Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (7)

Diana fijn dat je nu wat lekkerder in je vel zit en dat alles is opgeruimd

Rhi nog maar 2 weken. Wij zullen wel met je aftellen en dan zullen die zo voorbij zijn.

En schimmel? Gelukkig hier geen last van :mrgreen:

Evelien wat leuk van brusje dat je alles zo goed voelt :thumbup:

Marielle :pray: voor je dat Quillan weer wat rustiger zal worden

Victoria ik begrijp dat je beebje heel druk mag zijn :wink: en gelukkig heb je genoeg

aan je hoofd om niet te veel na te hoeven denken

Ik ben helemaal uitgeput, maar dan moet je ook geen boswandeling gaan maken van 1,5 uur.

Ga dus lekker mn bedje in met een goed boek.

Welterusten en tot morgen

Liefs Viola

hoi dames,

ik ben een tijdje niet meer geweest,

vrijdag is zou twan 1 worden…

ik heb een mooi gedichtje gevonden op internet voor bij zn grafje.

Ik ga bloemen kopen voor mijn kereltje

Geen rammelaar geen mooie bal

Geen rode neus voor het carnaval

Geen vlag voor het bevrijdingsfeest

Geen ballon

Geen trein

Geen knuffelbeest

Geen kleertjes in alweer een grotere maat

Geen potje olvarit dat in de reclame folder staat

Of luiers van alweer een ander merk

Alleen wat plantjes in een perk

Ik ga bloemen kopen voor mijn kereltje

t’roept verzet op in mijn hoofd

ik ken geen moeder die haar zoon

bloemen voor verjaardag beloofd

een kind moet spelen

ontwikkelen en groeien

eens lekker met zijn vader stoeien

s’zomers in het badje op het gazon

voor op de fiets met een petje tegen de zon

bootje varen met een oude schoen

maar wat moet een kind met bloemen doen

ik ga bloemen kopen voor mijn kereltje

iets anders kan, mag

hoeft niet meer

en deze bloemen

zet ik op zijn grafje neer

groetjes en een dikke knuff een verdrietige willie :frowning:

Ja ik ken het gedicht, beschrijft echt het gevoel hé :-* :hug:

Alweer 1 jaar geleden, wat gaat het hard :hug: :-*

het gaat zo snel…

ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet sorry,

knuff willie

:cry:

Wat een mooi gedicht :cry:

Beschrijft idd wat we voelen.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

wat een mooi en waar gedicht zeg…ik kende hem dus nog niet.

het verwoord inderaad wat we allemaal voelen…

een jaar alweer meid…wat gaat de tijd toch snel…veels te snel :hug: :hug: :-*

Willie: :hug: Twan :**: alweer 1 jaar!! :kaars:

:hug: En prachtig gedicht. Ik kon hem ook al, maar telkens als ik het lees voel ik een brok in mijn keel :cry:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Willie wat gaat de tijd toch razend snel

Twan :**: alweer een jaar

Mooi gedicht

Liefs Viola

Willie wat lijkt de tijd soms te vliegen he. :hug:

Hopelijk betekend dat ook Twan* straks voor een prachtig nieuw wondertje mag gaan zorgen.

willie, meis dikke :hug: hier brandt een kaarsje voor Twan*, krijg het even moeilijk met de gedachte ‘een jaar’. wij zijn nog zo ver niet, denk dat het vast een moeilijke periode is, maar schrijf hier lekker van je af meis.

hier gaat alles op zijn normale beloop, werken, eten, slapen, werken, …

ben vandaag nog even langs Senneke geweest, en zijn bloemetjes blijven maar bloeien, tzijn van die primula’s, er hangen alweer zes nieuwe knopjes aan, ben ik even tevree, mijn ventje staat in volle bloei, en wel al bijna twee maand :eh: :slight_smile:

groetjes lynn mama van senne* en :**:

:shock: dames wat zijn jullie hier stil in het typen,

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Vreselijk he Lynn…ik heb ook zo weinig te melden :oops:

De rust is hier een beetje weergekeerd oid. Wachten op het mooie weer?

Zie je nog steeds groene knopjes in de primulaatjes, ik krijg ook helemaal zin om ons balkon te ‘beplanten’? :wink: :mrgreen:

Ow was nog wel heel gezellig vanmiddag! Ging de bel was het onze kraamverzorgster :mrgreen: die kwam een bakkie doen. Dus even heel gezellig gekletst. (btw Wilma geen idee of je hier ook leest…de Lebkuchen is van het merk TIP 8) :wink: zal je ook nog wel even een smsje sturen :angel: )

Al met al hebben we iig ook weer ontzettend veel zin gekregen in een volgende kraamperiode :dance: nu eerst straks zien dat we weer zwanger worden gni gni.

Hier ook weinig te melden :oops: maar lees wel mee hoor :-*

Hier ook weinig te melden

Ja heb het druk met mijn huis gaat veel tijd in zitten

Hoe gaat het verder met de zwangere vrouwen onder ons?

Liefs Marielle :vlinder:

Marielle lekker aan t klussen in je nieuwe huis.

Schiet t al een beetje op?

Ben benieuwd naar t resultaat.

Rhi wat leuk dat ze even een bakkie kwam doen. Kan me voorstellen dat je niet kan wachten op een kraamperiode. En zwanger worden? Het is jullie zo gegund dus t zal dan ook vast gebeuren.

Hier heb ik me ook in geschreven voor de kraamzorg. Heb wel voor een ander bureau gekozen, want was echt niet tevreden over de vorige.

Krijg nu zelfs gratis yoga lessen en zwemlessen. Mn schoonzusje heeft daar bij de laatste ook bij gezeten en was zeer tevreden.

Met drie dagen kraambed komt er zelfs een supervisor om te kijken of alles goed gaat met de kraamzorg en of dat er dingen moeten veranderen

Ben wel heel erg benieuwd.

Het is vandaag hier eel er slecht weer en wordt dus een dagje bankhangen en formule 1 kijken, maar vind dat voor een keertje echt niet erg.

Iedereen nog een fijne zondag en werkse morgen

Liefs Viola

hallo dames,

we zijn gisteren even gaan shoppen in brugge, en dan nog es naar ons senneke* geweest, en ja hoor, Rhiannon er hangen weer vier knopjes bij aan de bloempjes bij senneke*, hij staat in volle bloei :smiley:

vandaag hier ook zo’n slecht weer, pfff , niet erg hoor dan gaan we straks gaan karten, :dance: :dance: op binnencircuit, gaan we zelf onze formule 1 gaan maken Viola :mrgreen: :mrgreen:

hier nog steeds wachten hoe het beneden zit, geen ongi en geen positieve zwangerschapstest ook, pfff :shifty: :shifty:

hee meiden …

check this !!!

:dance: :dance: :dance:

ik weet alleen nog nie hoe ver we zijn omdat zoals jullie wel weten onze cyclus behoorlijk over hoop ligt maar we gaan der vanuit dat het zo rond eind nov. misschien december is…

We zijn der superblij mee maar ook wel weer ow zo bang hihi …

we zitten nu nog in dubio zullen we het direct vertellen aan de opa en oma’s of nog ff wachten … maar komt goed…

en ook kreeg ik vanmorgen een mail van iemand die ook bekend was met het Galloway - Mowat syndroom dus ben heel erg benieuwd wat diegeen mij dervan kan vertellen… heb het idee dat vandaag de ommekeer is ff na een aantal weken van down zijn…

liefs miranda

Miranda

gefeliciteerd meis :-* :dance: :dance: :dance:

Ik ga zo naar de verjaardag van mijn moeder, dus fijne dag iedereen :-*

dankje wel victoria…

heb net ff vlug uitgerekend… uitgaande van mijn laatste cyclus ong. 35 dagen, dan komen we uit op 23 november…

ga morgen vroeg gelijk de vk bellen en dan wachten we het allemaal wel af ben benieuwd wanneer we voor de eerste echo mogen zal ook wel over een week of 3 zijn, aangezien ze hier smaandags altijd echo’s maken…

jaaaaa mirandaaaaaa