Verdomme
Diana waarom nou toch? :hug:
Ik heb hier even geen woorden voor
Vind het zo erg voor jullie :hug: :-*
Diana, ik heb je nog niet eens Sterkte gewenst :oops:
Heel heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet. :hug:
Ik hoop ook dat jullie dit snel een mooi plekje kunnen geven. En nog meer dat jullie niet weer een jaar hoeven te wachten om weer zwanger te zijn. Hopelijk (en misschien met wat hulp) komt het nu binnen een paar maanden. Want al dat wachten… AAARRRGHHH.
Maar goed stapje voor stapje. Nu eerst maar even op dat telefoontje van de gyn wachten.
Succes en nogmaals sterkte,
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
@Diana.,… :hug: … vind dit zo erg voor jullie, maar toen ik jou verhaal las steeds vanaf gister had ik al een vermoeden want mijn vorige mk begon ook zo hoe jij het vertelde… ik wil julllie bij deze heel erg veel sterkte wensen en denk aan jullie!!!
Meiden ik heb ff voorgenomen om niet zo vaak hier meer langs te komen, als ik er behoefte aan heb kom ik zeker kijken en posten hier maar moet gewoon weer ff mijn draai terug zien te vinden na alle narigheden hier… dus vandaar dat jullie me misschien wat minder zien hier!!! … maar komt goed…
Dat verhaal wat passie betreft daar was ik dus ook bang voor dat dat gewoon gelogen was … want ben ook 9samen met iemand) alles naar gegaan en kon niks vinden over hoe of wat dan ook … maar goed het is toch uitgekomen … zielig hoor dat er zulke mensen bestaan om van een anderese leed aandacht te krijgen ergens… sorry maar zo zie ik het ff hier :oops: :oops: …
liefs miranda :vlinder:
Miranda, alle begrijp voor!
Ik hoop dat je jezelf weer op de rit krijgt,…
Veel sterkte, en weet dat je hier altijd je hart mag komen luchten (je hoeft niet altijd te reageren!).
We zijn er hier voor elkaar! :hug:
Dikke :-* en het ga je goed meid! :-*
Diana Wat een schrik!
Het is je zo gegund. Dikke kussen en heel veel sterkte samen!!!
En Miranda, ik begrijp je heel goed. Neem lekker de tijd die je nodig hebt, we denken hier aan je :-*
Miranda, jij ook een knuffel :hug:
Diana
K*Tzooi :hug:
Wil je gewoon heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven :hug:
Miranda
Je weet ons te vinden, mocht je ons nodig hebben :hug:
op dit moment is mijn hoofd een grote wattenprop…en emoties heb ik nog niet…ben niet eens verdrietig raar genoeg.ik denk dat het allemaal nog wel gaat komen…ik zie als een berg tegen de miskraam op…hoe gaat het verlopen bv? is het eng als het vruchtje geboren word…herken ik het uberhaupt wel? het zijn allemaal vragen…ik heb het ook nog nooit meegemaakt…
Gelukkig heb ik er ook geen ervaring mee.
Het vruchtje was natuurlijk nog wel heel klein. En ik denk dat het er niet veel anders uitziet dan een bloedklontje.
Heeft de gyn inmiddels al gebeld met de mogelijkheden over hoe nu verder?
Je kunt er geloof ik op wachten, je kunt een pilletje krijgen waarmee het opgewekt (??) wordt of natuurlijk de curretage.
Mijn zus heeft voor de curretage gekozen, mede omdat ze een halve week later op vakantie gingen en er niet op zat te wachten om dan misschien de miskraam te krijgen.
Tevens ook omdat ze dan wist waar ze aantoe was en weer snel een nieuwe poging kon maken.
De curretage was wel even pijnlijk, maar ook weer snel voorbij en de nakrampen vond ze goed te doen. Een dag later heeft ze weer gewoon gewerkt en was het bloeden ook al zo goed als gestopt.
Oja en misschien nog wat. Haar kwaaltjes waren ook gelijk over.
Doe vooral waar jij het beste gevoel bij hebt. Dikke kus :-* en knuffel :hug:
de gyn heeft natuurlijk nog niet gebeld…(had ook niet anders verwacht van dat ziekenhuis :? )ik heb net zelf maar even gebeld en kreeg te horen dat iedereen waarschijnlijk al naar huis was of de gyn had een spoedmelding tussendoor gekregen…nou ja oke dat kan natuurlijk…ondertussen blijf ik wel met veel vragen zitten…als ik ooit weer zwanger zou raken dan ga ik echt wel naar een aner ziekenhuis…
Jammer dat deze ziekenhuis zo met mensen omgaat :hug:
Ik kan ook je vragen niet beantwoorden :-* :hug:
lieve diana,
een dikke knuff van hier meid… :hug:
knuff willie
Jeetje mina ik was zo vol goeie hoop om te lezen hier dat er een paar geweldige echos waren gemaakt en wat lees ik
GVD Diana wat k… voor jullie het was jullie zo gegund.
En die Passie vanaf het eerste moment wist ik al bijna zeker dat het gelogen was vertrouwde het gewoon niet. Ik word namelijk al een tijdje lastig gevallen door een oude vriendin van vroeger nu niet meer al drie jaar neit meer. Door allerlei omstandigheden hebben een aantal vriendinnen haar laten vallen teveel leugens. Nou hierdoor was ze erg op haar tenen getrapt hoe haalden we het in ons hoofd om haar te laten vallen. Nu valt ze ons dus steeds lastig vooral na de dood van Luna is het heel erg geworden. Ze kickte op sensatie ja en dat was dit natuurlijk wel he. Ze heeft zelfs hier ook al een keer eerder een vervelend bericht over mij en wilco neergezet. Maar goed verder hebben we het er niet over.
Ok en dan mijn dag die was vermoeiend vandaag weer een hele dag gewerkt en ja toen was er een meisjes tweeling van 7 mei zelfde dag als Luna even oud ff slikken en een traantje maar heb ervan genoten.
Liefs Marielle :vlinder:
Diana; wat verschrikkelijk zeg. Heel veel sterkte de komende periode…
Diana: heel veel sterkte meis.
dames een vraagje,
ik heb na twan een cyste gehad en geen goede nacontrole dus toen de eindelijk geknapt was dat is nu een maand geleden, kwam er allemaal prut uit om het zo maar te noemen best hevig,
nu ben ik een maand later gwoon ongy maar heel weinig en ook een beetje bruinig om het zo maar te zeggen is dat normaal? dat je dan minder bent omdat ik een maand geleden zoveel had?
alvast bedankt
knuff willie trotse moeder van mijn kleine engel twan :**:
Ik tik ook niet zo heel veel door drukte (zelfgemaakte hoor vanwege voorjaarsschoonmaak) maar wil je even een hart onder je riem steken Diana :-* sterkte en hopelijk vind je een ziekenhuis wat wel bij jullie en vooral ook OP jullie past! :hug:
Willie cyste hoort niet zoveel klachten te geven hoor zeker geen ‘prut’ zoals jij dat noemt! Neem contact op met je gyn en laat prikken op een mogelijke ontsteking. Je lichaam kan het heel goed zelf ‘opruimen’ zoals ik dat vaak noem maar helemaal omdat je het hebt over slechte nacontrole is het het beste om die nu alsnog ‘op te eisen’ want daar heb je alle recht op! Ontstekingen zijn geen kleinigheidje en kunnen je heel belabberd laten voelen. Ongesteldheid na een bevalling kan ontzettend varieren wanneer dat weer ‘goed’ op gang komt en dan met name ‘herkenbaar’ zoals voor je zwangerschap van Twan*. Dat is dus an sich niet heel erg vreemd.
Ik duik mijn bedje in morgen weer een drukke poetsdag op de planning! Dag lieve dames! :-*
willie
Ik ben het met Rhi eens, gewoon een nacontrole eisen :hug:
Willy, ik heb er niets meer aan toe te voegen.
Rhi, Alweer aan het poetsen? Ik krijg het idee dat je de hele dag aan het schoonmaken bent Volgens mij glimt je huisje.
Vandaag mijn laatste werkdag en dan… VAKANTIE!!!
Oh wat heb ik daar een zin in. Moet nog wel veel doen. Ik heb nog niets ingepakt, een paar (beetje warme) broeken moet ik nog strijken en dan dus nog bedenken wat ik verder allemaal mee wil nemen.
Vanavond wil ik ook nog gaan zwangerschapzwemmen.
En het is de 1e dag van de maand dus veel te doen vandaag. Maar tussendoor spiek ik hier hoor. Ik moet voornamelijk veel rapporten draaien en dat is zo langzaam.
Willie idd wat de andere zeggen even naar laten kijken.
Evelien lekker je laaste dag werken en er dan even lekker tussenuit.
Hoe lang gaan jullie eigenlijk weg of had je dat al verteld ?
En ligt er een beetje sneeuw daar ?
En inpakse he
Rhi lekker schoonmaken :mrgreen:
Moet ik eigenlik ook doen maar heb er echt de puf niet voor. Heb al wel wat gedaan hoor.
Hier alles rustig. Ga zo even naar de ha, want mn hoofd zit vol snot :? en heb de hele dag
barstende hoofdpijn en heb nooit last van hoofdpijn dus denk dat ik iets van een voorhoofdsholte ontsteking heb of zo.
Heb net alle gratis cadeaus aangevaagd via internet. Er zitten niet altijd de meest geweldige cadeaus
in maar vind t wel heel erg leuk om die dingen te krijgen en heb er bij Loek toch veel dingen van gebruikt.
Die magazines vind ik ook altijd wel leuk om te lezen en lees ze ook altijd helemaal uit.
Iedereen een fijne dag gewenst
Liefs Viola