Diana, gefeliciteerd!
Wat een schatjes :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
thnxx allemaal… ja het was ook een fijn gevoel hoor dat ze zo rustig en alles waren en ons ook ons verhaal lieten doen…
@Diana … gefeliciteerd met je kittens hoor lieve beestjes zeg
liefs miranda :vlinder:
#@$%^&%$#@$%^
Wat heb ik een K dag vandaag!
Eerst het netwerk (nog steeds niet vooruit te branden en af en toe verlies ik de verbinding met de buren :eh: )
En nu weer wat.
Wij hebben een zonnescherm besteld. Eigenlijk hadden we wel verwacht dat die in maart geleverd zou worden, dus zeker na afgelopen weekend maar eens gebeld wanneer die nou komt.
Wordt ik zojuist terug gebeld door degene die plant dat er heel toevallig iemand heeft afgezegt voor zaterdag en dat het zonnescherm dan geleverd kan worden.
Joehoe… behalve dan dat we net gisteren een dagje weg met schoonzus/zwager en schoonouders hebben gepland (een kadootje van ons vieren aan mijn schoonmoeder voor haar verjaardag)
Aaaargh… Nu kan ik mijn moeder natuurlijk wel vragen, maar daar willen we ten eerste zelf bij zijn en ten tweede als mijn moeder er is, weet ik niet of ze goed kan aangeven hoe en waar we het nu willen hebben. Extra reden dat we er gewoon bij willen zijn.
Ik kan wel janken (heb ik vanmiddag al gedaan ivm netwerk, nu kan ik mij nog inhouden (shit daar gaat mijn backspace toets van mijn laptop ook al :roll: Die zit nu los)
Mijn rapportje lijkt ook weer te hangen…ik ga toch maar weer ff een potje janken en kap er maar mee (werk) voor vandaag.
Weeeeeeeeh…
Ik ben zo zielig…
Viola wat leuk een meid heerlijk hoor
Miranda wat fijn dat het zo goed ging bij de gyn heerlijk gevoel.
Evelien is de pech jullie kant op gegaan.
Liefs Marielle :vlinder:
thnx marielle…
Evelien … ja dta schiet idd niet op … en dat zul je altijd zien gaat er 1 ding verkeerd dan kun je het de hele dag wel weer schieten… hopelijk morgen wat beter met alles hoor
Lieverds allemaal bedankt :-
Evelien je hebt idd je dag niet. Van mij igg een dikke :hug: en dan morgen maar weer wat meer doen
Miranda wat goed dat alles goed was met de kleine.
Fijn ook dat ze lekker de tijd voor jullie namen en zo zie je ook hoe t hoort.
Diana wat een skatties :inlove:
Chantal jij niet lekker voor jou dan een beterknuffel :hug: hopen dat ie werkt.
Victoria bij jou ook alles goed bij de gyn.
Voortaan eerder naar t ziekenhuis en even op je gemak zitten
De gyn vond alles goed en jij wordt donderdag weer gerust gesteld :-
Marielle heb je al foto’s gemaakt van je huisje want heb geloof ik nog niets voorbij zien komen 8)
Hebben jullie toen je t geslacht van de kleine wist het helemaal wereldkundig gemaakt wat t is ?
Ik zou t namelijk wel van de daken willen schreeuwen :mrgreen:
Ga zometeen lekker naar mn bed, want was vanmorgen best gespannen en ben dus nu ook doodop.
Welterusten en tot morgen
Liefs Viola
hallo dames :x hier ook niet echt ons dagje vandaag, ben daarnet tegengehouden geweest van de politie en blijkbaar was mijn verzekering van mijn auto twee dagen vervallen, begint die agent mij daar verwijzen op ‘mijn uitvluchtjes’, man wat was ik boos, ik heb gewoon mijn nieuwe verzekering nog niet gekregen in de bus wat ik wel raar vond trouwens, morgen maar es de verzekeraar een bezoekje brengen, want het scheelde niks of ik kreeg fikse boete, heb nl. een hele uitleg moeten geven dat ik het niet wist dat het vervallen was, en dat het anders wel in mijn auto zou zitten als ik die op de bus gekregen zou hebben. Erg he, dit moet nu binnen de twee dagen op orde zijn, en mijn werkuren zijn er ook niet naar, kan ik nu nog jurgen even zenden om de boel recht te zetten.
Stonden ze daar op een klein weggetje met vijf agenten :doh: .
voor de rest niet zo veel nieuws hier, enkel dat we voor een huisje aan het kijken zijn maar de prijzen stijgen zo snel, dat we al geen zin meer hebben om te kijken. Zien we dan es iets naar ons zin, dan is het te duur of wel is er nog mensen werk aan, en komt het toch op hetzelfde neer als een nieuw huis. nah ja we kijken nog wat uit.
Viola wat leukkkk en meisje!!! :mrgreen:
Miranda leuk dat je goed zit nu bij de gyn., je voelt je vast stukken beter ook nu.
linda en Marielle hoe gaat het met jullie??? rustig aan?
