Fijn, alles weer ok! Een termijn echo? :think: Die snap ik niet helemaal.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Dan bepalen ze of je kindje op schema zit, qua gewicht en lengte …
Ik geloof dat ze het een termijnecho noemen of :think:
Tot nu toe doet mijn gyn dat eigenlijk elke keer. Een echo om te kijken hoe de groei is.
Een groei echo noem ik het maar.
Brusje loopt elke keer een paar dagen voor op schema :inlove:
hoi dames,
miranda onwijs gefellie meid :inlove:
hier even een updetje van mijn kant,
op twan zn engeltjes dag hadden we mooi weer :inlove:
we hebben 1 ballon in de lucht gelaten en hij heeft ook heel veel bloemen gehad,
en ook heel veel kaartjes ik was zo bang dat niemand wat zou doen maar ze hebben er allemaal aan gedacht :inlove:
ons kleine mannetje heeft van zn opa en oma en tante zelfs een echte ster cadeau gehad die ster heet onze kleine kanjer twan.
mooi he.
op de site staat een heel verslagje met fotos van zn eerste engeltjes dag,
groetjes en een dikke knuff willie mams van engeltje twan :**:
en miranda WAAAAAAAAAAAA :inlove:
Evelien
Ik krijg ook elke keer een echo, maar dan kijkt hij meer naar hoe ze ligt, vruchtwater, hartje etc etc.
Maar een termijn echo is veel uitgebreider dan even 10 minuten.
Ook is de aparatuur veel beter
Willie
Klinkt als een mooie dag :-* en lief dat iedereen er was, doet toch goed ofniet :hug:
victoria heeft nog steeds een klein dwarsliggertje in haar buikie zitten hihi dat beloofd nog wat… :thumbup:
willie is de engeltjesdag van twan goed doorgekomen…wat kan je er tegenop zien he en als het dan eenmaal daar is valt alles op zijn plek ,ben blij voor je dat zo mooi gegaan is meid. :-*
ik heb foto’s van de vitrinekast op ons showforum gezet…zouden jullie er even naar willen kijken en jullie eerlijke mening er over willen geven? ik ben er zelf nml nog niet kapot van…ik vind het te bond allemaal…graag jullie mening…
Victoria, Daar heb je ook wel weer gelijk in. Het gebeurd allemaal even snel. Over een aantal weken (ik weet niet precies wanneer ze daar mee beginnen, vrijdag ook gelijk even vragen) krijg ik ook weer uitgebreidere tests. Ben daar ook erg benieuwd naar en hoe vaak ze die testen zullen doen (oa meting van de doorstroming in de navelstreng)
Willie, Fijn dat jullie toch nog een mooie engeltjes dag hebben gehad. En vooral ook fijn dat er meer mensen aan hebben gedacht dat je zelf waarschijnlijk had verwacht.
Twan* wordt nu ook eenmaal niet vergeten, hij hoort gewoon bij jullie gezinnetje!
Diana
Ja Vera* lag ook tot 36 weken in stuit :?
Ach zo moeder zo dochter :mrgreen:
Ik heb net ook even gekeken en ik vind het wel leuk, maar te druk.
Dus misschien wat eruit halen en/of verschuiven :think:
Jij krijgt waarschijnlijk binnenkort eerst je 20 weken echo :thumbup: Evelien.
Dan kunnen ze ook het geslacht zien willen jullie het weten?
Diana, Te druk, zo zou je het misschien ook kunnen noemen of zoals ik bij het showforum al schreef, de vitrinekast is misschien te klein. Of de spullen te groot. Het past er allemaal maar net in. (of soms ook net niet)
Vic, jaja :dance: ik hoop vrijdag te horen wat het geslacht is. We gaan het in elk geval vragen, want we willen het zeker ook wel weten of brusje een zusje of broertje is.
En ik zal het jullie ook zeker laten weten. Vorig jaar wilde we het niet vertellen, echter onderweg naar huis na de echo besloten we het om het toch te vertellen. De kans dat we het per ongeluk doorvertellen is namelijk toch te groot.
Alleen de naam blijft een groot geheim
Bij ons noemen we het ook een termijn echo, dat is inderdaad veel uitgebreider dan het gebruikelijke even snel kijken.
Wij zijn er nog niet uit of we straks het geslacht al willen weten. Maar nog tijd genoeg om daar over na te denken.
Willie jullie hadden inderdaad geluk met het weer!! Ik hoop dat Lara’s dag straks in september ook mooi zal worden, ik loop dan met een heeeeele dikke buik als alles goed gaat, gek hoor, deze zwangerschap loopt echt bijna gelik met de vorige.
Met mij gaat het niet goed
Sinds Zondag bloedverlies en de misselijkheid is ineens als sneeuw voor de zon verdwenen…
Morgen hebben we de echo dus dan weten we het meteen zeker. Maar voor mij is het duidelijk genoeg…
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Miranda: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik hoop dat alles prima zal verlopen.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Chantal nee toch :hug:
Hoop dat t niet is wat je denkt en brengt de echo morgen goed nieuws.
Linda ik kan ook wel minder eten nu ik zwanger ben.
Ik eet s’morgens rond 7 uur een appel.
Om 9.30 een appel en sinasappel
Om 12.30/13.00 2 bruine boterhammen met iets (waar ik op dat moment zin in heb)
Om 17.30 avondeten en dan mn bord voor 3/4 gevuld en heb dan moeite om t naar binnen te krijgen.
Ik at altijd meer toen ik niet inverwachting was, want heb een beroep waarin ik de hele dag loop en sta en ga ook nog iedere dag minimaal 1 uur wandelen met de hond en zon 6,5 km.
Willie jullie hadden idd mooi weer. Ik heb de foto’s gezien en had nog een berichtje in je gastenboek geplaatst.
Victoria is wel heel fijn dat t goed gaat met de kleine, maar een stuit is toch nu nog niet erg. Ze hoeft toch nog niet te zijn ingedaald en goed te liggen.
Wij willen ook weten wat t is een jongen of een meid. Ik vertel t hier ook maar de naam blijft uiteraard geheim.
Heb 17 april de 20 weken echo
Diana zal zo eens kijken op t showforum
Ga zo eerst een foto maken van mn buike en plaatsen en daarna met de hond naar buiten :? Het regent bah
Chantal :hug: Ik weet ff niet wat ik moet zeggen. Ik duim toch nog ff voor dat ene procentje morgen dat er niets aan de hand is. :thumbup:
chantal :hug: … ik weet ff niet zoveel te zeggen, hopelijk is de echo morgen wel goed nog, ga iig voor jullie duimen :thumbup:
@diana ik ga ook zo ff sjekkuh in het showforum…
@evelien… spannend vrijdag, ben beneiuwd wat Jelte gaat krijgen…
Hier heb ik vanmiddag een tel. gesprek gehad met onze contactpersoon van het WKZ… en we gaan de eerste 4 maanden gewoon hier bij d evk onder controle en dan vanaf een week of 18 gaan we richting Utrecht omdat er eerder toch niet zo hele veel valt te zien… en dan krijgen we om de 4/5 weken een hele uitgebreide echo steeds onder leiding van extra gekwalificeerde mensen en hun noemde dat dan echo klasse 2 (is nog een uitgebreidere echo dan standaard met 20 weken enzo)…
en dna kunnen we daar met d egyn bespreken wat de bedoelingen zijn enzo, kwa evt. onderzoeken en we mogen daar ook bespreken of we dus in het WKZ willen bevallen … en hoogstws gaan wij dus daar wel voor… weten we tenminste zeker dat er gelijk goed naar de kleine word gekeken…
Ze ging nu ook gelijk een geadvanceerde chromosomenonderzoek starten zodat de uitslagen eerder binnen zijn… en mochten ze daar toch meer uit komen te weten worden we gelijk ingelicht en misschien dat er dan nog meer onderzoeken zijn
maarre ik heb nu al hele erge last van brandend maagzuur, kan niks normaals eten of het komt al naar boven… en mijn eerste gewone broek kan ik nu al niet meer aan :oops: :oops:
liefs miranda :vlinder:
och nee chantal shit zeg…ik wens je heel veel sterkte bij de gyn morgen…ik weet hoe erg het is om die uitslag te moeten afwachten…ik ga toch een kaarsje voor je branden…je weet maar nooit… :kaars:
Miranda, vreselijk hè, dat brandend maagzuur?
Ik heb (hopelijk had) er alleen aan het einde van de dag last van. Dus niet gelijk ofzo.
Ook heb ik gekeken wat ik die dag had gegeten en gedronken en aan de hand daarvan mijn conclusies getrokken.
Geen citrusfruit of drank
Geen prik
eh…nouja dat zijn eigenlijk de fornaamste dingen. Maar zo heb ik nog een aantal dingen waar ik niet echt lekker van wordt, zoals light drank/producten.
Koffie ruikt echt vreselijk :sick: En iemand die naar rookt ruikt (zoals Rinse gisteravond omdat hij in een restaurant heeft gezeten en daar aan de bar ook gerookt wordt) :sick: :sick:
En dan natuurlijk nog wat dingen, die ik opeens vies vind, zoals witlof (overigens ook niet meer geprobeerd, sinds het niet te eten was), meergranenbrood/beschuit.
Ik vind het dan ook echt moeilijk wat ik wil drinken :? Melk, water, kruidenthee, en water met cassissmaak(KC), af en toe appelsap en dan houd het wel weer een beetje op voor mij.
:shifty: Oja en tandenpoetsen moet ik ook echt bedachtzaam/voorzichtig doen. Als ik niet oplet komt mijn eten er zo weer uit.
Raar gewoon, want ik ben echt niet misselijk ofzo :eh:
Chantal ook hier een kaarsje voor jou :-* :kaars:
Lieve Chantal word er even stil van hopellijk zit het kleine wonder er nog. Daar duimen we voor.
Heel veel sterkte lieve meid
Liefs Marielle :vlinder: