Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (7)

Bieke, Nogmaals geen probleem dat je niet op ons reageerd. Ik vind het wel fijn dat je ons up-to-date houd.

Het is duidelijk dat er iets aan de hand is met Senne. Maar laten we duimen dat het goed is op te lossen, ofterwijl een positieve uitslag! :thumbup:

Lynn, tja moeders :roll: De wens is bij hun blijkbaar ook groot :wink: Fijn dat het in elk geval weer beter gaat.

Ik heb vanacht weer een stuk beter geslapen! Alleen een beetje stom dat ik voor mijn doen een beetje laat in bed lag. Maar goed, mijn toetsenbord van mijn desktop doet het weer (ik had de batterijen al vervangen en nu heeft Rinse ze weer vervangen en doet ie het opeens weer wel :eh: ) In elk geval deed mijn msn het nu ook weer dus gelijk een paar oproepjes met de vraag hoe het ging enzo :lol: Bellen gaat sneller. De tijd vloog gelijk voorbij.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

hallo meiden,

hier ff een updeetje van mij,

ik ben gisteren bij de gyn gweest om te vragen om of hij nog even wou kijken wat er met twan gebeurt is…

het blijkt dus na wat deze gyn zegt dat twan is overleden aan het helppsyndroom dus wat ik al dacht ze hebben in het zh waar ik toen lag te lang gewacht… :evil: :evil:

ik had dus al die tijd gelijk :cry: :cry:

ik kan die gyn wel wat doen echt maar goed…

hier gaat alles verder zijn gangetje.

ga weer met de ovulatie testen aan de gang en we hopen dat het binnenkort toch een keer raak mag zijn.

en bieke meid een hele dikke knuff ik hoop dat alles goed gaat :pray:

groetjes en een hele dikke knuff willie mama van engeltje twan :**:

Willie, Hoe vreselijk het ook is, je weet nu in elk geval wat er echt gebeurd was! Helaas kan het niet meer teruggedraaid worden.

Maar om naar de toekomst te kijken is dit natuurlijk wel goed nieuws. Dit betekend gewoon dat mocht je weer het HELPP syndroom krijgen, dat ze nu wel gewoon optijd moeten en kunnen ingrijpen!

Ik kan mij ook goed voorstellen dat het vertrouwen in die andere gyn wat je waarschijnlijk toch al niet had (waarom anders nog eens navragen bij deze gyn) nu helemaal weg is.

Sterkte in elk geval met het verwerken van dit nieuws, hakt er toch weer ff in lijkt me.

Bieke meis ik hoop voor jullie dat alle uitslagen goed zijn

Willeke meis sterkte met dit verwerken weer

Liefs Marielle :vlinder:

We weten nog steeds niets meer, er is bloed geprikt en morgen om 14.30u mag ik bellen voor de uitslagen! :shifty: :pray:

Ik wilde dit nog laten weten, ik ben erg moe, sorry, ik ga slapen,… :-

Sorry dat ik telkens egoberichtjes plaats, mijn hoofd is vól…

Lief dat jullie me begrijpen! :-

Ok, even opgezocht wat de kinderarts zei, Senne heeft wel al zeker een Juveniele Chronische Artritis (JCA), dà t is zeker, maar dit kan 4 kanten uit:

De classificatie van JCA is als volgt in te delen:

• Polyartritis (reumafactor positief of negatief)
  • Oligoartritis (ook wel pauciarticulaire artritis)
  • Systemische artritis
  • Artritis met psoriasis, enthesitis, niet geclassificeerde artritis

Er wordt nu onderzocht wat voor soort Senne heeft en hopelijk is het de meest onschuldige vorm! :pray:

Ter verduidelijking, mijn zus werd voor haar leukemie ontdekt werd behandeld voor de Polyartritis, dus dat kà n een begin zijn.

Wie geiniteresseerd is, hier kun je alles lezen over JCA, er staan veel dingen in dat de kinderarts vandaag tegen ons zei! :thumbup:

Juveniele Chronische Artritis

Dat we maar rap van iets weten, dit is vermoeiend, 't kan gewoon à lle kanten uit, erg lastig! :hand:

Slaap lekker! :-*

Bieke, Het is wat zeg! Maar wat ik zo snel ff lees, is er toch een grote kans dat het na de pubertijd verdwijnt en nooit meer terugkomt. :thumbup:

Dat zou natuurlijk super zijn, maar hoe zit het dan voor die tijd? Pubertijd duurd nog wel een tijdje. :think:

Jullie zijn er in elk geval al snel bij! Dat moet toch wel een goed teken zijn.

Laten we maar even afwachten tot je meer weet. Ik neem aan dat er nog meer onderzoeken moeten komen? Kan er ondertussen ook wat aan gedaan worden? Ook tegen de pijn en de onstekingen? (het zijn toch onstekingen?)

In elk geval hoop ik dat je ondanks de onzekerheid en alle zorgen morgen een hele fijne verjaardag zult hebben :-

Voor morgen alvast gefeliciteerd met je verjaardag! :dance:

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

… En ik ga nu idd lekker slapen, ik zie dat het alweer 11 uur is :shock:

oops.

Bieke: Ik :pray: ook ontzettend dat het dan de meest onschuldige vorm is. Maar meid wat heb je toch een maanden achter de rug!!! :shock:

Misschien is dit alles ook wel de reden dat Senne zo’n slechte slaper is.

Ik hoop dat het nu eens ophoud met al die nare dingen voor jullie!!!

Geef Senne een dikke knuffel van mij :hug: arm manneke moet zoveel doorstaan!

Heel veel sterkte weer! :-*

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Dankjewel lieverds, jullie reacties klinken nog het meest oprecht van iedereen hier op kok, nou nee, ik moet het eigenlijk anders zeggen, jullie wéten en beseffen misschien beter dan anderen hoe die angst voelt als het om je kindje gaat, juist omdà t wij weten dat er vreselijke dingen kunnen gebeuren met je kindje,… 't is geen ver-van-ons-bed-gebeuren zal ik zeggen,…

Het voelt goed om het hier bij jullie kwijt te kunnen en om jullie steun te lezen, dankjewel lieverds! :-

Evelien, het zijn inderdaad ontstekingen en ik moet Senne nu voorlopig Junifen geven, dat helpt wel goed! :thumbup:

En waarschijnlijk komen er nog onderzoeken ja!

Zielig voor Senne maar beter zo!

Chantal, ik dacht daar ook meteen aan, Senne heeft hier misschien al langer last/pijn van en slaapt daardoor idd slecht,… wat erg hé,… :cry: .

Bedankt voor het medeleven! :-

Nog 4 uurtjes en ik kan bellen voor de uitslag! :shifty: :pray:

:kaars:

@Zonneschijn wrote:

Voor morgen alvast gefeliciteerd met je verjaardag! :dance:

Dankjewel!! :mrgreen: :-*

Bieke ten eerste wil ik je ook nog feliciteeren met je verjaardag …

en hopelijk heeft senne idd de meest lichte vorm ervan … en kunnen z eder wat mee en zijn pijn te verlichten!!!

:hug: :hug:

liefs miranda :vlinder:

Bieke meis,

het zit je niet echt mee he, mijn duimen draaien gek voor Senneke zijn uitslag, en hopelijk komt je dagje nog tot zijn recht met je verjaardag!

alvast een gelukkige verjaardag meis!!!

heb net de bijlage gelezen over JCA en inderdaad je bent er vroeg bij, en het komt nu mss allemaal uit waarom hij niet zo goed sliep en zo, maar toch blijf ik duimen voor je kleine manneke!! :thumbup: Hoe reageert Broes op zijn broertje trouwens? En kun jij het wat aan met de kleintjes?

Hou je vooral sterk he meid,

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Hallo, even een egoberichtje.

Ik moest vanmorgen in het ziekenhuis zijn en ben even geschrokken.

Hij vroeg of ik vocht vast hield, want hij vond mijn gezicht wat dikker.

Dus bloeddruk gemeten 130/92, veel te hoog, dus moest urine inleveren, bloed prikken en aan de ctg-scan.

Natuurlijk was ik erg geschrokken en ons meisje was ook vrij rustig op de ctg-scan, maar volgens de gyn was het keurig.

Ook mijn urine en bloed waren goed. Ik heb ook een half uur aan een apparaat gelegen wat je bloeddruk meet en gelukkig ging die ook gewoon weer naar beneden.

Hij was na een 15 minuten al 75/120 en na een half uur 61/112, dus ik mocht naar huis.

Moet het nu gewoon rustig aandoen, dus dat doen we dan maar. Ga nu dus op de bank liggen, want Sacha komt naar huis controleren.

pfff victoria,

wat schrikken :shock: , goed dat je meisje het keurig doet!! hou je nu maar lekker rustig nu!!

groetjes lynn mama van senne* en :**:

@victoria… wat zul je idd geschrokken zijn…

maar goed zo aan het eind van de zwangerschap gaat tuurlijk altijd ej bloeddruk wat omhoog… en goed dat ze je daar eenhalf uur goed in de gaten hebben gehouden… :hug:

hopelijk gaat het weer wat beter en ben je weer een beetje opgelucht… maar als je je bloeddruk niet vertrouwt kun je meestal wel ff langs komen om het te controleren… je moet ook goed uitkijken dat je niet allemaal flitsen gaat zien want dat had ik namelijk heel erg… en das dus ook nietgoed… :hug:

liefs miranda :vlinder:

Bieke: vergeet je nog helemaal te feliciteren :oops:

(dacht dat je morgen jarig was, maar ik moet eens leren om beter naar de datums boven de berichtjes te kijken :mrgreen: :lol: )

Dus: Van harte gefeliciteerd meid!! :thumbup:

Al zal dit niet zo’n hele ontspannende verjaardag zijn…

Victoria: Je laat mij ook effe schrikken! :shifty:

Gelukkig alles goed!!! :thumbup: Maar als je het niet vertrouwd meteen aan de bel hangen he?!!!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Wat schrikken Victoria! :shock:

Gelukkig hoef je niet meer lang en dus hoef je ook niet lang meer rustig aan te doen, moet lukken! :thumbup:

Gelukkig was/is alles goed met je meisje! :-

Lynn, Broes en Senne beginnen erg leuk op elkaar te reageren, Senne volgt grote broer overal en begint altijd héél enthousiast te spartelen met zijn armen en beentjes wanneer hij Broes ziet! :inlove:

'T wordt alsmaar leuker en leuker naarmate Senne ouder wordt! :thumbup:

@tallie wrote:

(dacht dat je morgen jarig was, maar ik moet eens leren om beter naar de datums boven de berichtjes te kijken :mrgreen: :lol: )

:mrgreen: :-

Victoria, ik schrik er ook even helemaal van! Gelukkig werd er gelijk extra gecontroleerd en was het al snel weer helemaal OK!

Doe maar lekker rustig aan. Al is het nog niet superheet, het is natuurlijk wel lekker warm buiten nu. Wat vocht vasthouden betreft. Genoeg water (met evt wat siroop) drinken hoor. En brandnetel thee schijnt ook goed te zijn als je vocht vasthoud. (hoorde ik na mijn bevalling van mijn kraamverzorgster)

Een nieuw boekenvoorraad aanschaffen, misschien :lol:

Dank jullie wel dames :-

Bieke gefeliciteerd :-
:-*