diana heeft een superdag
hai meiden…
vanmorgen heb ik gebeld met de gyn en die vroeg me hoe het bloeden ging…ik zei dat het stukken beter ging en ik afgelopen nacht totaal niet heb gebloed zelfs…en het bloeden nu minder was dan een normale menstruatie…daarop zei hij dat ik dan niet hoefde te komen deze week omdat het lichaam het dan zelf af had gestoten…ik was blij zeg pffffffffffff pak van mijn hart…volgende week maandag moet ik wel even komen voor een controlle…dan praten we even verder zegt die…nou oke dan doen we dat toch…!!!
dus diana kan gewoon naar de show !! yessssssssssssssssssss :dance: :dance: :dance:
P.S ben vanmorgen ook even met mijn ragdollpoes naar de dierenarts geweest omdat ze een ontstoken oogje had na een speelpartij met de andere ragdoll ze is ook zwanger dus ik vond de controlle voor haar oogje wel ff belangerijk…
de dierenarts bevestigde dat ze inderdaad flink zwanger was en dat ze meerdere kittens in haar buikje heeft…ik ben zoooo blij…word ik toch nog een beetje mamma… :inlove:
Linda
Ben jij bekend in Den Bosch :think:
Marielle
Wanneer krijg je de sleutel?
Heb je nu vrij kunnen krijgen?
Viola
Fijn dat iedereen zo met jullie meeleeft :-*
Diana
Ik hoop dat je het nu achter de rug hebt :hug:
Victoria ik heb volgende week niet vrij maar die week erop wel gelukkigen die week daarop ook.
Diana fijn dat je weer lekkerder in je vel zit.
Liefs Marielle :vlinder:
Diana: fijn voor je dat het dan toch allemaal is meegevallen. En leuk hoor, kittens. Wij hebben ze vorig jaar gehad (alleen niet zo luxe als Ragdolls) maar toch is dat kleine gepeupel erg lief…en inderdaad, toch nog een beetje mama
Diana goed dat je lekker in je vel zit en id straks toch een beetje mama.
Je zukt je handen er aan vol hebben maar wat ontzettend leuk
Marielle straks lekker vrij en klussen maar :thumbup:
Linda waar ik vandaag aan dacht. Je zou meedoen aan een programma. Doe je dat nog steeds of kan dat al niet meer nu je al in verwachting bent.
Diana, Wat ontzettend fijn te horen dat je een superdag hebt gehad. Hopelijk zet die superdagen zich voort
Marielle, De sleutel van je villa :dance: Joehoe!
Gisteren bij het opstaan bleek het te regenen :shock: Dat werd dus een dagje shoppen. Gelukkig is de regen uiteindelijk (tegen de avond) overgegaan in sneeuw en sneeuwt het nu nog steeds zachtjes.
Vanmorgen hebben we gevraagt of de kamer voor zaterdag op zondag nog vrij is, want we willen nog wel een dagje langer blijven. Morgen en zaterdag gaat de zon ook weer schijnen en zondag is de weg terug een stuk rustiger (ook geen vrachtwagens op de weg)
Kortom, we hebben het hier nog steeds naar ons zin.
Oja, gisteravond kwam de loco-burgemeester langs in het appartement bij mijn schoonouders ter ere van mijn schoonouders. Normaal gesproken doen ze zulke vieringen wel, maar dan in het groot met meerdere mensen die al lang (20-30-40 jaar) hier komen. Maar omdat mijn schoonouders dit jaar 40 jaar getrouwd zijn en hier al 35 jaar komen kwam de loco-burgemeester dus langs. Mijn schoonouders kregen een oorkonde en een lokaal schilderijtje van de alm. En wij hingen snel de vlaggetjes op en kregen van ons een t-shirt met een foto erop van een skivakantie ongeveer 35 jaar geleden. (hier op de alm bij een oude lift, die alang vernieuwt is)
Mijn schoonouders waren ontzettend verrast en begrepen toen pas waarom wij nog beneden waren. We hadden dan ook een beetje gelogen en gezegt dat we beneden waren blijven eten, ipv dat we daarvoor even heen en weer naar boven waren geweest. En dat pikte ze gelukkig, zonder veel verdere vragen.
Was dus ook erg leuk. :lol:
Ik ga weer.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
hallo dames,
weer even wat nieuws van me, hier gaat het redelijk het besef van de MA lijkt almaar meer door te komen de laatste weken, en heb het met regelmaat wat moeilijk, ook daardoor dat ik niet zo veel meer mee schrijf.maar vandaag gaat het goed met me, de zon schijnt en straks duik ik het balkon op om mijn eerste voorjaarsbloempjes te planten, kan al weer niet wachten eer ze hun koppie uitsteken :lol: .
voor de rest hier niet zo veel nieuws, enkel dat we weer aan het klussen gestart zijn, maar we fixeren er ons zo niet op, dus mss is er al een frummeltje in me en mss niet. heb mezelf wat de belofte gemaakt dat als ik mijn ongi nog niet gehad heb tegen half mei :oops: (hopelijk niet) ik een test doe op jurgen zijn verjaardag, 14 mei, dat is rond moedertjesdag en zou heel tof zijn. we zien wel, en hopelijk kan ik ook zo lang wachten. :mrgreen:
wel ben ik enoooormm bang voor terug een MK, daarmee dat we er ons niet echt meer op willen fixeren.
hopelijk mag onze wens dan eindelijk es vervuld worden.
Evelien leuk zeg die reis!!! je maakt me echt wel jaloers hoor :mrgreen: :mrgreen:
Marielle de sleutel tot een nieuw begin!! :thumbup: :dance:
Bieke hoe gaat het nog met jou meis???
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Marielle!! Je mag binnenkort je nieuwe huisje ‘inwijden’ :mrgreen: :dance: Leuk! En fijn dat het allemaal goed is gegaan met Q en dat je die dagen weer achter de rug hebt. Het blijft allemaal wennen he…en zeker is het anders dan met Luna* voor haar wordt echt altijd en overal goed gezorgt en je weet zeker dat ze niet ziek wordt of je mist. :-
Evelien jij bent ook niet verslaafd of zo 8) Maar klinkt iig alsof je een topvakantie hebt! Hopelijk is de kamer nog vrij en kun je een dagje langer blijven! :thumbup:
Ik geloof dat Linda vroeg welke zwangerschapscursus leuk is bij een KS? Zelf heb ik het helemaal gehad met de ‘standaard’ pufles (nare herinneringen aan eerste zwangerschap en wil dus eigenlijk ‘niets’ herhalen :oops: ) dus wij gaan mocht het ooit weer zover zijn voor haptonomische begeleiding. Je leert er dus wel weer de ‘standaard’ dingen als weeën opvangen (kans is klein dat je het nodig hebt maar stel is het handig toch?) maar het is vooral meer persoonlijk en je maakt samen al voor de geboorte ‘contact’ met de kleine. Vandaar dat wij daar dus tzt voor gaan.
Tallie je voelt je mega beroerd las ik. Sjips meid, misschien dat toch zo nu en dan (met mooi weer zoals vandaag?) de frisse lucht opzoeken toch goed kan doen? Zelf voelde ik me tijdens de hele zwangerschap eigenlijk goed, dus echte tips heb ik niet ik weet alleen dat als ik me om andere redenen wat misselijk voel dat frisse lucht me wel goed doet. :- Hoop dat het iig straks weer beter gaat!
Ik vergeet weer onwijs veel dames, sorry alvast maar heb maar eventjes tijd. :-*
De meesten zullen de korte update al wel kennen; we mogen 30 maart op gesprek! :dance: Hopelijk krijgen we dan goed nieuws en mogen we half april bezig gaan met onze cryo. Jullie zullen ook wel begrijpen dat we amper kunnen wachten daarop. Vandaag gaan we even wat boodschappen doen en in huis aan de slag. Manlief is nu nog bezig met de PC van iemand anders (mss herkenbaar, gescheld en gevloek hoe iemand toch zo een PC om zeep kan helpen :shifty: reuze gezellig ahum) dus ik duik onder de douche zodat we fris en fruitig op pad kunnen. Kom snel weer tikken want jullie zijn anders niet bij te benen gni gni. :mrgreen:
ik duim alvast voor je Rhiannon!
Rhi
Ik duim ook voor je :-*
Lynn
Doe het rustig aan meis :hug:
Rhi… Spannend!!!
Victoria… ik kom uit zaltbommel, heb daar 18 jr gewoond, dus den bosch is dan " de stad" heb daraook nog 4 jaar gestudeerd en mn zus woont er nog, dus ik ben er wel bekend ja. Ik ben zelf in het WA geboren
Lynn … het is inderdaad veel prettiger om niet heel je leven in teken te stellen van zwanger worden , goed dat je dat niet doet ( als het lukt)
Viola… nee, ikdoe niet meer mee, dat hebben we toch maar afgebeld, dat was een impulsieve actie waar we ineens heeeeeeeeeelemaal geen zin meer in hadden
Diana… jeeeuuujj baby poesjes
evelien… fijn, toch nog sneeuw!!!
Met mij gaat alles goed, Lara’s monumentje is klaar, we gaan zo kijken en als het goed is kan het eeeiiindelijk geplaatst worden Zo fijn dan is het pas echt helemaal afgesloten.
verder lekker aan het werk, en ik kots vrolijk door het leven
liefs
Linda
Plaats je nog een foto van het monumentje van Lara* :-*
Ik zelf ben ook geboren in het WA :lol: maar ik ben onder begeleiding van het Groot ziekengasthuis, dus zal daar ook bevallen
Oh Linda meis hoe is het geworden ben heel benieuwd weer een stap verder zal wel ff slikken zijn geweest denk ik om het monumentje bij Lara haar plekje te zien staan. Tenminste ik vond dat wel ineens was het zo definitief nu stond mijn kind haar naam er ook en dat voelde zo niet goed.
Nu ben ik er trots op dat ze zo n mooie steen heeft de mooiste van de begraafplaats. :mrgreen:
Nou, we zijn net wezen kijken bij de kunstenaar thuis. Het is geweldig geworden!! Echt prachtig, als het maandag mooi weer is wordt het dan geplaatst en kan ik EINDELIJK een foto aan jullie laten zien
Vanaf de dag dat Lara begraven is, staat er al een bordje met haar naam erop, dus wat dat betreft zijn we dat al gewend, we zijn alleen maar blij dat het nu zoiets moois is!
Ben heel benieuwd Linda, wij hadden trouwens ook zo n bordje met haar naam erbij staan maar vond die steen toch wel definitief weet niet zo goed eigenlijk hoe ik het zeggen moet maar oh ik ben nu zo trots erop.
dames kijk eens wat ze geopend hebben vond het een heel lief gebaar.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=35602
Idd wat lief zeg :-*
Linda ik zal zeker meeduimen dat het maandag een zonnige dag mag worden! :thumbup:
Lynn lekker he al die verse groendingen in de tuin! Hier geen tuin maar laatst wel mooie roze hyacinten gehaald. Ze hebben werkelijk prachtig gebloeid en ruiken zo heerlijk. Gelijk een soort lente-gevoel als je dan beneden komt. Dus ook hopen op mooi weer zodat alles lekker uit mag komen! (wensen incl !!)
Inkie is ook zeker een KoK-toppertje! :thumbup:
Vandaag was hier ook mooi dagje trouwens. Dat zonnetje mag zich wat mij betreft zeker weer vaker laten zien! Hopelijk voor jullie net zo veel zon!
Diana je komt toch wel spammen met de kittens strakjes! :inlove:
Die cattery van jullie gaat vast en zeker goed draaien! :thumbup:
Nog een uurtje en dan is het weer een dagje minder wachten…zow ik ben wel heel vreselijk he :oops: 8)
Voor de nog lezende dames vandaag trusten en anders alvast goeiemorgen/middag
Gelukkig zijn er ook nog zulke lieve mensen.
Rhi… moeilijk he! wachten!!
ik benvandaag niet gaan werken, ik ben zoooo misselijk getver
Linda meid dikke :hug: van me
het is voor een goed doel he :mrgreen: hier zeggen ze altijd spugers zien bluvers, haha overgevers zijn blijvers!! dan maar even vertaald :mrgreen:
Rhiannon hier ook geen tuin hoor, maar lekker balkon, nu reeds vol bloembakken en potten. :mrgreen: :mrgreen: en nu nog dat lange wachten he :? :mrgreen: (tzijn dahlia"s hier)
hier een half dagje genomen, kzag dat het zonnetje er terug uit ging komen, enne heb mijn cadeautje gaan halen die ik van jurgen gekregen heb. :mrgreen: :mrgreen: zondag ben ik 24 en heb een broodbakmachien gekregen van hem :dance: :dance: :dance: :dance:
hier vanavond nog feestje :mrgreen:
en nog goed nieuws, heb begonnen met ovulatietestjes, kon het niet laten :oops: en die is dan nog eens superpositief hahaha. had het al enkele dagen vergeten en vandaag nog es vlug getest en jop die zit mee, nu hopen dat we slagen voor onze klusproef :mrgreen: :mrgreen:
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Linda en Chantal natuurlijk ook, ik hoop dat de misselijkheid voor jullie snel weer over is.
1 ding is zeker, het is het allemaal waard. (maar goed, ik heb makkelijk praten, ik ben niet misselijk) :-* :-
En Linda wat geweldig dat het monumentje klaar is. Maandag wordt weer een mooie bijzondere dag voor jullie! Ik ben ook heeeeeeel benieuwd!
:think: In het allereerste begin stond er bij ons helemaal geen naam bij. ik vond dat echt vreselijk. Ik ging dan naar een grafje waar geen eens een naam bij stond!! Voordat er bij ons gevraagt werd of en wat voor naamplaatje we (tijdelijk) wilde hebben, hadden we dus al zelf een naamplaatje gemaakt en neergezet.
En toen ons monumentje af was en er stond, waren we zeker ook helemaal trots. En nog steeds. Ook in onze ogen heeft Jelte het mooiste grafje. (en een konijn vind dat volgens mij ook, wat graaft er steeds een holletje naast :? en dus niet bij de anderen zover ik heb gezien)
Lynnty :dance: veel succes, ook al ben je er niet veel mee bezig
Wel een leuk verjaarscadeautje overigens
:roll: Morgen alweer onze laatste dag. Ik denk dat ik er nu pas echt weer maandag pas ben hier op KOK. (we blijven dus idd een dagje langer)
Vandaag was het superweer! en morgen volgens de weerberichten ook. Dus ik geniet nog steeds volop!!
:eh: Volgens mij heeft Jelte net ook gedouched. Wij zijn net klaar en opeens hoor ik nog een straal na komen, hihi
:- Liefs, Evelien :vlinder: