Hi,
Lynn - spannend!!! Ik dacht dat je nog niet zo aan het proberen was (volgens je berichtje dinsdag)… geweldig zeg. Neem de test, we duimen voor je. Huizenmarkt is hier ook zo dat je voor 160 (euro) niets kan krijgen.
Chantal - leuk dingen in het vooruitzicht dus nu, dinsdag en vooral donderdag!
De tuinmeubeltjes staan bijna (afgezien van stoel nummero 4, zijn nu al aan het derde exemplaar - hubbie kan steeds gaan ruilen omdat er iets mee mis is), maar het regent nu. Jasper erg ziek, dus ligt op de bank te suffen, verder weinig te melden.
Veel plezier,
groetjes, Nieke.
wel dames eigenlijk zijn we niet aan de klusperiode bezig geweest althans met onze gedachtes toch niet, heb niet echt een vermoeden zwanger te zijn, maar ergens hoop ik toch wel dat het zo mag zijn dat Senne* misschien nog een brusje ooit krijgt :mrgreen:
Dus ja nog steeds geen ongi :mrgreen: vind het ergens wel raar want we hebben de klusperiode goed gevolgd om wat op te letten.
de huizenjacht hier is nog steeds aan de gang, maar voor 160000 krijg je hier wel grote huizen maar dan mag je niet meer binnenkijken, nog veel werk aan en zo, moet je dan nog de hoge rentevoeten rekenen, pfff wel veel hoor aan het eind van de koop. nah ja, we zien wel zeker.
pffff zenuwen hier hoor hoe het nu zit met de ongi.hihihihihihihihi :mrgreen:
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Lynn spannend meid. Wie weet is t gewoon raak. Wanneer ga je er een testje tegenaan gooien ?
Ik is nieuwsgierig
Chantal jammer dat je niet naar de pirates kon. Nu maar dinsdag dan
Wachten is erg he als je iets heel graag wil.
Ik ga duimen dat de tijd nu wat sneller gaat voor jullie.
Nieke Jasper ziek wat heeft ie ?
Ik dat ie snel beter is
Miranda was je niet helemal kapot na een avond met 30 man.
Toch was t vast gezellig
Vandaag zou Joost voor de eerste keer weer gaan autocrossen. De afgelopen weken is hij nergens
anders mee bezig geweest dan me die auto. Als ik hem iedere dag een uur heb gezien is t veel.
Ik zag m alleen met t eten en als ik 's nachts moest plassen als hij in zn bed lag. Wordt t vandaag afgelast :wall:
Ik baalde voor Joost, want hij had er zo zin in maar, en weet niet helemaal eerlijk maar ja
hormonen he, ik baalde ook als een stekker. Al dat rekening houden met die k*t auto was dus
helemaal niet nodig geweest (sorry van mn woorden). Heb dus echt helemaal in tranen gezeten.
Verder kan ik n iet op of neer van de pijn in mn rug. Kan niet eens de hond uitlaten zonder iedere
keer door mn hoeven heen te zakken en dan hang ik daar op de grond. Hoop niet dat dit aanhoudt, want
moet toch ook gaan werken en mn huishouden doen.
De klaagmodus is weer uit :oops: en verder gaat t goed met mij en onze kleine meid. Morgen gaan we
een begin maken aan t isoleren van de zolder. Moeten we nog steeds doen en vind er nu
een mooie tijd voor voordat ik straks zelf niets meer kan.
Iedereen nog een fijne avond en dag morgen.
Liefs Viola
hallo dames de ongi is er, dus geen testjes meer voor deze periode, toch weer een teleurstelling maar wie weet de volgende periode of zo :mrgreen:
Hoihoi,
Lynn - balen!! Maar volgende maand dan maar!
Evelien - Jasper heeft last van astma en koorts, dus is nu erg benauwd van een verkoudheid en dat betekent inhalator geven, etc. De eerste aanval had hij nadat hij 1 was, heeft toen 1 nacht en dag in het ziekenhuis gelegen. Nu hebben we dus medicijnen om het thuis onder controle te houden. Heb hem op de bank gelegd om filmpjes te kijken… is zo zielig zo’n klein hummeltje.
