raar he, hier telkens je gaat een echo, hoef je ook niet telkens ongerust te zijn moesten ze het hartje niet horen, kunnen ze direct ook zien of alles ok is, maar het scheelt een hoop zenuwen alvast. nog goed dat alles ok was!!! geniet nu maar lekker verder van je beebje!!
wij gaan richting Roeselare wonen, een stadje niet ver van waar we nu wonen, nl. deelgemeente Beveren. :dance:
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Lynn :dance: :dance: Geweldig, ik dacht dat jullie tot donderdag moesten wachten of het doorging of niet. Tenminste ik neem aan dat het nu over dat huurhuis met die grote tuin gaat.
In elk geval ontzettend gefeliciteerd :dance:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
ja hoor we moesten wachten voor uitsluitsel tot donderdag, maar de mevrouw van het huis ziet het niet zitten om met die andere mensen in zee te gaan en dus belde ze deze morgen om het aan ons over te laten.
we zijn zoooooo blij :mrgreen: :mrgreen: :dance:
Lynn :dance: Gefeliciteerd meid :dance:
Lekker inpakken en wegwezen zal ik maar zeggen. Moeten jullie eigenlijk veel doen aan t huis ?
Miranda lekker over 3 weken weer naar de gyn. Gelukkig was alles goed met de kleine :thumbup:
Jullie hebbn ook al zoveel leuke dingen in t vooruitzicht :mrgreen:
Miranda die kinderwagen is gaaf :thumbup:
Nieke lekker dat jasper goed doorslaapt en dat t beter gaat met m en maar 1 x zn puffer nodig had.
Chantal veel plezier vanavond bij pirates Hoe was t? Niets verklappen hoor.
Trouwens nog maar 2 nachtjes slapen.
Evelien leuk he al die voorbereiding. ik vind dat altijd t leukst. Je hebt zoveel lol samen met
herinneringen ophalen enzo.
Ik had met Loek niet zon pijn als nu maar dat komt wss ook omdat de banden nog niet zo
zijn uitgerekt waren en mn ruggewervel beter op zn plaats hield. Nu is alles weker en blijft
t niet zo goed zitten en voel ik zlefs mn rug heen en weer schuiven. De pijn trekt naar mn tenen
en doet echt pijn.
Niets te melden hier. Gewoon een dinsdag. Joost moet tot 20.00 werken en is dan pas om 20.30 thuis.
Mn schoonouders zijn gisteren volgens mij teruggekomen van vakantie en ga dus zometeen maar
even langs om te kijken hoe t is. Moet mezelf mar eens van een goede kant laten zien :?
Tot morgen
Liefs Viola
Lynn - geweldig
(kon het weer even niet laten, vind die smilies zoo leuk).
Verder zowaar vanmiddag nog even buiten gezeten (ok, maar 14 graden maar het was even droog!).
Nu even Jasper in bed leggen,
groetjes, Nieke.
Nieke, :lol: Misschien nog een terrasverwarmer erbij en zolang het droog is kun je heerlijk buiten genieten :mrgreen:
:think: Ik had de zon overigens jou kant op gestuurd, hier is ie niet meer? Wou zou die gebleven zijn dan? Misschien ben ik mijn richtingsgevoel een beetje kwijt?
Viola, heb je al een afsrpaak gemaakt met de fysio? Doen hoor! Alle kleine beetjes helpen.
Gisteravond werd ik gebeld door de kraamzorg, volgende week dinsdag middag komt ze langs voor de intake. Toch zo’n 2 of 3 weken eerder dan vorig jaar
Ik heb eigenlijk maar 1 vraag… Ik wil Connie weer. Nu maar hopen dat dat gaat lukken. Ook vraag ik mij af of ze wel weet van Jelte*? Mijn zorgverzekeraar heeft volgens mij dat toch duidelijk op de aanvraag gezet. En in hun eigen administratie zou dat toch ook bekend moeten zijn.
Ik bereid me er voor de zekerheid maar ff voor.
Hallo,
nou Evelien, zonnetje is stuk hoor… weet niet waar je het naar toe gestuurd hebt :think:
Het regent nu (en morgen enz) dus zelfs zo’n patioverwarmer helpt niet meer. Mischien moet ik maar heel engels een serre aan m’n huis bouwen… :shock:
Lijkt me wel prettig als je bij je nieuwe zwangerschap ook te maken krijgt met die mensen die het allemaal weten, zodat je het niet iedere keer hoeft uit te leggen. En je weet ook wel of het klikte met die mensen. Mij hebben ze in ieder geval beloofd dat ik dezelfde mensen krijg (controle, bevalling en nazorg wordt hier door een en dezelfde persoon gedaan). Heel bijzonder trouwens, bij het laatste stuk van de bevalling had ik iemand die ook Jasper op de wereld had gezet. Was puur toeval maar wel fijn.
Chantal - hoe waren de piraten? Heb net gisteravond de guardian gezien… echt spannend en leuk in het oog liggend…
zo, nu eventjes het net eens afspeuren naar iets toepasselijks voor mijn ouders.
Groetjes, Nieke.
Evelien heb nog geen fysio gezien maar wel gesproken. Ze had deze week geen tijd meer.
Heb dus voor volgende week een afspraak gemaakt. Ze heeft me wel verteld dat de oefeningen
die ik nu doe eigenlijk voldoende zijn en je ik ben natuurlijk zwanger en dit hoort er wel een
beetje bij en dat wist ik ook wel. Gewoon rust, op de juiste manier staan en bewegen en natuurlijk
mn oefeningen.
Fijn dat je volgende week al dat gesprek hebt. Best spannend lijkt me. Hoe wordt er gereageerd en
hoop zo dat je die vrouw krijgt waar je zoveel vertrouwen in hebt.
Nieke t zonnetje kapot kan toch niet :lol: Hier was ie vanmiddag ook al weg hoor.
Heb je nog wat gevonden voor je ouders
Chantal nog maar 1 nachtje slapen meid en dan zien jullie jullie kleine frummel weer.
Hoe laat moet je ? Spannend :mrgreen:
Geen nieuws. Joost belde daarnet dat ie nu naar huis komt van zn werk dus zo even gezellig
samen zijn en dan weer naar bed en want morgen gaat de wekker weer om 04.45 en dan moeten
we weer voor de baas gaan werken :?
Morgen weer naarde yoga. Kom daar lekker fit van terug dus kijk er weer naar uit.
Iedereen welterusten en goede dromen
Tot morgen
Liefs Viola
Hallo,
zonnetje is waarschijnlijk niet kapot maar zwaar vertraagd… maar net even de weersvoorspelling gezien en het is DROOG vrijdag (middag)!! En 19 graden… tuinmeubeltjes ik kom eraan :dance:
(de rest is gewoon nat, nat en nat - Evelien haalt gewoon het zonnetje terug). Trouwens de tuin voelt op dit moment een beetje raar. Iemand in een van de aangrenzende tuinen heeft een windgong opgehangen en die hoor je de hele tijd (altijd wind aan zee). Maar dat geluid verbind ik meteen met de begraafplaats… niet dat ik er droevig van wordt maar ik vind het gewoon niet zo leuk.
Chantal - veel plezier morgen.
Viola - wat moet je vroeg op zeg!
Slaap ze,
veel liefs, Nieke.
:mrgreen: :mrgreen: ik denk dat je het zonnetje niet ver genoeg gestuurd hebt want ze is in belgie blijven plakken vandaag, maar niet voor lang want het is hier beginnen stortregenen sinds 19u. :?
viola in het huis wordt het enkel wat schilderen en alles op zijn plaatsje zetten, kzie het heel zitten hoor!
en pirates is geweeeeeeeeldig!!! :inlove: :inlove: wij hebben hem van het internet gehaald en zondagavond al bekeken :mrgreen: :mrgreen: kwijl alom voor die sparrow!!! :inlove: :mrgreen:
Volgens mij moet ik met mijn hormonen gewoon van die zon afblijven :oops: Sorrie :mrgreen:
Hallo,
voor de weersupdate vanuit Engeland (Liverpool), het is nu droog en zelfs een beetje zonnig maar morgen is een mooie dag en misschien zaterdag ook. Ga straks met koffie even buiten zitten…
Nou vanmiddag ga ik tussen de middag lunchen met een groep collega’s in de pub (tja het blijft engeland). Van de ene kant verheug ik me er best op, heb me al een hele week goed gevoeld, maar vandaag is het mijn verjaardag :oops: en nu mis ik Robin* ineens weer duizend keer zoveel. Wist niet dat dit zou gebeuren… hoop mezelf weer bij elkaar te vegen voor de lunch. Had wel al een leuke ochtend, met Jasper op bed die meteen mijn kaartjes en kadootje openmaakte en vroeg of hier het feestje was en meteen cake is gaan eten :inlove:
Lynn - ik voeg de film toe aan mijn lijstje! Je hebt me overtuigd (en een beetje ‘eye candy’ is altijd leuk).
Chantal - nog een keer, veel succes en plezier vanmiddag.
Groetjes, Nieke.
Evelien je hebt t toch geprobeerd, maar helaas niet gelukt :mrgreen:
Probeer t nu nog n keer, want een keer zal t lukken
Lynn lekker dat jullie er niet veel aan hoeven te doen als alleen een beetje schilderen en inrichten.
Wanneer krijgen jullie de sleutel ?
Ben je er al achteraan gegaan of Senne mee kan, want meen me te herinneren dat jullie dat wilde.
Chantal vandaag is t jouw/ jullie dag. Geniet er van
Linda/ Marielle/ Victoria/ Diana hoe is t met jullie ?
Ben vandaag thuis gebleven van mn werk want kon niet eens mn bed uit zonder bijna om te vallen.
Ik moet van 6.00 tot 8.30 helemaal alleen staan en dat zag ik echt niet zitten. Ben net uit
bed en dat was echt wel lekker.Ik moet zeggen doordat ik lang gelegen heb t wel verbeterd is.
Als t morgen beter gaat dan ga ik wel werken maar later want dan sta ik niet alleen. Heb t morgen
vrij druk op t werk en alles wat ik morgen kan doen hoeft niet en kan niet blijven liggen tot maandag.
Ga zometeen voorzichtig iets in mn huishouden doen want dat moet echt gebeuren. Doe t echt
rustig aan maar kan niet echt de hele dag op mn gat zitten.
Kom later nog ff kijken hoe t met Chantal is geweest
Tot later.
Liefs Viola
Nieke gefeliciteerd met je verjaardag.
Begrijp heel goed dat je Robin nu extra mist want hij had erbij moeten zijn en dit alles had
niet mogen gebeuren. Ik gad t ook hoor, maar al die mensen die toch voor mij zijn gekomen
maakte t wel erg gezellig en knus zo onder elkaar.
Maak er een leuke dag van :-* en geniet van de lunch met collega’s
Liefs Viola
Nieke, gefeliciteerd met je verjaardag. Het is heel logisch dat je Robin vandaag meer mist dan andere dagen. Ik denk dat we dat allemaal wel hebben.
Ik heb zelf een momentje genomen om even samen te zijn met Jelte* En daarna voelde het voor mezelf wel goed om ook te mogen genieten van mijn verjaardag.
Ik hoop dus ook dat ook jij kan genieten van je verjaardag!
Chantal, geniet lekker vandaag bij de gyn :dance: Eindelijk mogen jullie vandaag weer :thumbup:
Viola, je zegt het zelf al, doe lekker rustig aan.
Ja… waar is de rest eigenlijk? Al een tijd niets gehoord van een aantal.
hoi hoi
@nieke… gefeliciteerd met je verjaardag … en ik snap best dat het een rot gevoel is en het had idd niet mogen gebeuren …
ik ben 22 juni jarig en ben benieuwd wat me die dag brengen zal … ga iig op school de hele dag mee helpen met de bosdag dus hopelijk denk ik er niet al te veel aan…
@viola… das wel balen zeg dat je je bed niet uit kon komen … maar goed fijn dat je nog wel ff lekker geslapen hebt, en hopelijk gaat het vandaag iets beter …
@tallie… vandaag ist jou dag :dance: :dance: ben erg benieuwd hoe het gegaan is en hoet gaat met jullie uk… en hopelijk deze keer wel een mooie echo foto…
@lynn… fijn zeg dat jullie niet veel hoeven te doen aan het huisje, scheelt al weer een hoop
hoest verders met de meiden??
Hier vandaag een taai dagje … ben gisteraaf naar The Wizz geweest en was keigezellig met mijn vriendin … was nog nooit naar een musical geweest dus dat was al helemaal spannend… dacht ik dat het er al op zat kregen we nog een pauze hihi … maar goe dheb iig Jamai nu es gezien :sick: :sick: … hihi :oops: …
Moet dalijk ook nodig stofzuigen en ff met een fris doekje door het huis heen… ruikt het weer lekker fris hier…
maar momenteel ben ik erg druk met het regelen van de rechtsbijstand enzo omdat de vorige werknemer van jaap weigert de vakantiegeld te betalen en nog wat meer dingetjes… dus zit daar ook niet echt op te wachten maar ja… is me iets teveel geld om het te laten zitten… we hebben het hard genoeg zelf nodig in deze dure tijd :? :? …
snap ook niet dat sommige mensen altidj zo moeilijk doen als er iemand anders recht er op heeft… grrrr :wall: :wall: :wall: …
maar goed gaat weer ff verders hier …
l@terzzzzz Miranda :vlinder:
Nieke gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van!!
Nieke een zeeeer gelukkige verjaardag meis, ik weet het is zeker moeilijk zonder Robin* maar hij is bij je meis, hij zal vast wel een wolkenkusje gesmeten hebben naar je :hug: :-
hier is het nog steeds inpakken pfff, heb al geen zin meer :oops: zoveel werk ook he maar komt wel goed, denk dat ik weer wat te vlug wil zijn :mrgreen: over de sleutels weten we pas zondag na het tekenen wanneer we die hebben, normaal gezien zal dat rond de 30ste juni zijn denk ik. en over senne we zullen wachten tot we wat geinstalleerd zijn om es te kijken om hem over te brengen, allez ja, het is te zeggen senne* zijn begrafenis hebben mijn ouders een stuk in betaald en om hem thuis te willen hebben wat we tenslotte zo graag willen, denk dat het verkeerd zal overkomen bij mijn ouders, en dat ze er mss wel es ruzie zouden kunnen over maken, ben er wat bang voor. maar toch we zullen er es over praten en zien wel naar de toekomst toe.
evelien hopelijk heb je het zonnetje nu ook gekregen want hier is het al de hele dag zon en warm. :mrgreen:
chantal hoe was ie???
viola schrob ze lekker maar toch rustig doen he meis!!!
Lieve meiden,
Ben ik weer…effe ego berichtje hoor.
Ik heb sinds vorige week al last van harde buiken en dat zat me dus al niet lekker. Gyn heeft meteen een inwendige echo gemaakt om naar de baarmoedermond/hals te kijken, maar die zat gelukkig potdicht.
Als de harde buiken meer worden of heviger moet ik meteen bellen en dan gaat er toch gestart worden met 1x per week een injectie die een vroeggeboorte met 50% doet verminderen. Aangezien de vorige zwangerschap van een tweeling was, hopen ze en is de kans groter dat het nu niet weer een vroeggeboorte zal worden.
Verder wist ik dat er een vleesboom zat, maar deze blijkt dus wel op een plek te zitten waar de gyn hem liever niet ziet ook was de vleesboom gegroeid! Ik moest me er geen zorgen over maken, maar hij zei wel dat hij het goed in de gaten ging houden. Het zou kunnen dat de vleesboom bloed en dus voedingsstoffen onttrekt van de placenta wat de groei van ons beebje niet ten goede komt.
Al met al absoluut geen plezierig bezoek. Allebei ontdaan en wat terleurgesteld verlieten we het ziekenhuis.
Ik moet nu ook om de drie weken voor controle.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
maar meis toch stopt het dan ook niet voor jullie :evil: ik duim me rot voor jullie dat alles goed komt!!! hier alvast al een kaars :kaars:
Hou je vooral rustig he meis en als er iets is trek aan de alarmbel he, ook al vind je het niet veel ergs.
zorg goed voor jezelf hoor! dikke :hug:
was anders alles ok met de baby? weet je nu wat het wordt?