer op…

Wat echt handig is, zijn spuglapjes… zeker voor de dames die een knulletje verwachten (die schijnen veel erger te zijn, ik heb inderdaad zo’n mooie foto van Jasper waarin die de exorcist nadoet…

Miranda - sterkte met wandelen en alles. :hug:

N.

Ik heb Jasper zelf gevoed totdat hij bijna 13 maanden was… :shock:

Ja Avent hebben we hier ook. Tenminste in de winkel dan :wink:

Misschien is het ook wel dat ik het nog niet heb gekocht, gewoon omdat ik bv wil gaan geven :slight_smile:

En omdat er zo ontzettend veel is op flesjes gebied. Ik heb eigenlijk ook geen zin om mij daar in te verdiepen. Alhoewel het uiteindelijk waarschijnlijk misschien toch Avent zal worden. Daar hoor ik gewoon het meeste over. Ik zie dus wel.

Spuuglapjes heb ik overigens zeker wel :wink: Of het er genoeg zijn, zullen we wel merken (Ik had ze nog 2e hands van mijn zus en inmiddels ook een paar nieuwe gekocht)

Lukt het een beetje met je knip en plak werk?

Hoi,

spuugfotootje ingescand en op het showforum geplaatst :sick:

Knippen en plakken lukt wel… maar er is dan ineens zoo veel. Zo zijn er webpagina’s die aangeven waar een achternaam voorkomt (erg grappig), heb ik twee pagina’s gevonden die de stamboom van beide kanten weergeven, dan nog gegevens over 1967… ik blijf eigenlijk meer surfen en verzamelen dan concreet maken :oops:

Zo, ga er nu maar eens iets mee doen…

eerst nog even surfen…

N.

ff vlug klagen hoor

:wall: :wall: :wall: … grrrrrrrrrr…

zit nu dus nog steeds op die K…bbq te wachten en heb der zo de balen van he… zou hem zowat af bestellen … heb net contact opgenomen met leverancier… ja sorry mevrouwtje chauffeur is onderweg … maar tussen half 5 en half 8 zijn we ckers bij u… ja duhhh zit ik voor jan met korte achternaam te wachten hier de hele dag … en moet ook weg ivm avond 4 daagse grrr … Jaap al gebeld of die al naar huis kon komen maar die kan op zijn vroegst pas tegen half 6/6 uur thuis zijn… dus nu komt mijn stief pa ff hier zitten totdat of jaap thuis is of dat die bbq word geleverd … grrrr :wall: :wall: :wall: …

is echt de laatste keer dat ik wat bij die K…Karwei koop en bestel zeg!!! bleghhh :evil: :evil:

ik ga vlug afsluiten en op mijn stief pa wachten

Ha klep miepen :mrgreen:

Bianca wat een mooi gedichtje :clap:

Chantal lekker dat je de kleine al voelt en als je twijfelt dan zal t wel zo zijn.

Heerlijk dat tutten in de kinderkamer :inlove:

Wij gaan trouwens naar Gelderland en dan tegen Flevoland aan

Evelien je kunt je dan ook zo ongerust maken. Ik ken t hoor. Je voelt t bijna de hele dag niet

door wat voor een reden dan ook en je gaat je zorgen maken. En ineens kot er daar toch

een carnaval in je buik :lol:

Gelukkig was er niets aan de hand.

Miranda lekker is dat zeg :shock: Wat dom dat ze ook niet een dagdeel hebebn afgesproken.

Loopse vanavond.

Nieke volgens mij begin je met zulke dingen altijd te laat en wordt t vaak nog een haastklus. :slight_smile:

Zal zo eens even naar die foto gaan kijken.

Gaat t alweer een beetje :hug:

Ik heb avent flessen, omdat die schijnbaar t beste op bv aansluiten.

Ik ga ook weer heerlijk bv geven (als t lukt natuurlijk), maar heb nog wel flessen van Loek

in huis die ik wel weer ga gebruiken. Heb alleen wel nieuwe spenen gekocht want dat

vind ik toch wel zo fris.

Heb gisterenavond fleur ( de vrouw die contact had gezocht) gebeld en we hebben voor donderdag-

ochtend afgesproken voor een bakje thee bij haar thuis. Ik vond dat wel t makkelijkste want ze zit

natuurlijk met nog een kindje en is voor mij goed aan te rijden en ga dan ook gelijk uit mn werk.

Ben heel erg opgelucht dat ik haar gisteren nog heb gebeld.

Morgen weer vroeg uit bed :? . Heb gisteren te weinig geslapen (maar 5 uurtjes) en ga dus vanavond

maar eens vroeg naar mn mandje. Lekker met een boek

Iedereen welterusten en tot morgen

Liefs Viola

He dames ik lees dat het goed gaat met jullie en jullie beebs.

Hier kwam de bv nog de ks niet op gang na 5 dagen aanleggen en kolven wat ook niet lukte ik had geeneens een toeschietreflex. Quillan was ondertussen ook teveel afgevallen dus we zijn toen begonnen aan de fles. Baalde er enorm van had hem zo graag zelf gevoed. Met Luna had ik echt in overvloed maar met Quillan helemaal niks zo gek.

Viola wat fijn dat je donderdag een ontmoeting heb met die andere mama, lijkt me toch ook wel prettig voor jullie samen je verhaal doen.

Linda lieverd hoe is het met jou?

Evelien bezig bijtje ik lees dat je altijd zo lekker druk bent heb je al bijna verlof?

Miranda hoe is het met Evert enne is de bbq al binnen :lol: :silenced:

Chantal hoe is het met jou gaat alles nog goed met je kleintje? Vast wel

Hier gaat alles super had alleen gister weer een dip dag zo n dag waarop je dan ineens weer heel erg je kindje mist. Maar gelukkig heb ik nu Quillan en als hij lacht dan gaat de zon weer schijnen in mijn hart.

Liefs Marielle :vlinder:

@marielle… lekker koppie heeft ie zo toch …

Met evert gaat het goed heeft ander gips nu en die is weer bezig met zijn eigen leventje… wat nu gips om me arm kan toch best op het klimrek pfff… :wall: :wall:

enne ja meiden jullie geloven het nooit maar de bbq is er hoor… hij werd om 19.15 nog ff bezorgd pfff… maar goed dat ik niet thuis was want had echt staan koken hier (van woede hihi) dan hoor!!!

@viola … leuk zeg dan zit je ws vlakbij mij… dus wel ff zwaaien als julllie langs putten heen sjezen hihi … naar welk gat gaan jullie ergens???