Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (7)

hai meiden…

het gaat best goed met me hoor…ben een bikkel :wink:

ben alleen zo slap als een vaatdoek…schijnt erbij te horen

hoi,

ik heb een vraagje zondag een week geleden kreeg ik mijn regels maar wel heel matig niet veel maar toch wel gwoon ongesteld,

nou werdt ik vandaag wakker en stapte ik onder doche en had ik enorme buikpijn nou heb ik dus weer mijn regels alleen best erg…

na dat mijn zoontje is geboren heb ik een cyste gehad maar die was vorige maand weg…

en leek alles weer normaal ik weet niet meer wat ik hier van moet denken…

ben ik eindelijk op regel is dit er weer…

hopenlijk hebben jullie advies

groetjes willie

ik had deze vraag al op het forum gezet maar niemand reageert daar op miss weten jullie raad

alvast bedantk

hoi willi,

mss kun je es langs bij de gyn. en weet je meteen wat er aan de hand is via echo of zo.

mss kom je meer te weten over je cyclus en zo ook als die wel goed zit.

:-* :wink:

Diana hou je goed meis! :hug: :-

groetjes lynn mama van senne
en :**:

Diana je bent een bikkel maar toch een dikke :hug:

Willie ik zou idd ook even naar de gyn gaan

Chantal hopelijk hang je nu niet boven de pot. Hoop dat dat snel overgaat.

Evelien lekker dat t zo mooi is daar.

Geniet er lekker van in t zwembad en de sauna. Hoe is t appartement of hotel?

Marielle is Quillan al lekker thuis?

Linda was t gezellig met je ouders?

Lynnty hoe gaat ie met jou ?

Hier vandaag lekker wezen zwemmen met die meiden en daarna naar de Mac geweest.

Was echt helemaal kapot van vanmorgen.

Vanmiddag zijn we lekker met Sep gaan wandelen in t bos.

Het was zulk lekker weer dat we er echt op uit getrokken zijn. Nog even naar Loek

geweest natuurlijk en alles daar ook weer even aangeharkt en op geruimd.

Joost ligt nu voor pampus op de bank en ik zit lekker hier achter de pc.

Morgen weer werken. Moet om 5 uur uit bed en dan om 6 uur brginnen, dus ga

ook echt niet te laat naar bed.

Iedereen werkse morgen en anders fijne dag.

Liefs Viola

Hoi meiden

Viola Q komt morgen pas weer thuis oh mis hem maar gelukkig nog 1 nachtje zonder.

Klinkt stom he zonder Luna doe ik het ook al tijden maar dit is toch anders missen.

Diana je hoeft niet altijd een bikkel te zijn hoor je mag best wel ff janken vloeken razen en tieren hoor als je er behoefte aan heb.

Liefs Marielle :vlinder:

@tante polla wrote:

Evelien lekker dat t zo mooi is daar.

Geniet er lekker van in t zwembad en de sauna. Hoe is t appartement of hotel?

Zoals jullie al konden horen, is het hier heeeel vervelend :liar: :mrgreen:

Tjonge jonge, log ik na het eten (10 min na 8) nog snel in, zijn de meeste mensen na de record poging alweer uitgelogt?

Ik ga maar eens een koppie thee ofzo nog halen 8)

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

hoi hoi

@Diana… :hug: :hug: en idd je hoeft nie altijd eenbikkel of iets dergelijks te zijn hoor

@evelien… zo te horen bevalt het daar wel hihi …

@Marielle… hopelijk is Q bijna weer thuis… en snap wat je voelt hoor … ik heb dat nu ook met Evert (altijd wel gehad hoor) dat wanneer hij een weekend weggaat heb ik er op zich geen moeite mee want ja dat is hier der zo ingeslopen in 6 jaar tijd… maar als hij van de zomer 3 weken weg is … pfff dan word het echt na 1 week ook steeds minder gezellig hier in huis hoor … en dan neemt meestal mijn broertje me mee op stap en ga dan met hem ruim 2 weken mee met de vrachtwagen gewoon om thuis weg te zijn

en met Ghislaine tja daar heb ik echt mee moeten leren leven (net als iedereen hier) maar ik had ook steeds het idee van oww de 3 weken zijn bijna voorbij … maar goed zij kwam dus niet weer

@ Willie… sorry ik kan je der niet mee helpen maar idd een foontje naar d egyn kan ws niet kwaad

Maarre verders hier ene super goed weekend gehad… lekker gefeest … had zelfs nog sjans in de discotheek enzo zelfs toen ik zei dat ik een vriend had en 2 kids hihi … d8 nou dat is ws wel een doordouwer die gast hihi … maar goed flirten is leuk en mag tuurlijk als het maar gezellig blijft … dus toen ie om mijn 06 vroeg heb ik maar geweigerd hihi…

maar heb heerlijk mee staan lallen op Jannes, Stef Ekkel en Lucas en Gea… heerlijk…

en zaterdag ben ik nog met mijn zwagertje naar zijn stam kroeg geweest dus had ook echt tot gisteraaf nodig om bij te komen … ben dat heel nie meer gewend!!! hihi

liefs miranda :vlinder:

ow ja Lingo is niks geworden zeg … pff wat een strenge voorselectie daar van d e50 koppeltjes bleven der 12 over … en die 12 moesten dan nog een selectie doen en die krijgen dan pas thuis te horen of ze wel of niet voor d eopnames worden uitgenodigd… dus maar we hebebn lol gehad

Diana

:hug: wat een ellende meid :hug:

Evelien

Op vakantie nog gaan internetten :naughty:

Ik zou bijna gaan denken dat jij geen leven hebt buiten KOK :wink:

Miranda

Dus je bent nog in trek bij de mannen :thumbup: altijd fijn om te weten :thumbup:

Marielle

Vanavond Quillan weer lekker thuis :-*

Wat zal hij jou gemist hebben zeg :hug:

Viola

Klinkt gezellig jullie zwempartij :thumbup:

Ook heerlijk gewandeld :thumbup:

Miranda leuk he dat stappen en dan helemaal leuk om te weten dat je nog goed in de markt ligt :inlove:

Nog twee a drie uur dan zie ik Q weer.

Marielle ik zie dat Quillan als t goed is al weer thuis is.

Knuffelse, maar dat gaat vast wel lukken :smiley:

Miranda Het was heel gezellig zo te lezen

Inderdaad altijd leuk om te weten dat je goed in de markt ligt 8)

Evelien nog genietse. Wanneer komen jullie weer naar huis?

Victoria hoe is t met je en de kleine?

Hier alles lekker. Ga zo mn mandje in lekker slapen. Is echt een hobby van mij dus dat komt goed uit.

Welterusten allemaal

:-* Viola

Ja Viola hij was er al om drie uur heerlijk hoor brullen toen ik hem weer zag heerlijk joch is het ook hoor.

Weltrusten Viola ik was ook gek op slapen in mijn zwangerschappen.

lieve meiden,

ik heb een vraagje twan zn engeltjes dag komt eraan 16 maart en dan wil ik graag wat speciaals voor hem laten maken,

hebben jullie tips…

ik wil er graag een bezondere dag van maken.

groetjes willie

[quote="victoriaEvelien

Op vakantie nog gaan internetten :naughty:

Ik zou bijna gaan denken dat jij geen leven hebt buiten KOK :wink: [/quote] Klopt heb ik ook niet :lol:

nee hoor het is hier fantastisch en echt genieten. Gisteren weer een lange wandeling gemaakt. De laatste 5 minuten waren eigenlijk net iets TE veel, maarja je kan moeilijk halverwege de berg blijven staan :wink:

En daarna weer heerlijk gezwommen en de sauna in. Ik ben wel stijf zeg nu :shifty:

Vandaag dus weer rustig aan. Misschien een kleine wandeling, ik zie wel. De zon begint nu net door te komen, maar het zou gaan sneeuwen. Gisteren al, maar toen werd het alleen bewolkter.

Zaterdag gaan we weer naar huis. Normaal gesproken vertrekken we dan heel vroeg, maar we hebben nu zoiets van… eerst lekker ontbijtje en dan op ons gemakkie achteraansluiten in de file. We zien wel hoelaat we thuiskomen of dat we gewoon weer ergens een hotelletje pakken.

We zijn zo relaxed 8)

Willie: Volgens mij hebben we het ook wel eens in vlinderpraat over jou vraag gehad. :think:

Ik heb het zelf nog niet meegemaakt en moet ook nog wat bedenken hoe wij het gaan doen (2 scenario’s zelfs ivm net bevallen of nog net niet bevallen)

In elk geval wil ik wel mijn ouders en schoonouders en zus (met aanhang) en schoonzus met vriend uitnodigen. En dan met zijn allen bij het grafje langs.

Wat we daar precies doen weet ik dus nog niet. Bloemen, balonnen, cadeautjes… ik heb geen idee. Als we er met zijn allen maar even bij staan dat het Jeltes* geboortedag is.

:think: Klinkt opeens wel erg dramatisch, emotioneel zal het best wel zijn, maar ik wil het eigenlijk wel zo vrolijk mogelijk houden.

Oh… ik lees nu dat je iets speciaals wilt laten maken

Tja, geen idee. Aan wat voor iets zit je te denken? Een beeldje, monumentje (is Twan* eigenlijk begraven of gecremeerd? staat me even niet bij), iets voor bij het grafje, of bij jullie in de tuin/balkon of in huis?

Een speciaal boeket, of speeltje?

Een sieraad (kettinkje bv)

Er zijn zoveel mogelijkheden en tegelijkertijd is het zo beperkt, omdat niet alles kan of past. (Vaak zijn dingen zo groot, en jelte was maar klein, dus vind ik het zelf al niet passen)

Hoi meiden

effe snel hoor, want “mijn voorspelling” dat ik vanaf deze week erg misselijk zou zijn komt dus wel uit :?

Voel me echt mega beroerd! en heb ook niet echt fut om verder wat te schrijven. Lig (net als toen) hele dagen ziek op bed.

Ik vraag me af hoe anderen dat doen als ze moeten werken, want dat zou me dus echt niet lukken. Meestal hoor ik ook nooit dat mensen zo misselijk zijn zoals ik. (en dat waarschijnlijk dus tot week 16!)

Zo af en toe lees ik effe bij en als ik me wat beter voel schrijf ik weer wat.

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Chantal :hug:

Ik zou ook niet weten hoe anderen dat doen? Alle tipjes proberen om te kijken of iets helpt tegen de misselijk, denk ik. Tenminste dat zou ik proberen.

Gelukkig heb ik hier totaal geen last van, en dat terwijl mijn moeder bij beide zwangerschappen alle maanden misselijk is geweest. Het enige wat ze nog weet van de zwangerschappen is dat ze misselijk was. En zolang ze at was ze niet zo misselijk en dus ook veel aangekomen (alhoewel dat volgens mij best meeviel als ik foto’s zie). Als ze kon overgeven dan zag ze pas hoeveel ze eigenlijk naar binnen had gewerkt.

PS. Het zou gaan sneeuwen vandaag, maar nog geen sneeuw zien vallen. Wel valt nu de zon af en toe vaker weg en wordt het dus al een stuk kouder.

Chantal fijn he ik ben met Luna ook aan het spugen geweest negen maanden lang heel fijn.

Evelien hopelijk valt er wat sneeuw voor jullie

Chantal… nou ik ben een beeeeeetje lotgenoot, ik ben ook hele dagen hardstikke misselijk. Ik combineer het toch met werken, op mn werk sneek ik er dan een paar keer tussenuit om over te geven, toilet is dichtbij, en ik voel me meestal niet te beroerd om mn bed uit te komen. Als dat wel zo is ( nu 2 keer voor gekomen) blijf ik ook gewoon liggen.

Maar ikw eet dusw hoe ontzettend moe je ervan wordt, ik heb ook spierpijn in mn middenrif, en ik val maar af… ( wat natuurlijk geen kwaad kan bij mij)

MArielle… fijn dat Quillan lekker weer bij je is. HOe gaat het met je? en met je huisje? en met je lover ( ik ben zn naam weer vergeten)

Willie… je kan misschien een foto laten bewerken en op doek laten drukken, of idd een kunstenaar benaderen voor een beeldje o.i.d of iets moois voor zijn gedenkplekje/grafje, een sierraad, laat een tatoo zetten :wink: Of misschien kan je zelf iets moois maken wat je aan hem doet denken ( ik zeg ook maar wat…)

Evelien… ik hoop op sneeuw voor je!! Doe het lekker rustig aan daar!