Gaat tie verder weer een beetje? Die rug klinkt erg vervelend… dat verhaal met de auto is gewoon balen (alhoewel ik wel even moest grinniken, klinkt alsof hij enorm heeft lopen stressen om niets :silenced: ). Maar kan me voorstellen dat het voor jou niet leuk is! Pas goed op jullie daar! :hug:
Nou, ga Jasper maar even verschonen en in bed leggen (inderdaad nog niet zindelijk… jongetjes eigen schijnt) en dan even bijkomen (hij heeft vanacht in ons bed liggen piepen).
Prettige avond allemaal, heb net op de weersvoorspelling gezien dat wij de komende 10 dagen regen hebben :shock: en jullie daar vanaf zaterdag weer redelijk weer. :wall:
Groetjes,
N.
Groetjes, Nieke.
Lynn, balen, het klonk toch even een beetje hoopvol. In elk geval (toch?) voordat je er een testje tegenaan gooide.
Ik hoop voor je dat het huurhuisje wat gaat worden! Je klinkt er in elk geval erg enthausiast over! :thumbup: :thumbup:
Uh, Nieke… Viola stelde de vraag, niet ik. Al ben ik steeds geweeest met pijn in mijn rug.
Nu gelukkig stukken minder. Ik merk vooral doordat ik ook flink mijn oefeningen doe en meer beweeg.
Nouja, meer beweeg, zo heb ik gisteren de hele middag geshopt met mijn zus en had daarna dus behoorlijk last van mijn bekken. Duidelijk weer iets van TEveel gedaan.
Vandaag dus vooral gezeten (en tussendoor vaak genoeg ff opstaan, ff naar de keuken, toilet etc)
Het voelt nu weer stukken beter.
Ben je al bij de fysio geweest voor je rug? Weten wat voor oefeningen je kunt doen of zoiezo wat je beter wel of juist niet kunt doen, scheelt al een boel!
Wat balen voor Joost overigens (en dus ook voor jou) is het helemaal afgelast of verplaatst de autocross? Of eigenlijk, is er nu helemaal voorlopig geen autocross meer voor hem?
Oh wacht, ik zie het al, de zolder is nu aan de beurd! Succes!! EN ZORG OOK VOOR VOLDOENDE RUST!! Je bent zwanger hoor! En je hebt al pijn in je rug :?
Nieke, wat een gedoe met die tuinstoelen :x
Chantal, ff balen, maar dinsdag :dance: en dan donderdag :dance: :dance:
Wordt een superweekje!!
Miranda, hoe was het feestje bij je broertje?
Ik geloof dat ik nu weer bij ben
Vrijdagavond hebben we mozaieksteentje gehaald :dance: Ik ben helemaal blij. Na 3 maanden eindelijk weer een klein stapje verder voor mijn projectje voor de molensteen, wie weet komt het nog af deze zomer :lol:
Gisteren dus met mijn zus geshopt. Gezellig en ook veel gekletst (is echt lang geleden, want anders is er altijd wel iemand bij of andere afleiding waardoor we niet aan echt aan praten toekomen).
Ik was wel doodop eigenlijk. Nouja vooral lichamelijk dan!
Vanochtend naar mijn vader gereden. Daar zijn we al in geen tijden meer langsgeweest. Ook veel gepraat over Jelte* eigenlijk. Dan wel alszijnde met de vergelijking in zwangerschap van toen met Jelte* en nu. Maar toch lekker gepraat.
Op de terugweg zijn we bij mijn schoonouders langsgegaan, want ik moest weer passen :dance:
Mijn schoonmoeder is met kleding voor straks hun 40 jarig huwelijk en een week later mijn zus die gaat trouwen bezig.
Toevallig kreeg ik eergisteren de trouwkaart van de buren ook binnen. Zelf had ik verwacht om misschien bij de receptie ofzo uitgenodigd te worden, maar we zijn zelf uitgenodigd voor het feest 's avonds. Dress code: Black & White.
Wil het geluk dat het setje in de maak een witte broek met een shirt in het wit met zwart is 8) Die kan of moet ik dus ook nog vaakgenoeg aan.
