ooooh Chantal! De tranen schieten me in de ogen, wat een geweldig nieuws Een kloppend hartje!! Hebben al die kaarsjes toch een beetje geholpen
Ik benheeeel blij voor jullie, het is jullie ZO gegund!
DIkke kus
Lieve Miranda je bent zeker geen zeur en ik begrijp je heel goed maar ik kan me ook nog heel goed herrinneren toen ik zwanger was van Q dat ik dit advies ook van jullie steeds kreeg als ik mijn angsten had.
Dus bellen muts :mrgreen:
Geldt trouwens voor jullie allemaal.
Liefs Marielle :vlinder:
hahaha ja ja ja ikke weet het :oops: :oops:
Zal het doen mamma marielle
maarre nogmaals thnxxx hihi …
liefs miranda :vlinder:
Oh lekker herkenbaar :oops:
Ik voel me ook snel een zeur, erg hé :shifty:
nee is niet erg… het is denk ik ook wel gezond met onze achtergrond vergeleken… :think: :think: …
maar komt goed…
maar wanneer kunnen z eop d eecho al een knipperlichtje zien bij wijze van … want dan ga ik ff de vk aan sporen dat we wel zo vroeg mogelijk een echo willen … want deze onzekerheid word echt helemaal gek …
:oops: :oops: :oops: sorry ben echt erg vandaag :oops: :oops: :oops:
liefs miranda :vlinder:
Ik kreeg mijn eerste echo pas met 7 weken en 4 dagen en ik vond het ook zo langzaam voorbij gaan
Het hartje gaat volgens de boeken kloppen aan het einde van week 6.
Daarom wilde ik ook niet te vroeg langs komen. (mocht wel)
Zelf zijn we toen met 9 weken gegaan. (met 8 weken was er geen plaats)Maar bij mij zaten de kerstdagen en oud&nieuw er ook nog tussen, dus gingen de weken aardig snel voorbij.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Ik heb met 6 a 7 weken mijn eerste echo gehad toen met Quilan was wel een inwendige maar het hartje zagen we kloppen.
Liefs Marielle :vlinder:
Chantal gefeliciteerd meid! Het is je gegund!!
Even voor de zwangere onder jullie.
Kijk hier kun je een gratis buikband aanvragen altijd mooi meegenomen toch? :mrgreen:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=36366
dag dames,
even weer updaten, de pc is hier twee dagen buiten westen geweest :evil: en wat heb ik weer veel gemist zeg hier!! pfff al dat bijlezen
chantal ben al blij dat alles goed is, was effe geschrokken daarnet! :hug:
hier krijg ik het op mijn stokken! :evil: :wall: ik kan wel wenen, we weten nog altijd niet hoe het hier onder zit, geen ongi te bespeuren, en een test haalt ook niks uit! volgende maandag mag ik op controle en het is tijd dat ik mag gaan!!! begin mij al illusies te maken of het wel nog goed zit daar, we zijn nu bijna twee maand terug aan de klus en nog steeds geen resultaat, dat moet ook niet “”"""" maar het feit dat de ongi uitblijft daar krijg ik het ook zo zenuwachtig van!
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Lynn :hug: Heb vertrouwen in je lichaam en gewoon laten controleren als je je daar goed bij voelt en t je geruststeld.
Miranda Gewoon zeuren zoals jij jezelf noemt. Het is toch niet gek dat je angsten hebt. Ik geloof dat iedereen hier daar ook wel last van heeft en dat mag toch ook. Geloof dat we allemaal iets onmenselijks hebben meegemaakt. Hoop dat ik t zo een beetje goed heb opgeschreven :oops:
Ik had trouwens mn eerste echo met 7 weken en had ook last van steken in t begin.
Ben gisteren weer bloed wezen prikken en t was gelukkig zo gepiept.
Daarna de zwangerdoos gehaald bij de Et*s. Heb de bladen nog niet gelezen maar heb m
voor een deel al wel uitgepakt en er zat weer een nuby tut in en ik vond de slap ook heel leuk.
Gisterenavond ook nog bij de kapper geweest en er is weer lekker een groot stuk van mn haar af.
Nu ik weer zwanger ben groeit t zo ontzettend hard echt niet normaal.
Ga maar weer eens aan t werk want ja dat moet ook gebeuren.
Iedereen werkse vandaag en tot vanavond.
Liefs Viola
lieve chantal,
MEID WAT GEWELDIG NIEUWS PFFFFFFFFFFFF BEN ECHT OPGELUCHT :inlove: :inlove:
ik hoop dat bij ons die ovelatie test goed heeft gewerkt aan ons ligt het niet :mrgreen: :mrgreen:
groetjes en een knuff willie mama van engeltje twan :**: :vlinder:
Sorry dat ik jullie verwaarloosd heb, 't is niet dat jullie me niets meer kunnen schelen maar ik heb het erg druk, ben ontzéttend moe… :oops: .
Da’s natuurlijk geen excuus maar ik hoop iig dat jullie het me niet kwalijk nemen! :oops: .
Heel erg gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren en ik blijf verder duimen voor de anderen!
Victoria, je bent al over de 30 weken, spannend!! :inlove: :-*
Lynn, ik denk en duim voor je meid! :hug:
Willy: :mrgreen: Ik duim voor je :thumbup: :thumbup:
Bieke: Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! En je hoeft het zeker niet allemaal bij te houden, want dat is haast geen doen
Let je wel een beetje op jezelf?
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Zo…net lekker twee bruine boterhammen met kaas op en een gekookt eitje :mrgreen:
Zit nu met een kop thee voor de pc 8)
Lynnty: Gelukkig maandag naar de gyn, want van die onzekerheid word je idd gek! :hug: Maar ik kan me niet voorstellen dat het niet goed zit vanbinnen! Dus daar zou ik me geen zorgen over maken. Het is misschien toch allemaal nog wat in de war. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Bieke: je moet vooral doen waar jij je prettig bij voelt hoor meid! Het zou wat zijn als je hier verplicht iedere dag of week of maand wat moet schrijven!! Gewoon lekker tikken wanneer jij er zin en tijd voor hebt!
Willie: ik duim voor jullie!!! :thumbup:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
hallo dames,
hier nog steeds geen ongi, pff wordt er een beetje :wall: :wall: van, sinds gisteren heb ik zo af en toe nog es een mini drupje bruin, begrijp het echt niet, het is echt heel miniem maar maak me toch beetje zorgen naar maandag toe. ik zal toch moeten afwachten.
chantal geniet ze meid!! en ik duim nog steeds voor jullie!
Bieke leuk es weer van je te horen meid! ik zie dat je beebjes groeien tot en met, wat zijn ze :inlove: :inlove: . hoe gaat het met het kdv?
willie :thumbup: :thumbup: :thumbup:
effe updaten!!!
de ongi is er :dance: :dance: klinkt raar maar ben eigenlijk blij, nu weet ik tenminste hoe het draait hier beneden nu maar hopen dat de ongi tegen maandag avond goed over is, heb niet zo’n zin om te gaan met mijn ongi :oops: :oops:
Lynn :-* fijn dat je ongi er eindelijk weer is :-*
Lynn gefeliciteerd met je ongi hoe raar t ook klinkt :mrgreen: Hoop idd dat t maandag over is voor je.
Bieke je hoeft je toch niet te verontschuldigen :-*
Willie hoop dat t raak is voor jullie deze ronde :thumbup:
Chantal je voelt je zo te lezen al wat beter.
Kun je nu ook beter eten of is de misselijkheid weer terug.
Vandaag de laatste dag werken :dance: en dan lekker weekend.
Morgen moeten Joost en ik gaan oppassen op de kinderen van mn schoonzusje. Ze moeten naar een feest en blijven daar (in Limburg) ook gelijk overnachten. Zal zondag wel helemaal brak zijn na e 2 dagen met 3 koters. Heb er wel ontzettend veel zin in en t wordt gelukkig goed weer en kunnen we dus naar buiten.
Vergeten jullie de klok niet zaterdag :mrgreen:
Iedereen werkse en prettig weekend en mss kom ik nog wel even af in t weekend.
Liefs Viola