Viola, hoe is het met jou? En met die kleine in je buik? heb je het eigenlijk al aan de hele wereld verteld? en hoe gaat het op je werk, en hoe is het met Joost? Zijn jullie nu toch ook extra bezorgd deze zwangerschap? of helemaal niet?

Victoria, en hoest met jouw dwars meiske? Is ze een beetje lief voor je? In welk ziekenhuis ga jij straks bevallen?

Weet je wat ik me af vroeg, veel van ons zullen met de keizersnede bevallen. Welke zwangerschapscursus ga je dan doen, want bijna alles is gericht op de natuurlijke bevalling. Zit er over te denken…

Verder gaat het hardstikke goed met me ( afgezien van mn misselijkheid, maar heb me voorgenomen om niet te veel te klagen) Ben lekker aan het werk, slaap veel ( goh wat een straf :P) En koester dat kleine bruine boontje in mn buik enorm.

liefs Linda

Linda dikke tut voor jou.

Met mij gaat het super krijg deze week de sleutel als het goed is zodat we volgende week los kunnen in de villa heb zulke mooie kleuren uitgezocht voor de slaapkamer van mij aubergine met lichtrose heel gaaf beneden wil ik roomwit met zwart en knalroze en Q zijn kamer moet ik nog verf voor uitzoeken. Met de liefde gaat het ook super doen lekker rustig aan heb alle tijd nog ben nog jong zat :mrgreen: alhoewel ik word 28 maart ook alweer 31 en ontdekte de eerste rimpels van de week ook. :mrgreen:

En nog even over de cursus ik heb bij Luna gewone pufgym gevolgd en bij Q heb ik niks gevolg vond ik ook wat onzin. Maar ik zou dan als je toch echt iets wilt gaan doen zwangerschapshaptonomie of zo gaan doen ook leuk voor de papa.

Linda wat een vragen, maar hier komen de antwoorden :lol:

Met mij gaat t goed.

Met Joost gaat t ook goed.We hebben t nu iedereen verteld op t werk en hier in t dorp. We hebben ook al heel veel lieve kaarten gekregen. Mensen leefden toen met Loek heel erg mee maar nu leven ze ook heel erg mee en vind dat heel fijn en lief.

Ik ben nu, zeg t verkeerd maar wij zijn nu wel heel bezorgd. Ik weet nu teveel. Met Loek had ik er niet eens aan gedacht dat ik een mk zou kunnen krijgen want dat gebeurde niet en dan al helemaal geen dood kindje. Door jullie verhalen zijn onze ogen wel heel erg open gegaan en we gaan sowieso al niet meer onbezorgd door t leven.

Ik ben als de kleine gehoord of gezien heb helemaal gerust gesteld, maar na een paar dagen slaat de onzerheid alweer toe. Ik hoop en denk dat dat straks als ik de kleine voel weer weg zal trekken.

En soms voel ik me ook echt een muts.

Heb ook echt geen kwaaltjes meer. Alleen ben ik heel moe, maar moet ook heel vroeg mn bed uit 5h en dat hakt er ook goed in.

Hoe bevalt je nieuwe baan en welke dagen moet je allemaal werken of werk je 5 dagen.

Marielle ben echt heel erg benieuwd naar t resultaat straks van je nieuwe villa. Die kleuren klinken echt heel gaaf bij elkaar 8)

Evelien :pray: dat je nog sneeuw hebt gekregen.

Chantal :hug: hopelijk gaa t snel over.

Willie ik kan je nu echt geen antwoord daarop geven ,want ik heb er nog helemaal niet over nagedacht. Wij hebben straks in Mei Loek zn eerste sterfdag en wat we dan gaan weet ik ook nog niet.

Ga zo mn belasting formulieren in laten vullen :? dus heel spannend.

Iedereen welterusten en tot morgen

Liefs Viola