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Ik ben er gelukkig weer een beetje overheen.
Rinse heeft een brede schouder. Alhoewel, hij stond nog in de file, dus die schouder ging via de telefoon :eh:
Hij heeft ook gekeken naar het netwerk en heeft volgens mij wel een uur of 2 aan de telefoon gezeten met de helpdesk. Nu werkt het weer
De adsl modem was de boosdoener. Die is waarschijnlijk al te oud en wordt ook niet meer ondersteund. Heel gelukkig hebben we vorig jaar mijn zus geholpen met haar netwerk en haar adsl modem kon de deur uit en hadden we hier nog staan.
Die moest wel opnieuw geconfigureerd worden (andere provider) en dan is het weer fijn dat je er buren zijn die wifi open hebben staan, zodat je de juiste configuratie kunt downloaden
Ik kan in elk geval weer het net op.
:-* Applaus voor Rinse
Geslacht wereldkundig gemaakt? :think: ja en nee :lol: Ja, ik heb het iedereen verteld die het wilde weten (en dat is iedereen)
Nee, ik heb ze eerst verteld hoe het bij de 20 weken echo was en toen ze maar bleven vragen en.en.en? vroeg ik eerst wat ze zelf dachten :mrgreen:
Daar was ik namelijk ook wel nieuwsgierig naar.
Ja, Marielle… fotoos van je villa! Showen…!
gelukkig heeft Rinse een brede schouder :mrgreen: :lol: die hormonen toch he.
goed dat je internet weer ok is!! kan me daar ook wel druk in maken hoor.
van het geslacht hebben wij altijd iedereen in vragen gelaten, dit was ons geheimpje hihi. vond het nog zo leuk als senne* er was, de helft dacht een meisje :mrgreen:
Lynn, Ook een toestand zeg! Hopelijk is het snel in orde met de verzekering!
En wat goed dat jullie het geheim konden bewaren. Wij wilden dat vorig jaar in eerste instantie ook doen, maar ons kennende zouden we het er vroeg of laat toch per ongeluk vertellen, dat we besloten om het toch maar gewoon te vertellen en dan als eerste aan degene die ons nastaan. (ouders, zussen…)
Iedereen wist het dan ook, behalve de buren. De buurvrouw was zelf ook zwanger en wilde niet weten wat het van hun ging worden. Daarom wilde ze het van ons ook niet weten.
Toen ik haar 's ochtends voor de echo polsde of ze het weer niet wilde weten, zei ze dat ze het nu ECHT WEL wilde weten :lol:
Ik vind het ook erg leuk hoe iedereen reageerd op het feit dat we het willen vertellen.
Goedemiddag…inmiddels. Wat is het stil hier.
Eigenlijk heb ik zelf ook niets te melden
Voel me wel weer een stuk beter dan gisteren. Maar dat kon ook eigenlijk niet anders.
Idd wat is t stil hier.
Heb niets te vertellen.
Ben aan t werk. Heb er eigenlijk al 2 uur op zitten.
Denk dat ik eerder naar huis toe ga, want heb nog heel veel te schilderen thuis en we zijn toch overbezet.
Iedereen een fijne dag en tot straks.
Liefs Viola
Viola, ik zie staan 20 weken en 1 dag :dance: Gefeliciteerd! met deze mijlpaal
Victoria, zometeen weer naar het ziekenhuis voor de CTG.
Chantal, weer een beetje beter?
Goeiemorgen dames!
Nou, hier ook niet veel te melden :eh: :mrgreen:
Ben nog een beetje hangerig maar keelpijn is alweer weg!
Ga maar effe bij de nov.mama’s spieken!
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
goedesmorgens hiero!!!
@viola… gefelciiteerd hoor met deze mijlpaal…
@tallie… fijn dat je weer wat beter voelt…
verders hier ook nie zo heel veel te melden … ben gelukkig al heel wat geruster na die mooie echo van ons afgelopen dinsdag (hij staat inmiddels in het showforum) … en na het fijne gesprek met de gyn… ik kan nu al ene heel klein beetje genieten…
Verders heb ik gsiter met volleybal de bal verkeerd op mijn duim gekregen toen ik hem over het net wou tikken en daar heb ik aardig wat last van … maargoed dat gaat vast wel weer over…
En we hebben het Evert ook verteld dat ie weer grote broer werd… en hij was helemaal door het dolle heen… en hij zei al gelijk van ja maar als dit kindje weer zo ziek is als Ghislaine gaat het dan weer dood… dus hebben we gewoon eerlijk gezegd dat dat zo was… en toen was zijn reactie van ow ok… maar dan hoop ik dat dit kindje nie zo ziek word want dan kan ik eindelijk met hem spelen …
Vandaag heeft hij het gelijk aan zijn vriendjes het grote nieuws verteld dus kreeg van verschillende ouders de felicitaties en ze hopen allemaal op een gezond wondertje…
en Evert heeft een foto gekregen afgelopen week vanonze nieuwe kittens die momenteel nog bij hun moeder zijn en over een week of 5 mogen ze mee naar huis… dus die heeft hij ook mee naar school want die wou die ook graag laten zien hihi…
Viola: eindelijk op de helft!! :dance: :mrgreen:
Miranda: schattig he hoe kinderen reageren!! Ik hoop ook voor hem en natuurlijk voor jullie dat het dit keer een gezond brusje is!!
En dat we natuurlijk allemaal een gezond kindje mogen krijgen!
Ik hoop echt dat we “straks” een meeting kunnen organiseren waarbij we allen ons kindje vol trots kunnen showen! :inlove:
( :inlove: smelt :inlove: …droomt even weg bij dit heerlijke idee!!)
Ik ga zo direct gelijk ff kijken in het showforum. Ben erg benieuwd
En wat is Evert blij dat hij toch weer een zusje of broertje krijgt! Volgens mij loopt hij helemaal trots rond :inlove: En dan ook nog kittens over een paar weken! 8)
hallo dames,
hier weer vraagtekens alom hoor, heb sinds gisteren wat bruinig verlies, vanmorgen terug over, en deze avond terug, het is echt niet veel maar stel me er wel wat vraagjes bij, zou dit een innesteling kunnen zijn??? Ik hoop het zo!!! kon natuurlijk niet laten om een testje te wagen maar dit haalde niks uit dus, raar he, en eigenlijk weet ik ook niet hoe mijn cyclus in elkaar zit ook, dus vragen alom, ik denk dat ik maar es de gyn. bel voor meer info.
waaw wat zijn de echo’s mooi weer!!!
tja het begint wel goed door te dringen nu dat jullie allemaal binnenkort een beebje hebben, ik wil ook!!! :roll:
hm en morgen moet ik op sollicitatiegesprek, om 9.30u. hopelijk valt er iets goeds uit de bus hoor, want ben het een beetje zat aan het worden om elke dag bijna een uur onderweg te zijn naar mijn werk. het zou maar een kwartiertje rijden zijn, naar dat nieuwe werk. het is ook weer in een keuken en nog wel in het ziekenhuis waar ik momenteel ga dus hopelijk goed nieuws morgen, hihi.
verder niet zo veel nieuws hier, enkel de vragen!!!pfff
Lynnty: dat zou goed kunnen een innestelingsbloeding!!
En als je echt een beter inzicht in je cyclus wil hebben zou ik toch zeggen: begin weer met temperaturen!!! Het gaf mij iig meer rust.
Maar ik hoop natuurlijk van harte dat het niet nodig en dat je dus nu zwanger bent!!
Succes met de sollicitatie :thumbup: :thumbup: Dat scheelt nogal een uur of een kwartiertje! Dat zou wel heel fijn zijn!!!
Lynn. Ik hoop ook voor je een innestelingsbloeding. Dan is het ook nog te vroeg om al een test te doen. Ff een weekje wachten :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Mij gaf het temperaturen ook rust. Tenminste ik was er daardoor voor mijn gevoel niet nog meer bezig met zwanger worden. Juist door het temperaturen wist ik een beetje waar ik aan toe was.
Heel veel succes met de sollicatie. Dat zou wel heel fijn zijn, zo te horen als je aangenomen wordt :thumbup:
Vanochtend is de commode binnengekomen. hihi Het keukenladeblok ala commode bedoel ik eigenlijk. :mrgreen:
Ben erg benieuwd hoe het wordt. Ik heb hem wel al uitgepakt, maar ik zie geen poten die eronder moeten :think: Zometeen moet ik toch nog naar de keukenboer om te betalen, gelijk maar ff vragen hoe dat zit.
Ik heb ook helemaal zin in morgen! Morgen hebben we een dagje Amsterdam gepland met mijn schoonouders (we zijn Rinse, ik, mijn schoon en haar vriend) We zijn dus met zijn 6en.
Morgenochtend met de auto naar het olympisch stadion (goedkoop parkeren incl. vervoer naar centrum en terug voor 2 pers.)
Dan naar het centrum fietsen huren. ff koffiedrinken. Met pondje over naar Amsterdam Noord (daar hebben mijn schoonouders vroeger gewoont en elkaar dus ook leren kennen) en in Amsterdam Noord heb ik een mooie fietsroute gevonden (15 km in 3 uur, ik hoop dat ik nog kan fietsen)
Halverwege ergens lunchen en 's middags met het pondje weer terug.
Fietsen weer inleveren en dan gaan we als we tijd genoeg hebben nog naar het van Gogh museum (dat wilde ze ook graag).
En tenslotte heb ik gisteren op iens nog een leuk (volgens de recenties) Spaans restaurantje gevonden in het centrum. Ik kreeg gelijk al trek :drool: Gelijk dus ook gereserveerd, want met zijn 6en zomaar ergens op een zaterdagavond naar binnen wandelen lijkt mij niet zo’n goed plan.
Ik heb zo’n zin, ik heb zo’n zin :dance: (wel jammer dat we nu langer moeten wachten op het zonnescherm, maar daar heb ik mij maar overheen gezet)