Hoi,
laatste dag bij mams, morgenmiddag richting schoonmoeder…
ach ja, dat overleven we hopelijk wel. In ieder geval wel erg blij dat gisteren weer achter de rug is!
Evelien, inderdaad handig dat fotootjes delen. Voor mij was een webpagina in het begin een enorme uitlaatklep en nu vind ik het ook handig om fotootjes te delen en updates te geven. Heb net nog je fotootjes gezien, was erg onder de indruk (weer), wat was het mooi gepland en wat een mooi kistje. Wat is die begraafplaats hoek mooi, met echte speeltoestellen. Jasper speelt altijd wel even met de windmolentjes en windgongetjes en rent lekker rond, maar dat is wel echt bijzonder!
Wat betreft de website, heb nog geen slechte ervaringen (vraag me af wat er kan gebeuren dan nu eigenlijk), en voor onze vrienden in Nederland is het wel erg fijn. Het is mijn verzamelboekje voor Robin*.
Viola, Loek* is echt niet vergeten hoor, maar wat fijn dat zoveel mensen jullie steunen. Sterkte met het hondje ook.
Hopelijk hebben we zaterdag de eerste versie voor de steen van Robin*, want omdat hij gecremeerd is hebben we eigenlijk nog niets om echt naar toe te gaan (behalve de baby tuin).
Ga even Jasper badderen en dan weer wat inpakken,
groetjes, Nieke.
@tallie wrote:
Welke Sander…??? :shifty:
(mijn Sander is iig niet jarig hoor )
Al staat de naam voor mijn neus, dan nog doe ik het verkeerd.
Ik bedoelde natuurlijk Jurgen :lol: Inmiddels maar ff aangepast.
Zo gaf ik vanmiddag ook al Rinse zijn mobiel door aan een collega ipv die van mij :oops:
Ach, laten we het maar op mijn hormoontjes houden, want anders weet ik ook niet wat ik heb opeens :mrgreen:
oja, trouwens ontzettend lief wat je moeder (oma loes) in vlinderpraat schreef.
Viola, heb ik ook al niet gereageerd op jou stukje :oops: (misschien toch wel wat met mij aan de hand :think: )
Wat ontzettend mooi en fijn als je zijn grafje zo vol ziet liggen. En hoe emotioneel het ook is, grapjes maken vind ik er ook heel goed bij horen :thumbup: Loek* kan daar vast en zeker ook om lachen :lol:
:-* voor Sep. Die heeft zich kranig gehouden. (zeg je dat zo? ik weet het allemaal ff niet meer hoor)
Nieke, mooi hè, die begraafplaats? Ik ben er ook enorm blij en trots op dat Jelte daar mag liggen (helaas dat wel natuurlijk) Van bovenaf (vandaar ook het plattegrondje erbij) ziet het er ook echt uit als een vlinder. We hebben ook een treintje met rails (van hout, dus valt nu wel al uit elkaar door het weer) en volgens mij wordt daar ook regelmatig mee gespeelt. In elk geval vind ik het altijd leuk te zien als het treintje weer een stukje verder staat.
Ik ben benieuwd of de steen (het ontwerp neem ik aan) naar jullie smaak/idee is. Show je hem ook als hij af is?
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
FF kort, want heb eigenlijk niet zoveel te melden :mrgreen:
Evelien: lief stukje idd. van mijn moeder. Las het gisteren…met een traantje
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Hoi,
ga er zo vandoor naar schoonmoeders… hoop dat ik nog even kan inloggen een dezer dagen!
Chantal … mooi van je moeder!
Evelien - fotootje van de steen zal ik laten zien, hopelijk is het over 4 weekjes af. Helaas was er niet heel veel mogelijk, maar toch hebben we ons best gedaan, en straks komt er ook nog een grote sticker van Rabbit (van Winnie de Pooh) op, want volgens Jasper is die nog nergens te zien. We gaan het gewoon ons eigen hoekje maken!
Nou veel plezier luitjes, ik ga richting Arnhem rijden zo!
Veel liefs, Nieke.
Niekje, al is er niet veel mogelijk! Je eigen persoonlijke touch is toch hetgene die het em doet. En zeker met Rabbit erop, wordt het van veraf jullie steen :thumbup:
Hopelijk is hij idd over 4 weken klaar :thumbup:
Ik had vandaag weer een stomme actie :oops:
Ik ging zw-zwemmen en kwam er daar achter dat ik mijn handdoek was vergeten :oops:
Na de les maar ff gevraagt aan de juf (of begeleidster, hoe noem je haar eigenlijk) of ik een stukje handdoek mocht lenen. Kreeg ik een schone handdoek mee :thumbup: En die kon ik daarna weer inleveren bij de kassa.
Eigenlijk best gemakkelijk. Maar ondertussen schaamde ik mij wel diep :lol: (nu kan ik er gelukkig wel weer om lachen)
:mrgreen: Wat heb ik toch de laatste paar dagen?
Evelien ik weet t niet hoor, maar volgens mij ben je zwanger :mrgreen:
Heb je weblog gezien en ben nog steeds/ weer erg onder de indruk van de foto’s. Vooral van die van jou
met Jelte in bed Vind er zoveel liefde vanuit gaan.
Nieke ben ook benieuwd naar t eindresultaat en je eigen ingevingen maken dat t bij jullie hoort
Veel plezier bij je schoonouders :thumbup:
Sep had overgens aan t stuk staal zichzelf gesneden, want dat slingerde nog rond van wat
die mannen hadden afgeslepen van een ijzeren balk.
Miranda wij hebben ook gewoon onze eigen draai gegeven aan 12 mei. We zijn lekker met zn tweeen
weggeweest naar een personeelsfeest van mijn werk. Daar wist iedereen er van af en dat vond ik wel heel
prettig. Ik/ wij hebben kunnen ontspannen zonder dat iedereen hier maar binnen liep en wij hier als
zombie rondliepen. Ik vond t erg prettig en tegen de tijd dat t Gislaine haar engeltjesdag is zul jij
ook weten wat je wilt. Je moet ook gewoon aangeven wat je wilt met die dag en wat je van mensen verwacht.
Hier niet veel te melden. Heb net 3 uur geslapen :shock: , maar moet nog wel wat doen aan mn huishouden.
Ga zometeen nog naar Loek om foto’s te maken en zal er een paar selecteren en vanavond plaatsen.
Tot later.
Liefs Viola
Evelien: ja, ik ben het met viola eens: je bent gewoon hartstikke zwanger :mrgreen: :mrgreen:
Op het moment vergeet ik zelf van alles :shifty: Vraag bijv. twee keer of de deur op slot is en vergeet vervolgens het antwoord :eh:
Ook als mensen tegen me praten zit ik soms heel ergens anders :roll:
Maar goed, we komen er wel! :mrgreen:
Victoria: alles nog goed met jou en Sophie? Zie je wel zo her en der op het forum.
Verder hier geen bijzonderheden. 31 Mei komt nu eindelijk wat dichterbij.
Vind vijf weken tussen de controles toch wel erg lang! (moest ook vier zijn, maar toen was ie met vakantie)
Gisteren al het onkruid uit de tuin gehaald. Was best mooi weer. En nu geniet ik van mijn tuin zonder onkruid. En dit weekend word er eindelijk een begin gemaakt aan onze tuin! :dance: :mrgreen:
Dat is lekker genieten Chantal :thumbup: Nu maar duimen op goed weer dat je idd er ook van kan genieten dat het onkruid weg is.
Ik ben nog ff druk bezig en ondertussen aan het klaarmaken voor het hemelvaartweekend. Over een uur (zal wel wat later worden) ga ik er vandoor en pik ik Rinse nog van zijn werk op weg naar Limburg.
Ik weet niet of ik zondag nog puf heb om hier te komen lezen (alhoewel, ik ben aardig verslaafd), maar anders tot maandag en allemaal prettige dagen!
Evelien een heel prettig weekend en geniet er van.
Hier moet gewoon gewerkt worden vrijdag dus voor ons geen lang weekend.
Chantal super dat ze dit weekend gaan beginnen aan de tuin.
Hoop dat jullie een beetje weer hebben.
En 31 mei is t zo meid en ondertussen om de tijd de doden veel Kok
Ga zo eerst de foto’s plaatsen. Is er niet mer van gekomen want kreeg onverwachts visite wat natuurlijk
heel leuk is maar had daar even geen rekening mee gehouden.
Zo naar de fysio en dan vor de verandering Sep nog maar eens uitlaten en dan voor eten zorgen.
Tegen de tijd dat ik klaar ben is Joost ook weer lekker thuis :thumbup:
Tot later
Liefs Viola
Evelien (en Rinse natuurlijk ook) heel fijne dagen! :thumbup:
Viola: Nog meer kok! :shifty: hahaha…probeer juist iets te minderen (niet dat dat erg lukt…) Maar pffff…afentoe heb ik het idee dat ik me met niets anders bezig hou dan zwanger zijn en kok. Ik wil me echt wat minder bezig gaan houden met de zwangerschap, vooral om de angst enzo wat te “vergeten”.
ga nu ff snel naar het showforum!
Hier een hevig teleurgestelde ikke…als we geluk hebben komen we dit JAAR nog aan de beurt qua IVF. De verwachting is oktober of november… De bedenkingen zijn hier toch zodanig dat we het maar laten voor wat het is, en het toch maar zo te proberen. Vorig jaar zeiden ze nog, januari ben je zo aan de beurt, komen we in januari voor gesprekken wordt het al tweede helft 2007, en nu mogen we al blij zijn als het dit jaar nog is…kon wel janken daar zeg…bah bah bah. Wilco zou er nog over nadenken wat we doen. Het zou ook best lullig zijn als ze over een paar maanden bellen dat er plek is en we zijn net zwanger of zo…nou ja…jullie horen er nog van…
roheryn het zit je ook niet mee he, en je geduld wordt steeds meer op prijs gesteld, pfff om wel es gek van te worden, maar wat laat jullie om toch natuurlijk te proberen, het geluk kan in een klein hoekje zitten ook he, veel sterkte meis!!
hier morgen op huizenjacht terug, pfff is wel druk hier hoor, en veel tijd voor kok vind ik soms niet, maar ik doe men best :mrgreen:
nog twee dagjes werken en dan mag ik op mijn nieuw werk startten :dance: ik zie er al enorm naar uit naar maandag, ben es benieuwd.
verder niet zo veel nieuws,
evelien succes op weekend, je maakt me wat jaloers hihi.
groetjes lynn mama van senne* en :**:
@evelien… fijn weekend!!!
@roheryn… jee wat een teleurstelling zeg en kan me je gedachtus ook heel goed indenken als ze eerst dit zeggen en nu ist ineens anders… maar ja er zijn tuurlijk heel veel andere mensen die op IVF wachten lijkt mij… ook al hebben jullie daar nu natuurlijk niks aan… ik hoop dat jullie samen eens worden over of jullie het nog es zo willen proberen … ik dnek aan jullie :hug: :hug: …
@lynn… heel veel succes morgen … en met je laatste daagjes bij je oude werk… en dan op naar het nieuwe :dance: …
ik gaat nog ff wachten op mijn mannetje want dies nog nie thuis kan wel 20 uur of later worden :? … maar ja morgen lekker vrij dagje…
liefs miranda :vlinder:
Roheryn: nee he!!! nou, dit nieuws had ik niet verwacht. Maar ja, jullie zelf ook niet. Wat is dat kl*te zeg!!
Al zolang wachten en nu dit. Ja, geduld raakt toch eens op en dat is niet raar in deze situatie.
Samen komen jullie vast wel tot een besluit. Maar meid wat moeilijk allemaal.
:hug: :hug: :hug:
Sterkte!
Rohyren nee meid toch :hug: wat een vervelend nieuws.
Heel veel succes met t maken van jullie beslissing.
Lynnty heel veel succes straks bij je nieuwe werkgever en nu eerst genieten van t weekend
Miranda jij succes met wachten op Jaap.
Verder mensen nog plannen in t weekend. Van Chantal en evelien weet ik t al maar jullie verder nog plannen.
Voor plannen in t weekend wil ik graag van jou Lynnty weten of dat in belgie Antwerpen
Pirates of de Carabean 3 al draait, wan twil die graag zien en als die draait dan gaan Joost en ik
dit weekend lekker naar Antwerpen naar de film en een hapje eten.
Verder gewoon lekker rust houden. Ik moet vrijdag gewoon werken en Joost zal veel aan zn crossauto
bezig zijn want niet dit weekend maar volgend weekend heeft ie weer zn eerste race en dan moet ie
wel af zijn naturrlijk en bij mannen geldt volgens mij bijna altijd dat ze alles op t laatste moment
moeten doen.
Iedereen een fijn weekend
Liefs Viola
Rohyren
Weet je ook waarom jullie zolang moeten wachten?
Is er een lange wachtlijst ofzo?
Kun je niet nogmaals anders een gesprek aanvragen :hug: :-*
hoi viola, woow ook zo’n fan van pirates ja? ik ook hoor!!!man moest die jack sparrow aan mijn deur staan :mrgreen: :mrgreen:
en ja slecht nieuws he, hier komt hij pas 23 mei uit in de cinema, maar als voorproefje een trailer :mrgreen: voor je http://www.kinepolis.com/be-nl/index.cfm?PageID=10001&coufid=21497
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Hier is zelfs Kelly een kapitein Jack fan hoor…hier in de bioscoop draaien ze zelfs een nachtelijke premiere. Denk niet dat ik dat ga doen hoor…heb ik een keer gedaan bij de derde Lord of the Rings film…een nachtelijke marathon.
Er is voor IVF inderdaad inmiddels een wachtlijst, en diegenen die voor de tweede of derde keer komen gaan ook nog voor. Dus vandaar dat het allemaal een stuk langer duurt.
Ja, wat is ie lekker he die Captain Jack Sparrow :drool: :mrgreen:
Zit hier dus ook ongeduldig te wachten tot pirates of the Caribbean 3 eindelijk gaat draaien. (en Sander ook :lol: :mrgreen: )
Roheryn: Niet te geloven dat er dan nu al zo’n lange wachtlijst is!!!
:hug:
Ik ga zaterdagavond naar Pirates oh be wild op Jack en op Will heerlijke mannen