Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (8)

Jammer Linda dat jullie maar ook onze nieuwsgierigheid op de proef wordt gesteld :mrgreen:

Gelukkig dat alles goed is met jullie beeb

Met Sep was t een fluitje van een cent bij de dierenarts. Hij is weer van zn stuk staal verlost.

Tot morgen

Kathy, ik zie dat ik vanmorgen je berichtje heb gemist. Mijn duimen (maken toch al overuren) draaien ook voor jou :thumbup: :thumbup:

:o tjonge jonge ik ben de rest nu alweer kwijt :shifty: ff terugspieken.

Viola, fijn dat het zo goed gaat met Sep

Linda, Jammer dat er met geen mogelijkheid gekeken kon worden naar het geslacht. Aan de andere kant, over 3 weken weer :dance: (waarom eigenlijk 3 weken en niet volgende week ofzo?)

Miranda, leuk zo’n verrassing :thumbup: Ik ben ook gek op onverwachte cadeautjes :smiley:

Poeh, ik ben er echt niet helemaal meer bij. Ik denk dat ik gewoon maar vast naar bed moet gaan :angel:

Nog wel ff wat klagen hier hoor :shifty:

Sinds vanmiddag heb ik opeens rechts, volgens Rinse net onder mijn schouderblad, een zere rug. Geen idee waar dat nu weer van is. Maar in combinatie met mijn verkoudheid, zit ik voornamelijk maar te zuchten en te steunen.

Geen idee hoe ik het precies moet vergelijken, omdat ik nog nooit zoiets heb gehad. Maar het lijkt wel of ik een stomp in mijn maag heb gehad, maar dan op mijn rug (dat bedrukte gevoel). Of dat mijn ribben (maar dan dus aan de achterkant) zijn gekneust. :eh:

Nouja, kortom, het is niet fijn.

Voor de zekerheid ook maar mijn temperatuur opgenomen, maar ik had geen verhoging (37,1; gemiddeld wat ik had na mijn eisprong dus dat lijkt mij uitstekend)

Ik ben benieuwd hoe dat gaat vannacht. Ik ben toen ik thuis kwam al ff gaan liggen op bed (ik kan zoiezo al absoluut niet op de bank liggen of zitten, dus daar niet eens aan begonnen)

Op mijn linkerzij, kan ik heeeeel moeilijk ademen. Voorzichtig op mijn rug doet pijn en op mijn rechterzij gaat goed.

Alleen slaap ik het liefst op mijn linkerzij (liefst op mijn buik, maar dat gaat al heel lang niet meer)

Daarnaast doen mijn lippen zeer (droog), krijg ik volgens mij last van aambeien :? (doet ook zeer), moest ik net lachend hoesten en kon mijn broek gelijk de was in…ik vergeet vast nog wel wat meer.

IK BEN ZO ZIELIG!!! :cry: :cry: (nouja, huilen doe ik nu gelukkig nog niet, maar straks misschien weer wel als ik weer niet kan slapen :wink: )

Om toch ook nog wat positiefs te melden: Brusje schopt er nog steeds op los :inlove: En daar heb ik ook alle pijn voor over!!

Zo, en nu ga ik dan ook maar echt gelijk naar bed :zzz:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Evelien: :eh: das een hele waslijst :mrgreen:

Niet prettig allemaal! Misschien een beklemde spier tussen de schouderbladen. Rinse even lief aankijken, want twee keer per dag goed masseren kan dan de spier weer goed losmaken.

En aambeien is echt heel vervelend! Met Tycho* en Tijmen* wel last van gehad, maar nu dus ook niet (hoe bedoel deze zwangerschap is echt heerlijk wat betreft veeeeeel minder kwaaltjes)

Maar goed, het is idd allemaal voor een goed doel en als jullie knul eenmaal in jullie armen ligt zijn alle kwaaltjes weer vergeten en verleden tijd. :smiley:

Viola: sep weer verlost :smiley:

Heb net in de tuin mijn thee gedronken, heerlijk in het zonnetje. Hij is al goed warm!!

