Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (8)

Wanneer wist ik zeker dat het Brusje was?

Eh…

Eigenlijk verdenk je het een hele tijd en op een gegeven moment weet je het gewoon. Wanneer die overslag dan precies is. Geen idee eigenlijk.

De schopjes worden gewoon steeds duidelijker.

Ik wilde nog ff een hele blije reactie hier neerzetten over dat mijn verlof is geregeld!! Blijkbaar nog niet helemaal 100% en nu komt er ook nog eens bij dat 1 stom ding dat ik vorige maand al heb overgedragen (is een maandelijk iets) dat die persoon zegt het helemaal niet te gaan doen :evil:
Dat heb ik al deze tijd (vorige maand niet, 2 weken geleden niet, vorige week niet) niets van gehoord. Via via kom ik er opeens achter.
Oh wat ben ik boos (en dat is zelfs nog erg zwak uitgedrukt).
Zijn reden begrijp ik best, maar dat je het niet gewoon gelijk aangeeft. Vorige maand is hij nog naast mijn gaan zitten, zodat ik uitleg kon geven (volgens zijn zeggen, ff kijken wat het precies inhoud, wat hij dan moest gaan doen).
Laat ik er verder maar over ophouden, want het opschrijven lucht mij niets op, wordt ik alleen maar bozer van.
Inmiddels heb ik een afspraak met mijn manager (ook de zijne) hierover (vrijdagochtend)
Ik heb er totaal geen probleem mee als ik het deze maand nog ff moet doen, maar hoe het is gegaan, daar heb ik gewoon geen woorden voor. En ik wil dingen gewoon netjes overdragen. Lijkt mij sterk dat mij dat nu nog gaat lukken.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Evelien lekker geregeld is dat zeg :shock: Kan me voorstellen dat je dat niet echt heel erg leuk vind

en dat is dan zachtjes uitgedrukt.

Linda super :thumbup: dat alles goed gaat met je zwangerschap. KAn me voorstellen

dat jij meer zorgen hebt dan je zus maar zorgeloos zullen wij nooit meer zijn. Joost en ik merken

dat wij er anders mee omgaan dan mensen die dicht bij ons staan. Die houden er minder rekening

mee en gaan door met hun leven en wij hebben altijd iets wat we missen

Chantal jij hebt t lekker druk zo te lezen :mrgreen:

Hier voelde ik onze kleine meid echt heel duidelijk met 15 weken. Ben nu vandaag 27 weken en

moet zeggen dat ik er nu zelfs wakker van ligt zo beweeglijk is deze uk. Vind t niet erg hoor

maar slaap al zo slecht de laatste tijd en heb mn slaap zo hard nodig.

Marielle bedankt voor de tip zal er eens op mn gemak naar gaan kijken samen met Joost.

Die heeft er tenslotte ook iets over te zeggen :lol:

Merk dat ik veel met Loek bezig ben de laatste paar dagen. Alle gebeurtenissen komen weer

terug zoals de aankomt van Joost in t ziekenhuis en t nog lekker vasthouden van Loek in t

ziekenhuis. Merk dat hoe meer de kleine zich laat voelen hoe meer ik Loek mis in mn armen

en zn geur. Hoef jullie t eigenlijk niet uit te leggen, maar wil zo graag weer een kleine in mn

armen en vind dat t nu voor mij lang gaat duren. Ja ik klaag want er zijn er die helemaal

niet zwanger zijn, maar heb t gewoon even op mn heupen gekregen.

Zo ben weer klaar hoor :mrgreen:

Ga zometeen nog even lekker naar t bos want t is nog zo lekker buiten.

Heb trouwens vandaag mn blije doos opgehaald en wat is dat toch altijd leuk he die

kado’s. Heb ook t eerste pakje gekocht. Alles in t creme en dan op t bovenstukje bruine beren

maar heel fijn. Ben blij dat ik nu een s zelf iets gekocht heb.

Tot morgen want ga er u echt vandoor.

Liefs Viola

He meiden,

Goed te lezen dat alles nog voorspoedig gaat. Je hebt geen keuze maar: ga zo door!

Viola: zo bezig met Loek. Dat missen… Zo bezig zijn met het nieuwe leven is fijn en soms zo zwaar. Ik huilde elke dag tijdens mijn hele zwangerschap. Het is gewoon heel klten allemaal.

Evelien: Ik ben ingeleid op precies 37 weken. Lasse groeide goed en de gyn verwachtte absoluut geen problemen. Immers 37 weken is de ‘veilige’ termijn voor een thuisbevalling ook. Ik had wel indicatie en bovendien stress, maar die 37 weken had ik daarvoor al afgesproken.

Ik had echt vreselijke angst. Angst dat hij door mijn vingers zou glippen. Dat ik het niet zou weten/merken. Ik wilde controle. Maar dat is onmogelijk natuurlijk. Die afspraak was voor mij wel heel belangrijk.

Dat je jezelf een zeur voelt dat herken ik ook. Ik vond het ook zo moeilijk omdat ik sterk wilde zijn, maar dat was ik niet. Zelfs toen ze me met van alles tegemoet kwamen en er heel veel mogelijk was bleef ik onzeker. Ik heb toen met een klinisch psycholoog een gedachtenschema opgesteld en een plan bedacht wat te doen.

Alles op tafel leggen ook al denk je dat je wensen niet kunnen is toch iets wat je moet doen vind ik. Dit is jullie kind. Jullie willen dat alles goed komt. Dat willen zij ook, maar zij hebben die emotie niet.

Martijn heeft ook veel gezegd. Ik vond het soms te moeilijk.

Hier gaat het minder: ik ben dik 6 weken geleden van de trap gestuiterd met Lasse. Goddank was alles goed met hem, maar ik zit nu nog steeds met een pijnlijke voet. Blijk ik dystrofie erin te hebben zitten. Heb nu fysio en het komt vast wel goed, maar ik ben onthand met Lasse. Kan niet met hem van de trap (ja, vallend, maar dat is niet aan te bevelen).

Lasse is ook wat ziekjes nu. Zijn allergie (eczeem) gaat niet echt goed weg en zijn klieren zijn constant opgezet. Ik weet niet goed wat te doen. Vandaag had hij weer koorts.

Goed, dat was even wat ego, maar ik lees echt alles terug. Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik het soms niet durf omdat ik bang ben dat er een naar bericht zal staan. Ik denk ook dwangmatig bij iedere zwangere die ik zie: straks gaat het mis. Ben ook zo verbaasd als alles zo maar goed loopt. Stom he. Terwijl ik toch ook nog 3 levende kindjes heb. Zie het niet meer in perspectief.

Ik hoop op alleen maar goede berichten he? Het beste voor nu voor iedereen!!! :-

hallo allemaal,

Hoe is het met jullie.

Ik ben een tijdje niet geweest, maar dat is geen slecht teken hoor!

het gaat hier goed, maar we zijn met zoveel dingen bezig…

ik ben begonnen met een studie, we hebben een verblijfstuin genomen waar heel veel moet gebeuren en nog wat dingen…

Met de zwangerschap gaat het verlopig prima, maar ik ben er zo anders onder dan vorig jaar. We genieten er zoveel mogelijk van, maar de angst is er gewoon.

Op de echo van afgelopen maandag bleek alles goed te zijn dus dat is het belangrijkste.

Ik zal zo nu en dan jullie op de hoogte houden met hoe het gaat.

Liefs Vlindermama

Vlindermama, ik zie dat je net de 3 maanden bent gepasseerd. Gefeliciteerd! En wat een geruststelling ook dat alles op de echo er goed uit ziet. Dan kan je er weer ff tegen :thumbup:

Marloes, Jeetje nog steeds last van je voet. Ik herinner mij nu ook weer dat je zo geschokken was toen je was gevallen met Lasse (en gelukkig wat dat betreft niets aan de hand!!) Maar wel erg vervelend dat je nog steeds last hebt.

Gaat het al wat beter met de fysio, of is dat nu nog maar net begonnen?

Beterschap in elk geval. Ook voor Lasse :-

Die angst tijdens de zwangerschap kan ik goed begrijpen. Waarschijnlijk ook de reden dat ik daar bewust niet aan wil denken. Ik schuif het maar naar achteren. De laatste weekjes voor de bevalling heb ik nog tijd genoeg om mij daar druk om te maken, maar hopelijk valt het tegen die tijd wel mee.

Afgelopen maandag bij de gyn, merkte ik echt doordat ik alweer de volgende stap (stapjes) wist, dat ik al een stuk gerustgestelder was. Dat gevoel probeer ik nu dan ook weer vast te houden.

