Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (7)

Deeltje 7 alweer!



Foto’s graag plaatsen in het showforum: link naar showforum

Zo kan iedereen met ons meepraten na het verlies van een engeltje en die langzaam weer denkt aan zwanger worden.

…Inmiddels zwanger is

… of inmiddels weer een beebje heeft gekregen, maar de behoefte heeft om hier nog te blijven kletsen.

:hug:



En dan hierbij ook gelijk het lijstje.





Indien gegevens niet kloppen of gegevens moeten toegevoegd worden, stuur mij of Miranda dan een PB.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Zo ik heb een nieuw deeltje geopend. 51 pagina’s wat een boel schrijven we toch :wink:



Viola, balen dat je nu zo verkouden bent geworden. Hopelijk heeft wat goede nachtrust goed gedaan en ben je snel weer beter :-



Eigenlijk heb ik verder niets te vertellen :eh:



:-
Liefs, Evelien :vlinder:

present :mrgreen:

Weer een nieuw deeltje, wat gaat de tijd toch snel :think:



Ik moet zo naar de UWV :hand: en daarna ga ik thee leuten bij een vriendin :lol:



Hoe gaat het verder met iedereen?

:dance: Deel 7 alweer!

Dit word vast een heel mooi deel!! :mrgreen: :wink:



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Victoria, veel succes bij het UWV :-* Kun je vast wel gebruiken.



Oh, ik heb trouwens wel nog wat te vertellen :lol:

Gisteravond ben ik wezen zwangerschapszwemmen in een dorp verderop (eh 2 eigenlijk). Hier kom ik oorspronkelijk ook vandaan, vandaar dat ik ook keek wanneer ze daar zwangerschapszwemmen hadden.

Vorig jaar was het hier namelijk op dinsdagavond (vind ik niet zo’n handige avond) en vrijdag einde ochtend. Toen ging ik tussendoor, terwijl ik thuiswerkte (ik zorgde er wel voor dat ik mijn uurtjes maakte)

Nu hebben ze die vrijdagochtend naar de dinsdagochtend verplaatst.

Niet erg handig voor mij, ieg nu nog niet, misschien over een aantal weken dat ik het alsnog weer inlas.



Maar goed, ik zag dus dat ze in mijn oude dorpie op donderdag zwangerschapszwemmen hadden en al is het nog een beetje vroeg, je mag al meezwemmen zodra je een positieve test hebt, dus waarom niet nu met 15 weken?

Het was weer erg leuk, maar veel aktiever dan wat ik van vorig jaar gewend ben. Daar was het ook wel aktief, maar met tussendoor veel meer ontspanningsoefeningen erbij.

Nu ik pas 15 weken ben, vind ik dat aktieve eigenlijk wel erg fijn. Meer een soort baantjeszwemmen met opdrachten (schoolslag, op je rug, met plankje, alleen je benen, alleen je armen, zittend enz) en 1 keer een ontspanningsoefening. nouja echt ontspannend vond ik het ook niet, want het bad is in 3en gedeeld, omdat er tegelijkertijd 3 aktiviteiten gegeven worden. Omdat bij 1 aktiviteit ze maar met zijn 2en waren krijgen zij een smal een baantje en hadden wij wat meer ruimte, maar dat we normaal gesproken dus nog minder ruimte hebben :shock:

Maar goed, ondanks dat dus allemaal vond ik het dus toch wel leuk.

Oja, ik was ook verbaasd dat er geen kennismakingsrondje was. Vorig jaar wanneer we begonnen stonden we in een kring en vertelde je je naam en hoever je was. Hier lees je dat (uitrekendatum) op de lijst wanneer je weer bent aangekleed en je kopje thee (hoort er ook nog bij) drinkt.

Ik heb geen vragen gekregen over hoeveelste kindje, en zat daar eigenlijk best mee. Tenminste hoe vertel ik die zwangere dat Jelte* vorig jaar is doodgeboren?

Ik heb wel gevraagd wie thuis wilde bevallen en wie in het ziekenhuis. (een close groepje vond ik het ook niet) Geen vraag terug waar ik ging bevallen. :eh:

Nouja, ik heb lekker gezwommen, dit was pas de eerste keer en ik heb nog wel ff met mijn ex-buurvrouw en haar zus gepraat (die waren ook nog aan het theeleuten. Voor ons waren ze wezen aquasteppen en ze gingen daarna nog de sauna in) Die is dus ook weer op de hoogte dat ik weer zwanger ben. (vandaag zal heel mijn oude dorpie het dan weten denk ik. Hmm, mijn moeder maar ff bellen, want die zal vast daarover gebeld worden. haha)



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

hee meiden



@victoria veel plezier dalijk bij je vriendin…



@evelien hopelijk word het groepje dalijk wel wat hechter…



Nou hier gaat het ook wel weer een beetje, gisteravond hebben we weer bezoek gehad van de ouderling, was best wel fijn we kunnen gelukkig hele goed met die beste man overweg, we hebben weer over van alles gesproken en ook over hoe we nu tegen alles aan kijken en staan… want toen ons meisje net was overleden waren we tuurlijk kwaad en boos op iedereen, alleen nu zijn we dus zover dat we weer wat toelaten enzo … en zoiets hebebn van ok het zij nu eenmaal zo en we kunnen der niks meer aan veranderen, hoe graag we dat ook zouden willen doen… we hebben gister van hem ook een mooi gedicht gekregen over een gestorven kind… zal hem dalijk hier wel ff plaatsen…

Hier begint de laatste dagen ook van alles los te komen dus hopelijk kunnen we weer gauw verder met onze grote wens, een brusje

beetje ranzig, maar der komt gelukkig van alles uit stolsels enzo :sick: :sick: dus ws lost het vanzelf op en was het daadwerlijk een vroege mk



Met jaap kan ik gelukkig heel goed praten en samen hebben we hele goede gesprekken over hoe het nu gaat en hoe we de toekomst hier zien, wat we evt. willen enzo, zelf stoppen met proberen om een brusje te maken en via utrecht verder gaan of toch nog ff zelf proberen enzo…



Ik heb sinds kort echt ene geweldige vriendin der bij waarmee ik kan lagguh,praten en jankuh en daar ben ik super blij mee… ze sleept me overal mee naar toe en niks is te gek… door haar ben ik ook gaan volleyballen weer wat me super bevalt, we gaan samen volgend weekend stappen naar een discotheek hier in de buurt waar ze een speciale hollandse avond hebben met bekende nl artiesten waaronder Jannes enzo… en ze heb me zelfs meegevraagd naar the musical the wizz wat ik helemaal super vind… en we doen samen mee (althans een poging) met Lingo hihi … volgende week zondag moeten we naar de voorrondes dus ben benieuwd



nou ja dit was het wel weer allemaal



liefs miranda :vlinder:

hallo dames,



eventjes terug hier, hier gaat het goed met me, en jurgen ook, zijn al terug een week aan het werk en vandaag een snipperdagje :mrgreen: .

ik ga dan ook straks op koffie bij vriendin. :stuck_out_tongue:

vandaag gaat het goed met me, de zon schijnt lekker het gaat me wel!!

ook na alle ellende laatst en nog het slechte nieuws hier te lezen ben ik er toch wel even mee bezig geweest! iedereen hier trouwens denk ik!

maar goed een nieuw deeltje doet goed, en mss met beter nieuws deze keer. :pray:

tja dames jullie zien het we geven niet op, en de klusperiode is van start gegaan, weet wel niet wanneer mijn ongi terug komt maar we zien wel, mss een dikke streep binnen hier en een maand of drie??! :mrgreen:



evelien zo leuk dat zwangerschapszwemmen, wel wat jammer dat niet iedereen zo open is tegenover elkaar zo blijft de sfeer wat koel he, maar geniet ervan meis!



viola leuk je terug te horen, hopelijk lig je nu niet plat in de sofa! verzorg je mannetje goed he :mrgreen:



Victoria leuk dat je nu iedere week mag gaan, geeft vast veel geruststelling! :-



Marielle naar Utrecht leuk zeg,weer naar je mannetje? :think: :mrgreen: :mrgreen:

heb er ook wel zin in :mrgreen: alhoewel een heel eind rijden :mrgreen: :mrgreen:

Het wordt vast een leuke meeting.



Lindaaa ik had je nog niet PROFICIAT gewenst :oops: :oops: maar ben wel SUPERBLIJ voor je!!! :dance: :clap: :mrgreen:



groetjes lynn mama van senne
en :**:

wow miranda,



ik wist niet dat je een mk aan het doen was, hopelijk kun je het snel een plaatsje geven en kunnen jullie verder met jullie wens!



enne trouwens PRACHTIG gedicht!!



wanneer kom je op tv, in lingo?? ik zou kijken dan, laat alvast nog iets weten he ben benieuwd haha :mrgreen:



groetjes lynn mama van senne* en :**:

thnxx lynn…



we moeten eerst nog door de voorrondes heen zien t ekomen … en als dat lukt dan komen we pas op tv … maar aangezien we (vriendin en ik) meestal aan het geinen zijn en zo zie ik het zelf niet zo zitten eigenlijks dta we doorgaan … maar goed lijkt me wel een hele leuke ervaring hihi…



als we doorgaan dan horen jullie het ckers wel



liefs :vlinder:

Miranda, fijn zeg zo’n goede vriendin, waar je alles kwijt kunt.

Toch wel ff jammer dat het hoogstwaarschijnlijk toch weer een miskraam was, deze ongi. :hug:

Blijkbaar doet je baarmoeder ff een grote schoonmaakbeurd en kunnen jullie weer aan de klus :wink: Veel succes ook met de beslissing of jullie al eerder naar Utrecht willen voor hulp of toch eerst zelf nog aan de gang gaan. Het houd je toch bezig, maar jullie kunnen er in elk geval goed over praten met elkaar.



Leuk De WIZ. Ik ben nu ook aan het sparen bij de AH. We gaan in april overigens ook naar Tarzan :smiley: Rinse heeft wat contacten met Canon en nu zijn we beide (partners mogen mee :dance: ) uitgenodigd om naar deze musical te gaan.



Deed mij gelijk wel weer denken aan Cirque du Soleil. Daar hadden we vorig jaar tickets voor. Die hadden we al besteld voordat ik zwanger was. We waren bang niet meer zelf te kunnen. Maar de zaterdag voor de bevalling zijn we toch nog kunnen gaan.

Toch apart, dat je opeens beseft hoe vlak daarvoor dat eigenlijk was. Toch wel fijn eigenlijk dat Jelte* daar ook nog van heeft mogen meegenieten.



Lynnty: Veel succes met klussen!

Chantal: Hoe staat het bij jou eigenlijk? Wanneer is jou NOD en kun je gaan testen? :pray:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Miranda: dikke knuffel :hug: . Helaas heeft het dus niet zo mogen zijn…

Dat je goed met Jaap kunt praten over de toekomst enzo is natuurlijk hartstikke fijn en belangrijk. Ik hoop nog steeds voor jullie dat er dit jaar een mooi wondertje zal gaan groeien!



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Evelien: volgende week!

Al een voorgevoel bij mij :mrgreen: :mrgreen:



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Miranda

Helaas toch een miskraam :hug:

Een dikke knuffel van mij :hug:

En wat een lieve vriendin zeg, wees er zuinig op :-*



Het was gezellig bij vriendin :thumbup:

Nu ff broodje eten en bankhangen :angel:

He dames ff snel



Alles goed met mij hier.



Miranda dikke knuf vanuit mij



Victoria tot morgen



Viola beterschap



Liefs Marielle :vlinder:

Marielle, Victoria, Rhiannon (en het halve forum) heel veel plezier morgen!! Nog 13 uur en 26 minuten :mrgreen:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Jippie een nieuw deeltje :thumbup:



Miranda wat vervelnd een miskraam een dikke knuf van mij :hug:



Marielle en Victoria heel veel plezier morgen :dance:



Chantal ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



Lynnty klusze 8)



Evelien wat fijn dat je igg lekker hebt gezwommen. Soms kunnen mensen of raar of niet reageren en dat is soms best vervelend :hug:

Wel lekker om thee te kunnen leuten



Hier heel erg ziek en zelfs te slap om mn bed uit te komen en dan moet de laptop maar naar t bed komen :wink:

Morgen wordt de verjaardag van Joost gevierd maar als ik niet beter ben dan nu dan bel ik iedereen af.

Voor iedereen een prettig weekend en meld me snel weer.



Dikke :-* Viola

Nog een uurtje en dan is de grote kokmeeting!

Heel veel plezier dames!! :mrgreen: Maak er een gezellige dag van!



Viola: beterschap!!!



Fijn weekend iedereen!



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Viola

Beterschap :hug:



Ik ga pas rond 13 uur naar de meeting, dus heb nog even :wink:

Viola, beterschap. Wanneer is Joost jarig? In elk geval ook nog of vast gefeliciteerd met zijn verjaardag.

Wel een aparte manier van je verjaardag vieren. Samen ziek thuis :?



Ik ga zometeen maar ff bij mijn moeder langs. Ze heeft gisteren hulp gehad met lampen uitzoeken voor in haar appartement. En ik ben bang dat het nu een beetje afgeraffelt wordt.

Ik bedoel, heb je een mooi modern appartement. En dan doe je plafoneres op het plafond. En dat terwijl ik dat de afgelopen maanden totaal niet de indruk heb gekregen dat ze die erg mooi vind.

Voor de badkamer heb ik namelijk iets dergelijks voorgesteld en dat vond ze absoluut helemaal niets.

:shifty: Ik begrijp niets van mijn mama.

Zometeen dus maar ff goedkeuren of juist niet, want dan kan ze ze in elk geval nog terug brengen. Volgende week wil die kennis van haar (die haar dus heeft geholpen met uitzoeken) de lampen komen ophangen.

HELP! Zij zegt dat hij best goed kan klussen. Terwijl hij een paar keer bij ons op bezoek is geweest en eerder het eea sloopt :o

Ik vrees het ergste



:-* Liefs, Evelien :vlinder: