Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (8)

hoi hoi

met Evert gaat het momenteel wel redelijk de pijn is eindelijk wat minder hij moest eigenlijks naar school en dat waren we dus ook van plan…

maar had mij zelf per ongeluk verslapen :oops: :oops:

normaal is hij altijd standaard rons half 8 zelf wakker ennu dus niet en hij ligt nu nog lekker te tukken… dus heb maar bedacht dat ik hem laat liggen want hij heeft tuurlijk ook 2 rotnachten achter de rug… dus als ie straks wakker word en hij wil naar school dan breng ik hem gewoon… laat hem nu maar ff lekker bij slapen hihi …

dus heb dat zojuist ook met de school afgesproken dat wanneer hij weer naar school wil dalijk of vanmiddag dan zien ze hem… :thumbup:

verdres ben ik goed geslaagd heb 2 nieuwe broeken en 1 hemd en een leuk truitje derbij maar eigenlijks wil ik nog ff verders kijken maar wacht denk ik de zomer af… dat ik wat nieuws voor het eind van mijn zwangerschap heb!! en w ehebben verders een leuke middag gehad!!!

@evelien zo te lezen ben je ook goed geslaagd zeg!!! leuk hoor!!

liefs miranda :vlinder:

Hailo,

even weer groetjes van hier. We hebben van het weekend de tent maar weer eens opgezet, want als het zo’n mooi weer is gaan we wel een nachtje kamperen proberen.

Miranda - heerlijk, zo’n uitslaapochtend! Gelukkig dat het wat beter gaat met Evert. Fijn dat je geslaagd bent met shoppen, je kan eigenlijk nooit genoeg hebben toch?

Evelien - hoop dat de aardbeitjes hebben gesmaakt!

Veel plezier allemaal met tuinieren,

groetjes, Nieke.

Miranda :naughty: Je kunt van school houden :mrgreen:

Jij dus idd ook goed geslaagd met shoppen. :smiley:

Rinse heeft nu ook wel nieuwe schoenen (van die sportieve gympen ofzo) nodig. Hij heeft nu zijn witte broek aan met zijn sloffen die hij zometeen waarschijnlijk vervangt voor zwarte schoenen.

:snooty: Hij moet dus echt nog meer geld uitgeven :lol: geen gezicht :silenced:

De broek overigens staat hem wel geweldig.

Zometeen naar de gyn…Ik ben zo benieuwd :shifty:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Bij de gyn was alles ok.

Brusje ligt ook nog steeds fijn met zijn koppie naar beneden, zijn buikomtrek is gemeten en die loopt ook weer een paar dagen voor. Voldoende vruchtwater en mijn bloeddruk is ook nog steeds prima.

Over 3 weken krijg (iets minder) ik weer een uitgebreide groeiecho en over 3 weken weer naar de gyn. (vlak na de echo dus). Daarna (waarschijnlijk niet nodig gezien de groei nu, maar voor de zekerheid doen we het toch) nog de doppler testen.

Het schiet wel op nu hoor! Vandaag alweer 30 weken!

Mijn hemoglobine (heb ik het goed onthouden?) moest ook nog getest worden, dus gelijk ook maar gedaan. Ik was nu toch in het ziekenhuis en erg druk was het nu ook weer niet.

Een uitgebreid vragen verhoor heb ik dus niet gedaan, maar ik voelde me eigenlijk alweer genoeg gerustgesteld.

Hoi,

Evelien wat heerlijk dat alles zo goed gaat! Het klinkt echt alsof ze je goed in de gaten houden… weet je nu al of je de datum van de geboorte zelf mag beinvloeden (dus bijvoorbeeld bij 38 weken) of is de geboorte nog zooooooooo ver weg? Wanneer hou je dan op met werken of is dat in Nederland nog steeds zo’n vier weken van te voren? Hier is het tussen de 6 en 8 weken ervoor…

groetjes, Nieke.

Evelien lekker dat t met de kleine goed gaat :thumbup:

Alles ook weer nagekeken en dat geeft toch een veilig gevoel.

Vandaag idd 30 weken. Wat gaat de tijd hard he. Is wel lekker want des te eerder is de kleine er en

kan t genieten beginnen :dance:

Hebben jullie t nog over de bevalling gehad, want daar was je zo nieuwsgierig naar

Super dat jullie zo goed geslaagd zijn :thumbup:

Miranda Evert moet wel pijn hebben gehad aan zn pols.

Is ie vandaag nog wel naar school geggan of is ie lekker thuis gebleven met t mooie weer.

Nieke lekker de tent op zetten en dan kamperen. Wij zijn ook van dei kampeerfreaks :mrgreen:

Nu gaat t niet meer met mn buik maar kijk er erg naar uit om met de kleine lekker te gaan kamperen.

Chantal hoe is t met je? Ben je al een beetje bekomen van je bezoek aan t ziekenhuis.

Hier een super weekend gehad. Leuke verjaardag en t was weer laat, maar dat mag.

Zaterdag hebben we maar 1 deel gedaan van de zolder (hebben 2 gedeeltes), want t werd gewoon

te warm voor mij maar ook voor Joost en dus hebben we er voor gekozen om volgende week

de andere kant te doen en dan wel om 7 uur 's ochtends en niet aan t einde vande ochtend.

Zaterdagavond heeft Joost lekker de buitenopenhaard aan gestoken en hebben we heerlijk met een

boekje buiten gezeten. Zomaar genoeglijk samen zitten en niets doen. Miste overgens

wel mn rose erbij :oops:

Gisterenmiddag lekker naar de boerenmiddag geweest en t was erg gezellig maar zeker niet

druk. Er waren veel bekenden maar mistte toch een paar gezichten. We waren pas om half acht

thuis want ja als Joost een paar biertjes op heeft dan blijft ie altijd lekker plakken :mrgreen: . Was heel moe

maar t was de gezelligheid zeker waard.

Vandaag gewoon gewerkt en ga zo Sep uitlaten en dan nog ff lekker op de bank voordat Joost thuiskomt

van zn werk en ik voor eten moet gan zorgen.

Tot later

Liefs Viola

Over de bevalling zelf heb ik dus geen vragen meer gesteld :oops: Ik hoop gewoon nog steeds met 37 weken, maar verwacht dat ze het niet eerder zullen doen dan 38 weken, tenminste als daar geen speciale reden voor is.

De gyn kwam zelf al met die groeiecho en daarna de dopler test enzo, en ook omdat ik Brusje weer ff kon zien en nu ook weet hoe hij ligt was ik eigenlijk alweer voldoende gerustgesteld.

Ik had dus eigenlijk geen zin om mezelf een zeur te voelen door die vragen te stellen, terwijl hij er eigenlijk nog weinig over kan zeggen. En de komende paar stappen weet ik nu.

Naar alle waarschijnlijkheid zal ik ingeleid worden (eigenlijk tenzij Brusje al uitzichzelf gaat komen), de grote vraag is dus eigenlijk wanneer?

Dat hangt af van 2 dingen. Hoe gaat het met de kleine en is mijn lichaam (de baarmoedermond) wel al zover? Het is namelijk ook geen pretje om ingeleid te worden, terwijl je daar nog niet klaar voor bent.

In Nederland gaat je verlof in tussen de 4 tot 6 weken. Ik heb gekozen voor 6 weken, dus officieel gaat mijn verlof in op 3 juli.

Alleen wil ik al eerder stoppen en hoop (ik heb er inmiddels wel vertrouwen in dat dat gaat lukken) over 2 weken al met verlof te gaan.

Ik heb namelijk nog genoeg vakantiedagen over om dat te kunnen doen.

Viola, ook zo lekker genoten van het weekend :thumbup: Hier ook hoor!

En wat betreft dat glaasje rosé. Het helpt ook niet dat er dan vertelt wordt dat ik die Rosé ook wel heel erg lekker zou vinden. :evil:

:mrgreen:

Vandaag is overigens onze trouwdag (2 jaar alweer):dance:

hihi, Rinse gaat maandags altijd met zijn compagnon eten (zakelijk, jaja), dus ik heb maar een paar keer gevraagt of de vrouwen niet weer eens mee mochten.

haha, belde hij daarstraks op, of ik er bezwaar tegen had als we onze trouwdag gezamelijk met de ondertrouw (ook 2 jaar geleden, maar dan gisteren) van zijn compagnon gingen vieren.

:smiley: heb ik totaal geen probleem mee :angel:

Evelien :dance: gefeliciteerd met je trouwdag :dance:

Lekker uiteten vanavond. Naar een speciaal restaurant straks ?

Wij zijn 15 augustus dit jaar 2 jaar getrouwd.

Nog geen idee wat we dan gaan doen. Vorig jaar hebben we niets gedaan. Vorig jaar is

de steen van Loek op onze trouwdag geplaatst. Vond dat heel speciaal want hij was

er natuurlijk bij toen we trouwden want was toen 22 weken zwanger en vond t een mooi idee dat

dan zijn definitieve dakje geplaatst zou worden.

Hoi,

Evelien - wij vroegen ook bij ons gesprek naar de mogelijkheid van vroeger inleiden (en we zijn nog niet eens zwanger) maar ze wilde niet inleiden voor 38 weken omdat je dan vaak problemen kreeg met de longetjes… Inleiden kon gewoon volgens haar dan, ook al was je er zelf niet zo klaar voor (en dat is een heel stuk minder, want dat had ik dus ook bij Robin*).

In ieder geval gefeliciteerd met je trouwdag!

Onze wettelijke trouwdag (van hier in Engeland) was 21 mei, nu al drie jaar geleden. Wij waren het zelf vergeten, maar mijn ouders belden op. We zijn ook voor de kerk getrouwd (tegelijkertijd met Jasper z’n doop) en precies twee jaar daarna was de crematie van Robin*.

Ik zal m’n glaasje wijn (rood, hou niet zo van Rose) op jullie gezondheid nemen :wink:

groetjes, Nieke.

hoi hoi

heb zojuist weer het lijstje aangepast…

dus voor veranderingen moet je ff op F5 drukken … dan vernieuwt hij het !!

@viola… Evert is vanmiddag om 13 uur weer naar school gegaan en het is goed gegaan … heb met de juf afgepsroken dat ze zou bellen wanneer het niet ging maar niks gehoord!!!

liefs miranda :vlinder:

Evelien: gefeliciteerd met je trouwdag!! Wij waren de 31e mei 7 jaar getrouwd…gaat hard hoor.

Het was erg gezellig gisteravond. Rinse en zijn compagnon gaan elke week naar hetzelfde restaurant. Heerlijk eten en gezellig, dus ze zijn er niet weg te slaan (als ze niet komen, dan bellen ze :lol: )

Gisteren daar dus ook wezen eten. :drool:

Oh… ik zie dat ik alweer moet gaan. Lekker zw-zwemmen.

Zo meiden ben hier al een tijdje niet meer geweest :oops:

Maar ik zit zo naar jullie banners te kijken, wat gaat het snel eigenlijk :-

Ja ik weet dat het voor jullie een eeuwigheid lijkt en ik kan me hééééél goed voorstellen.

Maar echt het gaat toch snel :-
:-*

Hoi Victoria, de tijd gaat inderdaad erg hard. Maareh… ik kijk naar jou banner en zie dat Sophie inmiddels alweer 4 weken oud is!! Over snel gesproken :o De bevalling was toch nog maar een paar weken geleden? :wink:

Hoe gaat het? Met Sophie, met jou, met jullie allemaal?

Je avatar is overigens ook erg mooi geworden!

Hailo,

de tijd vliegt inderdaad!

Victoria - hoe is het met de mooie Sophie en met jou? Nog een rollercoaster aan emoties?

Zo, wij gaan morgen voor een of twee nachtjes kamperen. Jasper is nog nooit geweest dus hopelijk vindt hij het net zo leuk als wij. Het moet een hele leuke kleine camping zijn bij een boer. Vanavond nog even alles inpakken en dan morgen na de lunch weg.

groetjes, Nieke.

Evelien lekker dat eten zeg :thumbup:

Ook nog lekker wezen zwemmen helemaal geweldig

Victoria leuk je weer te zien.

Ja de tijd gaat idd heel snel en bij jullie ook zo te zien

Miranda fijn dat Evert toch lekker naar school is gegaan en heeft volgehouden. Bikkel :mrgreen:

Nieke was ie lekker de rode wijn 8)

Vandaag de mappen met geboortekaartjes gaan halen, maar wat is dat moeilijk om daaruit te

kiezen zeg. Ik heb 5 mappen mee gekregen en 3 hele mappen vallen al af, want dei vind ik

echt te zoetsappig :oops: Houdt wel van een stoer kaartje maar vind dat ook weer moeilijk want

wil eigenlijk Loek er wel in voor laten komen, want die hoort er voor ons nog zeker bij.

We hebben nog even maar wil graag goed voorberid zijn :mrgreen: en natuurlijk een weloverwogen

keuze maken me gedichtjes en t kaartje zelf.

Het is trouwens misschien ook wel makkelijk als we dan ook eens serius gaan nadenken over een naam :think:

Zometeen nog even tv kijken dan Sep uitlaten en dan heerlijk een frisse douche en naar bed.

Tot morgen

Liefs Viola

He lieverds nog even en dan zullen de eerste dames hun wondertjes ook vast mogen houden. Oh en meiden dit gevoel echt het is zo heerlijk genieten elke dag weer doe ik ervan vrijdag is Quillan alweer zeven maanden man gaat hard die tijd.

Viola ik heb nog een hele mooie site waar wij tips hebben van overgenomen voor gedichten op het kaartje wij hebben namelijk ook Luna erin verwerkt.

http://www.gedachtengedichtenpuntnl echt super site.

Liefs Marielle

Hier gaat het goed hoor.

Door Sophie weet ik nog meer wat ik mis :cry: maar geniet ik er nog meer van.

Dus huiluurtje, nachtvoedingen, ik geniet er met volle teugen van.

Ik weet zeker jullie straks ook.

Het is echt een wonder :-

Hoe gaat het met jullie angsten, goed uit te houden? :-
:hug:

Goedemiddag meiden!!

Hier ben ik weer effe. :mrgreen: We zijn mega druk met de tuin. Ik doe het wel rustig aan hoor! Maar help mee met kleine dingen (aangeven, opmeten, enz.) en verzorg het eten en het huishouden tussendoor natuurlijk.

We gaan het deze week wel redden met de tuin!! :dance: :dance:

Evelien: Nog gefeliciteerd met jullie 2-jarige huwelijk :mrgreen: :thumbup:

En jij alweer de 30 weken voorbij :shock: Nu begint het echte aftelwerk :wink: :smiley:

En nog even werken en dan heerlijk met verlof!!! Lekker vooruitzicht!

Viola: Hier ook zo afentoe met het geboortekaartje bezig. (verbaasd me eigenlijk omdat ik nog steeds zooo voorzichtig ben!)

Maar goed, ik wil hem dus zelf ontwerpen bij geboortepost. En wil ook alvast goed voorbereid zijn. Het ontwerp is wel gedeeltelijk af, maar de tekst/gedichtjes vind ik nog erg moeilijk. Maar ik heb nog heel lang de tijd :mrgreen:

Miranda: Hoe gaat het met Evert?

Nieke: heel veel plezier met kamperen!! :thumbup: Jasper zal het vast erg naar zijn zin hebben.

Victoria: super dat alles goed gaat. Sophie alweer 4 weken!!! Je weet nu idd wat je mist, maar kan me goed voorstellen dat je nu extra geniet van jullie Spohie.

Verder doe ik nu de was voor mijn opa, verzorg ik het konijn van mijn ouders en de post en de plantjes enzo. Mijn ouders zijn heerlijk op vakantie naar Aruba!! 8)

Hier gelukkig geen harde buiken meer gehad. En om de vleesboom maak ik me eigenlijk niet meer zo druk :slight_smile:

Vind het wel jammer dat ik nog steeds weinig/zelden wat van ons ukkie voel. Hopelijk begint dat zo met 20 weken echt wel te komen.

Wanneer wisten jullie echt 100% zeker dit is beebje??

Nou, meiden zal er verder deze week niet zijn, maar volgende week weer wel!!! :wink:

Doeiiiiiii

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

hallooo allemaal!!

Chantal… goed om weer van je te horen, wat fijn dat je je neit meer zo druk maakt! Dat is alleen maar goed voor jou en de kleine! En met de tuin schiet het dus ook al op!! Leuk! Kun je van de zomer lekker genieten. en met zulke zomers heb je een relaxte tuin zeker nodig! Hoe gaat het met je buik? wordt ie al groot?

Vanaf 19 weken voelde ik onze mini overduidelijk, geen twijfel mogelijk, maar die grens ligt tussen de 14 en 23 weken geloof ik, dat scheelt per persoon.

wij zijn nog niet echt concreet met de geboortekaartjes bezig, maar wel af en toe wat aan het fantaseren. We vinden het erg moeilijk hoe we Lara willen laten terugkomen in het kaartje. maaaar nog tijd ZAT om daar over na te denken, het is wel een gek idee dat we alweer ruim over de helft zitten (week 38 wordt ie gehaald, dus het is echt nog maar krap 4 maanden) Als ik dan kijk hoe vlug de 1e maanden zijn gegaan… sjeee

Victoia… geweldig dat het zo goed gaat, en ik vind het mooi om te horen dat je nu extra geniet. Ik zeg ook altijd, je zal mij straks niet gauw horen klagen, dat is wel iets wat we allemaal hebben meegekregen, het besef van hoe bijzonder bevoorrecht je bent met zo’n kleintje in het wiegje.

Mijn angst valt nog mee. Tot nu toe is het vooral genieten, hoewel ik wel erg veel bezig ben met straks die laatste weken. Af en toe neemt de angst het heel even over maar dat is altijd maar even. Ik vind het meevallen wat dat betreft, ik dacht dat ik de hele zwangerschap veel angstiger zou zijn.

Marielle… inderdaad wat gaat het hard die tijd he. Quillan alweer 7 maanden! Hoe gata het verder met je? Hoe is het in je nieuwe huisje? En hoe gaat het in de liefde?

nieke, veel plezier met kamperen en houde muggen buiten!!

Hier gaat alles zn gangetje, heb vandaaag een dagje vrij, dat is wel even lekker. Ik heb verder weer een kwaaltjes-loze zwangerschap ( afgezien van mn bekken, maar dat is goed in de hand te houden gelukkig)

Vanavond ga ik voor het eerst zw-zwemmen, dus ben erg benieuwd hoe ik het ga vinden.

Mijn zus is dus gelijk met mij zwanger en dat is wel heel leuk hoor, maar ik merk wel dat het veel vergelijken is, en dat is soms ook wel lastig, zij heeft nog helemaal geen buik, en ik merk dat ze een beetje jaloers is op mijn hard groeiende buikje (hahah straks verlangt ze terug naar dat kleine buikje) En ik kan me er weleens aan ergeren hoe nonchelant ze met de zwangerschap omgaat. Maargoed, het is natuurlijk wel super om samen te shoppen enzo. Zij heeft het allleen heel erg vaak over straks als de baby er is, en ik kan daar gewoon nog niet zo enthousiast in meegaan, dat begrijpt ze niet zo (wel als ik het haar uitleg natuurlijk, maar ik wou dat ik dat niet hoefde) Ik heb alle vertrouwen in dat het geod gaat deze keer, maar toch, eerst zien en dan pas geloven. Ik vind het eng om me nu al te verheugen op een levende baby.

Maargoed, , voordat ik de hele pagina vol schrijf, ik ga nog even van de zon genieten.

Liefs Linda