En dat ik Brusje regelmatig voel, helpt ook een boel (ik voel hem veel duidelijker dan Jelte
, komt waarschijnlijk ook doordat mijn placenta nu aan de achterkant zit)

Viola, Ik vind het helemaal niet gek dat je juist nu in deze periode juist weer zo aan Loek* denkt. Elke zwangere is volgens mij die laatste paar maandjes zich aan het klaarmaken voor de bevalling en hoe zal het daarna verlopen. Ik vind het dus erg logisch dat je dan weer opnieuw beleeft hoe het met Loek* was. Dat is het enige voorbeeld die je hebt.

Ik vergelijk het af en toe ook een beetje. En ik stop dan eigenlijk al met denken bij hoe stikheet het vorig jaar Juli was. De rest (bevalling ed) staat mij nog goed genoeg voor de geest en daar wil ik dan ook totaal niet aan denken.

Hoe anders het dit keer zal gaan, denk ik dus niet aan. Het zal gewoon anders zijn. Ik hoop alleen wel dat de bevalling zelf niet te rampzalig zal zijn. Wat dat betreft was die ruggenprik wel geweldig!!

Verder ben ik inmiddels wel weer een beetje uitgeraasd.

Morgen lekker vrij en vrijdag met mijn manager dit bespreken. Het is niet mijn probleem, het is niet mijn fout, ik kan er niets aan doen. Dus ik wil er zeker ook niet de dupe van zijn. Tenslotte had ik het naar mijn weten al overgedragen en zou ik nu alleen ondersteuning bieden als hij er niet uit zou komen.

Ook wil ik het best voor deze maand nog een keer zelf doen, maar overdragen gaat niet meer. Of er moet morgen/overmorgen iemand zijn aan wie ik het dan moet overdragen.

Overigens is dit maar een piepklein deel van wat ik moest overdragen. (2 hooguit 3 dagen in totaal wat uren betreft per maand) De rest van mijn werk heb ik aan iemand anders overgedragen en dat gaat helemaal super!!

Goedemorgen, lekker rustig hier!

Maar ik geef jullie gelijk het is ook veels te warm om te KOKKEN :wink:

Hier op mijn werk overigens wel redelijk koel 8)

hahah …

nou ik zit wel lekker te kokken whahah … buiten ist veel ste benauwd binnen is het ook heerlijk warm… dus ja… dan maar kokken en pspen …

Evert is vandaag vrij ivm studiedag, dus die zit momenteel te playstationnen onder de waaier … en denk dta ik hier dalijk de ventilator van boven maar haal … dan ist hier ook heerlijk koel in de achterkamer!!! (waar de pc staat) …

verders hier niet veel te vermelden dus… hoop wel dat het droog blijft tot een uur of 2, daarna mag het net zo hard onweren enzo als het wil hihi. want ik zou vanaaf naar mijn neefje kijken die heeft de laatste avond van de avond 4 daagse daar dus…

wij lopen overigens volgende week mee met de avond 4 daagse hier dus ben benieuwd hoe evert het gaat vinden

liefs miranda :vlinder:

Hallo,

gisteren weer thuis gekomen van kamperen want het was zoooo koud!! Manlief en ik hebben liggen vernikkelen s’nachts, gelukkig vond Jasper het niet koud. Het was voor hem echt fantastisch. Het was kamperen bij de boer, en die hadden ook een zoontje van net drie, dus meteen vriendjes.

Helaas ben ik ook weer ongesteld geworden, god wat is dat altijd even slikken… dan ben ik echt even aan het balen. :wall: Natuurlijk, ik weet het, nieuwe ronde, nieuwe kansen, maar toch…

Goed, gelukkig is het hier vandaag lekker weer, graadje of 23, dus gaan we naar het park (Birkenhead park, Central Park in NY is daarop gebaseerd).

Klinkt alsof het allemaal goed gaat met iedereen!

Evelien - balen van dat netjes overhandigen, maar over twee maantjes heb je hele andere dingen aan je hoofd :smiley:

Miranda - wat een moment om te koken…

Vlindermama - fijn dat alles zo goed gaat en die eerste 12 weken erop zitten zeg en wat leuk allemaal nieuwe dingen (Wat is een verblijfstuin?).

Viola - wel spannend, al die nieuwe dingen weer uitzoeken! Maar wat lijkt me het ook zo dubbel (dat lees ik ook bij de anderen hier), het gemis van Loek* wordt zo veel sterker.

Chantal - dat bewegen is zoo moeilijk te bepalen. Jasper voelde ik zo tegen de 20 weken (was m’n tweede zwangerschap), Robin weer eerder, zo tegen 17 / 18 maar die was veel drukker… het is net als al die eerste mijlpalen als ze er zijn. Zelf lopen bijvoorbeeld gebeurd nooit op een dag (ik dacht dat vroeger :oops: maar het is zo geleidelijk en dan ineens weet je het zeker).

Nou ik hou weer eens op! Veel plezier in het warme nederland, ben er over anderhalve week weer (dan weten jullie wanneer het gaat regenen).

Groetjes, Nieke.

Nieke; een verblijfstuin is de luxe versie van een volkstuin. Er komt een huisje op en we mogen er van maart tot oktoberen verblijven, ook 's nachts dus. De enige voorwaarde is dat je je tuin onderhoudt met wat groen. Eigenlijk dus ook een luxe versie van een camping!

Miranda droog gehouden bij jullie. Hier heeft t alleen vanmorgen om half zeven 10 minuten

geonweerd en geregend en tot nu toe is t droog en zo te zien zal dat ook wel zo blijven dus dat

wordt weer de tuin sproeien want die zullen ook wel dorst hebben na zon benauwde dag.

Nieke jammer dat t zo koud was en ja kinderen hebben daar over t algemeen minder

moeite mee en dat is natuurlijk :thumbup: Volgende keer beter zal ik maar zeggen.

Jammer dat de :twisted: er weer zijn en ja natuurlijk nieuwe ronde nieuwe kansen, maar

je wilt nu en niet te lang wachten dus begrijp helemaal de domper.

Vlindermama klinkt wel heel erg leuk die tuin. Met dit weer zit je helemaal gebakken :smiley:

Evelien hoe was t werk. Heb je t er nog over gehad over de overname. Lekker dat t 8) is op je werk.

Nou heb ook weer eens wat :? . Een aantal weken geleden vertelde ik toch dat ik zon last had

van mn rug. Heb ik nog steeds en ben vandaag toch maar even naar de ha geweest en ja hoor

mn vermoeden wat ik had is door zowel de ha als de fysio (ben ik vandaag ook geweest)

bevestigd. Ik heb Ischias. Een beknelling van een zenuw in mn onderrug met uitstraling naar mn

benen. Moet daar dus nu voor naar de fysio en heb heel veel pijn. Het is net of dat mn schokdemper

kapot is in mn onderrug. Moet rust houden en fysio volgen en dan hopen dat t een eind over gaat.

Heel veel kunnen ze niet doen want ben naturrlijk zwanger en dan kunnen ze niet aan je

banden zitten, want dat is niet goed voor de kleine. Baal echt als een stekker, maar er is niets

aan te doen.

Ga nog even lekker eten en wens vanuit t mooie Huijbergen een heel fijn weekend.

Liefs Viola

mm tot nu toe wel droog gehouden maar ben bang dta het elk moment kan losbarsten het rommelt al in d everte!!!

Miranda, na je berichtje moet het volgens mj bij jou ongeveer zijn gaan regenen :lol: Ik bedenk mij nu pas dat ik vlak bij je was vanavond.

We zijn het trouwpak van mijn zwager vandaag weer wezen passen (moest vermaakt worden) in Voorthuizen. Met zijn 6en dit keer. Mijn zus mocht de winkel niet in en is dus in een andere winkel gaan shoppen (niets gevonden) en Rinse was ook mee, heeft ook nog kleding nodig, maar daar niet gevonden (is namelijk een herenkleding winkel waar ze ook een boel trouwpakken hebben)

Gezellig dus, en daarna ijsje wezen eten. Het begon net te regenen toen Rinse vast de auto ging halen (ik bleef liever nog ff zitten, dan het stuk terug te lopen)

Volgens mij was het toen iets van kwart voor 9.

Onderweg naar huis overigens flink veel flitsen gezien en opeens zaten we er middenin. Het verkeer ging gelukkig ook gelijk een stuk langzamer rijden (60 of 70 ipv 120) Met zoveel regen is dat wel prettig.

En toen opeens was het voorbij.

En wat een koelte opeens. before 30 graden denk ik en na de bui 19 graden. Toen we thuis waren zelfs nog maar 17. Heerlijk!! (alleen binnen is het nog wel aardig warm.)

Vandaag op mijn werk met mijn manager gepraat. Was een goed gesprek, maar inmiddels was ik ook niet meer boos. Mijn manager nam een deel van de miscommunicatie op zich, maar eerlijk gezegt vind ik dat niet zo nodig, maar wel netjes van hem.

