Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (7)

Diana: hoop dat je ondertussen wat meer duidelijkheid hebt gekregen en dat de gyn je dus nog gebeld heeft. Want dat zou wel erg raar zijn als hij dat niet meer heeft gedaan. Ik zou ook zeker een ander ziekenhuis opzoeken bij een volgende zwangerschap. En aangeven bij je oude gyn dat je zwaar teleurgesteld bent in hoe jullie zijn behandeld.

Ik wens jullie wederom weer veel sterkte toe! :hug: :hug: :hug:

Miranda: ik begrijp je hoor meid! :hug: Hoop voor alsnog dat jullie snel zwanger worden en dat jullie wondertje dan gezond is!

Je weet dat je altijd hier weer alles kwijt kan. :-*

Evelien: was effe vergeten te antwoorden op je vraag over de tweelingen.

Tycho :: en Tijmen :: zijn een twee-eiige tweeling. In de familie komen idd twee-eiige tweelingen voor (twee) en ik heb ook nog (toeval dus) een een-eiige tweeling tante (zussen van mijn vader). Twee-eiig is erfelijk: omdat er dan “gewoon” twee eitjes “springen”. Een-eiig tweeling is eigenlijk een “foutje” van de natuur.

Ben dus heel benieuwd. De arts heeft ons verteld dat een tweelingzwangerschap meer complicaties met zich mee brengt. Dus als ik het voor het zeggen zou hebben, hoop ik toch dat het er dit keer een is.

Maar als het er weer twee zijn, gaan we er natuurlijk met net zoveel goede moed ertegenaan!

Vandaag voel ik me echt alweer misselijk. Maar zoals eerder is gezegd, ik heb het er helemaal voor over. Misschien dat ik minder achter het forum zit en meer hang op de bank. Maar ook dat gaat weer goed komen.

Nog even over die passie, ik had het niet in de gaten (en dat terwijl ik heel voorzichtig ben met mensen vertrouwen!) Maar goed, ze is dan wel geblocked via haar computer, maar via een andere computer kan ze nog altijd op het forum lezen. Dus wil er geen woorden meer aan vuil maken.

Dat ze psychisch niet in orde is, dat is me wel duidelijk. Heel triest!!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Evelien

Lekker nog op vakantie.

Geniet ervan :thumbup: 8)

Viola

Ik heb het ook allemaal opgevraagd hoor.

In het begin was ik er wel huiverig voor omdat het ook zo’n nasleep had bij Vera*.

Ze bleven maar bellen met allerlei aanbiedingen :cry:

Vandaag mag ik de doos bij Prenatal halen :dance:

Chantal

Ja triest dat er zulke mensen bestaan :hand:

Maar ik had al zo’n vermoeden, door bepaalde opmerkingen en toen ze Marielle ging aanvallen in een topic die ze had geopend bij de discussieforum, toen was de maat voor mij vol.

Ook al was het echt geweest, ik had niet meer op haar gereageerd … ik had niet zo’n leuk gevoel bij haar :silenced:

Rhi

Poets ze :thumbup:

Zo ik ga zo naar de gyn, lekker hoor zo elke week controle … :angel:

Gisteravond had ik ineens heel erg pijn naast mijn navel :shock:

Vooral als ik erop drukte :think: , ik weet niet wat het was en het is nu gelukkig ook over, maar toch maar even vragen wat het was … misschien ons meisje :? :shifty:

hoi hoi

@willie… ik zou als ik jou was ook ff aan de ha vragen hoe of wat…

@tallie… thnxxx… ik kom der wel weer… heb vandaag alweer een wat betere dag

maar dat komt denk ik ook meer omdat ik morgen met een goede vriendin van mij ga stappen en later samen met mijn zwagertje en friends de hort op ga ws… we gaan hier naar een discotheek in de buurt naar een hollandse avond met Jannes en Stef Ekkel enzo …heb daar echt veel zin in ff de zinnen verzetten (maar volgens mij had ik dat al verteld) … lekker ouderwets de beest uithangen zeg maar maar dan in wat mindere mate hihi

@ Rhi… geef mij ook een beetje schoonmaak woede… hier komt het er gewoon niet van heb der geen vut voor … ben zowie zo nooit een schoonmaak miep geweest maar zorgde wel dat alles netjes en schoon was… maar goed ben hier begonnuh met dat ik van mijzelf tenminste 1 ding per dag moet doen … of de douche, slaapkamers, woonkamer, etc… en dan komt het heus wel weer goed…