Oja, en dan heb ik het nog niet over de bbq van mijn werk, waar ik misschien niet eens heenga. Het is in Kijkduin, dus als het mooi weer is ga ik misschien nog wel, maar dan gewoon om ff te kijken of er nog collega’s zijn die ik tijden al niet gesproken heb. Niet zozeer het feest want partners zijn niet uitgenodigd. Maar wie let mij om naar het strand naar Kijkduin te gaan als het mooi weer is
Overigens ook daar een dresscode: Summerwhite (Een kortere versie van die witte broek heb ik al)
En tada, nog een bruiloft! :o Al is het een aardig eindje rijden voor mij (Steenbergen) en ik ga er niet vanuit dat Rinse vrij neemt daarvoor (is namelijk een collega van mij)
Maar goed, ff op een rijtje:
15 juni bbq
23 juni 40 jarig huwelijk
30 juni trouwerij van mijn zus
7 juli (7-7-7) trouwerij buren
13 juli trouwerij collega.
…
23 juli… bevalling??? :mrgreen:
onee, dan heb ik vast wat anders aan. (ik kon het alleen niet nalaten om dit ook gewoon nog aan dit lijstje toe te voegen)
Jeetje, alweer laat. Ik ga maar snel naar bed. Morgen weer een drukke dag. Mijn schoonzus en haar vriend komen langs. We hebben nog behoorlijk veel voorwerk te doen voor een verrassing voor mijn schoonouders :mrgreen: Ik ben benieuwd hoever we komen en hoeveel tijd we de komende weken daarvoor nog nodig hebben :shock:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Hallo,
Evelien - ik raak ook altijd helemaal in de war van wie wie zegt… ik had blijkbaar verkeerd gekeken want ik dacht ook dat jij vroeg naar Jasper, en dan ben ik nog niet eens zwanger, kun je raden wat dat straks nog wordt :oops:
Hoe dan ook, alle tuinstoelen staan hier nou en Jasper heeft zo waar vanaf middernacht tot 8 uur doorgeslapen. En dat is uitslapen hier!
maar goed, ik hoop dat alle dames met rugpijn vlug zich weer wat beter voelen! Ik zou trouwens met al die feestjes wel weer een reden zien om nieuwe kleding te kopen
Hier nog eindeloze dagen met regen in het vooruitzicht, dus ik ga me maar eens rustig douchen (we lopen hier een uur achter, voordat iedereen denkt dat ik een totale slons ben).
Fijne dag allemaal,
groetjes, Nieke.
Evelien jij hebt t druk zeg 8)
Toch gezellig al die bruiloften en die bevallingsdatum ik hou je er aan :mrgreen:
De bruiloft in Steenbergen is maar 10 km bij ons vandaan dus dat is voor jou echt een eindje kachelen.
Lekker dat je zoveel kleren in de maak hebt. Zou ik ook wel willen maar niemand die hier zo goed
kan naaien.
Wat voor een verassing hebben jullie in petto voor je schoonouders ?
Over mn rug :? ik heb ongeveer 9 jaar geleden mn rug gebroken met n val van t paard.
Ja ik ben een ongeluksvogel Het is dus oud zeer maar t doet echt ongelooflijk veel pijn. Omdat
mn banden nu ook losser gaan zitten blijft mn rug niet echt lekker meer ondersteund. Mn oefeningen
doe ik al 9 jaar trouw iedere dag en dat helpt heel erg veel maar nu zit er geen schot in. Zoveel last als ik
nu heb heb ik bij Loek ook nooit gehad en ben t echt al beu maar moet nog heel erg lang.
Ik zal t idd nog even aan de fysio vragen wat t beste nu is om mn rug sterk te houden.
Nieke geeft niet hoor maar hoe moet t idd als jij zwanger bent joh :lol:
Lekkere weersvooruitzichten bij jullie :?
Lynn jammer meid. Nou ja niet jammer gewoon ontzettend balen zal ik maar zeggen.
Op naar de volgende ronde
We gaan zo naar de gamma voor t materiaal voor de zolder dus aan de klus dan maar
Liefs Viola
Verassing voor mijn schoonouders. Eigenlijk kan ik het hier best neerzetten, ik verwacht niet dat ze dit forum kunnen vinden, laat staan lezen wat ik allemaal te schrijven heb :shifty:
We hebben heel veel vrienden, buren, familie op de video gezet en een aantal vragen gesteld ( 18 geloof ik) Daar willen we een leuke video van maken van 10 minuten. Dus vraag 1 en dan kort een aantal leuke antwoorden achter elkaar.
