Diana, Soms best moeilijk hè om de tranen te laten gaan. Die komen vast nog wel, of anders niet. Gewoon verdrietig zijn zonder tranen mag ook :hug:
Misschien moet het echte besef nog komen en ben je nu gewoon nog bezig met hoe het zal verlopen.
Victoria, Die dame van jou is dus nog steeds lekker dwars :mrgreen:
Linda, Hier schijnt de hele dag (alleen vanochtend in de auto niet) al heerlijk de zon! Heerlijk 8)
Ik heb maandag mijn laatste plasjes ingeleverd bij MvM. Heerlijk ik ben er weer vanaf. Alleen vind ik het haast nog wel vreemd om zonder die kan op het toilet te zitten :roll:
Ik heb de kan daarom de volgende dag ook gelijk weggegooid :lol:
Viola, balen zeg, hopelijk slaat de kuur snel aan en ben je in elk geval snel van die hoofdpijn af.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
dag dames,
hier op het gemakje, lekker thuis voor de pc en zit met wat pijn in de rug, pfff we zijn eergisteren naar Lionel Richie gaan kijken in concert en het was prachtig :shock: maar in de terugrit van Antwerpen ben ik schuin in slaap gevallen op de achterbank op de schoot van Jurgen :mrgreen: heb wel goed geslapen maar nu heb ik al twee dagen pijn in de onderrug. :? gaat wel over, maar heb me wel geamuseerd!
wel ik lees hier nogal de dinges hoor de laatste tijd, krijg soms de moeite niet gedaan om nog iets te typen hier, slecht nieuws en zo, en dan van passie, man man man, sprakeloos!!!
Diana meis, moest ik jou zijn zou ik de curettage vragen, dit houd werkelijk niks in, en het is zodra gepasseerd, je hoeft er dan ook niet lang mee rond te lopen en over te piekeren he meis, mijn gyn zei me direct binnen te gaan na alles wat we al meegemaakt hadden. en nog over je verdriet, nu kun je nog niet echt je verdriet plaatsen’’ dat is normaal, dat komt erna… heb te doen met je als er iets is kun je het me altijd vragen hoor!!
Viola mag jij antibiotica nemen??
Victoria, je meis gaat goed!! :-
Chantal, ben echt blij voor je, en inderdaad je maakt me ook wel benieuwd of het er twee zijn, verzorg je meid :-
Miranda :mrgreen: fuif morgen??? waar??? :dance:
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Diana dikke knuf meid denk veel aan je.
Lynn leuk zeg Lionel Richie
Viola beterschap.
Linda :-*
Victoria hier ook altijd zo n last gehad van mijn navel lag een voet achter of een kont.
Evelien fijne vakantie.
Hier vandaag lekker gewerkt wel weer wennen hoor maar het gaat goed.
Met Q ook alles super.
Liefs Marielle :vlinder:
volgens mij begint hier de boel nu te rommelen…heb buikpijn en nu net uitgerekent op de ene avond dat peter niet thuis is. hij heeft vanavond een solicitant op gesprek op de zaak…verdomme elke avond is die thuis en nu niet…sorry het moest er ff uit…
diana meis,
voel me rot dat ik niks kan doen voor je, hou je sterk meis en verzorg je goed!!! dikke knuffel!!! :-* :hug:
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Hai lieve dames, even gauw een berichtje ben ‘gebruik’ aan het maken van mijn eisprong-energie door het huis schoon te maken. Als we er dan verder niets aan hebben dan maar zo nietwaar?
Victoria dat het naast/om/bij je navel is is niet voor niets hoor. In je hele buik zit er een laag spieren waardoor het minder gevoelig is, maar rondom je navel zit een deel wat kan ‘wijken’ dat noemen ze diastase bij dit linkje kun je er meer over vinden http://www.patientenplein.nl/pp/pp.php?type=forum&actie=show&subactie=message&primary_id=4236&categorie_id=10 is niets ernstigs of ergs maar is wel een ‘verklaring’ waarom het nu juist daar gevoeliger ligt
Lekker genieten van de wekelijkse controle niets zo fijn als lekker even naar jullie meisje kijken!
Ik duik na dit drukke dagje poetsen weer mijn bedje in want morgen is het nog drukker…eerst maatschappelijk werk en daarna de eerste verjaardag van de kleine meid van vriendin. Dus taart en kadootjes uitpakken altijd spannend! Minstens net zo voor ons al voor haar denk ik :mrgreen:
Doe het allemaal rustig aan meiden :-*
Diana
Hoe is het nu met je :hug:
Rhi … kun je ook niet even bij mij langskomen
Diana… hoe is het afgelopen gisteren avond? :hug:
Lynn… wauw wat gaan Lionel Richie!
Gisteren is de contactpersoon van moeders voor moeders hier geweest, ik vond het echt een verademing dat ik " legaal" weer even een testje mocht doen.
En over een uur heb ik een afspraak bij de gyn… de 1e echo. Ik ben ontzettend zenuwachtig. Ben zo enorm benieuwd of alles goed is. Ik kan ook haast niet geloven dat er al een klein frummeltje in mn buik groeit, dus kan niet wachten tot ik het met eigen ogen kan zien. Ik ben ook ZO benieuwd hoelang ik nu precies zwanger ben…
Ik heb thuis geen scanner dus moet wachten met showen tot ik bij mn schoonouders ben geweest.
Ik laat straks alles weten
liefs Linda
Diana hoe gaat t met je? Hoop dat t n beetje gaat
Rhi heel veel succes vandaag. Laat nog even weten hoe t was.
Evelien mocht je dit nog lezen. Heel veel plezier op vakantie :dance:
Lynn naar Lionel Ritchie is echt gaaf :thumbup: . Ik ben ook eens geweest maar dat is al heel lang geleden en toen ging t dak er echt af
Linda heel veel plezier straks met t kijken nar de kleine. Zit vast helemaal goed
Ik ga ook maar eens lekker mn huishouden doen :silenced:
Ook nog even naar t kdv even beppen. Als ik daar mee klaar ben de beren van Loek weer terug brengen naar hem. Die zitten nu in de wasmachine, want ze zagen er niet meer uit en de confetti zat er ook nog op. Even daar ook huishouden want dat is er de laatste tijd niet van gekomen en t weer zat ook niet mee.
:-* Viola
het gaat hier wel weer…sorry voor mijn gedoe gisteravond :oops: vanacht stopte het weer en nu is er niks aan de hand…dus ik ga er vanuit dat het in de loop van de dag wel weer begint…
lynn gaat lekker naar Lionel Richie gaaf man…ben jaloers op je…
linda leuk weer een echo. :thumbup:
tanta polla gaat het huishouden doen…heb k gisteren even flink gedaan…is een goeie afleiding moet ik zeggen
Diana: :hug: :hug: :hug: :hug:
Evelien: heeeeel veeeel plezier daar in de sneeuw!! :thumbup:
Lynnty: Hoe gaat het nu met jullie/jou?
Linda: eindelijk je eerste echo! Veel plezier!
Misschien zijn het er bij jou wel twee :mrgreen: 8)
Marielle: dikke knuffel voor Quillan, ben blij dat het zo goed met hem gaat!! :thumbup:
Ga zo ook maar wat in het huishouden doen en een beetje hangen…
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
joehoeeeeeee :inlove: Ik heb een kloppend hartje gezien :inlove:
Het is een mooie intacte zwangerschap, het kindje is gemeten en was conform 7 weken. Een weekje korter zwanger dus ( ships :P)
Wat ben ik blij!!
En nee chantal het waren er geen 2 hahaha daar heb ik ze nog even extra goed naar laten kijken.
