Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (7)

al iemand nog iets van viola en bieke gehoort? die lijken hier al een eindje niet meer te zijn geweest of droom ik?

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Viola heeft zondag nog gereageerd en Bieke zag ik net op het showforum :wink:

Misschien toch iets teveel zon? :lol:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

:oops: :oops: :mrgreen: :mrgreen: evelien, die zon toch he, hahahaha

Nou hier ben ik dan lynn :mrgreen:

Hoop dat t deze ronde raak voor jullie mag zijn.

Hier wordt er volop geduimd :thumbup:

Ook hier wordt voor jullie geduimd Miranda :thumbup:

Linda zag net de foto’s op t showforum en ik vnd t echt prachtig :inlove:

Marielle sorry maar ik heb werkelijk geen idee wat de echo aangaat.

:pray: op goed nieuws

Evelien weer terug en geen zin in werken. Kan t me helemaal voorstellen hoor meid.

Chantal at fijn dat je toch nog goede dagen er tussen hebt zitten en een beetje kan genieten.

Nog maar een weekje (en 1 dag) en dan eindelijk de echo

Victoria hoe voel je je op t moment? kun je nog een beetje slapen ed.

Je had een paar weken geleden al een mega buik maar kan me voorstellen dat ie nog groter is geworden :mrgreen:

Gisteren naar de vk geweest. Het duurde ong 5 min voordat ze t hartje had gevonden dus ik helemaal in tranen, maar alles was goed. Ze had m al voorbij horen komen, maar geloof dat deze net zo eigenwijs is als onze Loek, want die liet zn eigen ook niet vangen.

Mn bloeddruk was wel laag 100/50 en moet dus iets zouter gaan eten. Het verklaard wel waarom ik zoveel hoofdpijn heb, maar beter telaag dan te hoog toch.

Zondag veel te veel gedaan in de tuin. Het hele terras ontdaan van graspollen en mos, maar wat was dat een els karwei. Het ziet er super uit nu en t was lekker weer dus mag niet klagen.

Gisteren en vandaag ook heerlijk genoten in de achtertuin met een goed boek en een glas drinken in mn luie stoel

Iedereen een fijne avond en tot morgen

Liefs Viola

Oh Viola kan me het zo goed voorstellen dat je geschrokken bent maar gelukkig ben je weer goedgekeurd op de bloeddruk na maar dat komt ook wel weer goed.

Liefs Marielle :vlinder:

hallo dames,

tja viola haha, ik dacht je al een eindje hier niet meer gezien te hebben blijkbaar niet dus, :mrgreen:

ben blij dat alles goed gaat, het wordt vast net zo’n kanjer als Loek*

hier wat verveeld vandaag, had niks te doen in huis en kon me niet echt bezighouden met iets ook, dus maar kok-en.

ga dan effe lekker broodje bakken en stoofvlees klaarmaken, mmmmmmm :drool: met verse frietjes

lekkere belgische kost, :mrgreen: :drool: :drool: :drool:

Viola

Gelukkig was alles goed :thumbup: :-*

Hier gaat alles ook wel goed.

Vandaag is ons meisje erg actief geweest, ze ligt volgens mij niet lekker en is ze dus steeds aan het bewegen :inlove:

Maar hoe meer en drukker hoe liever :inlove: dat begrijpen jullie natuurlijk wel.

Ik slaap opzich wel goed, alleen als ik wakker word en ga denken/dromen dan is het wat minder.

Maar op zich heb ik het wel druk genoeg om mijn gedachten ergens anders op te zetten.

Oei ik loop weer achter merk ik wel! 8) Drukke tikkerts allemaal!

Miranda, je weet toch dat dromen die gaan over doodgaan net als met Tarotkaarten staan voor juist het tegenovergestelde? Een nieuw begin!

Ik hoop met je mee dat het een heel mooi en super gewenst bijzonder nieuw begin mag worden! :thumbup:

Viola een eigenwijs beebje dus nu al dat belooft nog wat :wink: Gelukkig kunnen die ukkepukjes hoe gewiekst ook niet aan een getrainde VK en anders een echo ontsnappen :angel:

Maar jij dus ook tijdens je zwangerschap een lage bloeddruk, had ik hier ook elke keer dus ik mocht ook nog dropjes eten en zoute soep nemen. Heeft zo wel voordelen! :wink:

Victoria die meid van jullie krijgt natuurlijk ook steeds minder ruimte :inlove: maar het is zeker weten wel knus en gezellig al dat gewiebel en gekriebel! Ow jemig voor je (en wij!) het weten hebben jullie haar al in de armen…pfff zo lang lijkt het nog en toch is het nog maar zo kort. Ik hoop dat de dagen voorbij mogen vliegen! :-*

Evelien, jij ultieme verslaafde…ga eens bij Bianca op bezoek in de afkickkliniek gni gni. Neeee doe maar niet is ook veels te gezellig al dat tikken hier en we zijn allemaal natuurlijk ook graag op de hoogte van hoe alles met je gaat! :thumbup:

Marielle geen idee zwarte vlekjes op een echo. Kan van alles betekenen zelfs tot ‘slechte’ echo-apparatuur aan toe. Hopelijk valt alles reuze mee straks met de second opinie! :pray:

Hoe gaat het met jou en je minnaar (gni gni klinkt zo leuk :wink: kon het niet laten!) en je nieuwe paleisje?

