waaw marielle, zo’n mooie avatar!!! :inlove:
viola lekker vroeg in bed, ik sluit me aan! hier nog steeds misselijk. :?
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Marielle wat een geweldige nieuwe avator.
Wat is ie alweer groot geworden zeg
Mooi he heeft Mellie voor mij gemaakt maakt ze voor iedereen kijk maar bij hulp gevraagd en dan bij bewegende avatar.
Liefs Marielle :vlinder:
hoi hoi
hier dan ook weer ff een berichtje vanuit het midden van’t land hihi …
@Lynn… hopelijk ben je gauw weer wat beter want dit schiet ook nie echt op zo zeg!! … en jammer dat het familiebezoekje zo vervelend was!!
@viola… lekker aan het schilderen geweest dus hihi …
@marielle… idd wat een mooie avatar… enne Quillan is echt een lekker kereltje zeg!!! … en gaaf zeg tarzan!!! …Ik ga 31 mei geloof ik (of de 30e) weet nie eens meer met een vriendin van mij naar de wizz… word de eerste keer muzical in mijn hele leven hihi…
verdres hier weinig te melden … druk weekendje gehad veel weggeweest enzo … naar de film van mr. bean geweest gister was wel erg leuk moet ik zeggen … en vandaag weer lekker zoals vroeger in mijn jongere jaren ahum (toen ik nog wild was zeg maar) naar de zwarte auto cross geweest hier in de omgeving dat was heel gezellig!!! lekker weer dta oude sfeertje proeven… van bier modder en bbq… alleen zonder bier dit keer voor mij …
liefs miranda :vlinder:
Lynn
Ik hoop dat jij je snel beter voelt :-* :hug:
Viola
Heerlijk aan het schilderen geweest :thumbup:
Miranda
Een heerlijk weekend achter de rug :-
Marielle
Jij morgen naar je villa :-
Hier ook een druk weekend achter de rug :thumbup:
Morgen mag ik weer naar het ziekenhuis en krijg ik mijn eerste ctg-scan, ben zo benieuwd :shifty:
@marielle wrote:
Mooi he heeft Mellie voor mij gemaakt maakt ze voor iedereen kijk maar bij hulp gevraagd en dan bij bewegende avatar.
Liefs Marielle :vlinder:
Ik kan ook zulke avatars maken dus als iemand het wil geef maar een gil … hihi
@victoria… spannend morgen zeg… hopelijk houd de kleine meid het een beetje rustig want als ze net zo beweeglijk is als Ghislaine dan kunnen ze om de 30 sec. steeds de banden gaan verzetten, omdat ze dan weer niet goed ligt om het te kunnen meten… maar wel heel leuk gezicht is dat … dan plopt de buik zo van de ene naar de andere kant hihi…
Victoria, veel plezier vandaag in het ziekenhuis. Fijn naar die meid van je luisteren. :thumbup:
Marielle, mij viel je avator idd ook al op! Mooi hoor 8)
Vandaag weer aan het werk. Maar gelukkig een kort weekje.
Vanacht overigens weer slecht geslapen. Nee dat zeg ik verkeerd. Het slapen ging prima, maar voordat ik sliep was een ramp! :?
Ikke moe en maar liggen en liggen en doordat ik dan niet is slaap val weet ik gewoon niet meer hoe ik moet liggen. Na 10 minuten ben ik 1 kant gewoon al helemaal zat.
Gelukkig heb ik dit niet dagelijks, maar het lijkt wel 1 soms 2 keer in de week weer terug te komen dat ik een veels te korte nacht heb.
Bah, bah, bah.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
hoi dames,
vanmorgen naar de dokter geweest en het zag er niet goed uit voor me, de koorts en :sick: blijft wat hangen, en ben nu enkele dagen thuis om te recupereren. geeft ook niks. hopelijk zal het geen baat hebben bij mss een volgende zwangerschap die ik mss nog niet weet. zit er soms wel eens aan te denken.
evelien ben je niet beter met zo’n U-vormig kussen om te slapen? ik kon daar het beter mee vinden om te slapen toen ik zwanger was van Senne*.
En is gelijk ook gemakkelijk om borstvoeding te geven achterna.
miranda lekker weekend gehad :dance:
victoria geniet van je meisje!!! :inlove:
marielle, leuk je nieuwe huisje!! :dance:
Lynn, Ik heb zo’n voedingskussen, maar vond het vorig jaar een ramp om mee te slapen. Ik lig nu met een gewoon (vrij slap) extra kussen in bed. Dat ligt prima. Alleen kan ik niet zolang op mijn zij liggen. Mijn andere zij ook niet. Helaas lukt buik niet meer. En op mijn rug is ook niet meer zo comfortabel. Gaat weer wel als ik mijn voeten einde een beetje omhoog doe (zit zo’n knik in) en mijn hoofdeinde ook een beetje omhoog.
Maar automatisch weer naar beneden als je draaid, dat lukt nog niet
Kortom, ik moet snel in slaap vallen.
Overigens wel bedankt dat je met me meedenkt. :thumbup:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Victoria: Spannend! Maar ozo mooi om naar het hartje te luisteren!
:inlove:
Ik vond die banden altijd knap vervelend, zaten zo strak! Ik lag toen ook met vier van die banden!!
Marielle: Je banner viel mij ook meteen op!!! Hij is helemaal geweldig! Zie ook een foto dat hij lekker in het zwembad is!! Lijkt me zo heerlijk om met je kindje te gaan zwemmen. Vind hij het leuk?
En natuurlijk veel plezier in je nieuwe villa :mrgreen: Dat je er maar heel veel mooie momenten mag gaan beleven! :thumbup:
Evelien: Nou, dat slapen klinkt echt niet geweldig!! Ik heb eigenlijk ook geen tips. Behalve idd me een kussen die beste houding aannemen voor zovermogelijk. phoe en je moet nog een tijdje!!
Viola: Dat verven valt altijd weer tegen!! Denk je wel een beetje aan jezelf!!!?
Miranda: Hoe voel je je verders?
Lynnty: beterschap!!! :hug: :hug:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Nou heb aan de ctg-scan gelegen, was voor het eerst :shifty:
In het begin was hij 170/165 en daarna zakte het naar 137/140 en weer naar 150, ik werd er een beetje kriebelig van :shifty:
Maar volgens de gyn was het helemaal goed, dus :thumbup:
Evelien
Hier lig ik ook niet meer goed hoor, ben steeds aan het draaien, maar kan mijn draai dan echt niet vinden :thumbdown:
Lynn
Beterschap meis :hug:
@victoria… dat is idd hel goed… zolang het maar afwisselnd is die hartslag!!! … fijn zeg!!! :thumbup: … hopelijk helpt het je door deze onzekere weken heen te komen…
@tallie… voel me vandaag niet helemaal toppie… weet nie wat er is… heb ook dan wel heel slecht geslapen net als evelien… dus we kunnen mekaar de hand shaken hihi…
ben vanmorgen al een uurtje terug geweest en dta heeft me wel goed gedaan en dalijk als evert naar school is ga ik weer ff terug … hopelijk is het morgen weer wat beter… heb ook wat last van mijn buik niet vervelend ofzo … maar wel irritant omdta ik nie weet wat het is… zijn het mijn darmen of is het toch de baarmoeder??? … maar goed maar niet te veel bij na-/overdenken maar … ws is het gewoon d evermoeidheid dat nu toegeslagen is… jaap begint er wel de balen in te krijgen merk ik… want heb echt helemaal geen puf om wat te gaan doen is echt erg… val ook steeds op de raarste momenten in slaap en heb mijn foon alarm al staan op d etijden dta ik evert moet gaan halen zodat ik me niet verslaap mocht het zo ver es zijn hihi … :oops: :oops: :oops: …
nah ja donderdag naar de vk… ff daar maar na vragen wat het gevoel in mijn buik is zeg maar wie weet kan zij me wel geruststellen dermee…
Miranda: Hier komt er sommige dagen helemaal niets uit mij en sommige dagen kan ik alweer aardig wat werk verzetten.
Ik vind het soms zielig voor Sander, want hij doet echt veel in het huishouden. Maar hij weet ook dat dat allemaal wel weer goed komt.
Ik zeg altijd maar: wij moeten aardig wat doorstaan en dragen, dus de mannen mogen er ook wel wat voor doen :mrgreen:
Wat heb je voor gevoel dan in je buik? Ik had namelijk zo rond die weken afentoe steekjes, krampjes en dan weer heel opgeblazen gevoel. Dat is ook heel normaal voor die weken. Je lichaam moet er weer helemaal aan wennen.
Maar igg eindelijk donderdag naar de VK. Ben benieuwd hoor!
Victoria: Fijn hoor!! Alles weer goed met jullie meisje! :thumbup: :dance:
Wat heb je voor gevoel dan in je buik? Ik had namelijk zo rond die weken afentoe steekjes, krampjes en dan weer heel opgeblazen gevoel. Dat is ook heel normaal voor die weken. Je lichaam moet er weer helemaal aan wennen.
ok ja dat heb ik dus ook nu hihi… ben alweer heel opgelucht dta ik dit van jou lees!!!
Miranda: Oh, wat fijn dat ik je alvast wat gerust heb kunnen stellen…hihihi! :mrgreen: :mrgreen:
Ik had dit ook met mijn vorige zwangerschap en maakte me daarom geen zorgen. Ook staat dit beschreven in het boek: ZWANGER (van wij jonge ouders) Heel leuk en leerzaam boek trouwens! :mrgreen:
:thumbup:
Staat per week beschreven hoe je beebje aan het groeien is en hoe het met mama gaat per week.
Ik wil ook het boek: ontwikkeling van je kind (heet het geloof ik en dat is ook van wij jonge ouders) nog aanschaffen. En wel meer van dat soort boeken. Daar ben ik helemaal weg van! :inlove:
Victoria super dat alles goed was met jullie kleine meid :thumbup:
Chantal ze zijn leuk he die boeken. Heb er zelf ook een aantal en ook voor als ze geboren zijn.
Chantal bedankt voor je bezorgdheid :-* maar zorg wel goed voor mezelf en
doe ik dat niet dan doet Joost dat wel voor mij
Evelien wat vervelend dat je nu al niet meer lekker kunt liggen.
Heb er zelf gelukkig nu nog geen last van.
Heb wel ervaring met niet meer kunnen liggen, want heb natuurlijk 3 maanden alleen
maar op mn rug kunnen slapen met mn been in een stellage en dat is geen pretje.
Ben dus al voorbereid denk ik. Hoop ik.
Miranda donderdag al naar de vk. Het is zo donderdag
Ik had dat met Loek trouwens ook met die banden dat we die banden op een gegeven
moment maar niet eens meer hebben vast gemaakt en ik gewoon die doptonen in mn hand
moest houden en dan nog achter een zwemmend kind aan moest :mrgreen:
Lynnty kan me goed voorstellen dat je droomt van t weer zwanger zijn. Ik hhop t ook zo ontzettend voor jullie.
Nu eerst maar die griep te boven zien te komen.
Vanmiddag bij de verloskundige geweest. Mn bloeddruk was 130/50
en mn onderdruk was weer heel erg laag.
Mn baarmoeder was goed gegroeid en zat zelfs een beetje voor op schema.
Ik was nu in totaal 4 kilo afgevallen en dat vind ik helemaal niet vervelend :mrgreen:
Heb ook weer een nieuwe afspraak en dat zal de laatste zij bij de vk want vanaf 24 weken ga ik naar de gyn.
We hebben wel afgesproken dat als t me niet lekker zit ik even bij hun mag langs komen en
niet naar t ziekenhuis hoef dus dat vind ik wel heel erg fijn.
Iedereen nog een fijne avond en tot morgen.
Liefs Viola
Sorry meiden, ik heb niets teruggelezen, even ego maar ik wil jullie op de hoogte houden (als jullie dat tenminste ook willen! ).
Senne’s linkervoetje voelt nu heel warm aan en hij heeft duidelijk pijn als ik er aan kom,… dus weer hetzelfde zoals hij in zijn rechterknie had…
Ik heb meteen gebeld naar de kinderarts en die zei dat het toch een reumatische aandoening zal zijn, dus morgen naar de kinderarts voor nog bloedonderzoeken,…
Hij zei ook nog iets over ‘goedaardig’ en ‘kwaadaardig’,…
Niet om meteen het slechtste te denken maar mijn zus heeft 6 maanden reuma gehad vóór men ontdekte dat ze leukemie (kanker) had,… ik wil maar zeggen,…
Pff, hopelijk weten we morgen al een paar bloeduitslagen en welke kant dit uit zal gaan!!
Morgen om 16u moeten we bij de kinderarts zijn, ik laat wel iets weten! :-*
Sorry dat ik niet reageer maar mijn hoofd staat er nu even niet naar!
Groetjes en slaap lekker! :hug:
Bieke: het zit Senne allemaal niet mee!!! :hug: En voor jou is het natuurlijk ook heel moeilijk :hug:
Laat de dokter eerst maar eens alles bekijken en goed uitleggen voordat hij van die uitspraken door de telefoon doet over “goedaardig” en
“kwaadaardig”.
Heel veel sterkte! En hoop dat je vandaag meer duidelijkheid krijgt over wat er nu verder moet gebeuren.
Liefs chantal :vlinder: :vlinder:
Bieke meis,
dikke :hug: , wat een gedoe allemaal zeg, hopelijk mag het loos alarm zijn, alvast succes deze middag, ik denk aan je meid en als er iets is, je weet het he!! :hug:
hier alvast een kaarsje!! :kaars: :kaars:
met mij gaat het al wat beter, de voedselvergiftiging lijkt wat voorbij en voel me stukken beter. Vertelde het gedoe gisteren aan mijn ouders, want die zijn dit verlengd weekend naar Lissabon geweest, en mijn moeder deed al teken van ’ zou je zwanger zijn mss’, kzeg ma eerst afwachten!! de dokter zei dat het voedselvergiftiging was.
die denkt al terug aan een zwangerschap zeg.
we wachten rustig af!!
@Bieke… succes dalijk met senne en hopelijk vinden ze nu eindelijk wat het is…
@viola… ja dta probleem hadden we met Ghislaine dus ook … maar omdat ik dus ook al een tijdje in het zh lag deed ik de laatste wek en paar dagen zelf de ctg aansluiten en hield ik het dus ook zo los in mijn hand en steeds maar weer wat verder schuiven enzo hihi …