Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (7)

evelien geniet daar nog van jullie laatste dag!!

en inderdaad evelien :wink: :wink: , haha :mrgreen: moeilijk toch he. :oops:

groetjes lynn mama van senne* en :**:

dames wat is het hier rustig, :? :mrgreen:

ga ik dan ook maar effe genieten van het mooie weer buiten he, :mrgreen:

Lyntty nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat een lekker kado

En klusze :pray: dat t raak mag zijn.

Linda zoals t er nu naar uitziet ziet t weer er voor maandag super uit om Lara haar

monumentje te plaatsen. Gaat helemaal goed komen dus.

Ik was trouwens ook heel misselijk maar ben er nu wel vanaf, dus nog even volhouden :wink:

Rhi ook hier wordt voor je geduimd :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Hier echt superdruk met van alles. Vandaag lekker in de tuin werken met zn 2tjes.

Alles lekker in orde gaan maken en van t supermooie weer gaan genieten.

Jullie allemaal een fijne zondag en genietse van t weer.

Liefs Viola

Lieve meiden ik lees wel hier mee hoor :-

Maar gisteren druk geweest en weinig te melden op het moment :-

Ik ben er ook weer was weekendje weg te logerren met Q bij mijn ouders. En ik heb zaterdag een meeting gehad van de nov mama s heel gezellig.

Linda heel veel plezier morgen geniet ervan.

Liefs Marielle :vlinder:

Ik ben weer terug :cry:

En ik heb dus nog helemaal geen zin om te werken. Maar helaas, ik moet wel :?

Vanmorgen op tijd opgestaan en was al vroeg op mijn werk. Vanmiddag dus ook weer lekker op tijd naar huis. Ik heb totaal geen weerberichten gezien of gehoord, maar zo te horen is het mooi weer geweest en ook nu ziet het er prachtig uit 8) Heerlijk.

Linda: Veel succes vandaag. Ik ben al heel benieuwd, dus voor jullie helemaal als het monumentje geplaatst is :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

dames,

HIER IS HOOP !!! gog ik moet weer zo veel uitleggen en typen he nu, maar heb onlangs van die ovutests gekocht van matc… hoorde ik dan dat deze niet zo goed helpen of zo, dus ik van we zien wel, ik ben ook zo’n :oops: … om de twee dagen of zo als ik er aan dacht testte ik es, en niks… tot vorige vrijdag, kzeg zal es testen, VET positief, vond dit wel raar eerst helemaal niks endan vet positief, vrijdag avond hevige kramp in mijn buik, en denk dat mijn intuitie zegt dat het mss raak is.(heb net vernomen dat als je pril zwanger bent dat een ovu test vet positief kan zijn) en mijn hormonen slaan inderdaad op los, ()() ook, …

heb gisteren een test gedaan en die was negatief, maar een uur later stond er toch heeeeel lichtjes iets op, weet het nu effe niet meer, maar mijn instinct zegt ja, hahaha, volgende week woensdag test ik opnieuw en :pray: :pray: :pray:

groetjes lynn mama van senne * en :**:

:dance: Misschien nog een beetje vroeg, maar ff een dansje ben ik vanochtend wel aan toe :lol:

:pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

iehiehiehie Spannend Lynn

Evelien, weer thuis , je hebt een heerlijke dag uitgekozen. We kunnen niet zeggen dat we je gemist hebben ( verslaafde :P)

Nou, ik baal flink vandaag, want net heeft die kunstenaar gebeld, dat hij vandaag af moet zeggen, we hebben nu morgenochtend afgesproken, NOG een dag wachten , bah!

Spannend lynn :pray: :-* :hug:

Oh jammer Linda :frowning:

Bij ons werd ivm het plaatsen ook gemeld dat het behalve hun planning ook ligt aan de begravenissen ed die er zijn en vooral ook waar op de begraafplaats. Het is niet zo fijn als het monumentje wordt geplaatst, terwijl er verderop een stoet staat voor een begravenis.

De dag voor het plaatsen van het monumentje van Jelte* haalde wij wat spullen van het grafje (oa knuffels, konden we deze wassen), zodat er niet eerst alles eerst weggehaald moest worden. Toen was er vlakbij ook een begravenis bezig en dan voel ik mezelf ook gewoon niet zo prettig.

Net geluncht. Iedereen is nog even naar buiten. Ikke ben maar niet gegaan, want volgens mij heb ik dan helemaal geen zin meer om weer verder te gaan. (en gaat nu eigenlijk best lekker met alle mail en vragen te beantwoorden)

Ik ga vanmiddag gewoon lekker optijd naar huis. Kan ik ook nog ff bij Jelte langs :smiley: en dan is de zon er vast ook nog wel.

Hey meiden!

Hier weer effe bericht van moi! Vandaag heb ik dan ook een redelijk goede dag…dus ik wilde eerst hier weer eens wat schrijven!

Want dat mis ik wel hoor!

Niet veel bijzonders meegemaakt hier! Lig dan ook nog steeds hele dagen op bed of op de bank.

Maar ik mag, zeker vandaag, niet klagen.

Nog een week (en twee dagen 8) ) en dan eindelijk onze eerste echo!

Ik vind het super spannend. Ben ook weer onwijs bezig met onze mannetjes…hoe het was…hoe het allemaal is verlopen, enz.

Zal er allemaal wel bij horen. Soms heel verdrietig omdat ik dan weer besef dat ik allang twee hummeltjes had moeten hebben…naja zullen de hormonen wel zijn he!?

Lynnty: Ik duim voor jullie meid! :pray:

Rhiannon: ja, wij begrijpen als geen ander dat je haast niet kunt wachten!!! Ook voor jullie duim ik alvast! :pray:

Diana: Las effe snel dat je een topdag had! Hoop dat je er nog heel veel meer zult krijgen!! En ik kan niet wachten tot die kittens er zijn!

Heb je inmiddels alweer een gesprek gehad van hoe nu verder?

Linda: he balen dat je nu weer een dag langer moet wachten!!

Hoop ook voor jou dat die misselijkheid snel over gaat!

Marielle: hoop dat je verhuizing voorspoedig zal verlopen! :thumbup:

Evelien: helaas vakantie weer voorbij :frowning:

Hoe gaat het eigenlijk met je zus?

Viola: heerlijk dat je al van de misselijkheid af bent zeg!

Ik hou vol!!! nog maar een paar weken :shifty:

Victoria: alweer 30 weken :shock: Het aftellen is nu echt wel begonnen he!

Nou dat was het weer (waarschijnlijk voor een hele week!)

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Linda

Balen meid :hug:

Hopelijk morgen :-*

Chantal

Het schijnt erbij te horen, je bent het aan het verwerken.

Ik heb er ook, het ene moment is het erger dan het andere moment.

Ik doe het vooral 's-nachts, dan droom ik hoe het had moeten zijn en waar het fout is gegaan :shifty:

Hier is idd het aftellen begonnen :shifty: Was het maar mei :angel:

Hoi hoi

Lynn oh meid hoe spannend ik duim voor je

Linda jammer zeg maar idd hier ook dat het een dag werd uitgesteld omdat het toen te hard regende.

Lieve meiden die nu zwanger zijn het zal idd steeds moeilijker met de zwangerschap de angst word steeds heftiger maar ik weet wel dat ik toen veel steun hier ook bij jullie vond dus als je ff je hart wil luchten je weet me te vinden.

liefs Marielle :vlinder:

hee meiden

hier weer es een teken van mijn kant … sorry dat ik er niet zo hele veel ben hier… maar voel me momenteel ff beter als ik nie zo veel “hang” op het forum, ben momenteel weer heel veel bezig met PSP, en ik vind dat zo superheerlijk om daar mijn gedachtes in te stoppen… en ook met volleybal ben ik aardig druk morgen hebben we een 4 tegen 4 toernooi van 19.30 tot 23.00 dus ben benieuwd hoe dat gaat aflopen hihi …

we zijn hier weer aardig tegen onze NOD aan het aanlopen… en ben zo benieuwd of het dan deze ronde daadwerkelijk weer es zover mag zijn … wat dat betreft kwa kwaaltjes heb ik nie zo heel erg last af en toe flinke scheuten in mijn borsten maar daar blijft het dan wel bij.,… en ik droom weer heel raar en dat had ik bij Ghislaine ook hihi …

zal es mijn droom vertellen is wel een enge droom althans vond ik zelf en ben der nog heel beduusd van…Ik had afgelopen weekend zelfs een droom dat ik aan het werk was bij mijn vriend zijn baas… en dta ik du slaat terug kwam met mijn vrachtwagen, en dat ze dus het bedrijf aan het overvallen waren … en ik was gauw weggerend en had me ergens achter verscholen, maar dta ze me toch hadden gevonden en dat ik dus werd doodgeschoten… vond dat zo’n nare en enge droom … dat ik er nu nog steeds aan het nadenken ben enzo

maarre wat ist verders hier rustig, iedereen lekker van het mooie weer aan het genieten???..

@ Linda spannend zeg hopelijk word vandaag het monumentje geplaatst

@tallie… hopelijk word de misselijkheid wat minder

@victoria… jee wat gaat het hard bij jou weet nog goed dat je pos. testen maar dta je het niet wilde geloven en nu is het bijna zover voor dat je het weet is het mei…

@evelien… ben je al helemaal weer bijgekomen van je mooie weekje sneeuw hihi …

Ik ben ook al helemaal in onze vakantiestemming, maar dat duurt nog wel ff wij gaan het wekend van 22 juli een paar dgaen naar denemarken daar wonen een oom en tante van Jaap dus daar gaan we heen … heb der zo zin in …

@rhi… ook spannend zeg van jullie komt ook steeds dichterbij…

verders weet ik ff niet zo hele veel te tikken meer dus stop der maar mee

liefs miranda :vlinder:

Iiiiieeee. wat een nare dromen heb jij :o

Als ik droom dan droom ik eerder vreemd. Zoals van de week. Ze waren 's avonds (en of 's nachts) extra sneeuw aan het bijmaken voor wat slechtere stukjes piste.

Droomde ik 's nachts dat er uit die dingen gigantische sneeuwballen kwamen die als een kanon afgevuurd werden, zodat ze op de juiste plek van de piste terecht kwamen :lol: Maar dat ging best hard en snel allemaal dat je echt moest oppassen waar die heen geschoten werd. Ook werd er 1 zo’n giga bal boven op de piste geschoten, maar die plofte daar niet meer maar rolde toen naar beneden recht op mij af. Maar goed, die kon ik uiteraard wel weer op 1 of andere manier ontwijken (ik ben vaak supergoed in mijn dromen) :lol:

Maareh, je hoeft je niet te voorontschuldigen dat je hier niet zo vaak bent hoor! Eigenlijk misschien wel lekker dat je de behoefte niet altijd hebt en niet zo verslaafd bent als ik :oops: Misschien moet ik mij daar juist voor verontschuldigen. hahahaha Ik tik de boel hier maar vol. hahahaha

:eh: PSP, wat is dat eigenlijk? En veel plezier morgen met volleyballen! Mis ik wel een beetje volleyballen, maar goed als mijn lichaam zegt, au nee niet doen. Dan stop ik er natuurlijk ff mee.

Linda, en en en… is het monumentje geplaatst?

hihi

PSP is foto´s en plaatjes bewerken op de computer is echt mega gaaf … maar ook enorm verslavend hihi …

liefs miranda :vlinder:

Miranda hele aparte dromen heb jij zeg.

Evelien de foto van het monumentje van Linda staan in ons showforum.

Even een vraag misschien kunnen jullie helpen weten jullie wat dit kan zijn misschien op een 20 weken echo hebben ze drie zwarte plekjes gezien bij de longen iemand enig idee. Ze zijn gister al naar een academisch ziekenhuis geweest en daar denken ze misschien aan een tumor.

Liefs Marielle :vlinder:

ja, ik keek zojuist toevallig in het showforum. Het monumentje is super geworden!

Hé jak. Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn. Hopelijk is het niets ernstigs of op zijn minst iets waar ze ook wat tegen kunnen doen :frowning:

gog marielle,

dit maakt mij al ongerust zoiets, zou het echt niet weten wat het is.

hopelijk niks ergs hoor!!! :kaars:

hier aant zonnekloppen af en toe, maar het mag wel al best wat warmer haha :mrgreen: :shifty: