Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (8)

Tjee Miranda, inderdaad enorm balen zeg! Kan me voorstellen dat je dan goed driftig wordt… en dan maar zeggen dat het niet erg is…

Hier gaat alles wel een beetje, zwaar vermoeid nu om de hele dag goed weer te spelen bij mijn ouders. Jasper is vandaag ook nog eens een keer echt moeilijk, wil niet luisteren en heeft me net zelfs gebeten!!! Dus zoals geleerd, even netjes weggezet, gezegd dat hij moet luisteren, bij een volgende keer gaat er een favoriet speelgoed weg, enz. … maar tjee, net op zo’n dag als vandaag, ben helemaal kapot moe nu.

Hopelijk is het morgen beter en dan moet ik overmorgen naar mijn schoonmoeder :doh: en dat voor bijna drie dagen want we rijden pas vrijdag terug naar Engeland. Hoop dat ik daar een beetje kan internetten om zo nog ergens een stukje rust te hebben!

Prettige avond allemaal, met morgen een veel betere dag.

liefs, Nieke.

Hallo allemaal,

Miranda; jeetje wat balen van je auto zeg!

Hier eigenlijk nog hetzelfde verhaal, ik ben echt heel veel misselijk maar geef niet over. Ik had er de vorige keer niet zoveel last van, maar ik reageer nu ook heel erg op luchtjes enzo!

Ik doe dus nog steeds rustig aan en het nu een groot voordeel dat ik nog steeds niet werk, kan alles lekker op mijn eigen tempo doen.

Straks een belangrijke dag en ik denk dat ik daarom slecht slaap nu.

Om 9 uur moeten we in het ziekenhuis zijn, voor het brusje maar ik denk ook dat er uitslagen komen van Ian* (we wachten nl al vanaf Jan op dna onderzoeksresultaten). Dus lekker dubbel op allemaal, ergens wil ik het nu niet weten, want de zorgen worden dan nog groter maar ja…

Ik laat jullie weten of alles goed is met ons en ga nu ff wat water drinken.

xxx vlindermama

Vlindermama, veel succes in het ziekenhuis (oh wacht het is inmiddels al bijna 10 uur… nouja toch veel succes :thumbup: )

Miranda, wat een pech hebben jullie met die auto. En dat terwijl zowel de auto als jullie er niets aan kunnen doen.

Gelukkig allemaal verzekeringswerk, maar toch geeft het altijd zoveel rompslomp. :?

Nieke, hopelijk zijn jullie laatste vakantiedagen toch nog een succes. Al lees ik uit je stukje dat je er niet echt veel zin in hebt.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Vlindermama, succes en sterkte in het ziekenhuis. En natuurlijk is dat allemaal dubbel nu. Dat misselijke en niet overgeven en reageren op alle luchtjes had ik bij Kelly ook…vreselijk…

Hier nog twee dagen voor we naar Maastricht gaan voor de onderzoeken. Hopen dat we dan ook gelijk een datum hebben…

Rohyren, Spannend :thumbup: Ik ben ook erg benieuwd voor jullie hoe het dan verder gaat of eigenlijk! Wanneer de eerste poging tot een nieuwe zwangerschap gedaan zal worden.

Ik duim voor jullie dat dat heeeeeeeel snel mag wezen :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup:

Jullie hebben inmiddels wel weer lang genoeg gewacht.

Viola: :hug: Heb bij Vlinderpraat wat geschreven.

Hoe gaat het met je?

Miranda: Zo! dat gaat lekker!! Hopelijk weer snel een mooie, nieuwe achteruit.

Linda: voel jij al die bovenrand van je baarmoeder?

of bobbel onderin je buik?

Evelien: hey wat leuk je eigen weblog. :thumbup: Alleen het lukt me idd niet om erop te komen. Het was niet in gebruik of zoiets. Nou ja, later nog eens proberen. :mrgreen:

Roheryn: Heel veel succes/sterkte! Nog twee dagen… en hopelijk dan een nieuwe datum!!

Vlindermama: hoe was het bij de Gyn?

Lynnty: hoop echt dat jullie snel iets moois vinden!!!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Ik ben inmiddels weer thuis en alles was prima.

Er waren nog steeds geen uitslagen van Ian* binnen.

