Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (7)

Ffkes heel korte reactie ben druk in huis bezig met huishouden…dat schijnt nooit op te houden :lol:

Vlindermama hier gelijk al bij de gyn te horen gekregen dat we een volgende zwangerschap qua begeleiding zo mogen doen zoals we het zelf willen. Hier wordt het dus een combi van VK en gyn! Juist omdat ik me bij de VK erg ‘persoonlijk’ begeleid voel en nog steeds vertrouwen in ze heb en voor mijn eigen ego geruststelling dan wat vaker naar de gyn voor echo’s en controles. Ook hier wordt de bevalling op medische indicatie in het ziekenhuis. Niet vanwege complicaties want het bevallen zelf ging prima maar vanwege het psychische aspect. Omdat Bregtje* in het laatste half uurtje is overleden en daar wel een aanwijsbare reden voor is (overdragen/placenta op) en dit an sich niet weer zal gebeuren is het puur voor mijn eigen (en mijn man zijn!) geruststelling.

Dus alles wat je zou willen is bespreekbaar! :thumbup:

*ik duik de badkamer in voor wat poetswerk :mrgreen:

Ow Diana veel plezier morgen bij de echo! :thumbup: Er wordt flink aan jullie gedacht, aan allemaal hier alleen te weinig tijd om grondig mee te beppen. :-

Rhiannon: vreselijk he! :mrgreen: nee, er komt nooit een eind dat huishouden!

Laatst ramen helemaal bling bling…gaat het een uurtje erna regenen :wall: :roll:

Sterkte daar met poetswerk in de badkamer :wink:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Vlindermama hier naar de vk, maar daar voel ik me niet op mn gemak.

Ik ben vanmorgen naar de gyn geweest. De kinderarts had alles al met haar besproken en Loek* zn gegevens zaten allemaal in mijn dossier.

We hebben alles doorgesproken en dat was een heel fijn gesprek :thumbup: . Ik moest wel alles goed onderbouwen, maar ik doe nooit iets zonder dat ik er goed over heb nagedacht en doorgedacht heb.

We hebben met haar afgesproken dat ik vanaf week 24 alle onderzoeken bij haar heb en daarvoor alles bij de vk. Mocht er wat zijn dan kan ik altijd naar t zh.

We hebben onze frummel :inlove: wel lekker zien bewegen. Hij was aan t koppeltje duikelen en gewoon lekker druk bezig :thumbup:

Alles was verder helemaal in orde en daar was ik wel heel blij mee. Er viel echt een last van mn schouder.

Diana veel plezier morgen bij de echo en geniet ervan, maar dat gaat vast lukken.

Rhi poetsze :mrgreen:

Evelien wij moeten bij de vk ook altijd lang wachten en vanmorgen bij de gyn 15 min, maar de mensen na ons moesten helemaal lang wachten, want wij waren een halfuur uitgelopen.

Heb erder niets te melden, want heb t verhaal van de gyn al hier boven verteld, dus ga mn ventje maar weer vervelen en de hond moet ook nog uitgelaten worden en t regent :wall: heb daar zon hekel aan.

Dikke :-* Viola

Viola lekker zeg dat je nu dus ook naar de gyn kan gaan vanaf week 24 en wat fijn dat alles zo goed gaat.

Diana succes morgen

Liefs Marielle :vlinder:

dank je wel meiden voor alle aanmoedigingen…

gistermiddag ben ik de hele middag op de bank gaan liggen met een paar afleveringen van friends…er gebeurde niks meer…ik bloede dus niet meer…tegen de avond toen ik met het eten bezig ging begon het weer ietsjes (druppeltjes) de hele avond weer niks…(zat weer stil) de hele nacht ook niks…en vanmorgen ga ik naar het toilet om te plassen en voila weer allemaal rood bloed… :wall: op dit moment dus weer niks ,ja een beetje bruinige afscheiding…mennn hier word je echt gek van zeg :wall: wat ben ik blij dat ik straks naar het ziekenhuis kan voor de echo…we moeten er om 11.45 zijn…ik heb nog steeds geen krampen dus dat lijkt me een goed teken.maar aan de andere kant die krampen kunnen natuurlijk ook zo gaan beginnen,maar daar wil ik nog niet aan denken… :cry:

ik hou jullie op de hoogte…beloofd…

he jakkie, daar wordt je wel onzeker van.

Heel veel succes straks bij de echo! Laat ze maar ff goed controleren waar die bloeding van komt!

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Diane,

getver, toch wel een beetje eng he! Nou probeer je maar niet te druk te maken, fijn dat je zometeen naar het ziekenhuis kan! Mijn duimen draaien voor je!

Vrijdag ga ik naar de gyn. Ik kan echt niet wachten. Ik ben zooo benieuwd hoelang ik nu precies zwangerben en wanneer ik dus uitgerekend ben…

Linda, spannend zeg! Helaas zal ik waarschijnlijk een week op de uitslag moeten wachten, want ik ga vrijdag net op vakantie en ik heb geen idee of ik daar kan internetten.

Dat zal dus wel weer flink bijlezen worden volgende week.

Ik ga zo naar de tandarts ivm controle. Voor het eerst heb ik eigenlijk totaal geen zin om naar de tandarts te gaan. Ik was het eigenlijk al bijna vergeten, terwijl ik daarom juist vandaag thuiswerk :eh:

Diana

Hopelijk is het niets en kunnen ze je gerust stellen :pray:

Linda

Spannend hé zo’n eerste echo :pray:

Evelien

Veel plezier :liar: bij de tandarts

En zie je meiden dat het verhaal van Passie/Chantal niet klopt :hand:

Er waren mensen, waaronder ik, die er al aan twijfelde …

Bah dat zij gewoon onze verhalen gebruikte om aandacht te krijgen :silenced: triest :silenced:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=35262&postdays=0&postorder=asc&start=0

Das lekker zeg. Ben echt heel erg boos :twisted:

Wat kan iemand met je emoties spelen en daar walg ik van.

Dat ze t verder uitzoeken.

ik zeg 1 ding: GADVERDAMME gadverdamme wat een walgelijk persoon.

Ik was zo ontzettend ontdaan en meteen weer bang dat mij ook een 2e keer zoiets kan overkomen.

Ik voel me echt belazerd, bah zeg!!

Ik precies zo hoor dames. Maar moet zeggen nu het ergste voorbij is, dat ik eigenlijk heel erg opgelucht ben dat dit verhaal niet waar bleek te zijn.

Ja ik eigenlijk ook wel, was te triest voor woorden toch :think:

Ik ben ook blij dat er een topic is geopend, anders blijft iedereen er toch over nadenken.

Ik ga mijn schatje ophalen, die moet naar de tandarts … laterssssss :-*

lieve meiden…

ik heb van Diana een smsje gekregen

zij hebben helaas een miskraam gehad…

het is nog te moeilijk om het zelf te vertellen.

zij vroeg mij dit aan de okt.mama’s te vertellen…

ik vertel het jullie ook maar, aangezien jullie ook zitten te wachten op nieuws van Diana…en het mij niet leuk lijkt als je het via een ander topic hoort/leest…

heel veel sterkte allemaal…

het is helaas wel een paar dagen met slechte berichtjes hier…

K… :cry:

Gister was ik nog zo vol goede hoop. Niets aan de hand, zeg maar.

Maar vanochtend ging ik toch even twijfelen. Het gebeurd zo vaak en niets aan de hand, maar ik was gewoon zo bang dat het fout zou gaan. Mede door het feit dat het een jaar heeft geduurd om weer zwanger te worden. :cry: :cry:

Diana, het was je zo ontzettend gegunt. Waarom gaat het dan toch weer fout.

:hug:

:kaars:

Dank je Colle, dat je ons vast op de hoogte hebt gebracht :-

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Oooh nee!! :cry:

Lieve Diana en man…

Weet niet wat te zeggen…ik vind het zo vreselijk voor jullie!

Heel veel sterkte! :hug: :hug:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Ow nee,…

Ik weet niet wat ik moet zeggen,… :cry:

Diana en man, onzettend veel sterkte, waaróm?? …

Later meer van mijn kant… :-*

NEEEEEE Diana

Diana en man heel veel sterkte gewenst met dit verlies :kaars:

Ik denk aan jullie

:-* Viola

Colle bedankt

hai lieve meiden…

we zijn er allebei wel rustig onder…we moeten het allemaal even een plekje geven.ik hoop zo dat ook wij ooit eens het geluk mogen gaan meemaken .nu overheersen onmacht ,verdriet en boosheid even alles…

even wat info…het vruchtje was gekrompen tot 0,4 in plaats van de 0,5 van vorige week…een hartslag was dus niet aanwezig…tussen 4 en 5 belt de gyna me om te overleggen wat er nu moet gaan gebeuren en wat ik kan verwachten…

tot zover het nieuws vanaf ommen…