In elk geval weet ik nu wat de bedoeling is, wordt ik up-to-date gehouden en staat dit mijn vervroegde verlof niet in de weg.

Nog 3,5 dag werken :dance: Donderdag is mijn laatste dag :dance: Nouja, ik heb wel gezegt dat ik indien nodig nog die 2 keer tijdens mijn vakantie het weekrapport wil maken. Ik denk dat ik dat niet eens had hoeven doen, maar ik ben nu eenmaal behulpzaam en moeite kost het mij niet. (Wat moet ik anders doen?)

Viola, au. Al kan er nu weinig aan gedaan worden, wat ze (de fysio) ook gaan doen, ik hoop dat het in elk geval een beetje helpt.

Klinkt namelijk behoorlijk pijnlijk!! :shock:

@Zonneschijn wrote:

Miranda, na je berichtje moet het volgens mj bij jou ongeveer zijn gaan regenen :lol: Ik bedenk mij nu pas dat ik vlak bij je was vanavond.

We zijn het trouwpak van mijn zwager vandaag weer wezen passen (moest vermaakt worden) in Voorthuizen. Met zijn 6en dit keer. Mijn zus mocht de winkel niet in en is dus in een andere winkel gaan shoppen (niets gevonden) en Rinse was ook mee, heeft ook nog kleding nodig, maar daar niet gevonden (is namelijk een herenkleding winkel waar ze ook een boel trouwpakken hebben)

Gezellig dus, en daarna ijsje wezen eten. Het begon net te regenen toen Rinse vast de auto ging halen (ik bleef liever nog ff zitten, dan het stuk terug te lopen)

Volgens mij was het toen iets van kwart voor 9.

hee dan hebben we mekaar misschien wel gezien ja… want ik heb daar ook gereden (zijn jullie bij Hartkamp geweest???) Evert zijn vader woont in Voorthuizen en we moesten hem wegbrengen daar na toe…

Bij wie hebben jullie een ijsje gegeten???

Mijn ex schoonzusje heeft daar namelijk in de buurt een lunchroom en je kan daar ook ijs krijgen (spektakel heet dat) …

Ik heb overigens ook jaren in Voorthuizen gewoont hihi … maar dan zijn jullie een mooi end van huis voor een trouwpak hihi …

hier ist nu ook lekker buiten, alleen binnen pfff daar blijft de warmte hangen… hopleijk blijft het wel droog want vanaaf gaan we bbqen … en dinsdag krijgen w eonze eigen bbq :dance: :dance: … das nog mooi op tijd voor mijn verjaardag :dance: :dance:

Hoi,

Even om te showen, het steentje is af! Eindelijk een plek om naar toe te gaan, we hebben het wel wat persoonlijker gemaakt maar we zijn er heel blij mee!

Weer een stukje verder zo voelt het. Jasper heeft hem heel mooi versierd, ik kon het niet nalaten de stickers iets rechter te plakken :slight_smile:

Het voelt wel een beetje vreemd hier soms, jullie zijn al weer een stuk verder allemaal :mrgreen:

Van de ene kant wil ik zoo graag ook weer zwanger zijn, van de andere kant heb ik er ook wel vertrouwen in dat het gaat lukken en wil ik daarom ook zo graag hier kletsen. Weet eigenlijk niet goed wat ik wil zeggen, een soort van sorry dat ik wat achter loop, ben nog bezig met alles af te sluiten, terwijl jullie weer zijn waar ik nog maar een paar maanden geleden was en hopelijk over een jaartje weer ben… :?

Hoe dan ook, hopelijk staan bij jullie allemaal de BBQs te loeien en niet de waterpompen. Groetjes uit 8) Engeland!

veel liefs, Nieke.

mooi steentje hoor!!!.. :hug: :hug: …

en hier staat idd de bbq te gloeien … nu inmiddels als terras kachel!!! …

maarre nieke wij zijn ook zo begonnen hoor zoals jij… alleen had/heb ik het idee toe ik hierbij kwam waren er in die tijd een heleboel die in dezelfde fase zaten (kindjes rond zelfde tijd overleden ongeveer) … maar vind het juist leuk en gezellig dat je er bent en zo kunnen we mekaar ook weer helpen en steunen in sommige situaties… omdat we weten waar we over praten!!!..

Nieke mooi steentje :thumbup:

Je hoeft jezelf toch niet te verontschuldigen dat je erbij bent en nog niet zwanger. Ten eerste

had ik dat voor jullie ook liever gezien, maar helaas moeten jullie nog even wachten maar

het zal zeker lukken :-* . Je kunt hier overal over praten heb ik altijd hier ervaren dus wij zullen ook

een luisterend oor hebben naar je ervaringen en je verdriet. Ja sommige zijn al verder maar merk

aan mezelf dat t nog steeds heel moeilijk is. Het scherpe kante is eraf maar issen doen we

onze Loek iedere dag dus begrijp heel goed hoe je je nu voelt.

Hier heeft t gisteren niet meer geregend nog geen klein druppeltje. Van morgen toen ik wakker werd

zag ik dat t dak van de aanbouw nat was maar heb dus schijnbaar zo in coma gelegen dat

ik dat niet eens gehoord heb :oops: terwijl alle ramen tegen elkaar openstonden om de

warmte naar buiten te krijgen.

Vandaag heeft t de hele morgen een betje geregnd maar we hadden t zonnescherm naar beneden

dus leek t net of we in de tent zaten :smiley: en dat was nu echt een vakantiegevoel. De rest

van de dag is t droog geweest en nu staat ook alles open om de warmte naar buiten te krijgen.

Verder hebben we vandaag de zolder afgemaakt met t isoleren en heeft

Joost de bovenboel ook eens

lekker stofgezogen en is alles weer lekker opgeruimd en schoon.

Nu kan ik aan de kinderkamer gaan beginnen. Heb drie bananendozen gekregen met meisjes kleding

en alles moet dus nog worden gewassen en op maat gesorteert worden zodat straks

alles klaarligt als de kleine er is en dan kan ik vanuit zolder de kledingkast aan blijven vullen :thumbup:

Morgen hebben we een verjaardag van onze vriendjes en heb er eigenlijk weer wel zin in.

Gezellig met een hoop mensen bij elkaar en een beetje kletsen. Verder nog een beetje huishouden

en natuurlijk weer een hoop wassen want t lijkt wel of ik op zondag altijd de meeste was heb :think:

Iedereen nog een fijne avond en natuurlijk een heerlijke zondag en tot snel.

Liefs Viola

Viola

W.b.t. de geboortekaartjes, hier zijn wij ook lang bezig geweest en dit is hem geworden

Victoria,

Mooie kaart. Wat een mooie afbeelding.

breekt even in

Wat is het toch een gelweldig iets dat internet!!!

Ik lees hier zo al jullie verhalen en hoe jullie elkaar bemiedigen en steunen en dan denk ik…Jeetje, waarom was dit er al die jaren geleden nog niet??

Mijn Marco* (verhaal staat hier ook ergens “Wiegedoodkindje” )is overleden in een tijd dat het nog een beetje de trent was van -zo snel mogelijk vergeten en doorgaaaaaaan-

Wat had ik het fijn gevonden om mn angsten, twijfels en fijne momenten te kunnen delen met mensen die me ECHT begrepen!!

Ik vind het heel fijn dat jullie elkaar op deze manier zo kunnen steunen.

Ik kom hier niet meer meekletsen :wink: , heb inmiddels na mij engeltje nog weer 3 gezonde kinderen gekregen en het is nu echt genoeg :mrgreen:

maar ik wilde dit toch even zeggen… :smiley:

hallo dames,

hier alles in orde enkel moeten we nog ons haasten wanten we moeten vandaag naar de stembus(voor twee uur), :think: benieuwd naar resultaat hier in belgie, tzijn weer veel woorden maar weinig daden!

gisteren nog een babyborrel gedaan van mauro, wat was hij weer gegroeid zeg. maar goed was effe laat, en ik was moe pff loop de laatste tijd enorm moe rond zeg maar, gisteren om tien uur in bed en nu pas om elf uur terug op :oops: :mrgreen: was beetje moe :mrgreen: van alle onweer heb ik dus niks van bewust geweest, maar volgens jurgen was het een klank en lichtspel. ook is het hier vadertjesdag vandaag en moeten we nog op familiebezoek ook pfffff…

verder is het nog steeds inpakken voor de verhuis, want op 1 juli zitten we daar al, :dance: kom ik gek hier tussen alle dozen…

Nieke wat mooi die steen voor Robin :vlinder: !!! is hij dan ook gecremeerd? daar de steen aan een muur hangt? van ons Senne* is dat ook zo. gaat het al wat beter met je? :hug:

viola rust maar goed met je rug meis! :-

Victoria mooi kaartje hoor!!! :inlove:

miranda hoe is het met evert nu?

groetjes lynn mama van senne
en :**: