Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (7)

Dat weet ik wel zeker dat ze bij haar kindjes is kan me haar wel voorstellen dat ze dit heeft gedaan.



Liefs Marielle :vlinder:

Weet je wat apart is het hele topic erover is verwijderd ineens snap er niks van



Liefs Marielle :vlinder:

misschien willen ze niet dat er veel over gepraat wordt op het internet.

Heeft ze de hand aan zichzelf gelegd marielle?

Heeft iemand een adres dat we een kaart kunnen sturen?



Ik ben helemaal ontdaan

Ja Marielle: ik had net een stukje geschreven en het is ineens verdwenen??? Toen ik mijn berichtje wilde invoeren kwam er te staan:

Op dit topic kunnen alleen moderators!

Vind het heel raar!





Hier dan maar:



Lieve Chantal :**:

Rust zacht…en sluit je meisjes weer in je armen…

:kaars:

Ik heb eigenlijk geen flauw idee Linda maar als ik het zo lees dat ze zelf ervoor heeft gekozen om bij haar dochtertjes te zijn.



Lieve Chantal hopelijk vind je je rust bij je meisjes.



Liefs Marielle :vlinder:

ik weet ook ff niet wat ik moet zeggen…ben met stomheid geslagen :cry: :cry: :cry:



lieve lieve chantal …dat je maar alle rust mag vinden bij je kindjes. :cry: :cry:

meiden het is weggehaald blijkbaar omdat het misschien niet allemaal echt is …

Ik vind het heel erg als dit allemaal is gelogen, want wij zijn gelijk hier over de pis door dit soort nieuws :cry:

Meen je dat nou? ik kan het mij zo totaal niet voorstellen dat iemand dit verzint :o En dat terwijl we vorig jaar bij de augustmama’s ook een geval apart hadden wat waarschijnlijk niet waar bleek te zijn.



Ik kan mij wel voorstellen dat het weggehaald is, omdat het nu toch niet verder meer gelezen wordt door de familie (stond erin) en iedereen op het forum misschien alleen maar schokt.



Maar goed het zal allemaal wel en of het nu wel of niet waar is. Ik wens met name de familie toch heel veel sterkte :kaars:



En verder denk ik er gewoon niet meer over na… :frowning:



… En kijk ik maar weer even naar mijn eigen echo van vandaag :slight_smile: en denk ik aan het berichtje van onze andere Chantal (Taillie) :smiley:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik kan het eigenlijk ook niet voorstellen dat er dat soort mensen bestaan.

Maar ik heb vorig jaar meegemaakt bij Lieve engeltjes dat er iemand een website had met een verhaal over haar overleden kindjes en wat bleek … ze had foto’s van andere erop staan … allemaal heel verdrietig.

Want in het groepje waar ik toen mee mailde, was iemands kindje foto gebruikt :hand:

Dat is toen ook op tv geweest, ik geloof SBS6, dus geloof me er zijn wel degelijk mensen die aandacht nodig hebben, negatief of positief :cry:

Hier is iedereen gelijk over de pis van dit soort nieuws en dat vind ik eigenlijk nog erger, dat ze daar niet over nadenken :cry:



Maar ik ga koken :-*

ik denk ook dat de reden dat het is weggehaald op verzoek van de fam is omdat ze hier nu niet meer willen komen om te reageren…en dat is hun goed recht ook…maar mischien hadden de mods er wel even de reden bij kunnen zetten dat dit topic is verdwenen…nu weet bijna niemand wat er is gebeurt…

pfffff wat is dat hier eigenlijk zeg??

is het nu wel of niet? zit hier te huilen, en we weten eigenlijk van niks.

ik denk toch wel dat we het recht hebben te weten wat er nu eigenlijk aan de hand is, of het verzonnen spel is of niet.

indien wel mag deze persoon verbannen worden van KOK hoor! amai! :hand:

ik geloof het wel…ik denk dat ze echt niet meer wou leven… :cry:

@lynnty wrote:

pfffff wat is dat hier eigenlijk zeg??

is het nu wel of niet? zit hier te huilen, en we weten eigenlijk van niks.

ik denk toch wel dat we het recht hebben te weten wat er nu eigenlijk aan de hand is, of het verzonnen spel is of niet.

indien wel mag deze persoon verbannen worden van KOK hoor! amai! :hand:




Lynn de kans zit erin dat we nooit te weten komen of het wel of niet ‘echt’ is hoor. Het enige wat wij als beheerteam kunnen doen is proberen zoveel mogelijk te achterhalen. Maar als iemand niet ‘gevonden’ wil worden dan zal dat niet lukken.

Het topic is niet weggegooit oid is alleen verplaatst naar een niet openbaar deel wat alleen voor het beheer toegankelijk is. En wat er ook uitkomt sommige zaken die misschien wel te achterhalen zijn zijn te persoonlijk om te vermelden op het forum. Net als we zo ook op die wijze persoonlijke berichten via het forum verzonden aan ons prive zullen houden.



Dus meis persoonlijke noot van mijzelf; doe het rustig aan, tranen mag je altijd laten stromen maar bewaar ze voor de mensen die je wel degelijk in persoon kent :-* daarvan weet je 100% zeker dat ze je niet bedonderen. :hug:

is waar Rhiannon, maar het doet toch raar en eng voor ons dit te moeten lezen hoor, pfff. ben er even héél stil van :cry: .

dank je voor de lieve woorden!



groetjes lynn mama van senne* en :**:

ik ben er stil van



ik wens de fam van chantal heel veel sterkte toe met dit ondragelijke verlies



eerst twee kindjes en nu de moeder er zijn gwoon geen woorden voor…





brand een kaarsje voor jullie :kaars: :kaars:



dikke knuff willie :**: mama van engeltje twan :vlinder:

Ik ben er helemaal stil van en de tranen rollen over mn wangen.



Lieve Chantal rust zacht en en vind rust bij je mooie kindjes.



Voor de familie van Chantal heel veel sterkte gewenst :kaars:





Liefs Viola

wat erg wat er allemaal gebeurt is ik heb gwoon de tranen in mijn ogen staan het is zo oneerlijk…



waarom :cry: :cry:



knuff willie :**:

dames ik heb een vraagje…



wie van jullie heeft wel eens een contactbloeding gehad tijdens de zwangerschap?verloor je veel of weinig bloed en was het rood of bruin…



ik schrok me vanochtend nml helemaal het apezuur toen ik uit bed kwam om te plassen.ik plaste bloed mee.en tijdens het afvegen was het bruinig.nu 2 uur later is er niets meer aan de hand…het eerste wat door mijn hoofd schoot was een miskraam natuurlijk en heb flink zitten huilen .peter is nu net pas naar zijn werk gegaan want die wou ook even afwachten of er verder nog iets zou gebeuren…maar tot nu niks meer aan de hand.de plas is ook weer normaal.zou dit een contactbloeding kunnen zijn?Spoiler:



ik neem aan als het wel een miskraam is dat het zich dan wel door gaat zetten.er zaten vanmorgen wel allemaal stolseltjes bij sorry voor de gore praat,maar weet ook niet hoe ik het netjes moet zeggen.nu dus niks meer…ik ga maar flink duimen…morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor echo nmr 4. :pray: :pray: :pray: :pray:



we hebben gisteravond flink gesext :oops:

Diana, mij klinkt het idd als een contactbloeding in de oren. Zeker ook gezien je spoiler :wink:



Ik ben natuurlijk geen expert en heb het zelf ook nooit ervaren, maar wat ik hier ook wel vaker lees op het forum hoef je je geen zorgen te maken zolang je geen buikkrampen in combinatie met helder rood bloedverlies hebt.



Om je gerust te stellen kun je natuurlijk bellen naar het ziekenhuis (gyn), maar zeker als je morgen toch al moet, zou ik misschien wachten.

En vooral ook vandaag lekker rustig aan doen.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

dank je wel meid :-*



het bloed tijdens het plassen was wel helder rood,maar alles na die tijd was bruinig…ik schrok me echt helemaal kapot…je leest het helaas heel erg vaak hier op het forum,maar je gaat dan niet denken,het kan mij ook gebeuren snap je?ik heb geen krampen…(tot nu toe niet)