He shit ik kan helemaal niet weg er komt zometeen iemand langs voor de kachel.
Liefs Marielle :vlinder:
@mariëlle… :hug: … komt wel goed weer en voor je het weet is Quillan weer bij je… ik vond het in het begin ook best wel rot om evert een heel weekend af te moeten staan zeg maar, maar nu weet ik niet meer beter hij gaat dus vanavond ook naar zijn vader toe tot en met zondag… :hug: :hug:
@linda … gaaf zeg dat je al een hartje heb zien kloppen… :dance: , ik ben zo benieuwd wanneer ik, en tuurlijk de overige dames die nog nie zo ver zijn dat geluk weer mogen voelen… maar komt goed onze tijd komt wel weer
@diana… ik hoop voor je dat het ook voorbij is maar je moet heel niet raar staan te kijken dat het pas na het weekend loskomt of helemaal niet en dat de gyn het weghaalt…
maar ik moet zeggen heb bij geen van al mijn miskraam echte krampen gehad … ja heel ff maar dat was net wanneer ik gewoon buikpijn had en naar het toilet moest … maargoed kan bij iedereen heel verschillend zijn…
:hug: :hug: …
verders hier niet veel te melden … ik ben alleen heel duf en giga moe … en dta moet vanavond nog gaan stappen :think: :think: … hoorde van een kennis van mij dat de “grote” artiesten tuurlijk weer als laatste komen vanaaf dus voor 4 uur zijn we ws niet thuis …dus zal morgen wel helemaal moeten bijkomen hihi…
maar goed eerst maar ff feestje bouwen :dance: :dance: :dance:
liefs miranda :vlinder:
Diana
:hug:
Marielle & Miranda
Stap ze :mrgreen:
Diana: ik zou het ook niet weten, maar het klinkt nog niet alsof je het vruchtje bent verloren. Ik denk wel dat je dat ziet als het zover is. Helaas zit er dus niets anders op dan afwachten… :?
:hug: :hug:
Linda: heerlijk hoor! alles goed, helaas een weekje korter zwanger, maar dat mag de pret, dacht ik zo, verder niet drukken! :thumbup:
Hoop dat je hem snel kan scannen!
Marielle: ja, lijkt me best moeilijk! Maar zou het er toch effe van nemen…en voor je het weet is ie weer terug! :-*
Viola: gaat goed hoor! Ben wel moe en heb echt nergens zin in (behalve om hier op het forum te komen en bankhangen :mrgreen: 8) )
En voel me soms misselijk. En kan soms behoorlijk chagerijnig tegen Sander doen :oops: De schat :inlove: Hij weet ook wel dat dat door die hormonen komt.
En (goh het lijstje word toch langer dan ik dacht) ik maak me best druk over hoe het allemaal zal verlopen.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
hahah chantal ikheb dat ik, ik zeg tegen iedereen ik heb nergens last van, maar ondertussen:
- iedere dag misselijk
- moe moe moe moe moe
- wisselende stemmingen
- onzeker over hoe het allemaal gaat
nou dat is toch al wel een lijstje. Maar ik heb het er allemaal met liefde voor over, al was het tot de 10e macht
Meiden die hormonen he :mrgreen:
Hier alleen last van mn hormonen en moe, maar net wat je zegt Linda we hebben t er allemaal voor over.
Marielle is t een beetje te doen meissie :hug:
Fijn weekend
:-* Viola
Meiden fijn weekend allemaal!!!
Ik ben er maandag weer :thumbup:
Jeetje voel me een beetje lichtelijk verrot :mrgreen: beetje teveel gedronken eigenlijk.
Maar goed het was ook erg gezellig lekker gegeten lekker gedronken heel veel gelachen heerlijk.
Net al naar de Gamma geweest en laminaat gekocht dus dat is ook weer klaar. Even verfstaaltjes meegenomen voor de slaapkamer van mij ff kleur uitzoeken.
En ik ga zo aan de poets boven weer afleiding merk dat ik Q heel erg mis nu zat er net al om te huilen.
En hopelijk blijft het droog zodat ik vanmiddag ook even naar mijn meisje kan.
hahahaha marielle gedraag je
Wat voor kleur gaat het worden? Leuk he, een huisje inrichten! Ben benieuwd naar de foto’s straks!!
Hier alles goed, gisteren had ik een verjaardag, werd ik ineens korts en kots misselijk daar, mijn vriendin vertelde achteraf dat ze al een paar vragen had gekregen daarover " is die soms zwanger?"
Maargoed, ik zwijg…
Vandaag een beetje huishouden en wat shoppen. Ik ben als een gek aan het afvallen van al dat overgeven, dat is dan weer even mooi meegenomen.
Morgen komen mijn ouders even langs gaan we mt zn allen even naar Lara.
Jullie nog plannen van het weekend?
xLinda
Ja ik gedraag me Linda :lol: :mrgreen:
En fijn he die misslijkheid was je bij Lara ook altijd zo misselijk? Ik bij Luna ook vreselijk bij Q heb ik er alleen de eerste drie maanden last van gehad.
En ik wil mijn slaapkamer graag aubergine 1 muur dan hoor en de rest van mijn huis beneden gewoon roomwit met zwart en Q zijn kamer lime met aqua
Ik ga morgen naar het graf van opa en oma samen met mijn moeder.
Net even bij Luna geweest mooie tulpen gebracht ligt alweer een nieuw meisje bij gaat ineens weer heel snel te snel.
Marielle lekker doorgezakt dus
Zo te horen krijg je een heel mooi huisje en straks foto’s graag
Linda lekker dat je nu afvalt, maar de kilo’s komen er straks vanzelf weer aan.
Hoeveel kilo was je van Lara aangekomen ?
Hier vanmorgen bij mn schoonzusje een bakkie thee gaan drinken. Met de meiden een fort
gebouwd en de jongste lekker de fles gegeven.
Was echt super gezellig.
Ik reed naar huis en kreeg t goede idee om als ik thuis was Fem te bellen en
te vragen of ze zin had om morgen met die meiden te gaan zwemmen.
Joost ook gevraagd of dat ie zin had om mee te gaan, maar die had eigenlijk geen zin.
Ik heb m weten te overhalen :oops: en daarna Fem gebeld en morgenochtend om 10h gaan we zwemmen.
We hebben hier in de buurt een klein subtropisch zwemparadijs dus dat wordt lachen 8)
Verder hier vandaag lekker lui geweest en heb alweer 2 uur liggen pitten op de bank en
Joost is gaan sleutelen aan zn crossauto.
Je hoort t hier gewoon lekker weekend houden.
Ik kom morgen nog wel even vertellen hoe t geweest is.
Liefs Viola
het is nu 5.55 en zit vanaf 04.30 in de huiskamer…peter is ook bij me maar heb ik net even op de bank gelegt…om 04.30 werd ik wakker van een akelige rotpijn en moest naar de toilet toe…ik stapte uit bed en zag dat alles er onder het bloed zat. de handdoek die ik uit voorzorg onder me had gelegd hielp dus niks…tegelijk begonnen heftige weeen en heb peter wakker gemaakt.we zijn in de huiskamer gaan zitten want i durfde niet meer te gaan liggen uit angst dat het hele bed er weer onder zou te komen zitten.in anderhalf uur tijd heb ik al 5x nieuw maandverband moeten pakken…om de haverklap als ik maar iets bewoog kwamen er hele ladingen uit (sorry voor de gore praat) peter heeft me 2 parramolletjes gegeven en die werken goed gelukkig.nu voel ik niet veel meer of het is achter de rug ik weet het niet…heb in totaal 2 uurtjes geslapen want ik ging ook al naar bed met buikpijn en kon daardoor dus niet slapen.wat een ellende is dit zeg…niet voor herhaling vatbaar hoor.
het is achter de rug…de placenta met vruchtje is eruit. ik moest gaan plassen in het floepte er gewoon in 1x uit…het deed geen pijn .
Oh Diana, Maar gelukkig lijkt het nu echt voorbij.
Ga nog maar lekker wat slapen en lekker niets doen vandaag :hug:
Jullie hebben weer lekker veel gekletst zeg. Gelukkig kan ik het een beetje bijhouden, want we hebben hier internet verbinding.
Gisteren zijn we op ons gemak hier aangekomen, na een tussenstop in Duitsland. Wat een mazzel dat we vrijdag zijn vertrokken. Lekker mooi weer en gister regende het daar alleen maar. Ik rij toch liever 160km/h met een zonnetje. Of eigenlijk dus helemaal niet met regen en dan duurd de reis nog langer. Mijn schoonzus is gisteren met de groep (8 man) gisteren vertrokken om half 6 (tenminste dat was de planning) ik ben eigenlijk wel benieuwd hoelaat ze nu gisteren zijn aangekomen, want door de regen en files wordt je behoorlijk opgehouden. (lang leve de wegwerkzaamheden)
Hier in Italië is het mooi weer, ook nu schijnt het zonnetje volgens mij al. Gisteren ging het wel even een kwartiertje sneeuwen, maar was daarna alweer voorbij.
Even gewandeld en was eigenlijk veel te veel. Ik kon mij herinneren dat het veel korter was :eh: En eigenlijk hoopte we een stukkie terug met de bus te doen. Ging de laatste al om 16:20, kwamen we om 16:30 achter. De bus is namelijk in het skigebied voor de langlaufers en wij zitten hier midden in het skigebied. Het teruglopen, gelukkig vooral bergaf koste ons toch zeker ruim anderhalf uur.
Vandaag ga ik dus niet weer zo’n stuk lopen en ga ik denk ik lekker met een boekje mij installeren op het terras. En zwemmen, sauna…Gisteren niet meer gedaan omdat we ons toen al moesten klaarmaken voor het eten en omdat ik zo moe was wilde ik wel al vroeg eten (half 7 tot half 8 aanschuiven)
Oh, maar lekker gegeten !! :drool:
Ik ga me maar eens aankleden voor het ontbijt zometeen.
Over misselijkheid gesproken, ik heb zich niet zoveel last daarvan. Haalt Rinse nu zojuist een zakje mayo van waarschijnlijk dus een paar jaar oud uit zijn zak. Kijk, alleen van dat idee voel ik opeens een golf van misselijkheid opkomen.
Gelukkig is het nu alweer weg.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Diana megaknuffel voor jou :hug: :-*
Lieve Diana een hele dikke knuffel van mij
Diana :hug:
Hopelijk is alles nu achter de rug :hug:
lieve diana,
een hele dikke knuff …
willie
Diana: hopelijk was dit het voor je en ben je weer helemaal ‘schoon’. Sterkte ermee.
Diana: Ik hoop dat je dit nooit meer hoeft mee te maken!!!
:hug: :hug:
Linda: Ik was met Tycho* en Tijmen* ook kotsmisselijk en ben in die eerste drie maanden 5 kilo afgevallen!!! :shock: Ik vond het vreselijk want ik dacht dat ik daarom ook niet zo’n mooi rond buikje kreeg!!!
Maar die kwam pas met 18 weken.
Vanaf vandaag ben ik ook echt weer misselijk :sick:
Het voelt eigenlijk alsof je hele dag een kater hebt; eng op je maag en draaierig!!! Als het gaat verlopen zoals in mijn vorige zwangerschap lig ik echt vanaf volgende week ziek/kotsmisselijk op bed.
Dus als ik wat minder op het forum ben… :sick: :shifty: hang ik dus boven de pot!!!
Marielle: nog even en dan is ie weer bij je!! :-*
Evelien: Veel plezier maar weer!!! :thumbup:
Ben trouwens toch nog effe op Kok omdat me zoiets bij lag van een record op 4 Maart…maar dat is dus om 20:00 moet je online zijn.
Dus ik kijk wel even.