We hebben wat duidelijkheid over vruchtwaterprunctie; die is niet van toepassing bij ons, omdat Ian* geen chromosoom afwijking had.

Wij hebben ook besproken dat als er geen medische aanleiding is wij geen prenatale tests willen doen, het brengt extra risico met zich mee én alles wat ze daar zien was bij Ian* goed dus ik word er niet rustiger door.

Ik heb een snelle inwendige echo gehad, helaas waren de “gewone” echo-apparaten een probleem nu en werd het met een simpelere mobiele echo gedaan.

De pret was er ondanks de slechtere kwaliteit van de echo niet minder om.

We hebben heel duidelijk gezien dat mijn vader géén gelijk heeft en we zwanger zijn van 1 kindje. Het hartje zagen we goed kloppen (zoals hoort voor de duur van de zwangerschap) dus dat was heel fijn!

Over 3 wk gaan we terug en dan krijgen we een officiële termijnecho, dus daar zijn we blij mee.

Het blijft verlopig een combinatie van gewone onderzoeken bij de VK en de aanvullende in het LUMC én alle echo’s gaan daar plaats vinden. Dus niet meer naar de STARR!!

Chantal ik kan mijn baarmoeder al duidelijk voelen, ik voel ook de mini al bewegen :slight_smile: super. Vorige week bij de gyn bleek de groei gelijk te zijn aan een termijn van 18 weken dus is de uitgerekende datum weer wat naar voren geschoven. En hoe gaat het met jou?

VLindermama, fijn dat je weer even bevestiging hebt gekregen. Het blijft de uitvinding van de eeuw he,die echo apparaten!!

Vandaag is Rob jarig, dus ben hier de voel aan het voorbereiden op de visite vanavond!

Vlindermama: gelukkig een mooi kloppend hartje van brusje gezien! :dance: :thumbup:

Nog steeds geen uitslagen trouwens!!! Hoe lang gaat daar dan meestal overheen?

Linda: gefeliciteerd met je mannetje!! :mrgreen: :thumbup:

Enne…ik kan dus nog niet mijn baarmoeder voelen. Zit er echt op te wachten, want nog van de vorige keer dat ik dat zo’n apart gevoel vond. Zo’n harde bal in je onderbuik. En ik weet ook dat het vanaf dat moment hard ging met de groei van mijn buik!

Volgens mij voelde ik het toen vanaf 15-16 weken. Dus wacht hier wat ongeduldig af :oops:

Chantal, Ik hoop voor je dat je die kleine ook al snel kunt gaan voelen, Echter nu is het er natuurlijk maar 1 en toen waren het er 2. Misschien dat het nu iets langer duurd. Alhoewel je bij een 2e je het vaak juist weer eerder kan voelen.

Ik kon het ook eerder voelen, maar in het begin vroeg ik mij toch echt af of dit nu brusje was of toch mijn darmen.

Och op een gegeven moment ben je echt zeker!

Ik zat zojuist ook ff naar mijn buik te kijken. Lijkt af en toe wel of die een tik heeft. haha :inlove:

Die tijd komt voor jullie ook nog eraan!

Vlindermama: Jammer dat er nog geen uitslagen zijn, bij ons ook niet, maar eerlijk gezegt hebben we daar eigenlijk ook helemaal niet meer naar gevraagt sinds het begin van de zwangerschap.

Jullie hebben in elk geval jullie kindje in wording gezien :inlove: Hoe klein het ook is en al is de kwaliteit van de echo niet op en top, dat het hartje klopt en je evenueel al wat beweging ziet, is overweldigent :inlove:

Geniet lekker van dat idee, en over 3 weken mogen jullie weer genieten :dance:

@tallie wrote:

Evelien: hey wat leuk je eigen weblog. :thumbup: Alleen het lukt me idd niet om erop te komen. Het was niet in gebruik of zoiets. Nou ja, later nog eens proberen. :mrgreen:

Dat kan kloppen dat je een zoiets melding krijgt. Je ziet dan rechts daarboven een knopje aanmelden waarmee je met je msn account kunt aanmelden.

:think: alleen hoe kunnen mensen er dan bij die geen msn (.net passport) account hebben of willen?

edit: ik heb hem nu maar ff gezegt dat iedereen erbij mag. Ik ga er toch geen namen ofzo inzetten (voorlopig en als ik hinder ondervind, kan ik altijd nog de rechten beperken

Leuk zeg zo’n weblog… het zou voor mij niks wezen hihi… ben der ooit es 1 begonnen maar ben der gauw vanaf gestapt hihi… zelfde als met zo’n CU2 site kennen jullie die… heb ik ook jaren gehad… maar ook inmiddels ook weer wat jaren niet meer actief geweest…

momenteel ben ik aardig aan het hyves geslagen hihi … is wel leuk als je het een beetje door heb…

nou ik gaat er weer vandoor… moet evert ophalen maar het komt momenteel met bakken naar beneden… :wall: :wall: … dus …

liefs miranda :vlinder:

Ik ben eigenlijk ook alleen de weblog begonnen om straks snel en gemakkelijk de foto’s enzo te kunnen laten zien.

Met name de familie is erg nieuwsgierig.

Ik had hiervoor wel al een website, maar dat is zo’n gedoe om het bij te houden laat staan om foto’s te plaatsen.

Dit is eigenlijk wel erg gemakkelijk en is ook nog gratis :thumbup:

Tot nu toe (2 dagen) bevalt het mij wel :wink: En anders kap ik er gewoon weer mee.

Allemaal bedankt voor jullie lieve woordjes :-*

Vlindermama :dance: alles goed met de kleine

Jammer dat er nu nog geen uitslagen zijn van Ian

Evelien ik zal straks ook eens gaan kijken en ben benieuwd

Jij ziet dus een duidelijke tik. Hier ook hoor en vind dat weer zo mooi.

Linda gefeliciteerd met Rob :dance:

Komen er veel mensen vandaag ?

Roheryn ik denk aan jullie. Laat je even de uitslag weten over hoe nu verder ?

Miranda heb je al een nu ruit er in zitten.

Nieke veel plezier de komende dagen en :pray: dat je nog een beetje kan genieten.

Ben weer boven water. We hebben een zaterdag een redelijk gezellige dag gehad voor zover dat

dat kan. We hebben eerst 's ochtends t bloemstukje gehaald en toen zijn we naar Loek gegaan en zn

steen nog even gepoetst. We hebben daar helemaal in een deuk gelegen door een grapje dat we allebei

tegelijk maakte. We moesten daarna ook weer lachen om de reactie die Loek gegeven zou hebben.

We hebben dus heerlijk aan t keuvelen geweest en dat was eigenlijk erg liefelijk en gezellig.

We hebben heel veel kaartjes gekregen en zijn een zondag weer bij Loek langsgeweest. Er waren zo ontzettend

veel mensen langsgeweest dat die hun bloemen en knuffels er allemaal naast hebben moeten leggen want er

was gewoon geen plek meer. Ik moet zeggen dat ik dat erg fijn vond dat er zoveel mensen nog stilstaan

bij de engeltjesdag van Loek. Moet van t eind resultaat nog foto’s maken maar t regent en ga er als

t niet moet niet uit. Heb t sowieso ontzettend druk.

We zijn gisteren met poed naar de dierenarts gemoeten met de hond, Sep, want die zn

voetkussen was er bijna helemaal af. We waren bij vrienden in de tuin en de mannen waren aan t klussen

en een vriendin en ik zitten gewoon op n stoel en zei zegt in eens he Sep bloed. Wij er op af, want t

bloed stroomde er gewoon uit dus Joost alles gestelpt en ik de dierenarts gebeld. We moesten drie dorpen verder

voordat we bij de dierenarts waren en alles zat onder t bloed. Daar aangekomen heeft de dierenarts

voorzichtig gekeken en kwam tot de conclusie dat er een paar krammen in zn poot moesten om t dicht te

maken. Hij wilde geen narcose geven en heeft dus 2 krammen gezet zonder verdoving of wat dan ook.

Ik ben zo trots op n hondje hoe hij zich heeft gedragen. Ik wilde zelf naar een andere dierenarts

maar t bloedde zo hevig dat Sep zelf ook helemaal slap begon te worden en ik wilde niet dat ie in shock raakte.

Nu moeten we iedere 4 uur Sep uitlaten en hij mag dan maar max 500 meter lopen en dan moet

er weer nieuw verband omheen en ontsmet worden. Volgende week moeten we terug om te kijken

of t genezen is en of dat alles er uit mag.

Jullie lezen we hebben een veelbewogen weekend achter de rug met veel emotie. Zowel goed als slecht.

Onze kleine meid heeft wel veel van zich laten voelen en dat vond ik ook wel heel prettig.

GA nu echt stoppen want heb t idee dat ik Evelien voorbij ga :mrgreen:

Tot later

Liefs Viola

@viola… fijn dat jullie ondanks deze verdrietige dag toch wel weer een mooie dag hebben gehad… en denk dat het men goed doet om te zien hoeveel mensen aan jullie jochie hebben gedacht …

Ik zie bij ons wel tegen de dag op … heb nu al het vermoeden dat een heleboel mensen gewoon hun dingen gaan doen… zoals jaap zijn moeder die helpt elk jaar mee met de 4 daagse innijmegen en die heeft het er nu al over hoe fijn en geweldig ze het vind en dan vooral de vrijdag… (NB de geboortedag van Ghislaine) ik heb ook al tegen jaap gezegd vind het helemaal niet erg dat ze zo graag daar wil helpen maar het is toch een kleine moeite om dan gewoon donderdags avonds naar huis te gaan om die ene speciale dag voor ons erbij te zijn… maar geloof dta ze dat niet echt wil inzien … we wachten het wel af :cry:

Nee we hebben er nog geen andere ruit in gezet … vanavond moeten we de auto naar d egarage brengen aangezien we een iets getinte ruit hebben moest het worden besteld dus morgen was het er… maar dan brengen we hem vanavond al vast want dan komt ie in de garage te staan en staat ie dus ook achter slot en grendel… en dan kunnen hun wanneer z emorgen tijd hebben de ruit er in zetten

@evelien… ja ik snap je helemaal met die foto’s maar goed ik heb meerdere online fotoalbums bij photobucket… en daar kunnen kennissen en familie als ze willen ook kijken dan krijgen ze dus ook een wachtwoord vanmij…

nou ben overigens helemaal zeikie nat geregend in dat ffies dat ik evert moest ophalen maar dat geeft nie…

liefs miranda :vlinder:

He lieve Viola heb veel aan je gedacht het weekend hier was zaterdag ook zo n emo dag de dag waarop we definitief afscheid namen van Luna.

Maar wat fijn he dat er nog zoveel mensen aan jullie mannetje denken he ik heb ook megaveel kaarten gehad en Luna heel veel bloemen en knuffels.

Jeetje schrik er helemaal van van Seb hoe komt het nu dan zo ineens oh die stakker zeg.

Liefs Marielle :vlinder:

hallo dames,

niet veel tijd nu maar toch, viola lekker dat er nog zo veel mensen aan loek* gedacht hebben. dat doet steeds wat vind ik, veel beterschap aan seb.

straks moeten we op huizenjacht :mrgreen: vind ik wel weer leuk zo.

en moet nog om een cadeautje want mijn mannetje verjaart vandaag :dance: :dance: jurgen wordt er 28 :mrgreen:

es zien wat er nog te beleven valt deze avond.

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Hé! 2 jarigen :dance:

Rob en Jurgen allebei gefeliciteerd :thumbup:

Lynn (en Rob dus ook) veel plezier met de huizenjacht vanavond. Ben beniewd of het wat is.

Lynnty :dance: gefeliciteerd met Jurgen

Succes met de huizenjacht

Welke Sander…??? :shifty:

(mijn Sander is iig niet jarig hoor :smiley: )

Lynnty: ook jij gefeliciteerd met je mannetje!! :thumbup: :mrgreen:

Evelien: ja, heb nu even kunnen kijken op je weblog. Leuk hoor! Zou ook wel weer iets bij willen houden, maar ben toch nog zooo voorzichtig.

Viola: zo te horen hebben jullie er toch nog een fijne dag van kunnen maken. Jullie voelde je iig goed gesteund. En Loek* is door velen niet vergeten en zal nooit vergeten worden!!!

Dikke knuffel voor jullie hond Sep!! :hug:

Miranda: Zou ze er echt niet bij stil staan?? Heb je niet meteen gezegd maar dat is de geboortedag van Ghislaine*?

Nou, wel vervelend als je zo’n reactie krijgt.

Ik weet nog niet hoe wij hun eerste engeltjesverjaardag gaan invullen.

Misschien gewoon met z’n tweetjes iets doen.