Chantal… Ik zie staan dat je vandaag 12 weken bent :dance: Ook weer zo’n mijlpaal! Gefeliciteerd!
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
@tallie… gefeli hoor met deze mijlpaal!!! … gaaf zeg!!! hier nog 2 weekjes wachten maargoed die zijn zo voorbij hihi …
@Evelien … klinkt gezellig morgen zeg!! …
Denk dta wij niet zo heel veel gaan doen dit weekend heb vannacht behoorlijk k*t geslapen… sliep pas om half 3 en om 7 uur ging d ewekker al weer … dalijk als evert naar school is ga ik mooi ff plat … mijn ma haalt evert op van school dus hoef niet op de tijd te letten heerlijk hoor…
Maandag ga ik naar boerenmaandag hier in Nijkerk een dorp verderop waar ik ook volleybal… we hebben met de meiden afgesproken dat we ff wat met zijn allen gingen drinken in de kroeg… der is dan braderie en alle kroegen zijn dan echt al heel vroeg open is der altijd heel erg druk maar wel gezellie… evert gaat ook mee dus we blijven niet zo heel erg lang hihi…
http://www.boerenmaandag.nl/
ps. wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar net ff vlug in me kaar geflanst hihi …
liefs miranda :vlinder:
Chantal :dance: 12 weken :dance: gefeliciteerd
Lynn dat t innestellingsbloed was en hoe was t sollicitatie gesprek ?
Evelien lijkt me erg leuk naar Amsterdam zo. Morgen mooi weer en dan lekker fietsen in de stad.
Lijkt me ook nog eens erg lekker.
Je zult wel heel erg moe zijn aan t einde van de dag.
Miranda had idd je nieuwe avator gezien en is weer prachtig :thumbup:
Lekker slapen in t weekend.
Weinig te melden. Druk nog dit weekend met schilderen en we hebben een zaterdagavond een bruiloft.
Een oom van Joost gaat voor de 2e x trouwen en we moeten nu onder Eindhoven in Heeze naar een kasteel gaan eten en feesten.
Lijkt me wel gezellig maar heb nog nooit die mensen van die tak van de familie gezien en nu gaat mn schoonzusje ook niet mee want die is door haar rug gegaan. Zit ik met mn schoonouders opgescheept :doh:
De hond gaat lekker uit logeren en hoeven dus zondagmorgen niet vroeg uit bed :dance:
Zondag zien we verder nog wel hoe ver dat we zijn en wat voor weer t is en wat we dan dus gaan doen.
Oh ja :dance: Joost heeft gisteren voor t eerst onze kleine meid voelen schoppen.
Hij is zo trots en gelukkig. En is man gelukkig dan ben ik dat natuurlijk ook, want ik gun hem zo weer een kindje.
Iedereen een fijn weekend en tot snel
:-* Viola
oww wat gaaf zeg dat ie jullie keine meid heb voelen schoppen :dance: :dance: …
Jaap vond dat ook altijd zo leuk enzo en kan nu al nie wachten dat ie het weer kan voelen… aangezien ik met evert en ghislaine beide heel vroeg was… beide al met 15 weken ben ik nu wel benieuwd wanneer we het nu gaan voelen hihi …
Maarre leuk zeg, althans dat feestje wat minder als ik het zo lees, Ik ben vroeger heel vaak in het kasteel van Heeze geweest we hebben namelijk daar kennissen wonen de vroegere SRV- man van dat gehuchtje hihi … dus we waren daar heel veel in de zomermaanden… we gingen ook altijd naar de brabantse dag in het laatste weekend van augustus… en nu wil ik dit jaar ook weer es gaan… na het overlijden van mijn vader 9 jaar terug zijn we eigenlijks nie meer geweest … althans niet echt op visite meer de hele dag … ik kwam der nog wel es koffie drinken als ik in de buurt zat met de vrachtwagen maar dat was dan hooguit een half uurtje…
Ik ben momenteel hier aan het wachten op jaap maar die belde net dat ie nog in Den haag zat en nu richting huis kwam met de vrachtwagen dus ben benieuwd wanneer ie inhuis komt vallen… dus ga zo de oven maar aanzetten en alvast mijn pizza opwarmen… maar ben nu nog ff bezig om wat muziek te downloaden voor een cd … hihi ben namelijk bezig om een in me kaar geflanste cd te maken van Sam Gooris… en de nieuwste skihut lekker feesten in de auto hihi… :dance: :dance:
Chantal
Alweer 12 weken, wat gaat het snel :-
Bij de rest ook al … zit zo naar jullie banners te kijken
Jammer dat niet iedereen zwanger is, gun het jullie allemaal.