Hier dus alles een beetje zijn gangetje. Manlief is druk met solliciteren. Ik houd me flink bezig met thuis en het huis. Zo onlangs de badkamer zo goed als schimmelvrij gemaakt (vochtschimmel waar amper tegen te ‘vechten’ is aangezien de afzuiging te slecht werkt grrrr) de wasmanden zijn ook zo goed als leeg. Vandaag dus gezellig geshopt dat hele verhaal staat in het vlindertopic maar was iig dus goed geslaagt. Combineer dat met goed weer (hey zonder jas buiten is goeddddd! :mrgreen: ) dus ik voel me zelf ook best goed. Het enige ‘stresspuntje’ is dus het wachten op de afspraak van de 30e en de afspraak zelf. :shifty:

Maar ik neem mezelf altijd zo goed mogelijk voor om niet al in de stress te schieten wanneer het (nog) niet nodig is. Dus we gaan de dagen wel weer doorkomen. Goed afleiding zoeken en vinden werkt het beste en zo gaan de dagen ook het snelste!

Goeiemorgen

Ff snel voordat ik op de fiets naar mijn werk stap.

Rhi ik had je al gemist fijn dat je weer ff komt loeren. Enne hoe krijg jij je badkamer schimmelvrij? Verder hier alles goed ook met de minnaar rustig aan doen we het alleen.

hai meiden…ik meld me ook maar weer eens… :wink:

de laatste dagen ben ik niet veel op kok geweest.(heb nml een stevige griep) :sick: en de dagen daarvoor was ik druk op de zaak met de show…

afgelopen maandag ben ik naar de gyn geweest en ben weer 100% schoon verklaard. :thumbup: mijn lichaam heeft het dus helemaal zelf gedaan en daar ben ik heel erg blij mee…ik zag echt op tegen een curitage vandaar.

marrielle ik snap het ff niet sorry…bij wie hebben ze zwarte vlekjes gevonden op de longen?

victoria je huppelt er nog vrolijk op los met je vol op bewegende buikie…hihi leuk hoor geniet er lekker van meid…

rhianon is nog steeds flink aan de poets zie ik…een schimmelende badkamer ja ik ken het probleem.hier hebben we er geen last van,maar in ons zomerhuisje des te meer…het huisje ligt midden in het bos dus altijd wat vochtig…je hebt er wel middeltjes voor om het weg te krijgen.

ik heb eens een tip van een schilder gekregen voor het plafon in de badkamer…eerst voorbehandelen met uhhhhh :think: hoe heet dat spul ook al weer schimmelstop of zoiets,verkrijgbaar bij elke doe het zelf zaak en dan weer witten met wegenwit…dan komt er niks meer doorheen…wat eventuele verschimmelde kitlagen betreft insmeren met puur bleekwater (de echte) in laten trekken en dan afspoelen…de voegen zelfde liedje…en als het dan schoon is gelijk behandelen met schimmelstop…

de poes begint nu flink uit te dijen…leuk is dat hoor.ze eet me de oren van mijn lijf haha…ze slaapt heel veel .

Rhi, 30 maart komt al dichter bij. Leek het eerst zo ver weg, nu nog maar ruim 2 weken. Het aftellen is begonnen :wink: :dance:

Diana, Fijn dat je eigen lichaam de grote schoonmaak heeft gedaan en je niet ook nog eens een curretage moest ondergaan. Het klusseizoen is (alweer) geopend, nu hopen dat dit seizoen niet weer zolang duurd.

Leuk die poes. :think: Hoe zou het maar haar hormonen zijn? :mrgreen:

Verder heb ik eigenlijk niets te vertellen. Ben gewoon druk aan het werk (jaja, ook nu, wat ik wacht weer op een rapportje die nu aan het draaien is)

Rhi

Is Daan zijn baan kwijtgeraakt of is hij gewoon op zoek naar iets nieuws?

En 30 maart komt er bijna aan, nog 2 weken en dan hebben ze hopelijk positief nieuws voor jullie :-* :hug:

Diana

Gelukkig is je lichaam weer schoon :hug:

Was de show leuk?

ja ik heb erg veel lol gehad op de show en het was tevens een goeie afleiding wat betreft de miskraam die ik tegelijkertijd had…en het heeft de jongens goeie zaken laten doen dus al met al de moeite waard geweest. :thumbup:

oh wat ik nog wou zeggen? ik was net bij de blokker omdat ik graag nieuwe spulletjes wil hebben in de virtrine kast van thomas.en blokker heeft allemaal nieuw spul binnen .(allemaal vlindertjes ) in allerlei frisse kleurtjes en soorten en grotes…ook hele mooie grote om eventueel in de tuin of de begraafplaats te zetten…het is maar een tip. :wink: ik ga straks de winter virtrine veranderen in een zomers geheel vol met vrolijke bonte kleurtjes (geel,en blauw) als het klaar is zal ik er een foto van maken…

Fijn dat je even je gedachten hebt kunnen verzetten :hug:

Ik ben gek op vlinders :angel: dus bedankt voor de tip :thumbup:

Diana klinkt goed al die afleiding (op het griepdeel na das nooit fijn) en je lijf heeft het helemaal zelf ‘opgeknapt’ prettig dat je niet alsnog een curettage hoefde. :thumbup:

OW waarmee ik de schimmel heb weggehaald ik tjek even in de badkamer. Van de Bison spulletje gehaald maar ik moet er wel bijzeggen dat ik vermoed dat er al een laag Alabastine anti-schimmel latex opzit. Dus kans zit erin dat het zelfs met water en zeep gelukt zou zijn maar ja ik ben eigenwijs he :oops: HG schijnt trouwens het beste te zijn! Heb ik ook een bus van staan ooit gekregen van de buurman.

Victoria tja kwijtgeraakt ook niet echt, contract niet verlengt is het. Maar ja vanuit oogpunt werkgever deels ‘logisch’ nav wat ons is overkomen :?

Hij is iig druk bezig en kans zit er in dat hij ipv per 1 april WW in moet hij aan de slag kan dus daar hopen we maar op.

Diana vergeet ik het alweer (erg hoor zelfs tijdens het tikken vergeetachtig gni gni) bij zwanger zijn staat een stuk over die echo als je aagje bent :wink: BTW de dames die gek zijn op vlinders, ook de Xenos heeft nu veel in het assortiment van groten voor buiten tot kleintjes van vilt om mee te plakken bv. Het is weer shoptijd :dance:

Evelien idd nog een ‘ruime’ 2 weken en dan is het zover. En tja wat is nu 2 weekjes…we komen de dagen vast wel door. :wink:

Ik ga weer even ‘surfen’ tot snel weer!

Diana bedankt voor de tip. Op weg naar huis kan ik met een klein ommetje langs de blokker en daarnaast is er ook nog een Xenos. :dance:

Ik benieuwd wat ze nieuw hebben, want ze hebben eigenlijk steeds wel vlindertjes. Alleen net niet altijd wat ik wil (en tja, wat wil ik eigenlijk? haha)

Ik ben erg benieuwd naar je zomer vitrine.

ja rhianon heb net ff gekeken bij zwanger zijn en het is toch wat we dachten he waarschijnlijk…nu maar hopen dat alles goed gaat aflopen…cystes hoeven niet altijd gevaarlijk te zijn…

evelien! Hoe gaat het met die kleine eigenlijk, begin je al beweging te voelen?

Ik voelde haar voor het eerst met 17 wkn :slight_smile:

Hier alles prima.

Ik begin idd nu regelmatig brusje te voelen.

Bij Jelte* voelde ik heeeeeel vaaaag en heeeeeel af en toe in week 18 een bubbeltje (scheetjes) die wat duidelijker werden met 19 weken.

Dat heb ik nu gewoon overgeslagen. De afgelopen 2 weken voelde ik af en toe ook al wat, maar wist niet of dat Brusje was of gewoon mijn darmen.

Nu weet ik zeker dat het gewoon Brusje is :inlove:

Rinse probeerd af en toe ook al met zijn hoofd (oor) op mijn buik te luisteren. Vorige week deed hij dit 's avonds ook een keer net op het moment dat ik een schopje kreeg van Brusje.

Rinse kreeg van Jelte pas een kaakstoot met 20 weken ofzo, nu dus al met 17,5 week :inlove:

Overigens hoort hij nog niets, alleen mijn darmen :lol: (en kom niet met een wc rol aanzetten, daar wil hij niets van weten, vind hij maar niets)

He Diana wat fijn dat alles schoon is maar het had gewoon anders moeten zijn.

En die echo dat heeft een schoonzus van een nov mama gehad.

Sorry dames hou het verder ff kort druk met Q die heeft het vandaag een beetje op zijn heupen wil niet slapen.