:lol: Sommige reacties zijn echt leuk, kun je echt wat mee. En soms ook heel tegenstrijdig of veel dezelfde antwoorden.
:think: Hmmm, Steenbergen ligt dus bij jou in de buurt? Viola, wat doe jij op (vrijdag) 13 juli? Of ben jij dan veilig thuis (in bed) en doe je voor niemand open :lol: Je kunt wel zeggen dat je een paar keer erg ongelukkig bent terecht gekomen! Had je met Loek* eigenlijk ook last van je rug?
Nieke, maakt mij niet uit hoor, ik maak ook wel eens van die fouten. Gooi de smoes maar op het ontzwangeren, die smoes mag je ook 9 maanden gebruiken, maar hopelijk heb je binnenkort weer de smoes dat je zwanger bent :thumbup:
Ik zal je dan ook maar niet verbeteren dat ik geen zw-kleding shop, maar dat het netjes voor mij gemaakt wordt
Alhoewel, het is een witte broek, ik moet denk ik nog wel een betere minder zichtbare onderbroek kopen :lol:
In elk geval wel fijn dat Jasper heeft uitgeslapen en jullie dus ook :dance:
Hoi,
dank je wel voor de echte reden!
Wat betreft meelezen… :oops: Ik had mijn ouders de website voor Robin* doorgegeven, voor hun en alle vrienden en kennisen, en joost mag weten hoe, maar mijn ouders kwamen dus op dit forum terecht (via google en de naam Robin en vlinder geloof ik) dus lazen ze in de eerste weken mee. En mijn vader maar zeggen hoe erg hij het vond, dat ik me zo voelde (en ik dacht dat de gekuisde / web versie wel mee viel) en dat hij het uitprinte om mensen te laten lezen hoe ik me voelde als ze ernaar vroegen… gelukkig weten ze nu waar ze wel moeten lezen. Niemand anders was hierop terecht gekomen, alleen mijn ouders, maar toch :doh:
Ik geloof niet dat ik zou willen dat ze hier alles zagen…
maar het klinkt wel leuk voor je schoonouders. Mijn zusje en ik moeten nog plannen voor het 40-jarig feest voor mijn ouders, maar we hebben helemaal geen ideetjes en ze willen in deze tijd geen feest…
Viola - jeetje, je rug gebroken, dat klinkt echt vreselijk! Hopelijk gaat het snel weer wat beter.
Nu echt aankleden!!
groetjes, Nieke.
wat is er weer veel geschreven zeg!!! ik zit ff vlug achter de pc dus heb nie zo heel veel tijd om overalop te reageren sorry :oops: :oops:, want het eten is ook bijna klaar (we eten namelijk bij mijn ouders)
@lynn… jammer zeg dat je ongi doorgebroken is :hug:
verders het feest van mijn broertje was heel gezellig en er zijn nog niet zoveel mensen geweest je heb toch altijd wel dat er wat afzeggen enzo… maar was echt gezellig we gingen pas om 2 uur weg daar als laatste zowat dus ken je wel nagaan hihi …
gisteren hadden we een rustig dagje wezen gourmetten enzo en savonds via de pc en msn naar de piratenzender van een goede kennis zitten luisteren met eenhoop lol en gezelligheid derbij doordat we tussendoor ook zaten te msnen met diegene …
vandaag zijn we ff naar wat bouwmarkten geweest en hebben daar een betonnne bbq gekocht wat we al een tijd graag wilden hebben … die heeft jaap van mijn ouders gehad alvast voor zijn verjaardag… dus die hebben we ook mooi weer binnen
http://www.schonewille.nl/webwinkel/b_22.jpg
zo’n soort hebben we nu besteld…
en we krijgen van mijn ouders wanneer na de geboorte dit kindje helemaal gezond is een nieuwe kinderwagen met alles der op en der aan
http://www.child-toys.ru/img/catalog/938_s.jpg
deze word het dan althans model en kleur hihi …
liefs miranda :vlinder:
Miranda, lekker druk zo te horen. Mooie wanderwagen overigens, de Queeny toch? Was onze 2e keus. Wij zijn vorig jaar toch maar voor de bugaboo gegaan.
Ikzelf heb een gezellig middagje gehad. Terwijl Rinse met de vriend van zijn zus met de filmmontage bezig waren, zijn mijn schoonzus en ik bezig geweest met een fotoalbum. In april hebben we met zijn 6-en (wij 4-en en mijn schoonouders) een dagje amsterdam gedaan. Eerst een fietstocht door Amsterdam Noord waar mijn schoonouders vroeger hebben gewoont en elkaar ook hebben ontmoet.
Er moeten nu alleen nog een paar foto’s van vroeger tussen en het album is af. Haha, zelf willen we het album ook, gelukkig maar dat het digitaal is en je gemakkelijk kunt aangeven dat je er 3 wilt bestellen.
De film begint ook al vorm te krijgen, maar er zit dus wel ontzettend veel werk in. Rinse is nu zelf nog ff verder bezig (kan niet stoppen geloof ik) maar is bij vraag 6 of 7. (Van de 18 vragen dus) En we hebben al ruim 4 minuten bij elkaar gemonteerd.
Heel veel werk dus, maar hij wordt wel ontzettend leuk.
Viola: kan wel begrijpen hoor dat je flink baalde van die aflassing en dan idd vooral omdat dan al zijn tijd die hij in de auto heeft gestoken nu helemaal voor niets is geweest. (hij had zeg maar al die tijd lekker bij jou kunnen zijn!!!)
En dan ook nog die rug!! :hug:
Succes iig met de zolder.
Lynnty: ontzettend jammer!!! Ik vind het zowiezo heel knap van jullie dat jullie niet “serieus” aan het klussen zijn ivm alle plannen en nieuw werk.
Evelien: zoo…jij hebt ook heel wat leuke dingen voor de boeg, (vooral bevallen :mrgreen: ) wel druk! Maar goed dan gaat de tijd natuurlijk ook lekker snel.
En ben echt heel benieuwd naar je mozaikkunstwerk!! :thumbup:
(ik heb mijn mozaikproject maar even weggelegd :oops: )
Trouwens super leuk zo’n film voor je schoonouders!!!
Nieke: hoe gaat het inmiddels met Jasper?
En wat een weer daar bij jullie! Nog niet echt weer om van je nieuwe tuinmeubels te genieten. Hoop voor jullie dat dat ook snel komt!!
Miranda: klinkt heel gezellie allemaal. Dus voor jullie de tijd ook weer wat sneller gegaan!! :mrgreen: (altijd fijn natuurlijk) En gourmetten :drool: :drool: krijg meteen trek (om 10:30 's morgens :lol: )
Dusss…deze zomer bij jullie bbq-en :drool: :lol: :lol: :mrgreen:
En wat lief van je ouders om zo’n mooie kinderwagen te schenken!!
Hij is echt mooi he!! Wij willen ook graag een Quinny speedi :thumbup:
Hier idd een leuke week voor de boeg!!! En aankomend weekend weer verder in de tuin!! :dance:
Gisteren nog naar intratuin geweest om weer eens wat nieuwe plantjes, struikjes aan te schaffen en leuke bloempotten :inlove:
Maar phoe…het is allemaal nog wel heel veel werk hoor. Denk dat we (vooral Sander) er nog wel twee weken zoet mee zijn.
Nou, ga effe bij de nov. mama’s buurten
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Hallo,
iedereen is maar druk geloof ik.
Chantal, zal ik maar mijn tuinstoelen bij je plantjes komen zetten? Het regent weer even…
Anders zetten we de set gewoon bij Miranda der bbq neer! Ik lust wel een hapje.
Jasper is weer wat beter, heeft weer doorgeslapen tot half acht (echt waar, allemaal uitslapen nu het nog kan!!!) en maar een keer zijn inhalor gehad, dus het gaat de goede kant uit.
Evelien, dat klinkt allemaal heel erg leuk en veel werk, voel me nu al schuldig dat we niet zoiets aan t doen zijn voor mijn ouders… toch maar eens gaan denken!