@ viola… veel sterkte met je hoofdpijn enzo …

Ben net boodschappen wezen doen en heb het al heerlijk in de kast gelegd en nu ff lekker forummen en muziek luisteren, vanmidag zie ik wel weer wat ik ga doen en tuurlijk mijn dagelijkse taakje stuurlijk de vaatwasser in uitruimen en stofzuigen enzo …

moet vanavond nog naar Evert zijn school wnat die hebben een speciale ouderavond over de kanjertraing is een nieuw soort systeem op school en dat gaan ze uitleggen dus wil der wel ff heen gaan… hoop dat Jaap op tijd thuis maar ja das altijd maar afwachten bij hem… maar goed dat weet je als je met een chauffeur ben getrouwd hihi…

liefs miranda :vlinder:

Evelien: Heerlijk op vakantie straks!!! Gaat de tijd ook weer wat sneller!

Voorzichtig aan iig!! :wink:

Victoria: kan heel goed begrijpen dat je wat voorzichtig was met aanvragen van al die “dozen”. Want wij zijn ook na het overlijden van Tycho* en Tijmen* nog meerder malen gebeld over “leuke” aanbiedingen.

Veel plezier straks met je “blije doos” :mrgreen: :mrgreen: hihihi…

Oja, Victoria: natuurlijk succes bij de gyn! :thumbup:

Miranda: Veel plezier morgenavond!! Lekker los gaan!! :wink: :thumbup:

Miranda heel veel plezier in de disco :wink: Een beetje ontspanning kan je wel gebruiken en heb je ook zeker verdiend :-*

Victoria heel veel plezier straks bij de gyn

Over die aanbiedingen heb ik gelukkig geen last gehad. Ik heb gelijk alles afgemeld en heb er nooit meer iets van gehoord gelukkig.

Lijkt me ook best confronterend en begrijp ook wel dat je t nu moeilijk vond

Chantal ben eigenlijk ook wel benieuwd of je weer een tweeling krijgt.

Hier zit t via Joost ook in de familie, maar zijn helaas alle zwangerschappen geeindigd in mk en

doodgeboren kindjes du ik ben blij dat t er hier weer maar 1 is

breekt even in

Tallie, ik zie dat je zwanger bent. Van harte gefeliciteerd meid!! :mrgreen:

zoef weer weg

Viola: kun je nagaan hoe benieuwd wij zijn! :mrgreen:

Ik denk wel dat ik even een paar keer moet slikken als het weer zo is!

21 Maart weten we meer!! :dance:

Victoria, veel succes weer bij de gyn. Pijn naast je navel? Geen idee, ik heb vorig jaar wel een keer ontzettende pijn in mijn zij gehad, dat was waarschijnlijk een darm die knel zat.

Miranda, Lekker uit je bol gaan in de disco :dance:

:naughty: Wel op tijd thuis zijn en geen stoute dingen doen, hoor! :mrgreen:

Wat de dozen betreft, ben ik geloof ik niet gebel (of 1 keer, toen mijn moeder nog thuis was, dus zelf niet mee geconfronteerd)

Wel de babydoos op de post gekregen. Die is dus naar de buurvrouw gegaan.

Ipv iedereen afgebeld had ik overigens het geboorte/rouwkaartje verstuurd. Ik had niet zo’n zin om te bellen en daar je een geboortekaartje moet sturen voor het vervolg, leek mij dit ook logisch. Tenminste ik had aangenomen dat ze toch wel het kaartje bekijken enzo ivm de naam.

Blijkbaar is dat dus ook het enige wat ze bekijken :frowning:

Wat de sneeuw betreft, die is zeer goed (staat op weeronline) 68 cm dal en 89 berg. (op 1200 meter hoogte zitten we overigens maar… een alm)

Het weer voor de komende dagen is rond het vriespunt en af en toe zon (morgenochtend nog een beetje sneeuw)

Zelf ga ik niet skieën hoor! Ik houd het op wandelen. (ik ben ook niet zo’n skiër. Rinse wel) Ik kan ook lekker zwemmen en in de sauna en hopelijk ook heerlijk zitten in de zon :wink:

En wie weet hebben ze ook wel internet :stuck_out_tongue: Het zou toch leuk zijn als ik tenminste mee kan doen met de recordpoging :lol:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@viola… veel succes dalijk enne die pijn bij je navel is ws niets bijzonders … ik had het ook bij Ghislaine toen ik een week of 30 zwanger was net als jij dus…

@evelien… hahah nee zou niks doen wat jij ook niet doen zal hihi … nee zal me heel netjes gedragen hihi …

verders thnxxx meiden…

wat betreft de babydozen hier ook een ramp na afloop sommige belde wel 3 keer omdat dan de vorige niet in de computer had aangegeven dat ghislaine niet meer leefde maar dat we dus niet thuis waren dus met het gevolg dat ze steeds weer belde…

liefs :vlinder:

Viola, nog steeds beterschap! Voorhoofdholte ontsteking. ik hoop het niet voor je en dat het gewoon van de snot is, die hoofdpijn :-

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Miranda

Ik was diegene met pijn naast mijn navel :wink:

Maar alles was weer goed bij de gyn, waarschijnlijk had ik pijn naast mijn navel omdat daar de handjes en voetjes liggen van madam :shifty:

Verder ligt ze nog steeds dwars :inlove:

Maar voor de rest was alles goed :thumbup:

Ik had ook alles gelijk afgemeld, maar jammer genoeg maken ze dus nog weleens fouten.

Er stond zelfs een keer een vrouw aan de deur, bleeehhhhh :hand:

Ze schrok zelf er ook van en zei dat het niet netjes was van kantoor om zulke fouten te maken :cry:

Victoria… gelukkig was het niks, je meisje lag gewoon even lekker luxe zich uit te strekken

Miranda, veel plezier met stappen en mee lallen vanavond

Viola… hou is op met ziek zijn!! beterschap en hopelijk is het gewoon een snothoofd ipv holte ontsteking

Chantal … ik had het me inderdaad ook al af gevraagd… Laat je het ons ook meteen weten of het er 1 of 2 zijn. Ik heb deze keer de hele tijd dromen over tweelingen, maar ik heb niet het gevoel dat er 2 frummeltjes in mn buik zitten hoor.

Bij ons regent het alleen maar geen vlokje sneeuw te bekennen.

En met die babydozen, dat heb ik allemaal gelijk afgezegd. Ben nog een paar keer gebeld, en de belmutsen schrokken zich allemaal een hoedje!

Net is hier de mevrouw van moeders voor moeders geweest. Was een heeele lieve mevrouw, heb echt nog een lange tijd met haar zitten kletsen, ze heeft zelfs de foto’s van Lara bekeken.

Vanmiddag werken, niet zoveel zin vandaag!

liefs Linda

Victoria wat goed een dwarsliggende meid :mrgreen:

Het was gelukkig allemaal in orde.

Evelien dank je wel maar ben net terug en alle holte’s in mn hoofd, en dat zijn er nogal wat, want heb een groot hoofd, zijn ontstoken en heb nu een antibioticakuur van 10 dagen en dan zal t wel snel over zijn.

lieve diana ik heb je een pb gestuurd, ms heb je er iets aan meis,

excuus dat ik hier zo binnenval,

lieve meiden :-* van hier.

bianca.

Viola

Beterschap :hug:

Linda

Werk ze :hug:

Linda werkse

en lekker he die potten ze ruiken zo lekker :sick:

Linda: werkse! En voor morgen…dat je maar een prachtige echo zult krijgen!! :mrgreen: :thumbup:

Wel showen op het showforum he?!!

Victoria: gelukkig alles goed! Een echte Diva in je buik dus! :mrgreen:

Viola: beterschap! :thumbup:

Hai meiden…even een tussendoor berichtje

hier gaat alle eigelijk een beetje zijn gangetje…het bloedverlies zet nog niet door…heb dus maar heel licht bloedverlies(druppeltjes)

de dokter heeft gisteren toch nog gebeld om 18.00 hij had een spoedbevalling tussendoor…kan gebeuren…de uitslagen van mijn bloedonderzoek waren prima.ik moet nu volgende week woensdag bij hem komen voor een controlle van de baarmoeder om te kijken of alles dan weg is en zo niet dan word er een afspraak gemaakt voor de curetage.

mijn gevoel hmzzz :think: ben heel verdrietig,maar de tranen kunnen nog niet komen.zal vanzelf nog wel gebeuren neem ik aan.

victoria met haar geploepte navel…en haar dwarsliggertje :wink: :-*

viola van harte beterschap gewenst meid…ziek het lekker uit…

linda werk ze…

als ik iemand ben vergeten sorry dan :oops:

@diana… :hug: :hug: :hug: …

@linda… morgen gaat ik stappuh…

@victoria :doh: :doh: … stom van mij zeg!! maar wa sgoed bedoeld hihi :-* …

liefs :vlinder: