Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (7)

Oh lieve Miranda wat een geweldig nieuws zeg.

Enne in november worden hele mooie babiebs altijd geboren :mrgreen:

Oh Viola ik ben zo druk echt niet normaal je kent vast wel het programma hoe schoon is jouw huis nou zo ziet dit huis er ook uit gatverdamme.

Maar goed een emmer sop en een lik verf doen wonderen. Heb 1 muur knalroze helemaal te gek maar jullie komen de foto s nog wel te zien.

Liefs Marielle :vlinder:

Miranda :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd meid :dance: :dance: :dance:

Marielle hebben ze t zo vies achter gelaten dan ?

Of heb je er zelf zon rommel van gemaakt?

Nee ik ben juist heel netjes, de vorige bewoners zijn het huis uitgezet hadden namelijk een wietplantage boven op zollder dus deze mensen waren niet echt netjes echt te goor die wc oh smerig dus heb nu maar de

hamer in de pot laten vallen zodat ik een nieuwe krijg.

ooooh ik breek even in hoor…

MIRANDA!!!

Gefeliciteerd… :dance: :dance: :dance: :dance:

had weer geen berichten in mijn inbox gekregen van dit topic ik snap er niks van,…maare

miranda wat lees ik nu? :inlove: van harte gefeliciteerd meid en geniet er lekker van… :thumbup:

hoe is het verder met iedereen?

gefeliciteerd miranda!!! :dance: :dance:

ben blij voor jullie!!!

hier gisteren 1 mini drup bruinverlies, :think: :think: :think: weet het even niet meer…

groetjes lynn mama van senne* en :**:

:dance: MIRANDA!!! Super!! en 23 november is ook een hele mooie dag. Dan ben ik namelijlk jarig :smiley:

Lynnty, Ik hoop dat het bij dat ene drupje bruinverlies blijft :pray: Misschien de innesteling ofzo? :pray:

Goh, een heel weekend niet achter mijn pc gezeten :lol: Maar dan ook wel redelijk bezig geweest. Vrijdag met mijn moeder en zus naar een trouwjurk gekeken. En gevonden!! Hij is helemaal super, maar moet nog wel versteld worden.

Zaterdag een shopdagje en bij Jelte* langsgeweest. :cry: Helaas was er aan de andere kant van de kindervlinder een begravenis. Toen we weggingen kwam de stoet er net aan :cry: Vreselijk.

In het centrum gaat een boekenwinkel/kantoorartikelen winkel weg. Deze heeft al weken kortingen en zaterdag was de laatste dag. Ze verkopen daar echt alles, inclusief inboedel en voor de vakantie hadden we een stellingkast gezien, die normaal gesproken wel erg duur zijn, maar super stevig en handig voor bv in de berging van mijn moeder.

Wij naar binnen, en ja, ze hadden er nog een paar (tegelijkertijd met ons nog iemand en later weer iemand, dus nog net op tijd)

Mijn moeder is over 3 weken jarig, dus hebben we gekocht, opgehaald en bij mijn moeder in de berging in elkaar geklust (moest een stukkie af, omdat hij wel een stuk te hoog was)

Mijn moeder helemaal blij, en wij ook, want we hebben nog wat over, met name planken, dus binnenkort gaat die vreselijke kast bij ons in de schuur ook vervangen worden :slight_smile:

En gisteren zijn we naar die ikea geweest om voor de logeerkamer bij mijn moeder nog kasten te kopen en een simpel bed. Dat wil ze de hele tijd al, alleen geeft ze maar niet aan wat ze nu precies wil hebben. (hoeveel kastruimte, wel of geen bed etc) Dat hebben wij dus maar weer besloten voor haar zaterdag. :lol: Zeker met het oog op haar verjaardag, dat dat dan ook eindelijk gewoon af is.

En aan het einde van de middag kwam mijn vader met zijn vrouw nog langs.

Een bezig weekendje dus.

Brusje voel ik inmiddels steeds regelmatiger, maar net als Jelte houd hij/zij zich stil zodra je je erop wilt concentreren of wanneer Rinse ook wil voelen :lol:

Vrijdag weer naar de gyneacoloog. Ik hoop dat hij dan ook kan zien of brusje een zusje of een broertje is.

Ik ga maar weer eens aan het werk.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

ff vlug ene berichtje posten hihi, want moet nodig mijn was wegwerken hihi jaap zat vanmorgen al te zeuren want kon geen schoon ondergoed vinden hihi (ligt gewoon naast zijn bed in een bak maar goed) …

Dank jullie wel dames, wij zijn hier zelf nog heel beduusd van want we hadden vorige week al een keer getest en toen twijfelde ik heel erg of er nu een streep stond of niet en gister was ie dan echt overduidelijk hihi…

heb net de vk gebeld en heb 12 april mijn eerste afspraak, Ik belde der en ze nam op en ik zei alleen mijn naam en het enige wat ik hoorde was … WHAAAAAA nee dat meen je niet gefeliciteerd hahah had zelf nog niks gezegd … maar als ik het zo hoorde stond ze zelf al een vreugdedansje te dansen hihi …

maar goed ik vertelde dus ook dat ik een mede lotgenoot heb gevonden van het syndroom van ons meisje, alleen hun hebben dus een tweeling en een latere broertje verloren aan dit syndroom, onze vreugde stemming werd gister gelijk weer ff naar beneden gedrukt… maar goed we zijn ons der ook super van bewust dat dit kindje misschien ook wel dat syndroom zou kunnen hebben

@ lynnty spannend hoor …

@ marielle … nou idd dat lijkt em ook niet echt fris dan zo huis … en ik had het zelfde gedaan hoor met de wc hihi …

@ evelien ook een lekker druk weekendje dus …

liefs miranda :vlinder:

Miranda, leuk zo’n reactie :smiley:

Bedoel je dat die mede lotgenoot zowel een tweeling als een broertje aan dit syndroom hebben verloren? Jakkie. En hebben ze daarnaast nog meer kinderen?

Laten we er maar vanuit gaan (en heel hard hiervoor duimen :thumbup: :pray: :thumbup: ) dat dit brusje gewoon helemaal gezond is.

marielle: Gatsiejakkie zeg. En wat betreft die wc pot :lol: Wij hebben alles uit het toilet gesloopt (laten slopen) en helemaal nieuw verbouwd.

En dat terwijl het een net toilet was (wat de pot betreft gewoon wit met een zwarte ouderwetse bril)

Maar goed, wat hele huis betrof konden we er zo in, of gewoon de hele boel verbouwen zoals we het graag zouden willen hebben. Wij hebben inmiddels 4 jaar geleden een voormalig huurhuis gekocht.

Het enige echt verschikkelijke aan het hele huis was het behang in 1 slaapkamer die volgens mij met superlijm vast zat.

In elk geval ben ik nog steeds benieuwd naar hoe het wordt. En hoe het was, hoef ik niet zo nodig te zien :sick: :mrgreen:

hoi hoi

@ evelien… Ja hun hebben dus 3 kids verloren aan dit syndroom, ze zijn alle 3 ong. een half jaar oud geworden, dus was wel ff schrikken…

maar goed we gaan het positief bekijken en hopen op een goede afloop hier…

we hebben nu ontzettend goed mailcontact met ze en een heleboel herkeninng

Ik zat vannacht trouwens nog te denken, ik had vorige week toch zo raar gedroomd dat ik werd doodgeschoten bij een overval enzo … en Rhi zei van dat is een teken van een nieuw leven ofzo als ik me goed herinner??.. nou het klopt wel iig hier hihi…

Whaaaa ik lees het nu pas! :o Gefeliciteerd Miranda en family! :mrgreen: :thumbup: Wat gaaf en jemig tegelijk wat lang wachten nog tot de eerste afspraak. Klopt ja da was ik, heb hier een Tarotsetje voor Dummies liggen met uitleg etc. De Tarot kaart met als symbool de Dood erop betekend dus niet dat er iemand dood gaat. Net zo min als dromen over doodgaan. Symboliseert allemaal een nieuw begin, en bij jullie gelukkig dus letterlijk! :dance: Geniet ervan!

Ik loop dus nog ernstig achter…beetje rare dagen hier. Vandaag boodschappen wezen doen want we zagen dat we voor het eerst sinds tijden de koelkast echt zo goed als leeg hadden. Dus morgen even schoonmaken dat ding kan die er ook weer even tegen. Zit hier nogal mallotig te wachten tot ik ongesteld wordt. Maar zoals altijd als je erop wacht duurt het langer grrr. Vanmiddag in de Super krampen van hier tot gunder dus ik dacht dat ik wel volledig ‘lekgeslagen’ zou zijn maar niets is minder waar zucht mag het een keertje. Vooruit we wachten het wel weer af. Kom snel weer bij tikken duik nu de boodschappenkrat in opruimen. zwaai

Hallo dames

Spannend hoor Miranda blijf je trouwens onder controle bij de vk of ga je naar de gyn, omdat ik las dat je de vk had gebeld.

Evelien hier drie van zulke slaapkamers jeetje wat een takke behang en lijm de hele muur is nu vernield maar morgen komt de stucadoor en die maakt ze weer helemaal mooi voor me.

Rhi hier ook zo n tarot muts heb me er een beetje in verdiept maar wil er straks nog meer in gaan verdiepen vind het wel interesant.

Hier geen verstand van Tarot, maar wel altijd interessant :wink:

Is er nog veel werk Marielle in het huisje?

Heb je veel hulp?

even kort een update van mijn kant:

Alles gaat hardstikke goed! De misselijkheid is al heeeeel wat minder ( hoe is het met jou Chantal??) en dat scheelt al veel! Ik krijg al echt een beetje een buije ( nu al!!! waar moet dat heen) Ik geniet er nog wel van dat nog bijna niemand weet dat ik al bijna 3 maanden zwanger rondloop. Maar ik kan ook niet wachten om het straks tegen de hele wereld te vertellen.

Marielle… hier was het ook zo, boven superlelijk behang, maar het ging er gelukkig wel makkelijk af ( met zo’n stoomapparaat) en er kwam een mooie muur onder vandaan

Miranda… spannend zeg! We gaan van al het positieve uit!!

Linda wat goed dat t beter gaat met de misselijkheid en die buik was hier ook al vroeg aanwezig hoor :oops:

Zal van die van mij snel een foto maken.

Marielle wat jammer dat de wc-pot kapot is :wink:

Vervelend dat t behang er niet makkelijk er vanaf komt.

De vorige bewoners van dit huis waren echt superklussers :? en hebben hier ook veel werk gehad zowel

binnen als buiten, maar nu wel een echt paleisje geworden.

Rhi hier wel geinteresseert in tarot maar heb me er niet in verdiept. Een vriendin van mij wel

en we doen dan ook weleens een kaart leggen.

Vervelend als je moet wachten op de :evil:

Miranda idd positief denken en ik duim en denk graag met jullie mee :-*

Evelien jullie lekker ween shoppen zeg. Altijd lekker toch :wink:

Leuk dat je brusje ook al voelt en wat kunnen die kleintjes al eigenwijs zijn zeg 8)

Victoria hoe is t met jullie meisje en met jou natuurlijk?

En je man> Kan even niet op zn naam komen. Zwangerschapdementie :think: ?

Diana hoe is het met de zwangere kat?

Begint ze al dik te worden?

Net een cake gebakken en er staat er nog een in de oven. We doen allemaal iedere maand

onder de collega’s iets maken en nu was ik aan de beurt en t is een chocoladecake geworden met stukjes echte chocolade :drool:

Morgen weer om 5 h uit bed en ga dus ook zometeen naar mn bedje.

Iedereen welterusten en tot morgen

Liefs Viola

Linda, Fijn dat de misselijkheid minder wordt. :think: Dat nog niemand het door heeft dan. Het zal in elk geval veel verklaren als je het hebt verteld :mrgreen:

Rhi, Hopelijk komen die :evil: er nu dan ook aan. Eigenlijk best dubbel. Wie zit daar nu op te wachten :wink: (overigens, nog 10 dagen!!!)

Marielle :shifty: 3 van die vreselijke kamers waar het behang er niet af wil. Oh… vreselijk.

Schiet het verder al een beetje op? Wanneer verwacht je te kunnen verhuizen?

Shoppen idd heerlijk. Maar eigenlijk voornamelijk alleen voor mijn moeder geshopt, wat we overigens helemaal niet in gedachten hadden :lol: En dan 's avonds als je het koud hebt, omdat je alleen een t-shirt aan hebt, bedenk je dan opeens weer dat je wilde shoppen voor wat warmers (of eroverheen) voor die zwarte broek die ik aan had. :doh: Gewoon helemaal vergeten. Overigens al toen we parkeerde, want ik (we) had al zoiets van, wat gingen we eigenlijk shoppen? Of was het gewoon voor de leuk? :lol:

hoi hoi

@ Marielle… ik ga zowie zo onder controle bij de vk en dan samen met de gyn, aangezien ik zo’n fijne vk heb vind ik dat ook wel weer fijn om bij haarte zijn omdat ze ook met Ghislaine* der overal bij is geweest ennog vaak langs is geweest na die tijd…

@Linda… idd fijn dta jemisselijkheid niet zo erg meer is… ik werd vanmorgen wakker en voelde me niet echt goed ook misselijk enzo na wat gegeten te hebben is dta gelukkig over…

Maar zo dat je het nog zo verborgen kon houden, hier weet bijna iedereen het …

@ Rhi… idd wel heel dubbel wnet wat evelien zegt… nou over een dag of 10 voor het gesprek…

hier gaat het verders goed, ben wel ff brak vandaag maar dat komt gister ook door de wat zwaardere training van volleybal … met veel rennen derin hihi …

Ik heb het gisteraaf ook aan mijn ouders verteld, mijn broertje zat er toevallig ook dus die weet het ook inmiddels… maar die waren heel blij en die vinden het nu net als ons ook zekers zo spannend en hopen allemaal mee op een goede afloop…

verders vandaag ff op het foontje wachten van de klinisch gen. uit Utrecht en kijken wat ze zegt over van alles de zwangerschap en het feit dat ik lotgenoten heb gevonden … want immers samen staan we sterk!! …

Miranda: Mijn ouders en schoonouders weten het al lang, en mijn zus sinds kort, en zij vertelde me dat zij ook zwanger is jeueuuuuuuujjj, precies 1 weekje korter, leuk he! we lopen dus echt gelijk, en een vriendin van me is 2 of 3 weken verder dan ik, dus dat is wel echt heel erg leuk.

Ennuuh je bent vast helemaal in shape deze zwangerschap met al dat trainen :slight_smile: ( nu ik nog)

Evelien… Over de misselijkheid, het overgeven heb ik goed kunnen verbergen, hoewel ik denk ik door een paar mensen wel verdacht wordt, maar dat is ook niet erg. Het overgeven is nu over, maar ik eet nog wel heel slecht ( gisteren heb ik verdeeld over de dag 1 sinasappel en een paar gebakken aardappeltjes op) Hebben jullie nog advies over een goede aanvulling die veilig is met zwangerschap ( behalve foliumzuur natuurlijk want die slik ik al)

Ik ben bijna 5 kilo afgevallen, dus das best hard gegaan.

Viola… ik ben inderdaad heeel benieuwd naar je buik!! Ik zal binnenkort ook eens een fotootje maken van mijn beginnende bolletje

liefs Linda

Wat eten betreft, (maar ik ben dan ook niet misselijk geweest, behalve als ik te lang niet eet)

's ochtends eet ik 2 beschuitjes (eerst altijd meergranen, maar dat krijg ik nu niet meer weg, dus nu de gewone), maar moet dan voor de lunch wel nog wat eten, een boterham ofzo

of crueslie (?? ben ff kwijt hoe je dat schijft) met melk

of brood (voorheen lievelingsbrood pain du boulogne, nu gewoon simpel tarwe, of wit, maar daar begin ik liever niet aan, tarwe lijkt mij dan wat beter)

en behalve bij de crueslie drink ik nog een beker melk.

En dan hoop ik dat ik het red tot de lunch. Ik heb zeker naar mijn werk altijd fruit mee. Banaan en een appel bijv.

En dan de lunch. Op mijn werk vind ik het nogal moeilijk. Eigenlijk teveel verleiding, bolletjes, krabsalade, eiersalade, kroket…dat soort dingen. Maar ik probeer toch ook wel voor gewoon vleeswaren of kaas te kiezen.

Vaak toch een hard puntje en een zacht bolletje met iets en een beker melk.

En hopelijk heb ik dan voor 's middags nog een stuk fruit, want anders trek ik het niet tot het avond eten (en helemaal erg als ik ook nog boodschappen moet doen)

En 's avonds nog een gewone maaltijd. aardappels vlees en groenten zeg maar (ook wel pasta of rijst natuurlijk, maar dit is altijd wat Rinse zegt, als ik vraag wat zullen we eten)

Een toetje heb ik bijna nooit behoefte meer aan. Vandaar dat ik mijn melkproducten al overdag naar binnen wil werken.

Eigenlijk wel raar hoor wat betreft wat ik wel en niet eet. Dat van het meergranen beschuit en brood wordt ik echt niet lekker van (naar gevoel achteraf). Dat had ik bij Jelte helemaal niet.

En van zuur fruit, zoals sinaasappels en mandarijnen krijg ik last van brandend maagzuur. Had ik bij Jelte eigenlijk alleen de laatste maand, of 2 maanden last van.

Alleen jammer van die verleidingen, met name snoep. Sinds de vakantie gelukkig nog niet veel gesnoept, maar och…wel moeilijk hoor. Een piepklein positief puntje. Ik kan niet een hele zak naar binnen werken. Na een paar snoepjes zit ik weer ff vol. :lol:

Hier nu (eigenlijk met de vakantie) 1 kilo aangekomen. Maar ik vind wel dat mijn gewicht stabiel blijft. Zeker als je ziek hoe mijn buik groeit :shock: eh…jaja, ik moet toch echt eens een foto ervan maken.

Hallo dames :mrgreen:

Gelukkig heb ik geen last gehad van misselijkheid :wink: en heb ik ook gewoon eetlust :drool:

Ik ben vanmorgen weer bij de gyn geweest en alles was weer oké.

Alleen is madam weer in stuit gaan liggen en gebruikt ze de placenta als kussen

IJzergehalte was 7,4 dus keurig en baarmoeder was 31 cm.

Ik krijg over 2 weken een termijnecho.