Wat betreft de kinderwagens, we hebben er hier nu twee staan, een duurdere (Mammas and Pappas) en een goedkopere. Zijn heel blij dat we niet voor zo’n ingewikkeld systeem zijn gegaan van autostoeltje en kinderwagen ineen, je blijkt zo’n ding veel minder vaak te gebruiken dan verwacht en zolang het klein is en in de auto past werkte het voor ons. Een vriendin van mij had er op een gegeven moment 4 omdat er geen enkele echt overal voor geschikt was… maar hier in Engeland is het zowiezo anders qua mobiliteit… (veel auto gebruik hier).
Goed, ga eens (binnen) koffie drinken,
groetjes, Nieke.
@tallie en evelien… ja dit is de quinny speedi xs ofzo … en dan met die kleuren combi van blauw/limegroen geloof ik ben helemaal weg daarvan… alleen jaap vond het zonde om hem te kopen omdat ik eigenlijks al een kinderwagen had en we ook niet weten wat de toekomst ons brengen gaat met dit kindje…
wat betreft de bbq is goed hoor je kommen maar bbqen hihi
verders ben ik net eindelijk weer thuis van de afspraak van de gyn … man man wat een crime was dat zeg vanmorgen om amersfoort binnen te komen … ben om 7.45 vertrokken vanaf mijn huis en moest mijn schoonma nog langs halen want die ging mee … en w ezijn overal binnendoor gekacheld tot hoevelaken en ja toen moesten we wel over de gewone prov. weg en wat duurde dat lang alleen over dat stukkie heb ik al 45 minuten gedaan wat hemels breed misschien nog geen 5 km is … maar goed we waren om 9.15 psies in het zh … dus gauw controles gedaan e.d. bloeddruk was goed alleen was nu in totaal ruim 5 kilo afgevallen … toen moets ik ff wachten wanneer we geroepen werden… mocht naar binnen wat dingen besproken en heb aangegeven daar dat ik deze 4 weken toch echt wel lang vond duren en nu mogen we om de 3 weken op controle komen ipv om de 4 weken :dance: :dance: …
en wat betreft het afvallen was op zich nu nog geen probleem maar het mocht niet door gaan zetten … anders werd ik opgenomen … dus moest nu maar zorgen dat ik evt. bij mijn ouders ging eten of wat maar dat ik iig wat eten savonds naar binnen kreeg aan aardappelen en groentes e.d. (want mijn eetlust is meestal na het koken verdwenen) …
toen kwam het moment dat ze het hartje ging luisteren … maar na mijn buik e.d. te voelen enzo wat goed voelde e.d. kregen we geen hartje te horen dus schrok me helemaal wezenloos … en dat zag d egyn… en die zei gelijk van oww maar dat gebeurt wel vaker … we gaan wel ff met de echo kijken en direct toen de gyn dat ding op mijn buik zette stak de kleine gelijk zijn duim omhoog net als of het wou zeggen van alles ok mam…en daar op bleek dus dat het hartje wel klopte maar dat de kleine zich verstopt had… maar goed ik weer helemaal opgelucht pfff … viel weer een hele last van mijn schouders!! … gelijk alles weer nagekeken enz en tot nu zag alles er goed uit :dance: :dance: … dus ben weer helemaal opgelucht hihi …
Miranda, dat is even schrikken zeg, maar goed, het hartje is idd niet altijd even gemakkelijk te vinden. Zeker in het begin niet.
Wel fijn dat hij daarom met de echo ging kijken. Dat zegt mij ook veel meer dan een hartje dat ik hoor.
Over 3 weken mag je dus weer. Ik mag volgende week eindelijk weer!! :dance: Wordt ook echt wel tijd hoor. Gelukkig is de baby beweeglijk en steld mij dat heel veel rust, maar de volgende afspraak mag niet meer langer duren dan 2 of 3 weken!
Chantal, Wat het mozaieken betreft… Ik kan nu idd eindelijk aan de slag…alleen wanneer? :think:
Nieke, Je ouders geven geen feest? Mijn schoonouders wel, dus dat is dan natuurlijk ook een reden dat wij ons ook zo uitsloven. (en omdat we het ook graag voor hun doen, ondanks het vele werk).
Voor ouders is het vaak allang fijn als de familie bij elkaar is, dus misschien is zo’n verrassing (met zijn allen iets doen, of uit eten of dergelijke) al een leuk idee.
Hoi,
Miranda - jeetje, wat moet jij geschrokken zijn! Godzijdank is er dan de echo!! Brusje wilde gewoon even gezien worden…
Evelien - nee geen feest voor mijn ouders. Ze wilden niet zo graag vanwege Robin* en nu is net de broer van mijn moeder gestorven dus zijn ze helemaal niet zo in de stemming. Verdere familie woont ver verspreid door het land en niet allemaal even mobiel. Dan zijn er nog allerlei vrienden die niet echt iets met elkaar gemeen hebben (blijkbaar) dus zolang we maar met het kleine gezin bij elkaar zijn is het goed.
ga even laat lunchen,
groetjes, N.
nou idd ik schrok er echt van … mijn schoonma die zat iets van die bank af waar ik op lag en die zei gelijk ik zag heel je gezicht vertrekken en die gyn hield ook mij in de gaten… en die reageerde der meteen op van we gaan gelijk ff met echo kijken die staat hier toch naast…
ben zo blij dat ze zo begripvol met onze situatie om gaan enzo niets is te veel heb ik het idee daar… ook toen ik zei dat ik deze 4 weken wel erg lang vond duren werd er gelijk op ingespeeld door te zeggen van nou dan doen we het voortaan om de 3 weken … en ze zei ook van als je het niet vertrouwd gewoon bellen want je heb bij jou naam een aantekening staan dus kan de telefoniste ook gelijk zien in wat voor situatie je zit…
@evelien… lekker he die gedachten dat je binnenkort weer mag komen… en dat je de kleine ook al voelt (logisch met jou aantal weken) maar denk dat wanneer ik de kleine echt begin te voelen (nu wel vermoedens, alleen de bevestiging nog hihi)… dat bij mij ook een hele last er van afvalt hoor…
@Nieke … ja die situatie zit ook niet echt mee bij jullie… maar meestal is het al genoeg als je al lekker samen bent!! … is hier thuis ook…
mijn ma die is 16 juni jarig en die zei ook al van je mag de hele dag komen maar kom je alleen savonds dan ist ook goed… want ik zit die dag toch alleen… evert is naar zijn vader en jaap heeft een kart middag van het werk… dus dan zal ik wel daar zitten de hele middag hihi…
Ik ben zelf de 22e jarig en 23 juni zouden goede kennissen van ons komen een hele dag … en die vrouw heeft er een klein surprise party georganiseerd dus nu komen der een hele boel meiden met aanhang van een (chauffeursvrouwen)forum waar ik al jaren bij zit… en bij wie we ook allemaal gewoon op de koffie gaan enzo en dagjes uit (heren dagje naar de vrachtwagenrai en de vrouwen dagje winkelen in amsterdam bijv.)… vind ik echt super dat ze dat gedaan heeft hihi … we houden dan een amerikaanse fuif dus iedereen neemt wat mee… en zo komt onze nieuwe bbq mooi en goed van pas…
hoest verders met iedereen???
:dance: :dance: wel miranda heeeeeeeel goed hier
WE HEBBEN HET HUIS!!! :dance: :dance: :dance: we zijn zo blij he, niet normaal, dus met hier en een maand zitten we er al in, hihi, dus het kan ook zijn dames dat we er een tijdje niet zijn op het forum, hopelijk moet ik dan niet zoooooooooo veel bijlezen dan hihi, ben al volop aan het inpakken hier, want met mijn nieuwe job zal ik wel niet veel zin hebben na al die uurtjes. maar we zijn helemaal blij nu hoor, en het volgende zal dan mss een beebje zijn he :mrgreen:
moest even schrikken miranda meis, maar doen ze bij jullie niet telkens een echo? zodat ze het beebje direct zien en ook horen? raar he, hier bij ons krijg je telkens je gaat een echo, voelt ook goed aan hoor!
verder niet zo veel nieuws hier, dus nog wat inpakken hier :dance: :liar:
geweldig lynn :dance: :dance: gefeliciteerd!!! :dance: :dance:
veel inpakplezier… waar gaan jullie nu psies heen???..
hier krijg je in principe elke keer wel een echo alleen als het heel erg uitloopt dan niet, maar als je dan net als bij ons vanmorgen het hartje niet te horen was dan krijg je dus wel een echo weer … dus in bijzondere gevallen…