Ik ben nu dus uitgerekend op 19 oktober
Linda
Wat fijn dat je het hartje al gezien hebt :dance:
Chantal
Poets ze
Diana
Het is voor ons geen gedoe hoor, als je erover wilt praten kan dat gewoon :-*
Ik ga ook even lekker liggen/hangen, ben vanmorgen Reïntegratie bureau geweest, voor een intake gesprek en nu ben ik dus moe
Linda :dance: gefeliciteerd :dance: met de goede uitslag. Dat moet een lekker gevoel zijn.
Victoria lekker hangen :mrgreen:
Wanneer moet je gaan integreren ?
Chantal jij ook al lekker aan de poets 8)
Hoe gaat t met je ? heb je veel last van kwaaltjes of valt t nog mee?
Diana :hug:
Na mijn bevalling, het is nu alleen maar intake en wat testen
Goeiemiddag
Q en Wilco zijn dit weekend weg naar zijn ouders zijn vannochtend weg gegaan en komen maandag weer terug oh mis Q nu al.
Dus hier ook maar druk aan de poets geweest is ook prachtig weer ervoor heerlijk hoor.
Diana :hug:
Linda wat gaaf zeg oh wat fijn dat het er zo goed uit zag heb je het verder nog ergens over gehad met de gyn gaan ze het bv eerder halen of zo?
hee meiden…
nou vind dit erg vaag hoor :shock: …heb totaal geen last meer van krampen…zou dit het dan al geweest zijn en wat ook al zo maf is.?ik kan mijn oude normale broek weer aan… ik dacht vanmorgen.ik wil die ubroek niet meer aanhebben ,eens even proberen of ikde oude al weer aan kan en waarempel het past :shock: .het zit wel strak nog maar ach.
ik vind het wel heel erg vreemd.je zou toch verwachten dat er (sorry ff gore praat) er stolsels en zo mee zouden komen met de menstruatie? :sick:
ik heb er wel een paar gehad,maar dat waren hele kleintjes net zoals een gewone menstruatie zeg maar…kan dit het dan al geweest zijn? ik hoorde allemaal van de enge verhalen dat er hele grote stolsels mee kunnen komen en je echt heel erg veel pijn kan gaan krijgen…als dat van gisteravond alles was dan teken ik ervoor hoor…of ik schreeuw iets te vroeg dat kan ook… mischien was het nog maar het begin? :silenced:
wat ik nu heb kan je vergelijken met een normale menstruatie
Marielle :hug: je zult Q idd missen ,maar dan kom je toch gewoon hier en lekker uitslapen.
Van die dingen doen die je niet met een kind kunt doen.
:-* Viola
Diana, ik hoop mee met je dat je het nu achter de rug hebt, dat is dan toch een meevaller, is je wel gegund.
Marielle… ik kan met voorstellen dat je hem mist zo’n hele dag, gelukkig staat het voorjaar voor de deur wat de poetsdrift met zich mee brengt vandaag!
Victoria en Chantal, lekker hangen! Jammer dat er overdag niks op televisie is.
Bij de gyn hebben we het heel kort en globaal gehad over het verloop, over 2 weken gaan we het daar uitgebreider over hebben. In het gesprek vandaag kwam het erop neer dat er vooral goed naar onze eigen wensen geluisterd zal worden! En dat is het fijnste. In de nazorg van het overlijden van LAra is er ook al uitgebreid over gesproken, dat het kindje zeker eerder gehaald kan worden. Wat dat betreft kan ik met eengerust hart de zwangerschap in.
Ik zie sowiso niet erg op tegen de zwangerschap, de laatste weken zullen spannend en angstig zijn, maar mijn vorige zwangerschap is zo ongelofelijk goed gegaan, dat dat neit hetgene is waar ik tegenopzie.
Zo weer een heel verhaal
Wat fijn Linda dat je zo n gyn heb heel belangrijk hoor.
Diana helaas ik heb geen flauw idee.
Viola ik ga vanavond lekker uit eten en ff op stap en ik ga nu maar ff naar mijn meisje toe.