En ga zo even een nieuwe buikfoto plaatsen. Is wel 1 dag te vroeg, maar ik reken mezelf vandaag alvast 17 weken :mrgreen:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

@linda… jammer zeg dat brusje zich nie wou laten zien… althans wat het zou gaan worden… het houd er nu al de spanning in…

ben benieuwd wanener ze het bij ons kunnen zien wat het gaat worden… aankomende dinsdag niet want dan is jaap der niet bij, zijn moeder gaat dan mee en ik heb zoiets hij moet er ook bij wezen … dus dan mogen ze het nog ontwijken :think: :think: maar volgens mij is dat ook net het twijfelgeval van wel of niet kunnen zien :think: :think: …

@evelien … jee wat een baal dagje zeg … :hug: :hug: , hopelijk gata het vandaag wta beter met je rug enzo …

@tallie… lekker he dat zonnetje …

Evert vanmorgen ook die wou geen jas aan maar dat was ook heel niet nodig en die ging springend en fluitend naar buiten vanmorgen… hij was in eerste instantie boos dat we niet op de fiets gingen… maar moest nog boodschappen doen en nu ist nog lekker rustig in het dorp aangezien het toeristenseizoen weer geopend is hier int weiland… ist net klein amsterdam hier vanaf 10 uur smorgens :? :?

ow ja voor ik het vergeet … alvast een fijne avond morgen!! :dance: :dance:

@vioala… fijn dat sep weer verlost en dat ie weer zijn gang kan gaan

zit momenteel ff aan een broodje hier en een bakkie koffie , want moet nodig de strijk doen dalijk… maar d8 eerst ff hier neuzen…

jaap die had vanmorgen al een uitgeknipte advertentie op d etafel neergelegd van een nieuwbouw project hier int dorp en volgende week zaterdag is een kijkdag en dan kun je in gaan schrijven en we gaan ook een poging wagen :dance: :dance: … wie niet waagt wie niet wint toch??

iedereen verders een fijne dag alvast toegewenst!!

lioefs miranda :vlinder:

1. Het zonnetje schijnt hier weer (het zonnescherm ook maar gelijk naar beneden gedaan, heerlijk dat we die nu toch hebben)

Mijn stem is inmiddels niet om aan te horen, maar verder voel ik me weer een stuk beter. Ik kan ook weer redelijk normaal ademen.

Alleen mijn hoofd zit nog een beetje vol.

Ik overleef het dus wel weer en heb vanacht toch nog redelijk kunnen slapen, al duurde het wel ff voordat ik sliep.

Chantal, ik ga gelijk ff naar de foto kijken. Ik ben benieuwd en jaja… het wordt echt tijd dat ik ook weer een buikfoto maak!

HA Meiden jullie ook allemaal lekker genoten van t zonnetje

Evelien t is idd een hele waslijst maar wel lekker dat je gemasseerd wordt.

Het wordt idd weer tijd dat er van jou een buikfoto wordt geplaatst.

Miranda je hebt gelijk wie niet waagt die niet wint dus zet m op en ga er voor.

Is je stijk allemaal gelukt?

Chantal zag een super mooie buik voorbij komen op t showforum :thumbup:

Wat maakt die ene dag nu uit :mrgreen:

Zit nu te wachten op Joost en dan als ie er is kunnen we eten en dan vanavond weer lekker

ontspannen op de yoga. Ben benieuwd hoe t vanavond is.

Ha hij is er en ik ga er van door. Tot later

Liefs Viola

hallo dames,

hier alles ok, wel moe van al het werken, het zijn lange dagen maar ze gaan wel snel. mijn hele huishouden is er in de war van, en heb nu echt geen zin om te poetsen ben nogal moe. :oops:

komt wel in orde.

evelien hou je lekker rustig meid, het komt wel goed, nog even tandenbijten en dan is je ukkie er :smiley:

ook voor alle andere dames hier, geniet lekker!

wij zijn nog steeds op huizenjacht, gisteravond na het werk nog boodschappen gedaan en dan terug naar een huis gaan kijken, man man man, doen we een bod die trouwens hoog genoeg was, maar we wouden es zien om tot een besluit te komen met de eigenaars, gooien die mensen ons direct buiten, haha heb dit nog nooit meegemaakt, moest er toch wel es mee lachen, kzeg tegen mijn vader, zo dat hebben we dan ook es meegemaakt hihi :mrgreen: .

verder niet zo veel nieuws, es kijken of ik toch nog zin heb om iets in huis te verrichten.

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Miranda, Als het wat is gewoon inschrijven! In het ergste geval wordt je per ongeluk ingeloot, dan is het vroeg genoeg om er serieus over na te denken :wink:

Lynn, hihi, blijkbaar was dit niet jullie toekomstig huis :mrgreen:

Viola, wordt ik gemasseerd? Af en toe doet Rinse wel een poging :smiley: Ik ben idd eigenlijk best toe aan een goede masseer beurt :mrgreen: Hmmm. Rinse zit in een film… ik mocht hem zoëven heel even storen ivm reclame, zie ik dat op een andere zender Pirates of the Caribean bezig is. Blijkbaar voor mij nog niet het moment om nu verslaafd te raken :lol:

Hij heeft overigens wel een buikfoto gemaakt. Ik ga zo even kijken of het wat is geworden en dan plaatsen in het showforum.

Veel plezier bij de joga. Hopelijk zijn er nu wat meer mensen aanwezig. (vorige week was er toch bijna niemand? Meen ik mij te herinneren?)

Hoihoi,

ben gisteravond dan toch met lood in mijn schoenen (alleen) naar die herdenkingsdienst gegaan - kon geen oppas regelen voor Jasper. Miranda, dank je wel voor dat duwtje in de rug, wat het was eigenlijk best fijn.

Begon ongeveer te janken toen ik die ruimte inkwam al, en die dienst zelf was ook een en al tranen (en allemaal huilende mensen…). Vond de teksten zelf niet echt aansprekend, veel over dat god kleintjes bij zich wil hebben, etc. weet nooit zo goed wat ik daar nou mee moet, vind het een rotreden (sorry hoor, als iemand dat gelooft is dat prima, ik ga er niet zo voor). Maar na afloop was er thee en koffie, en tijd om een beetje te kletsen, was dus wel heel fijn! Zat wel naast iemand die al zwanger was (zo te zien een maandje of 8/9) en toen baalde ik toch wel even. Maar goed, toch weer een beetje hoop voor de toekomst…

Viola - hoop dat je ontspannen bent van de yoga… ik krijg altijd krampern ervan, dus waarschijnljk doe ik iets fout :shock:

Lynn - leuk die huizenjacht zeg! Hoe lang zijn jullie al bezig??

Miranda - ook al verhuisplannen? Succes ermee…

Hier is het erg makkelijk huizen te vinden, maar een daadwerkelijke koop kan een jaar duren en dan nog niet doorgaan… tot het moment van contract tekenen kunnen beide partijen er zonder reden of kosten weer onderuit. En je kan pas een nieuw huis kopen als jouw huis verkocht is (ketting verkoop) dus het is een wonder als je verhuist…

Nou, ga weer met de trein spelen (ik weet het…) en straks nieuw tuinmeubelen kopen (ondanks het totale gebrek aan zon),

groetjes, Nieke.

hoi hoi

@nieke… geen dank hoor :wink: … fijn dat je er een goed gevoel bij hebt gekregen… maar meestal helpt zo’n dienst wel bij het verwerken ervan althans wij hebben der veel aangehad…

Wat betreft de nieuwbouw woning waar wij voor willen inschrijven is gewoon een koopje (125.000) dus vandaar dat we dervoor gaan voor de 3e keer … (3e fase namelijk) … maar goed er worden steeds maar een stuk of 5 van die huizen gebouwd en je moet aan 3 regeltjes voldoen

• je mag niet ouder zijn dan 30
  • je moet een huurwoning achterlaten (pré)
  • en je mag niet meer dan 35.000 in het jaar verdienen… (hier zitten we net onder)

en gelukkig komen we voor alle 3 in aanmerking maar ja dan moeten we dus nog wel ingeloot worden hoor… maar ja der zijn tuurlijk wel meer mensen die graag zo’n woning willen kopen … jammergenoeg :? …

voor een andere koopwioning (bestaande) komen we bij lange na niet voor in aanmerking want we moeten het van 1 loon doen en dan komen we niet verder dan 190.00 kwa hypotheek en hier is de goedkoopste koopwoning zo ongeveer 230.000 (gemiddeld) dus daar komen we veel ste kort voor jammer genoeg!! …

we staan overigens ook wel ingeschreven voor een grotere huurwoning en als het een beetje meezit dan zijn we volgend jaar hiervoor aan de beurt … dus dat schiet ook wle op … want nu wonen we in 1 van de kleinste woningen van dit dorp … maar toendertijd dat ik deze woning toegewezen kreeg was ik alleen met Evert en ja dan is ie groot genoeg… met zijn 3en gaat ook nog wel… maar met zijn 4en word het wel heel krap…

:think: :think: en dan te bedenken dat vroeger (mijn vader is ook in deze straat en soortgelijke woning opgegroeid) hier gezinnen woonde met 5/6 kids … ik zou dat nie kunnen hoor …

nah ja we wachten het wel af!!!

we zouden overigens voor 2 jaar terug het huis kopen van de vorige werkgever van jaap,omdat we dan dichter bij de zaak zouden wonen enzo… we zouden dmv 1 of andere regeling dat kunnen kopen onder voorwaarde dus dat jaap daar nog een paar jaar zou blijven werken enzo … nou ben blij dat we dat toen na veel wikken en wegen niet hebebn gedaan omdat de samenwerking onlangs in december goed spaak liep en jaap inmiddels bij een andere werkgever werkt!! anders hadden we mooi met dat huis gezeten…

hihi is weer een ellenlange verhaal geworden … maar verveel me een beetje vandaag!!!

liefs miranda :vlinder:

he miranda hopen dat het goed komt met het huis ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jullie

he nieke goed dat je toch gegaan bent naar de bijeenkomst misschien helpt het met verwerken.

en ja die teksten daar heb ik ook niks mee.

maar andere misschien wel.

helaas ik ga de 2 ronde in ,gister toch nog ongi geworden mijn lichaam heeft me voor de gek gehouden.

volgende keer beter. toch ook een afknapper.

liefs kathy

:vlinder: dylan :vlinder:

thnkss kathy…

en nog een dikke :hug: :hug: … en hopelijk komt het bij de volgende ronde!!

Nieke, ik had je nog succes willen wensen voor gisteravond bedenk ik mij nu :oops: te laat dus. Maar wel goed dat je toch bent gegaan en al spraken de teksten je niet aan (ik geloof zelf ook niet in god en kan daar ook niets mee), het fijne lijkt mij juist om soortgenoten te spreken.

Hopelijk heeft dit ook weer een beetje geholpen met de verwerking. Alle kleine beetjes kunnen zoveel goed doen. :-

Ik zal je overigens wat zon sturen, want vandaag vind ik het echt weer veels te heet. Gisteren ging goed, maar nu… pfffffff Ik ben nu ook weer veels te bang dat het weer zo’n hete zomer gaat worden als vorig jaar. Niet leuk!!

Kathy, :hug: Al is het pas de 2e ronde, het is idd elke keer gewoon weer balen :evil: Heel veel succes deze ronde :thumbup:

Ik belde mijn zus vanmorgen bleek ze net terug uit het ziekenhuis te zijn. Ze is geïnsmineerd (schrijf je dat zo?) Ik wist dat ze dat gingen doen na de slechte uitslag van het zaad van haar vriend laatst, maar dat het nu al was (ze is daarvoor wel naar een ander ziekenhuis gegaan om eerder terecht te kunnen) is niet bij mij binnengekomen.

Dus :thumbup: :thumbup: voor mijn zus :dance:

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Lynnty: op naar het volgende droomhuis dan maar!! :thumbup:

En zorg je ook goed voor jezelf?, even lekker ontspannen enzo. Je hebt het nu zo druk met je nieuwe werk!! Denk erom hoor :naughty: :mrgreen:

Miranda: hopelijk worden jullie uitgeloot!!! :thumbup:

Viola: en hoe was de yoga les nu? Ik vond het dus uiteindelijk niet zo en ben er vanaf gegaan.

Evelien: Hoop dat het raak mag zijn voor je zus.

Nieke: phoe…helemaal alleen. Jammer van die teksten (zouden mij ook niet zo aanspreken). Maar wel kunnen kletsen en das natuurlijk heel fijn.

Kathy: :hug:

Hier moet ik wat gaan doen in het huishouden, maar heb echt totaal geen zin :?

Ga eerst nog even verder forumun.

Hoihoi,

heb mijn tuinmeubeltjes gekocht!!! Evelien, kan het zonnetje nu deze kant op? Ze worden op dit moment in elkaar geknutseld, ik vind ze heel leuk (aluminium…) veel beter dan dat witte plastic dat we volgens mij al 15 jaar of langer hebben (en dat maar niet kapot wil, balen). Als iemand frisse zeewind en wat kou wil hebben, jullie weten waar ik zit :shock:

Ben nog moe van die dienst gisteravond, zo veel tranen. Maar had gisteren zowiezo een up dag, en die gesprekken naderhand waren ook fijn. Over twee weken is er gewoon een koffieleut avond, dus misschien ga ik daar ook maar eens kijken. Het was wel heel apart, ze hebben in het ziekenhuis een herdenkingsboek, waar ze alle namen inschrijven. Was Frits* al in 2003! ik kon het niet geloven. Maar goed, blijf in een goed humeur op dit moment. Kan de wereld weer even aan.

Kathy, balen zeg. Ik vind dat zo frustrerend, als ik maar zou weten dat het zeker zou lukken en goed gaan een keer dan zou ik er wat minder om stressen maar nu… mijn kansen zijn toch al lager vanwege mijn leeftijd :frowning: Maar zoals gezegd, hopelijk de volgende keer.

Ga nu buiten zitten op m’n nieuwe stoeltje met wat koffie (als de tafel in elkaar zit),

groetjes, N.

Evelien, we duimen gewoon ook voor je zus!

Nieke fijn dat je t als goed hebt ervaren de avond in t ziekenhuis. Natuurlijk heel emo, maar

er is daar dan ook zoveel verdriet. Vind t knap dat je toch gegaan bent.

Evelien ik duim voor je zus

Warm he. Ik vind t te benauwd. Toch liever dit weer dan t weer dat er aan zit te komen

Dacht dat je echt gemasseerd werd, maar is dat niet zo dan zou t zo moeten zijn :wink:

Chantal Lekker he dat forumun en dan je huishouden laten liggen.

Moet een keer kunnen toch

Kathy jammer dat de :evil: er zijn en altijd balen want je wilt t zo graag.

Hier duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbupdat t snel raak mag zijn.

Miranda duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Lynn wat een rare lui dat je buiten werd gezet, maar idd wat je zegt je moet zulke dingen

een keer meemaken :mrgreen:

De yoga was echt heerlijk. We zijn nu met 7 meiden vn allemaal rond de eind 20. Het was zo

ontspannend dat een vriendin, die hier uit t dorp komt en waar ik mee samen rijd, en ik t er

over eens waren dat we nu meer energie hadden dan we er naar toe gingen. Of dat ik

er iets aan ga hebben met de bevalling weet ik niet, maar nu is t wel gewoon lekker ontspannen.

Zondag moet Joost voor t eerst in 2 jaar weer autocrossen met z omgeboude kever. Ik

ben nu al zenuwachtig voor hem :oops: . Ik ga als t weer een beetje meezit kijken en lekker ouwehoeren

met iedereen. Is weer lang geleden en leuk om een hoop mensen weer te zien. Verder nodig

iets in mn huishouden doen en dan maandag lekker met Joost er op uit. Waar naartoe weet

ik nog niet maar igg lekker weg.

Mocht ik niemand meer zien iedereen een fijn weekend en tot snel

Liefs Viola

hallo dames,

hier weer hoofdbreken hoor!!! zijn we gisteren naar een prachtig huurhuis gaan zien, met mega grote tuin, zijn er ons politieke vluchtelingen voor, het ocmw =(maatschappelijke hulp) moet nog beslissen of die mensen er in kunnen gaan wonen daar ze budgetbegeleiding en dergelijke nodig zullen hebben, slecht dat wij kwamen!!! hopelijk kunnen we het huis huren hoor, want dan kunnen we beide met de fiets naar het werk, een auto weg doen, en zitten we net aan de stadsrand om te wonen maar toch met alle winkels en dergelijke bij de deur, we lopen hier op te toppen van onze tenen, want donderdag weten we pas meer.

het begint echt de strot uit te komen met de huizenjacht, nog geen enkele keer hebben we kunnen twijfelen of we het zouden kopen of huren van hetgeen we nu al gezien hebben, ik zou liever es in dillema staan of we zouden beslissen of niet. maar het blijft hier iedere keer iets anders te zijn waardoor het niet door gaat. is soms wel frustrerend hoor, en komt erbij dat de koopprijzen hier in belgie voor gewoon degelijk huis tegenaan de 160 000 euro liggen en meer. vind het wel erg hoor. veel jonge mensen krijgen hier maar half de kans om iets degelijk te vinden naar prijs.

Nah ja hier zit ik weer mijn gal te spuwen :mrgreen: we zullen duimen naar donderdag toe he, en hopen dat we eindelijk eens geluk hebben want ik wacht er al zo lang op, op dat sprankeltje.

verder niet zo veel nieuws hier,

groetjes lynn mama van senne* en :**:

@ lynn … jammer hoor dat het nie zo wel opschieten, wat betreft dat huurhuis zal wel mooi zijn al shet gata lukken scheelt je idd weer de kosten van 1 auto…

maarre de huizen in Belgie zijn een koopje hoor bij ons krijg je echt geen huis voor die 165.000 althans bij ons in d eomgeving niet … denk dta je dan net een schuur der voor hebt!!! …

ik heb altijd gezegd dat wanneer ik in brabant of iets deregelijks gewoont had dat ik per direct naar Belgie zou gaan om daar een huis te kopen en te gaan wonen want dat zijn gewoon mats prijzen bij ons vergeleken …

maar goed hopelijk gaat het jullie lukken met dit huis en anders kort met een andere ga iig :thumbup: :thumbup: voor jullie

Ik ben ff lekker aan het forummen we zijn de hele morgen al de hort op geweest, dus nu ff wat voor mij zelf en vanavond hebben we de verjaardag van mijn broertje en hij heeft maar 30 man uitgenodigd !!! :shifty: :shifty: en aangezien hun heel niet groot wonen ben ik benieuwd hoe ze dat gaan oplossen hihi … we wachten het wel af…

iedereen een fijne dag toegewenst

:think: :think: nog steeds geen ongi :oops: :shifty: :shifty:

Lynnty: hoe voel je je verder (zwanger :mrgreen: )

Ga je nog een testje doen?

Ik hoop toch voor jullie dat het raak is! :wink:

En wat een gedoe met die huizen zeg! Hopelijk is dit jullie huisje!

En 160.000 is hier in Hollanda niet veel. Althans je hebt er wel een huisje (of beter gezegd flatwoning) voor, maar ik weet dat je daarvoor in Belgie meestal wel een veel groter huis kunt hebben.

Miranda: en hoe was de verjaardag met 30 man :lol: :mrgreen: Gezellig bij elkaar op schoot gezeten of viel het mee!! :wink:

We zouden vrijdagavond dus Pirates gaan. (gratis bioskaartjes met belpunten of zoiets van Sander zijn mobiele telefoon) Zijn die kaartjes alleen geldig op: ma-di-wo en do!!! :wall: (en niet op feestdagen!!)

Dus nu gaan we Dinsdag 8)

Aanstaande Donderdag mogen we eindelijk weer spieken naar ons beebje! :dance: :dance: Pfff…alsof het nooit meer 31 Mei zou worden :mrgreen: