Chantal, K zeg dat die vleesboom is gegroeid. Hopelijk heb je er verder (en de baby al helemaal niet) last van. Een collegaatje van mij heeft op het moment ontzettend veel last van een vleesboom (buikpijn) En zal ook geopereerd worden. Alleen wil ze dat pas na haar trouwen, want over anderhalve maand gaat ze trouwen.
Na de operatie zal ze eerste een week in het ziekenhuis liggen en daarna moet ze nog 6 weken thuis liggen. Ze mag dan niet zitten of staan :shock:
Leuk vooruitzicht :?
Maar goed ik wil je niet bang maken, ik heb het zojuist ff opgezocht wat het nu precies is, en over het algemeen is het erg onschuldig.
Laten we daar dus maar vanuit gaan.
Hoe was het met de baby? Groeit hij/zij goed, volgens schema? Ik hoop dat jullie daar nog wel van hebben kunnen genieten?
Lynn, Nu al aan het inpakken? Of is het de voorbereidende fase waarin je vooral veel weggooit?
jaja, ergens in de loop van de middag begon de zon eindelijk hier door te komen.
En! Ik vond dat ik mijn aardbeitje wel kon plukken (sommige moeten nog heel effies). Gelijk dus ook opgegeten. :drool: Lekker hoor!
Hopelijk kan ik van het weekend een lekker beschuitje met aardbeitjes uit eigen tuin eten :lol:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
ff vlug een berichtje
tallie… :hug: … wat een rot bezoekje zeg!!! … ga iig :thumbup: :thumbup: dat het verders goed gaat en mag blijven gaan met jullie beeb… :hug: :hug:
liefs miranda :vlinder:
Leive Chantal, pfoe zeg dat was dus geen probleemloos bezoekje, ik kan me voortstellen dat je ervan geschrokken en ontdaan bent. Heb je je beebje wel nog even goed kunnen zien? Ik duim voor je ( nog zeker een half jaar!!!) Geef toe aan wat je voelt, praat erover en probeer de zorgen te beperken. Het zijn risico’s, maar voor hetzelfde geld is er niets aan de hand. Dikke kus
Viola, voel je je al wat beter? Goed dat je thuis bent gebleven vandaag, doe maar fijn rustig aan!
Lynn, YES een nieuw huisje, spannend hoor, hou ons op de hoogte!!
Nieke, gefeliciteerd met je verjaardag xxx, je gevoel is heeel begrijpelijk ! Maak er toch maar een leuek dag van
Miranda, wat gaafm the Wiz!
Even kort: met mijgaat het goed, met beebje ook, ik voel hem/haar al iedere dag, echt heel leuk. Mijn buik is ook echt groter aan het worden. Ik geniet er echt van. 14 juni hebben we de volgende echo weer.
Ik ga even bij de oktober mama;s kijken
liefs Linda
Nieke: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En je mist je lieve ventje altijd extra op dit soort dagen. Hopelijk is het toch nog een fijne dag geworden.
Lynnty: SUPER! Hartstikke fijn dat jullie dat huis hebben gekregen!! :thumbup: Op naar het volgende goede nieuws! :mrgreen:
Viola: Vanavond lekker yoga! Hopelijk ook ontspannend voor je rug.
Evelien: dat klinkt lekker die aarbeien uit eigen tuin, dat wil ook
Heb vorige week een olijfboompje gekocht en er zitten al hele, lieve kleine olijfjes aan. Geen idee hou je er olijfolie uithaald. Maar ik vind hem schattig!
Linda: Lekker dat je zo kunt genieten van je zwangerschap! en super dat alles zo goed gaat.
Miranda: oh vreselijk idd als je ergens achteraan moet terwijl je er gewoon recht op hebt!! Hopelijk is het snel geregeld!!
Hier is alles nu weer een klein beetje gezakt. Ik probeer het vertrouwen te laten groeien, maar er lijkt iedere keer toch weer iets op te duiken waardoor ik het weer heel moeilijk heb. Er hoeft gewoon maar iets te gebeuren en ik zit weer in de put (zullen ook de hormonen wel zijn)
Heb maar even van ons beebje kunnen genieten toen er een zwaaiend handje voorbij kwam en een mooi zijprofiel van zijn/haar hoofdje.
Hij heeft verder niets opgemeten omdat ik over twee weken de 20 weken echo krijg. Deze echo is zelfs uitgebreider omdat we deze echo krijgen ivm die hypospadie van Tycho* en Tijmen*.