Hopelijk is het in 2007 bij iedereen raak :-
Die wens deel ik met je Victoria.
Chantal mijjlpaal.
Viola wat leuk dat Joost de kleine nu ook heeft gevoeld.
Lynn ik duim voor je
Oh en met Quillan gaat het zo super goed hij doet het echt geweldig het is zo n makkelijk kind heerlijk ventje.
Nog even en dan is Luna ook alweer twee jaar we gaat ook zo mega hard, alweer of nog maar 2 jaar. Als de dag van gister staat het nog in mijn geheugen gegrift.
Liefs Marielle :vlinder:
Viola, wat geweldig dat Joost jullie kleine meid ook heeft kunnen voelen! Rinse heeft zojuist ook nog even kunnen genieten van zo’n optreden :inlove: Als Rinse zijn hoofd op mijn buik legt kan hij het beste voelen. Als hij alleen zijn hand er neerlegt is die kleine opeens stil en duurd het altijd lang voordat hij weer verder gaat met schoppen. Hij schopt liever tegen zijn hoofd aan Had Jelte ook overigens.
Overigens veel plezier vanavond. En hoezo opgescheept met je schoonouders? Joost is er toch ook! Gewoon lekker genieten van het feest!
Miranda, Je avator ziet er idd goed uit :thumbup: Mooi ff snel in elkaar geflanst, super.
Victoria, hoe is het met jou? Ik bedacht me vanmorgen voordat ik op KOK kwam dat we al een paar dagen niets van je hadden gehoord en dacht, ojee. Je moet je wel melden hoor, zeker na een ziekenhuis bezoek :naughty: :mrgreen:
Marielle, tjee zeg, wat gaat de tijd hard hè? Bijna alweer 2 jaar geleden. Moet Quillan nog steeds huilen als hij zijn zus bezoekt?
Ik ga er maar weer snel vandoor, want moet nog veel doen voordat we vertrekken (douchen, aankleden, eten, spullen klaarmaken. Heb ik toch wel ruim een uur voor nodig in mijn tempo :lol: )
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Goeiemorgen!
Zo Evelien ik dacht dat ik een vroege vogel was voor deze zaterdag Maar jij kan er ook wat van :lol: Veel plezier vandaag!!!
Viola: Gewoon lekker eten, drinken (geen alcohol natuurlijk) en relaxen vanavond!!
En wat leuk voor Joost dat hij jullie meisje nu ook gevoeld heeft! Maakt het voor hem ook allemaal weer wat echter :mrgreen:
Miranda: mooie avator weer!!! Ik heb onlangs van mijn schoonmoeder psp 7 geinstalleerd, maar was de nieuwe versie gewend! (was een proefversie :mrgreen: ) Ik kan dus echt niet met psp 7 overweg. Dus ik overweeg om toch maar de nieuwe psp aan te schaffen.
Victoria: Lukt het al wat beter om rustig aan te doen?
Marielle: idd bijna alweer of nog maar twee jaar…
Het blijft gewoon onwerkelijk
Geef Quillan een dikke knuffel van mij :-*
Vandaag gaan we een beetje in de tuin knutselen en naar de Ikea voor wat accesoires (schrijf ik het nou goed?? :eh: ) in huis.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
hallo dames
gisteren ben ik dan voor de sollicitatie geweest en deze is reuze meegevallen, enkel het probleem"""""""" sterk tussen haakjes!!! is dat als ik nu zwanger ben ik niet verleggen zal van werk omdat ik riskeer het te verliezen als het kindje er eenmaal zou zijn. Dus we wachten nog af wat het hier zal worden, zwanger of niet zwanger, pffff begin het wel wat op mijn stoppen te krijgen van dat lange wachten hoor. En eerlijk gezegd heb ik het gevoel zwanger te zijn maar hopelijk neemt me lichaam me niet weer in de maling, en krijg ik binnenkort es een positieve zwangerschapstest in mijn handen!!!
Viola geniet ze vanavond op het kasteel met je prinsesje in je buik, en laat ze maar lekker stampen, leuk he :inlove: ik verlang ook al weer naar een stampertje, das pas genieten vind ik!!
Miranda mooie avator!!! en :lol: :lol: sam gooris ja?? :mrgreen:
chantal een nieuwe mijlpaal!!! :thumbup: wij gaan ook binnenkort ikea-en :dance: :dance: altijd leuk die winkel!!!
marielle alweer twee jaar zeg!! :hug: :hug: :hug: :kaars: gelukkig heb je nu een schatje als Quillan die je hartje kan troosten met een mooie lach!
Evelien ik heb steeds het gevoel dat jou zwangerschap enorm snel gaat :mrgreen: geniet ze nog even en straks is jou boullieke er ook
groetjes lynn mama van senne* en :**:
@marielle … waar blijft die tijd he :hug: :hug: …
@victoria… ben ook wle benieuwd hoe het donderdag in het zh is gegaan
@lynn… ja ik vind hem wel goede muziek maken ja hihi … dus de cd is al; bijna klaar hier hihi …
Lynn meid, ik duim voor je hoor! :-*
wel Miranda dan wordt het vast binnenkort feest bij jou :mrgreen: :mrgreen:
Bieke hoe is het nu verder met senne?
Het was donderdag goed gegaan in het ziekenhuis :thumbup:
Alleen vanmorgen had ik het idee dat ik ons meisje niet had gevoeld, dus wij naar het ziekenhuis.
Gelukkig gelijk een hartje en toen werd ons meisje wakker en liet ze even duidelijk zien dat ze er was en dat alles goed was.
Kreeg ook een echo :thumbup: maar wat was ik weer bang.
Ik kan gewoon echt merken dat ik nu op het einde loop en dan ook echt letterlijk op het einde.
Ik ben op en wil gewoon zo graag bevallen :shifty:
gog victoria kan me het goed voorstellen dat de ongerustheid terug toe begint te slaan, en je nu werkelijk al wil bevallen maar nog even geduld meis en je prinsesje komt eraan, wij kijken er allen al nieuwschierig naar uit hoor :inlove: . Hou je nog even rustig nu en binnenkort wordt je geduld beloont met het mooiste die er bestaat!!!
Lynn, Senne heeft nà zijn voetje niets meer gehad van last/pijn! :thumbup:
Hij is er dus gelukkig helemaal van af en hopelijk komt het nooit meer terug!
Victoria meid, nog héél even en dan mogen jullie jullie meisje in jullie armen sluiten!
Goed van je dat je gelijk naar het ziekenhuis gaat wanneer je je even iets onzekerder voelt! :thumbup:
Sterkte en hou vol! :-*
EUJ!!! is het niet eens tijd voor een nieuw deeltje?
dames de :evil: zijn er pfff.
Victoria net wat de andere zeggen nog even wachten, maar dat wachten duurt zo lang :wall:
Wanneer wordt je opgenomen of doe je dat niet meer.
Hoe groot is ze nu en wat weegt ze ongeveer ?
Marielle voor jou alweer/pas 2 jaar.
Voor ons alweer/ pas 1 jaar. Ik weet t de tijd vliegt gigantisch hard.
Heb t gevoel dat ik even mn ogen heb dicht gedaan en ineens zijn we een jaar verder :eh:
Lynn :x wat ontzettend jammer.
zo dat t de volgende keer raak is.
Bieke wat goed dat Senne nergens geen last meer van heeft en idd dat t wegblijft.
Ben toch weer vroeg uit bed. Uitslapen kan ik echt niet en nu met die zwangerschap kon ik
gewoon echt niet meer liggen dus dan er maar uit.
Het was gisteren heel erg gezellig en heb nu ook eindelijk gezichten bij de namen.
Het enige wat ik echt verschrikkelijk vond was dat je eigenlijk alleen maar kon staan en heb
dus vanaf 4 uur tot 10 uur heb gestaan. Ben om 10 uur gewoon op de bar gaan zitten want kon echt niet meer.
Het eten was echt heerlijk met allemaal kleine hapjes maar dat kon niet echt mn maag vullen zal ik maar zeggen en
we zijn dus op de terugweg langs de Mac gegaan en daar een paar hamburgers achterovergeslagen :oops:
Het was echt heel gezellig maar ben wel kapot van dat van op de ene voet op de andere huppen.
Vandaag als ik echt zin heb ga ik nog even 2 kozijnen schilderen en dan vanavond lekker bbq-en :drool:
Iedereen nog een fijne dag en tot straks of morgen
Liefs Viola
Victoria oh die laatste weken vreselijk echt het word steeds erger maar gewoon bellen en heengegaan als je het niet vertrouwt en wat fijn dat het met je prinses weer goed was.
Liefs Marielle :vlinder: