Miranda ik las het bij onze maandmama`s (juli-2006) dat je opnieuw zwanger bent, van harte gefeliciteerd meid vind het echt super voor jullie :-*
dank je wel…
Jaa!!! Evert en Ghislaine* krijgen een brusje!!! Gefeliciteerd meid, súper!!
dank je wel
Goedemorgen dames,
Even een berichtje van mij vanuit mn werk. Had nu even tijd en dacht zal even wat van me laten horen.
Chantal mocht hier nog komen vandaag dan heel veel succes vandaag met de echo en ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Miranda gelukkig een hoop testen bij jullie. Kun de ziekte die Gislaine had ook in een heel vroeg stadium herkennen of juist pas heel laat ?
Vervelend trouwens van dat maagzuur :thumbdown:
Evelien ik zie dat jij ook behoedzaam moet tanden poetsen. Hier nog een en ik maar denken dat ik niet helemaal normaal ben :think:(is ook wel een beetje zo) en me eigen aanstelde, maar goed om te lezen dat ik niet alleen ben.
Er komt weer een tankauto binnen en moet dus weer aan de slag. Misschien tot straks en ik spiek nog wel even of Chantal goed nieuws heeft gerplaatst.
Werkse
Liefs Viola
Chantal, waarschijnlijk ben je nu al in het ziekenhuis, maar ik wil toch even laten weten dat ik aan je denk :-*
Chantal, hier wordt ook aan je gedacht! :hug:
:kaars:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
chantal hier word ook aan je gedacht
@viola… op j evraag of ze het al vroeg kunnen testen … kan ik je antwoorden nee momenteel weteen ze niet waar ze moeten zoeken… het kan zelfs zo zijn dat de echo’s allemaal goed uitwijzen, maar dat het kindje als het eenmaal geboren is toch dat syndroom heeft… dus het is hier heel erg spannend de 9 maanden maar ook de weken naar de geboorte … ik heb al wel gehoord dat wij in het wkz moeten bevallen (als we dat halen,want dat weet je maar nooit wanneer de bevalling begint) zodat de artsen daar gelijk het kindje kunnen onderzoeken…
en ws ga ik vanaf 18 weken richting utrecht ondercontrole… of ze moeten nu vrij snel iets vindne wat ze kunnen testen maar daar gaan we niet vanuit
liefs miranda :vlinder:
:? Dacht ik de laatste weken mijn brandend maagzuur in controlle te hebben heb ik er nu (en het is pas 3 uur) ook weer opeens last van.
:think: Alleen wat heb ik nu gegeten wat de boosdoener kan zijn? :shifty:
voor Chantal :kaars:
hoi,
chantal ik brand een kaarsje voor je :kaars: :hug:
ik heb een positivie ovelatie test en nou maar hopen dat het gaat lukken…
groetjes en een dikke knuff willie
Willie, veel klusplezier :mrgreen: :thumbup: :thumbup:
Oh mensen!!! We kunnen het nog niet geloven!!! Maar het lijkt allemaal in orde te zijn!!! :dance: :dance:
Het hartje hebben we mooi zien kloppen!! :dance:
En we hebben twee mooie foto’s van ons ukkie!!! Het is er dus 1!!! :inlove: :mrgreen: :dance:
De Gyn. kon ook geen oorzaak geven voor het bloedverlies. Verlies nog steeds wel iets, maar dat is echt bijna niets? :think:
Dat ik nu stukken minder misselijk ben is volgens haar echt omdat het er nu maar 1 is! :mrgreen:
Ga hem/haar zo effe showen!!
Er is verder bloed afgenomen en over twee weken moeten we terug komen! (vooral om ons wederom gerust te stellen!!!)
We zijn dus weer voorzichtig blij!!!
Oja, ons ukkie groeit iig super: ik heb er 5 dagen bij gekregen!!!
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Oh Lieverd ik kan wel janken wat fijn dat alles goed is oh ik plaats het ook ff bij de nov mama s die leefden zo met je mee.
Liefs Marielle :vlinder:
Oh Chantal, gelukkig meis :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik ben zo blij voor je :dance: :dance: :dance: :dance: :-*
Ja, meiden…ik ben ook onwijs blij!! Echt dit hadden we niet verwacht!!!
Ik had de hoop echt opgegeven en voelde me ook totaal niet zwanger meer!!! Meer door boosheid enzo…want ik ben nog wel behoorlijk duizelig!
We zijn iig helemaal verdoofd en durven het nog niet helemaal te geloven.
Ik kan nu al niet wachten op de echo van 5 April!
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Chantal Jippie alles goed met jullie ukkie :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
En maar eentje :mrgreen:
@chantal :dance: :dance: :dance: … wat fijn zeg!!!
heb d ehele dag aan jullie gedacht en d8 ff vlug kijken of er al niiews is hihi wat gaaf!!! :dance: :dance: :dance:
@willie veel klusplezier …
hee meiden een klein vraagje ik heb vandaag heel veel last van steken aan de zijkant denk bij lies zo’n beetje… hebben jullie dat ook gehad…
word er zo onzeker door he is gewoon niet normaal …baal der gewoon van … maar goed zolang er verders niks te zien en te voelen is kwa kramp of bloed zal er wel niks ernstigs zijn hopeilijk…
:dance: :dance: :dance: :dance:
Wat een opluchting zeg!!!
JOEHOE!!!
Miranda klinkt bekend ik heb ook veel last van steken in de lies gehad en pijn in mijn buik dit kwam van mijn darmen. Maar die steken in de lies waren van mijn banden zei de gyn en mocht jij het niet vertrouwen de vk bellen he.
Liefs Marielle :vlinder:
ja dat weet ik marielle, maar vind dat zo raar omdat we tuurlijk nog maar zo kort zwanger zijn enzo, en wil nie gelijk overkomen bij d evk als zeur… en ik weet dat ze het niet erg vind maar toch :oops: :oops: … snap je vast wel … maar houd het wel ff in de gaten en als het echt aan blijf houden dan gaat ik ckers ff bellen…
nog bedankt voor het antwoord heb al meerdere meiden gesproken en die zeiden ook allemaal dat het vanhun banden afkwam dus daar ga ik nu ook maar vanuit hihi …