Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (7)

Lynn, Je ongi is er, toch weer grappig dat je daar blij mee bent (was ik in jou situatie waarschijnlijk ook geweest hoor :wink: )

Viola, Veel plezier met de kids van je schoonzusje. Leuk, maar idd ook erg vermoeiend, als je er niet aan gewent bent :zzz:

Vandaag ben ik weer lekker vrij. Ik zit alleen al de hele ochtend te bedenken wat ik zal gaan doen. (als ik verstandig ben, begin ik eens met de stofzuiger te pakken :shifty: )

En vanmiddag naar de gyn :dance: Ik kijk er al erg naar uit.

Morgenochtend vroeg op, ivm nogmaals kijken naar de trouwjurk van mijn zus. Mijn schoonmoeder is waarschijnlijk de klos om deze te vermaken, maar wil de jurk wel eerst graag zien en dat kon alleen om 9 uur 's ochtends (half uur de tijd). Dat betekend dat we om 7 uur in de auto moeten zitten :shock:

Prettige dag allemaal.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@lynn… fijn dat je ongi der is … hoe dubbel het misschien ook klinkt :dance:

@viola… veel plezier van het weekend

@evelien… jij ook en ook vanmiddag bij de gyn… jullie horen dan toch ook wat Jelte* gaat krijgen een broertje of zusje…

@Bieke… idd je hoeft jeniet te verontschuldigen… :naughty: :wink:

Nou hier gaat het verders wel lekker… ben eindelijk van dat rare gevoel af … dus weer een stukje meer zekerheid hihi … kan merken dat we zwanger zijn hier want lig tegenwoordig 's avonds al om een uur of 20 op bed… en haal 22 uur niet eens terwijl ik smiddags ook echt ff moet gaan liggen…

morgen ga ik mijn nieuwe fiets (2ehands) ophalen en smiddags ff bij mijn broertje kijken bij het voetbal … had ik al zo’n tijd belooft en nu moeten ze hier in de buurt … hopen alleen op mooi weer dan

verders gaan we het van het wekend aan Jaap zijn moeder vertellen die is eigenlijks de enigste die het nog niet weet :oops: :oops: … althans zit me nu inenen te bedenken… dat ik niet hoop dat mijn tante het aan jaap zijn moeder heeft verteld … want die werken bij me kaar en dat is zo’n flapuit… niet normaal meer… ook al zeggen we van nie vertellen nog willen w ezelf doen!!! dus ben benieuwd…

iedereen verders nog een fijne dag toegewenst!!!

liefs miranda :vlinder:

ja het voelt wel goed dat mijn lichaam zich op zijn plaats terug zet,pheeuw

op naar een nieuwe ronde he, met hopelijk wat meer geluk nu :pray:

evelien succes bij de gyn. je zal nu wel al het geslacht weten zeker??? :mrgreen:

Viola geniet ze met die drie stakkers in huis :mrgreen: :mrgreen:

hier ook een dagje thuis en denk ook dat ik es de stofzuiger en … in handen zal nemen na een zware werkweek, pffff

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Lynnty: oh, gelukkig! Zie je wel het doet het allemaal nog prima! :thumbup: en nu ga ik heel hard voor jullie duimen dat het wederom snel raak mag zijn en dat het dan natuurlijk allemaal goed zal verlopen!! :pray:

Viola: misselijkheid is stukken minder…het komt nu soms met vlagen :eh: Maar het eten blijft er tenminste in! :mrgreen:

Dus ik ben heel blij :mrgreen:

Veel plezier dit weekend :thumbup:

Miranda: Fijn dat je je weer wat lekkerder voelt!

Evelien: succes weer! Ben heel benieuwd of je te horen krijgt wat het geslacht is!! :mrgreen: :wink:

Verders allemaal een heel fijn weekend! :thumbup:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Het is best rustig hier!

Zit eigenlijk te wachten op Evelien…hahaha :mrgreen:

Of houden jullie het geslacht geheim?

Wij hebben eindelijk bericht van Maastricht. 16 Mei kunnen we voor onderzoek komen en dan is het de verwachting dat we in juli kunnen beginnen met IVF… eindelijk iets om naar uit te kijken…

Oww wat fijn zeg!!!

hebben jullei ook weer wat om naar uit te kijken …

liefs miranda

Roheryn

Wat fijn dat jullie nu eindelijk een datum hebben :-*

Evelien is vanmiddag gewoon op KOK geweest, heeft ergens anders gepost maar nergens over wat ze krijgen :think:

Misschien wilt ze het niet delen :think:

Ja ik had der naam ook al gespot ergens… maar misschien moest ze aan het eind van de middag naar de gyn… want stond me er wel iets van bij dat ze het ging vertellen…

Ik is erg nieuwsgierig Evelien :oops:

Roheryn wat fijn dat jullie iets hebben om naar uit te kijken :thumbup:

Chantal fijn dat t beter gaat en straks is t in een keer over was bij mij wel igg

Miranda veel plezier met vertellen tegen Jaap zn moeder

Iedereen een fijn weekend

Liefs Viola

ik tik nu ff via telefoon…dus is wat onhandig!

Roheryn: super! het is nog wel een tijdje wachten. Maar je hebt nu duidelijkheid. Dat er voor jullie ook dit jaar nog een mooi wonder mag gaan groeien!

Evelien: hihihi wat zijn we allemaal lekker nieuwsgierig he?!

Jajaja, ik ben er al hoor :wink: Jullie houden mij wel in de gaten zo te horen :shifty: :lol:

Mijn afspraak was idd pas om 16:10 en na half 5 waren we dan ook de beurt :roll: En op de terugweg (net na 5 uur) zijn we vlak naast het ziekenhuis naar de pannenkoekenboerderij geweest :drool: Een beetje vroeg, maar wel errug lekker!! :wink:

Alles gaat helemaal goed :thumbup:

En geslacht? :roll: Volgens mijn gyn kun je dat nog niet zien met bijna 20 weken. Volgens mij kan hij het dan waarschijnlijk gewoon nog niet zien. Want ik heb nog nooit gehoord dat het gewoon nog niet mogelijk is tenzij de baby het gewoon niet wilt laat zien.

Maar goed, we hebben brusje weer even gezien. Die lag er overigens wel helemaal klaar voor. Met zijn handjes achter zijn hoofdje en elleboogjes dus naast zijn hoofd (alsof hij/zij lekker onderuitgezakt op de bank hangt)

4 april heb ik nu de 20 weken echo bij de echoscopiste :dance: Daar heb ik wat meer vertrouwen in. Zij heeft ook mijn bevalling gedaan, dus daar ben ik erg blij mee.

Nog blijer ben ik want ik heb een dubbele afspraak. Dit ivm een onderzoek (anoniem, maar kan mij niets schelen eigenlijk) of iets dergelijks. Ze moet dan uitleg geven of ze gaan meer dingen onderzoeken??? Nouja, maakt mij allemaal niet uit. Ik kan 2 keer zolang (2x 20 min) naar brusje kijken :inlove:

En als brusje dan nog niet laat zien of ze een zusje of hij een broertje is, weet ik het niet meer. :mrgreen:

Roheryn: Wat fijn dat jullie nu eindelijk ook wat concrete data hebben. Klinkt nog allemaal ver weg, maar voor je het weet is het zover. Super!! :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Hoi.

Bij de action hebben ze nu vlinders met knijpertjes eronder erg handig :thumbup:

Ik weet niet of jullie het al gezien hadden :mrgreen: dus dacht vertel het even.

Dikke :hug:

Evelien: ja, je word in de gaten gehouden! :mrgreen:

hahaha…

jammer trouwens dat ze het nog niet konden zien!

idd wel raar. want met 19 weken wisten wij toen dat het twee jongens waren. nou ja. volgende keer dan maar!

Dacht even kijken en nu weten we t nog niet “zucht”

Moeten we maar tot 4 april wachten dan :lol:

Ben verder niet nieuwsgierig hoor :mrgreen:

Verder wel fijn dat alles goed was

fijn dat je zo goed in de gaten word gehouden evelien… en jammer dta ze het niet konden zien … kwam het omdat het kindje misschien er niet goed voor lag ofzo??

@ diana… thnxx voor de tip, maar heb wel ff genoeg vlinders met een klemmetje deraan hihi… kreeg vanmiddag van een vriendin van mij een grote vlinder op zo’n stok die je in de tuin kan zetten … had ze gekocht bij d eblokker… en die kwam ze ff brengen als kadootje …

evelien spannenndddd!!! :mrgreen:

hier zal ik beginnen met tempen, heeft iemand tips??? heb nu een banner geplaatst er van uitgaande van mijn laatste cyclus voor mijn mk. we blijven extra alert voor een brusje nu :mrgreen: :mrgreen:

heb nog een vraagje :oops: denk es gelezen te hebben op het forum dat je kunt vragen aan de gyn wanneer je ei komt, naar het schijnt zou je dit kunnen vragen aan de gyn, vind het een beetje rare vraag maar indien dit echt wel waar is zou ik dit graag es vragen, klinkt raar maar durf het haast niet te vragen daar ik denk weer een blunder te schieten :oops: :mrgreen: :roll: uit onwetendheid hih

Lynnty: wanneer je je eisprong hebt gehad dan duurt het nog 14 dagen voordat je ongi word. Dus de tijd voor de eisprong kan varieren van twee weken tot heel veel weken. Als je onregelmatig ongi bent is tempen goed omdat je dan uiteindelijk kan zien wanneer je eisprong is geweest.

En volgens mij gaat de Gyn. alleen met een echo kijken wanneer je een eisprong hebt/hebt gehad als je echt al heel lang bezig bent om zwanger te worden. Maar dat weet ik niet zeker hoor! Je kan allicht informeren bij de gyn.

Succes alvast he!! :thumbup:

:smiley: dank je voor de info chantal!!!

zal het dan es vragen aan de gyn. :smiley:

we zien wel dan, op naar de nieuwe ronde :mrgreen: :dance:

@lynn… idd net als wat tallie zegt dat ze je hier eerst een tijdje laten proberen om zwanger te worden, voordat ze verders gaan kijken, maar misschien ishet bij jullie anders dat zou kunnen …

hier hebben we niet veel te melden … gaan jullie nog wta leuks doen op deze mooie zonnige dag ?? … wij gaan dalijk denk ik een endje tuffen met de auto hihi doen we wel vaker op zondag

we hebben het gister tegen mijn schoonmoeder verteld en die reageerde heel blij en had al wel wat vermoedens dat we weer zwanger waren, gewoon gevolens zeg maar!!! … want z ebelde gelijk mijn ene zwagertje op en zei alleen… onze vermoedens kloppen want jaap en miranda hebben het net verteld hihi … vond dat zo lief dat ze zo blij reageerde… overigens iedereen reageerde enthousiast behalve mijn schoonzusje maar goed dat zijn we wel gewend van der …

dus iedereen weet het nu in onze omgeving hihi is ook wel fijn hoor…

ow ja en voor dat ik vergeet Evert is helemaal door het dolle heen we krijgen 2 kittens, maar die moeten nog geboren worden en dat kan dus elk moment zijn… maar nu is hem beloofd dus wanneer de kittens geboren zijn dat ie bij ze mag komen kijken en alvast mag komen uitzoeken…maar dta ze tuurlijk nog wel eerst nog bij hun moeder moeten blijven… dus evert zeurt de hele tijd aan het hoofd van mijn broertje, wanneer ze dus geboren worden hihi … (kat van mijn broertje’s zwager is zwanger)…