We kijken dus wel heel erg uit naar deze echo. Omdat het dan vooral draait om ons beebje (en geen vleesboom of baarmoedermond/hals)
En we horen dan waarschijnlijk wat het is :dance: :inlove: (als hij/zij niet net zo eigenwijs is als het beebje van Linda )
Maar goed, Pirates of the Caribbean was helemaal leuk. Een paar momentjes dat ik dacht, he jammer dit ziet er wat nep uit, maar al met al wel weer een super leuke film.
Ben ook fan van Lord of the rings en Harry Potter. Dus ja, ik hou wel van dat soort films. Binnenkort komt de film: transformers uit. En nou hou ik echt niet van auto’s, maar ik vond de voorstukken echt supermooi gemaakt. Dus die wil ik ook wel zien.
Nou, heel verhaal geworden.
Maar ga nu lekker voor de buis hangen.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Sorry dames dat ik jullie zo verwaarloos maar ik merk dat ik nu zo druk ben met Quillan en mijn huis en werk. Maar dat wil niet zeggen dat ik jullie vergeet hoor echt niet ik lees altijd trouw nog mee met het wel en wee.
Lieve Chantal meid k… zeg weer die spanning en helaas ik kan niet zeggen dat het minder wordt vond het alleen maar erger worden hoe dichter bij het kwam. Maar gelukkig sta je super onder controle en als je meer controles wil bellen he naar de gyn.
Lieverds hier is verder alles goed met me en met ons wonder merk wel dat het gemis om Luna ook anders word heel gek vergeten doe ik haar nooit maar je bent nu gewoon ook zo druk bezig met Quillan. Wel probeer ik nog 1 keer in de week naar haar grafje te gaan netjes bijhouden enzo.
Lieverds ik denk aan jullie
Oh en hier ook zo n film gek Harry Potter kan haast niet wachten to het boek uitkomt, Lord of the Rings fantastisch
Liefs Marielle :vlinder:
Hallo,
Chantal - tjee, wat moet dat toch wel even slikken zijn geweest. Gelukkig houden ze het goed in de gaten. Sterkte meis!
Evelien - veel plezier met je beschuitje… hier zijn ze nog wat groen!
Lynn - veel pakplezier. Lijkt me inderdaad wel moeilijk met je ouders, sterkte daarmee.
Ik heb zowaar toch een hele leuke verjaardag gehad. Gewoon omdat ik het vanmorgen geschreven heb, en ik zulke lieve reacties van jullie kreeg, was het ineens een stukje minder zwaar en kon ik een hele leuke lunch hebben en vanmiddag nog Liverpool ingeweest… heel leuk.
groetjes, Nieke.
Chantal: Dat is weer schrikken, zal voor je duimen.
Nieke: Fijn dat je toch een fijne dag hebt gehad, dit soort dagen blijven toch moeilijk.
Linda: Zag dat jij uit Eindhoven komt, ik ook, in welk ziekenhuis zit jij??
IK MMC Veldhoven, we zijn daar geweldig opgevangen toen onze :vlinder: Alyssa geboren werd.
Wij hopen ook weer snel zwanger te worden, moet alleen eerst mijn mannetje beter worden, ligt nog steeds in het ziekenhuis, zal deze ronde dus niks worden, klinkt misschien raar gezondheid van mijn man gaat voor maar vindt het toch jammer dat het deze ronde niet gaat lukken.
Voor degene die zwanger zijn gefelicteerd em degene die het proberen succes.
Goetjes Nicoline
Hoi,
nog even snel een reactie (was toch op het web, krijg mijn kadootje niet aan de praat dus moest technische dienst mailen)…
Nicoline - ik hoop dat je man snel beter wordt. Ik denk dat ik weet wat je bedoelt met ‘jammer van deze ronde’ en dat is wat ik het vreselijke vind van zwanger willen worden… aan de ene kant hoop / weet ik dat ik echt wel een keer weer zwanger wordt maar aan de andere kant is er gewoon maar een of twee keer per maand dat je een kans hebt en dan moet het ook benut worden! Vergeet romantiek etc., het geeft hier wel wat stress want ineens moet het weer volgens de kalender. Ik vind het nog stressvoller dan de dagen rond ongi, want dan kan ik er toch niets meer aan doen… Veel sterkte en succes!
groetjes, Nieke.
Nieke, Fijn te horen dat je toch nog van je verjaardag hebt kunnen genieten!
Chantal, Op naar de volgende echo dan maar :thumbup:
Ik gok op een meisje
Linda, Voor jou denk ik ook een meisje (een eigenwijs meisje)
Nicoline, Klinkt helemaal niet raar hoor. Zelf had ik ook precies hetzelfde. De wens voor een kindje was alleen maar groter geworden, na het verlies van Jelte*. Dus het liefst was ik zo snel mogelijk weer zwanger. Gelukkig is dat ons ook snel gelukt, maar desondanks toch een paar keer teleurgesteld omdat de ongi er weer was.
En wat Nieke ook aangeeft. Bij ons werd het ook een beetje een verplicht nummertje rond de eisprong.
Hopelijk is je man snel weer beter, zodat jullie er ook weer voor kunnen gaan :thumbup:
Het voelt ook zo dubbel als je een ronde verloren moet laten gaan.
:hug:
Vanmiddag (of eigenlijk in de spits :roll: ) gaan we eindelijk een pak uitzoeken voor mijn toekomstige zwager (hihi, zo had ik het eigenlijk nog niet gezien, ik heb het steeds over de vriend van mijn zus)
Inmiddels duurd het nog maar 4 weken voor hun trouwen. Ik hoop dan ook dat we dit keer succes hebben. In elk geval is het in een bruidswinkel en heeft hij al mooie pakken zien staan in een blad die deze winkel heeft, dus hoop heb ik zeker.
En mijn schoonmoeder gaat ook mee (die heeft er verstand van tenslotte en wilde ook graag mee) We vertrekken pas ff na 4-en, maar ze vond het wel een idee om eerder te komen zodat ze hier in huis het eea kon doen.
:shock: Vanmorgen om 8 uur belde ze al aan! Vitrage zit nu in de was, de ramen worden gezeemt, de strijk zal straks ook gedaan zijn.
En ik? Ik zit hier gewoon achter mijn pc, want ik ben aan het werk. Voel mij daar best schuldig over, maar mij lukt het gewoon allemaal niet meer zo goed. Ik laat het dus maar over mij heen komen en ben haar vooral heeeeeeel erg DANKBAAR
(nee, nee, het is MIJN schoonmoeder, Rinse is al bezet )
@evelien … ben ik blij dta ik ook zo’n soort schoonmoeder heb … ze komt nie zo uit der zelf mar als ik het haar vraag dan doet ze het … terwijl z ehet altijd gezegd heeft als ik wat moet doen voor jullie gewoon ff bellen…
alleen ik ben zo muts die het dan weer niet durf te vragen als het eigenlijks nodig is zoals pas met mijn rug :oops: :oops:
ze heeft toen na het overlijden van Ghislaine hier ook vaak de wc en douche enzo gedaan … overigens mijn ma psies hetzelfde hoor maar die werkt sinds kort wer helemaal fulltime dus die is vaak weg…
maarre lang leve schoonmoeders hier :dance: :dance: :dance: …
en mijn moeder ook
@Niocoline… klinkt idd niet raar denk dat alle moeders/ouders dat gevoel hebben die dit zijn overkomen… en hoop ook dat je man heel gauw weer beter is zodat julllie der ook voor kunne gaan weer!!! :hug: …
morgen ga ik lekker winkelen samen met Evert en mijn moeders gaan we gezellig met zijn 3en met de trein naar Utrecht :dance: :dance:
jaap is toch druk met zijn voliere dus kan die ook ongestoord knutselen hihi …
Nou eh, wees inderdaad maar blij met zo’n schoonmoeder. Ik zou die van mij niet hier in huis willen hebben om schoon te maken. Ze heeft het ook nooit aangeboden hoor. Mijn moeder wel, maar die vroeg ik nooit. Mijn zusje heeft hier best veel geholpen. En als ik haar vraag komt ze graag.
Ik zou het ook nooit durven te vragen hoor! Voel ik mij gewoon veels te bezwaard voor. Terwijl toen Rinse nog in Maassluis woonde (daar wonen ze ook) kwam ze regelmatig ff langs.
Nu moet ze daar wel bijna 3 kwartier voor in de auto zitten. En ze heeft een slechte knie, dus eigenlijk weet ik nu al dat ze waarschijnlijk veels te veel gaat doen. Het is gewoon een stoommachine die niet meer te stoppen is. (maar ook razend snel en ziet niets over het hoofd)
Mijn moeder komt overigens ook regelmatig ff langs. Daar voel ik mij al helemaal bezwaard over, omdat ik het zelfs sneller kan dan mijn moeder.
Ik bedoel, 4 blousjes in 1 uur is haar tempo :shock:
Maar goed, ze wil het graag en komt toch, en ik moest mij vooral niet bezwaard voelen
Miranda, veel shopplezier morgen :thumbup: Utrecht is een leuke stad om te shoppen. Gaan jullie nog speciale dingen shoppen? Of gewoon gezellig shoppen
Chantal meis t zit niet echt mee lees ik. GElukkig over twee weken weer wat meer genieten van jullie
beebje. Duurt gelukkig niet lang meer.
Ik heb zelf 4 jaar geleden een vleesboom gehad in mn schede. Die was 2 bij 4 cm dik/ groot.
Ik had daar heel erg veel last van tijdens de sex en we moesten gewoon liedjes zingen om door de
pijn heen te kunnen komen :oops: . Ik ben daar aan geopereerd en oh wat was ik blij dat dat ding
er uit was zeg. Het was een hele pijnlijke operatie maar zo de moeite waard.
Evelien lekekr he die aardbeien uit eigen kweek. Joost heeft er al heel veel op wel 2 volle schaaltjes
en ik moet echt iedere dag plukken anders gaan ze verloren.Ik mag ze alleen niet hebben want ben
erg allergisch voor die dingen maar vind ze zo lekker. We hebben nu ook tomaten, radijsjes en aadappelen
staan en ben benieuwd hoe die t gaan doen.
Hier liever geen schoonmoeder over de vloer die komt poetsen hoor. Mijn schoonmoeder is zo chaotisch dat
t altijd net lijkt of ze t heel druk heeft maar ze doet dan echt geen donder. Zoals dat zij ook poetst
kun je t net zogoed laten en dan kan ik t zelf ook wel. Het is bij hun ook altijd een zooitje en
mn schoonvader doet daar eigenlijk naast zn baan t huishouden want anders is alles daar te
vies om aan te pakken. Daarom is Joost volgens mij ook zon sloddervos :think: Hij heeft
nooit een goed voorbeeld gehad.
Miranda lekker shoppen morgen :dance: . Ga je nog ergens speciaal voor kijken of gewoon lekker rondneuzen ?
Marielle lekker dat alles goed gaat met jullie , maar t is gewoon heel erg druk met zon kleintje
in huis en dan ook nog werken. Als je af en toe maar laat weten hoe t met jullie gaat vind
ik t helemaal top :thumbup:
Nieke fijn dat je een toch een beetje gezellige verjaardag hebt gehad
Linda t zelfde als bij Marielle fij dat t goed met jullie eide gaat en als e af en toe maar ff laat weten
hoe t met jullie gaat is dat helemaal top :thumbup:
Gisteren lekker naar de yoga geweest. Het was weer heerlijk ontspannend. Heb nu wel
minder last van mn rug mar vond t nog te veel om vandaag te gaan werken en dat ene dagje :oops:
Ik ga vanavond wel mn bed aan de achterkant naar beneden zetten want die staat voor mn voet omhoog
mar lig toch eigenlijk wel in een hele vreemde houding.
Vanmiddag komt mn moeder langs en dan gaan we een eindje wandelen met Sep. Moet vandaag nog
boodschappen doen want wil niet op zaterdag de winkel in moeten.
Vanavond naar een verjaardag en heb er geen zin in maar dan zal t wel gezellig worden.
Morgen gaan we verder met de zolder en moeten we nog met een aanhangagen naar de stort.
Morgenavond lekker bbq-en :dance: en voor zondag staan er feesten hier op t program in t dorp
en dat is altijd wel gezellig.
Ook gewoon lekker met mn buik pronken. Mag toch wel ebn ook zo trots erop.
Jullie zien een druk weekend en wens jullie dus nu allemaal een heel fijn en gezellig weekend toe
want weet niet wanneer ik me weer meld.
Liefs Viola
Hailo,
even vanuit het zonnetje weer naar binnen 8)
Hier gaat het allemaal heel lekker dus ik reageer even niet op dat schoonmoeder verhaal :silenced:
Evelien - wat heerlijk voor je, laat je gewoon verwennen hoor… over een aantal jaren mag je misschien hetzelfde bij je schoondochter doen :lol:
Viola - lekker pronken hoor! En dat dagje vandaag heb je gewoon nodig!
Miranda - veel shopplezier!
Nou, ga weer naar buiten,
groetjes, N.
Viola: het zijn gewoon rotdingen!!! Gelukkig heb je er geen last meer van.
Kan heel goed begrijpen dat het een grote opluchting was toen die vleesboom weg was!
Je hebt een leuk weekend voor de boeg!!! Lekker bbq-en :drool: :drool:
En je buik showen :mrgreen: Veel plezier!! :thumbup:
Nieke: hartstikke fijn dat je toch nog zo’n leuke verjaardag hebt gehad! :thumbup:
Roheryn: zie een mooie banner!!! :thumbup: Jullie gaan dus toch zelf proberen. Hoop zo dat er een gezond wonder bij mag komen voor jullie!!!
Evelien: lekker zeg dat de boel zo onder handen genomen word!!!
Nicoline: Soms word je overspoeld door allerlei gevoelens/emoties. Niet zo gek als je bedenkt wat er de afgelopen tijd allemaal gebeurd is.
Ik hoop ook dat je man weer snel beter is en jullie straks weer snel zwanger zijn van een brusje!!!
Miranda: shop ze!! :dance: :mrgreen:
Marielle: oh wat fijn dat alles zo goed gaat met jou en Quillan!!! Je hebt zoveel afleiding en haalt natuurlijk zoveel voldoening uit je kleine, lieve mannetje dat ik me goed kan voorstellen dat het gemis toch anders word.
Ik weet zeker dat Luna :**: super trots is op haar mama!!!
Hier kijken we nu erg uit naar de 20 weken echo. Ik heb me voorgenomen dat als we weten wat het is, ik (we) effe los mag gaan en wat kleertjes voor ons beebje mag kopen :mrgreen: :inlove:
Gelukkig heeft Sander straks een week “vrij”. (in de tuin werken :mrgreen: ) en zal de week lekker snel gaan. Dan hoef ik nog maar 1 week vooruit te kijken voordat we de echo krijgen!! :dance:
Rest van de meiden ook een fijn weekend!! :thumbup:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
:oops:
Miranda - ik keek net nog eens even naar het lijstje met namen… en Frits is al 2003, niet 2004!
Ik kwam daar pas vorige week achter (bij de dienst in het ziekenhuis)… ze hebben daar een memorial book waarin alle namen van de kindjes staan en ik kon Frits maar niet vinden. Bleek het in 2003 te zijn! Heel stom dat ik dat fout doe want Jasper is van 2004…
Voel me een beetje ontaarde moeder, dat ik mijn allereerste jongetje zo ‘vergeten’ ben… :naughty:
groetjes, N.
ff vlug een wat ego berichtje, want moet dalijk weg…
wat betreft het shoppen ik wil graag wat nieuwe frisse positiekleding heb ze nog van wat jaren terug dus vandaar en de ene broek na de andere begeeft het momenteel :? …
@nieke … komt voor elkaar moet van victoria ook nog veranderen :oops: … maar was er nog niet aan toe gekomen … :oops: :oops: …
verders kom ik net uit het zh met Evert … hij is van het klimrek afgevallen vanmorgen en heeft zijn pols gebroken… en wel gelukkig goed gebroken dus ze hoefde het niet te zetten of wat … maar goed tis de 2e keer in ruim een half jaar tijd dat ie deze pols heeft gebroken dus kan der wel weer bij…
nou meiden ik spreek jullie weer ga weer verders hihi …
dacht een rustig dagje te hebben maar helaas
Zo ik geloof dat we allemaal genieten van het weer :thumbup: Het is inmiddels alweer zondag, en ik ben net ff opgefrist en kon het niet laten om hier ff te kijken.
Vrijdag is het gelukt met het pak van mijn as zwager (de rest van het verhaal zal ik jullie besparen, laten we zeggen dat we ontzettend veel mazzel hadden)
Gisterochtend en vanochtend heerlijk genoten van een beschuitje met aardbeien (en rinse ook, morgenochtend weer!)
Gisteren flink geshopt voor Rinse en zelf ook nog ff snel de miss etam ongelopen en wat leuks gekocht :dance: Rinse is gedeeltelijk geslaagt, we gaan dus nog verder shoppen :dance:
Gisteravond mijn schoonouders uitgenodigt om te bbq-en. Nouja, gewoon aardappeltjes (op de bbq), vlees (uiteraard) en groenten (oven). Niet overdreven dus, gewoon lekker gegeten en heerlijk genoten van het weer! Echt super.
Vandaag hard aan de slag geweest in de tuin :? Het was ook echt hoognodig, het onkruid stond op sommige plekken tot boven mijn knieën!
De voortuin is nu weer helemaal onkruid vrij en de rest van de tuin ziet er ook voorlopig prima uit.
Net in bad geweest om te relaxen, heerlijk opgefrist.
Jeetje Miranda, Heeft Evert weer zijn pols gebroken :o Weer veel beterschap, hopelijk heeft hij er niet teveel last van. (en jij ook niet)
Heb je nog lekker geshopt? Geslaagd met je positiekleding?
Nieke, soms is terugrekenen niet zo gemakkelijk. De tijd gaat gewoon sneller dan je dacht.
Ik ga weer verder, groetjes,