Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (7)

Met mij gaat het goed!! Op een of andere bizarre manier sta ik nu nog heel nuchter tegenover mijn zwangerschap.



Ik heb erg weinig kwaaltjes wat me wel onzeker maakt! Aankomende vrijdag heb ik dus de 1e echo. Ik ben zo benieuwd, vooral naar hoelang ik nu eigenlijk zwanger ben, want dat is dus de vraag. Geen ideee hoe die cyclus van mij loopt…

Ik ben weer net als bij de 1e zwangerschap alle boeken aan het doorspitten en internet van a tot z rondsurfen.



Maar over het algemeen… ik voel me hardstikke goed, zwanger zijn is nog zo onwerkelijk, dadelijk na de echo zal het allemaal anders zijn denk ik :slight_smile:



en hoe het is met jullie allemaal?



liefs Linda

:dance: chantal!!! ben echt superblij voor je!!!



willy, :hug: :hug:



groetjes lynn mama van senne* en :**:

LInda met mij gaat het goed kan ik weer zeggen merk dat ik langzaam weer lekker in mijn velletje kom te zitten voel me niet zo moe meer en kan steeds meer bepaalde dingen een plek geven.



Tuurlijk heb ik het nog steeds moeilijk met het gemis van Luna vooral nu met Q oh had dit ook zo graag met haar gewild.



Liefs Marielle :vlinder:

Lieve meiden!!



Dank voor al jullie lieve felicitaties!! :mrgreen:

Ik ben 1 November uitgerekend. Dus ip weer een Nov. mama! Vind dat best een raar idee. Ik ben 9 dagen eerder uitgerekend dan dat Tycho :: en Tijmen :: uitgerekend waren!



Wie weet komen er trouwens nog een paar daagjes bij na mijn eerste echo (ga ik morgen een afspraak voor maken). Dat was toen ook!!!



Vanavond etentje gehad met de gehele familie. Was erg gezellig! Mijn familie wil ik pas inlichten als ik mijn eerste echo heb gehad.



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Oh Chantal ik ben toch zo ontzettend blij voor je :dance:

En weer een nov mama. Net als ik weer een augustus mama ben.

Ik ben nu 6 dagen later uitgerekend.

Wel apart hoor, want ik kan nu precies vergelijken met vorig jaar. Wel een geluk dat ik vorig jaar af en toe wat heb opgeschreven over hoe ik mij voelde enzo.



Willy, Wat raar zeg dat ze je oma zo weer laten gaan :eh: Hoe is het nu met je oma?



Linda, vrijdag dan eindelijk de eerste echo. Spannend hoor! En idd, ik denk dat iedereen dat heeft, dat onwerkelijke van zwanger zijn. Of je nu wel of geen kwaaltjes hebt, dat maakt volgens mij niet uit.

Ik heb het eigenlijk nog steeds wel. Ik weet dat ik zwanger ben, maar die buik herinnert mij er af en toe aan. Ik voel me helemaal niet zwanger ofzo. Terwijl ik toch veel moe ben. Mijn bekken heb ik ook weer last van (vorig jaar pas begin mei) en nog wat kleine dingetjes.



Zometeen ga ik weer naar de gyn. Ik zal onthouden om te vragen om een fotoafdruk van de echo :wink: (ik ga er toch vanuit dat ik die weer zal krijgen)

Ik heb er wel zin in.

Gisteren toen ik besefte dat het vandaag de 26e zou zijn, had ik opeens een angstig voorgevoel of het vandaag wel goed zou zijn.

Gisteravond dus nog even hartje geluisterd thuis. Was wel grappig, vorige week zat brusje rechts en een stuk lager en nu dus links en al een stuk hoger.

Wat een verschil :lol:



Tot straks.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

jaaa vraag om een fotootje, dan kunnen we meegenieten van dat kleintje in je buik, wist jij nu eigenlijk al of je een jongetje of meisje in je buik hebt? nee toch?

Veel plezier strakjes!



lies Linda

Ja Evelien zo zie je maar je kan geen dag van het forum af! :mrgreen: :mrgreen:

Succes zometeen bij de gyn.



He linda wat een mooie banners!!!

Phoe nou ik moet nog wel langer wachten op mijn eerste echo!

Ik heb toen afgesproken met de gyn dat als ik weer zwanger zou zijn ik met ongeveer 7 a 8 weken een echo zou krijgen.

Dus 21 Maart heb ik mijn eerste echo :mrgreen:



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

lieve meiden,



heb een baaldag vandaag ben dus ongy geworden… :cry:

had zo gehoopt dat het deze maand raak was maar helaas…



groetjes en een dikke knuff willie :-*

Alles was weer helemaal goed. Volgens mij sliep Brusje want de enige beweging was het hartje en 1 keer een armpje dat bewoog.

De gyn liet wel het hartje nog horen :inlove:



23 maart ga ik weer. Alleen moet ik naar het andere ziekenhuis, want hier op de poli is mijn gyn alleen op maandag. En de 26e is hij op vakantie.



Ik heb ook een fotootje. Niet erg duidelijk overigens. Ik vind niet dat mijn gyn goed is in plaatjes schieten.

Rinse is ze nu even opnieuw aan het inscannen (had hij er een pdf van laten maken ipv een jpg :x mannen… :mrgreen:

Maar wel lief dat hij het doet.



Chantal: Jammer is dat hè, dat je moet wachten. Maar dan is er ook wat meer te zien. Ik ging ook pas met 9 weken langs. Alleen zat er bij mij nog kerst tussen enzo en dat scheelt misschien toch ook wel.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Willy, dat is balen :hug:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

bedankt …



heb een lekker piama dag vandaag doe lekker niets lekker bank hangen miss wordt ik daar wat vrolijker van :slight_smile:



knuff willie

Willy :hug: balen meis :-*

Willy balen meid hopelijk de volgende keer beter



Evelien fijn dat alles weer goed was



Liefs Marielle :vlinder:

Willie: :hug: :hug: :hug: :hug:



Evelien: fijn hoor! Alles weer goed! Ik mocht trouwens al eerder langskomen, maar ik vind 8 weken beter. Deze eerste echo is er ip alleen voor om te kijken of het er 1 of 2 is/zijn!!



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Dames ik las dit net



Helaas is ook Chantal vrijdagnacht overleden en is zij bij haar dochtertjes. Dit is het laatste bericht wat hier zal verschijnen over haar. We zijn allemaal helemaal verslagen door dit verlies en kunnen het niet meer opbrengen om hier nog verder te schrijven. Ik wil namens de hele familie iedereen hier ontzettend bedanken voor alle lieve woorden, het heeft ze ontzettend veel goed gedaan. Chantal heeft er zelf voor gekozen om bij haar dochtertjes te zijn. Er zijn geen woorden meer.



Lana

Ohhhh :shock:

wat erg, ben geshokt zeg :cry: :kaars:

:shock: Zit hier te huilen…wat is dit verschrikkelijk…





:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ja, dat vroeg ik mij vanochtend ook al even af of het er weer 2 zullen zijn :wink:

Komen er meer tweelingen voor in jullie families? En weten jullie eigenlijk of Tycho en Tijmen 1 of 2 eiïg waren? 2 eiïg is erfelijk toch?

Wat zou je er zelf van vinden als het weer een 2ling wordt?



… een heleboel vragen komen bij mij op. Komt misschien ook omdat ik zelf sinds ik klein was altijd gedacht heb dat ik later een tweeling zou krijgen.

Mijn moeder en mijn vader zijn allebei tweelingen. Daarnaast kwam ik met 8 maanden en in die tijd dacht de dokter opeens dat ik om dat feit weleens ook een tweeling kon zijn. (Raar want mega was ik bepaald niet) Ik hoorde alleen op mijn dertigste dat mijn vader niet mijn biologische vader was, dus wat dat betreft valt die erfelijkheid ook weg (2 eiïg). Mijn moeder is namelijk een 1 eiïge tweeling.



Wel apart eigenlijk dat ik gewoon altijd gedacht heb een tweeling te krijgen. (kan nog altijd hierna natuurlijk :wink: ) En dat je dan een echo hebt en het is er gewoon 1 :lol: Aan de andere kant, zit ik ook niet bepaald op een 2ling te wachten. Het heeft wel wat, maar die drukte gelijk in 1 keer. Niet bepaald gemakkelijk. Dus petje af voor iedereen die een tweeling (of meerling) heeft.



Tjonge jonge wat dwaal ik af zeg… :stuck_out_tongue:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@marielle wrote:

Dames ik las dit net



Helaas is ook Chantal vrijdagnacht overleden en is zij bij haar dochtertjes. Dit is het laatste bericht wat hier zal verschijnen over haar. We zijn allemaal helemaal verslagen door dit verlies en kunnen het niet meer opbrengen om hier nog verder te schrijven. Ik wil namens de hele familie iedereen hier ontzettend bedanken voor alle lieve woorden, het heeft ze ontzettend veel goed gedaan. Chantal heeft er zelf voor gekozen om bij haar dochtertjes te zijn. Er zijn geen woorden meer.



Lana
:shock:

:cry:

:kaars: :vlinder:



Ongelooflijk, ik weet ff niet wat te zeggen. Er valt natuurlijk ook weinig te zeggen.



Chantal… rust zacht. Je vlindertjes wachten op je…:kaars:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

wat???



Ik schrik me rot



Wat verschrikkelijk

Hopelijk is ze bij haar dochtertjes



:kaars: