Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (7)

Evelien, hier is de zon ook ver te zoeken, buh ik had eigenlijk een middagje in de tuin gepland.

Victoria… Echt hardstikke fijn dat er zo goed naar je geluisterd wordt, ik hoop dat dat tegen die tijd bij mij ook zo is. Hoe gaat het verder ( lichamelijk) met je? Die laatste weekjes kunnen toch best zwaar zijn…

Chantal… Ik gavanmiddag ook een nieuwe zwangerschapsbroek shoppen. Het zit allemaal toch niet meer zo lekker mijn eigen spijkerbroeken.

En precies wat victoria zegt: er komen hier zooooo veeeeel meiden 1 op de 10 zwangerschappen wordt een miskraam, dus statistisch is het neit gek dta je het hier zoveel hoort. Dat neemt niet weg dat het rot is om iedere keer weer te horen, maakt je toch weer even bewust van dat je het niet in handen hebt. ( ik heb gereageerd in je keizersnede-topic)

Hier gaat alles verder eigenlijk heel erg goed, de magische 12-weken grens is bereikt, tijd om heel de wereld te vertellen dat Lara een brusje krijgt! Heb er echt zin in! Mijn zus en ik gaan volgende week samen een rondje familie maken om het nieuws tegen iedereen te vertellen, zo leuk dat we dat samen kunnen doen!

Ik ben eiegnlijk haast niet meer misselijk, maar ik blijf wel geleidelijk af vallen, en dat terwijl ik vrij normaal eet, gisteren zelfs een wopper gegeten ( hoewel dat wel een beetje veel van het goede was haha)

Volgens mij heb ik het al een keer eerder gevraagd maar, doen jullie nog een zwangerschapscursus, en welke dan? Ik heb het idee dat al die cursussen echt op bevallen gericht zijn en ik zal straks een keizersnede krijgen… hmmm…

Heel fijn paasweekend allemaal!

liefs Linda

Linda

Leuk dat je samen zwanger bent met je zus :-*

Ik heb geen cursus gedaan en dat heeft meerdere redenen eigenlijk;

• Ik moet dan zeggen dat ik mijn dochtertje ben verloren
  • Juist door de vorige keer ik veel voorzichtiger bent om mij voor dingen op te geven, zoals gratis dozen enz.

Raar dagje, net was de zon er nog, maar nu weer ff foetsie. Het heeft vanmorgen zelfs ook even geregend (wel weer goed voor de plantjes)

Linda: Nee wij doen geen zwangerschapscursus. Ik mij alles nog herinneren van vorig jaar en kan daar zelf mee oefenen (ademhalingsoefeningen en ontspanningsoefeningen ed) Ik heb nog wel aan haptonomie gedacht, maar vind het wel heel erg prijzig en wilde eigenlijk alleen gaan als Rinse daar ook zin in had. Blijkbaar niet voldoende, want hij zou een kennis bellen van hem die dat heeft gedaan en dat heeft hij nog steeds niet gedaan.

Wel doe ik zw zwemmen, alhoewel ik nu weer een paar keer niet ben geweest. 's avonds vind ik het toch nog vaak moeilijk op te brengen om mij van de bank te hijsen en wat actiefs te doen. (zeker als ik een drukke werkdag heb gehad)

Chantal en Linda: Shopse! Ik wil zo ook nog ff shoppen. Ff kijken of ik wat leuks zie voor jongetjes 8) En ik wil ook nog steeds iets voor op mijn zwarte broek en over mijn shirt ofzo. Ik doe nu nog wel af en toe mijn cobertje aan, maar eigenlijk zit die voor geen meter meer. Je moet toch wat, want een tshirt alleen is weer te koud.

Ik ga dus ook shoppen :smiley:

Maar wat is het druk vandaag!!! Net wat laatste boodschapjes gedaan en :shock: wat een drukte. We wilden ook nog wat zooi naar de stort brengen. :shock: wat een rij (ligt nu dus nog in de auto)

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

hehe ben ik er eindelijk :zzz: we hebben vanacht om twee uur moeten opstaan daar mijn ouders naar Lissabon vertrokken zijn, moesten we ze naar de luchthaven van zaventem voeren. om zes uur terug thuis pfff. moe hoor :mrgreen: :mrgreen:

en het fototje staat erop hoor van de lieve Abygail, wat was het eens leuk zo’n boulie in huis te hebben :mrgreen: :inlove:

verder niet zo veel te melden, nu lekker gaan shoppen in Brugge :mrgreen: :mrgreen: :dance:

EN EEN VROLIJK PASEN AAN JULLIE ALLEN!!!

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Linda: alweer 12 weken! de magische grens :mrgreen:

Wat leuk dat jullie samen nu een rondje familie kunnen doen om het leuke nieuws te vertellen! :mrgreen:

En geslaagd voor een leuke (lekkerzittende) broek?

Ik heb ook weer een stukje geschreven in het keizersnede onderwerp :mrgreen:

Hier ook geen cursus meer. Ik heb zwangerschapsyoga gedaan. (vond het niet zo leuk!) Ik denk dat ik straks wel lekker wil gaan zwemmen.

Evelien: nog geslaagd?! :wink:

Victoria: Idd liever normaal bevallen hoor!!! 34 weken alweer!

Hoe gaat het eigenlijk met je man nu de bevalling toch weer een stukje dichter bij is?

Ik ben trouwens helemaal blij met mijn nieuwe spijkerbroek en een leuk jurkje erbij. Die draag ik gewoon over mijn broek heen. En zomers gewoon als jurkje.

Echt veel kledingzaken met positiemode zijn er hier niet. Alleen Miss Etam.

Maar ze hadden dus wel leuke dingen!

Nou, meiden ga me zo is omkleden (in het nieuw :mrgreen: ) om vervolgens richting mijn broer te gaan. :thumbup:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Linda, Ja 12 weken, ik dacht dat ik je zoëven al had gefeliciteerd met deze mijlpaal! Niet dus :oops: Bij deze dus alsnog gefeliciteerd :dance:

Chantal, Nee niet geslaagt voor mezelf althans. Hier bij de Miss Etam echt helemaal niets leuks. De keuze voor zwangeren wordt ook steeds minder. Voor ik zwanger was een hele hoek, toen (vorig jaar) in het midden aan 2 kanten een stukje (al veel minder) en nu een klein stukje tegen de muur. :x En echt, ik vind er helemaal niets aan, wat ze hebben.

Bij de H&M niet echt goed gekeken, ik wilde gewoon iets voor op mijn zwarte broek. Wel veel zwart daar, maar niet wat ik zocht.

En ik ben eigenlijk wel helemaal doodop nu. Ik ga lekker ff een tukkie doen.

Het is pasen!

Iedereen een prettige paasdag(en)!

Fijne pasen iedereen :-*

Fijne Paasdagen! :thumbup:

vrolijk pasen allemaal!!!

hier is de stilte in huis weer terug, na het babysitten, even had ik het moeilijk, moest aan Senne* denken en zo, maar het gaat wel goed met me.

ook heb ik wat last van lichte pijn in de onderbuik, denk dat mijn eitje eerder is, want welke cyclus ik ook heb, god weet het.

Denk dat het nu is, dus we zullen wel zien of ik geslaagd ben straks of niet :mrgreen:

met hopelijk geen ongi!!! :pray:

gisteren weest gaan shoppen :dance: heb weer spulletjes van Nijntje mee :mrgreen: :mrgreen: oa, een nieuwe tas van nijntje, jurgen vroeg me of ik gek was, hahah, nee hoor, maar vond em zo mooi he, :mrgreen: :mrgreen:

haha nijntje is ook geweldig lynn!

Wij gaan zo lekker uitgebreid paaslunchen met de schoonfamilie, en morgen eten bij mijn familie.

Vrolijk pasen allemaal

xx

Moet nog effe snel wat kwijt!! :mrgreen: :mrgreen:

Wij hebben net een gedichtje opgestuurd naar de familie.

Aangezien mijn Oma het gisteren te horen kreeg en mijn Opa vandaag. Hadden we zoiets van dan vertellen we het de rest van de familie ook maar meteen.

Dit is het gedichtje:

Ons wonder

Alweer 10 weken veilig in mama’s buik

Je eerste foto’s zijn gemaakt

1 mooi, kloppend hartje

het heeft ons wederom diep geraakt!

Nog ruim 6 maanden groeien

2 November is de grote dag

maar misschien kom je toch iets eerder

omdat dat van de dokter mag!

Nog ruim 6 maanden wachten

maar papa en mama hebben de tijd

ook al hebben ze het soms moeilijk

en is het tegen de angst een hele strijd

Nog ruim 6 maanden

maar je weet ons hart al te verwarmen!

Het zal alles waard zijn

als we je straks vast mogen houden in onze armen…

en jij om je heen kijkt…

naar de gelukkigste papa en mama van de hele wereld!!!

Vrolijke paashazen dames

En dat er maar heel veel eitjes gelegd en uit mogen komen

Linda wat gaat dat snel zeg hoe bevalt het werk je trouwens verder.

Chantal prachtig gedicht heel mooi.

Hier verder alles goed ben naar Tarzan geweest zulke mooie muziek dames vooral in het begin brullen zo herkenbaar die tekst. Oh prachtig gewoon.

Liefs Marielle :vlinder:

:mrgreen: marielle rockt :mrgreen:

chantal wat een prachtig gedicht zeg!!! krijg er traantjes van.

pfff vandaag weer het dagje geweest, zijn we bij Jurgen zijn meme langs geweest voor taart, was er geen taart te zien, en de hele familie samen amai, wat was het weer leuk, er hing zo’n sfeertje vol met vragen en de hele tijd mij zitten bekijken pfff.om van de rest nog maar niet te spreken. zijn we maar vertrokken, ik hield het niet meer :evil: Vrolijk pasen amai mijn voeten!

Heb er limonade gekregen die acht maand overtijd was, drink ik deze wel uit zeker! tot jurgen de datum op de fles ziet, ben nu heel de tijd al aan het kokhalzen, maar weet nu niet meer hoe het zit, het voelt hetzelfde aan als ik eens gehad heb bij senne* in het begin dat ik zwanger was.

Jurgen zei nog van dat kan nu niet meer uitkomen want je hebt het al van deze middag op dus, maar weet het even niet meer, loop al een tijdje moe rond ook vind ik, maar het zullen weer illusies zijn zeker.

aangezien ik mijn ongi gehad heb zal ik niet verder dromen.

verder niet zo veel nieuws hier,

Lynnty: Wat jammer dat het zo’n vervelende middag is geworden!!

Je lichaam zal wel snel die limonade opruimen! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt…en wie weet!!! is het wel wat anders waardoor je je zo voelt!

Ik duim nog steeds voor jullie!!

Verder vandaag een rustig dagje samen.

Etentjes waren heel gezellig!

Ga zo maar even wat in het huishouden doen op het gemakkie :wink:

Lynn, :hug: Alsof het al niet moeilijk genoeg is en dan ook nog eens de vragen.

Zou wel heel snel zijn als je nu al misselijk bent door zwangerschap, als je inderdaad net je eisprong hebt gevoelt.

Nog meer vragen… laten we maar gewoon rustig afwachten, anders maak je jezelf helemaal gek. Laat het duimen maar aan ons over :thumbup:

Chantal, wat een prachtig mooi gedicht weer. Ik zit hier met een brok in mijn keel.

Marielle, niets verklappen over tarzan hoor! Wij gaan 24 april :dance: 13 oktober naar de Wiz (zal wel ons eerste uitje zonder baby zijn) en 8 maart (volgend jaar dus) naar de nieuwe show van Cirque du Soleil. (Ben ik gek op) :dance: :dance:

Gisteren dus de verjaardag van mijn moeder gevierd. Het was weer erg gezellig.

Vandaag blijven we gewoon gezellig thuis met zijn 2-tjes. Lekker niets doen, gewoon lekker genieten.

Iedereen dus weer een prettige dag!

:sick: :sick: hier ben ik dan dames, niet normaal meer hoor, heb deze nacht op het punt gestaan om naar het ziekenhuis te gaan, ik kon niet meer, heb wel meer dan tien keer moeten overgeven, en geen oog dicht gedaan, en ben enorm ellendig nu, zal wel niet van een zwangerschap zijn denk ik. begin me nu zorgen te maken, over als ik nu toch es zwanger zou zijn en met dit ziek zijn als het wel goed zal zitten dan.

soit we zien wel. ga nog wat bankhangen want voel me net een oudje!!

geniet van het zonnetje jullie

Evelien ik zal niks verklappen maar die muziek oh prachtig nu ben ik dan ook een Phil Collins fan hoor.

Dag dames,

Allemaal fijne paasdagen gehad met een ontzettend mooi zonnetje.

Hier zelf een beetje verbrand in mn gezicht.

Lynnty hoop dat je je snel beter voelt :hug:

Evelien jammer dat je niets gevonden hebt :? Vind t idd ook hoor dat de zwangerschapsmode steeds minder wordt.

Wij hebben alleen miss etam en prenatal.

Chantal supermooi :thumbup: gedicht weer en zo herkenbaar

Linda gezelli met je zus op stap en vertellen van jullie beebs. Lijkt me leuke reactie opleveren.

Marielle begrijp dat tarzan dus heel mooi was. Ik wil er ook graag naar toe maar moet nog even iemand vinden die met me mee wil want Joost gaat niet mee.

Vind daar echt niets aan.

Hoe is t met de grote kanjer :inlove:

Het hele weekend al heel druk geweest met de buitenboelschilderen. Ben nu echt helemaal afgebrand. Zit nu heerlijk gedouched op de bank en ga zo lekker naar bed, want morgen gaat de wekker weer om 5 uur.

Iedereen nog een fijne avond en tot morgen.

Liefs Viola

Met de grote kanjer helemaal goed en met de kleine ook echt wat geniet ik van dit wonder nog ff dames en dan jullie ook.