Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (7)

Lynnty: :hug: :hug: Ik begrijp je wel, het is heel moeilijk als je zo graag zwanger wilt zijn en de “rest” is het al. Of je ziet overal zwangeren…

Maar lieve meid echt voor jullie gaat het ook dit jaar nog lukken! :-*

Willie: heel mooi!!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

@evelien… :dance: :dance: … gaaf een broertje oor jullie Jelte*… leuk zeg!!! geniet lekker van jullie taart hihi…

@Lynn… :hug: :hug: … ik had ook voor een 2 maand terug dit gevoel en nu is het bij ons dan wel veranderd!!! :pray: :pray: voor jullie dta het gauw raak mag zijn en om zo weer uit het dalletje te komen …

@willie… zeker een mooi gedichtje :thumbup: … en erg lief van je zusje hoor!!! :hug: :hug:

hier mijn pizza gegeten en het viel me mee vond het als nog lekker maar kreeg dit keer mijn pizza niet eens op dus heb nog wta bewaard voor vanaaf of morgen… ken je nagaan het was nog een kids pizza formaat :oops: :oops: … maar goed geeft niks…

Ben overigens benieuwd hoe laat Jaap thuis is vanaaf … hij zou eigenlijks zo rond 17 uur thuis gepland staan maar hij staat (al vanaf 15.30 ofzo) in de file bij Gorinchem vanwege een ongeluk op de brug… gelukkig hoef ik vanaaf niet te volleyballen dus maakt het nie zo heel veel uit maar toch…

liefs miranda :vlinder:

Evelien :dance: gefeliciteerd :dance: Jelte krijgt een broertje en jullie weer een zoon. Geniet er van samen.

Chantal lekker weekend voor de boeg lees ik. Veel lekker eten en met goed gezelschap. Dan kan je weekend niet meer stuk.

Lynnty :hug: Begrijp heel goed wat je bedoeld en praat dan igg maar hier lekker van je af :-*

Liefs Viola

Zo ik ben er weer even. De foto’s moet ik nog inscannen, misschien zo meteen, maar dan moet ik ze weer verkleinen voor hier, dus ik denk dat het morgen wordt.

Iedereen is inmiddels op de hoogte. :smiley: We hebben het zojuist ook geviert bij de Mac en daarna pas boodschappen gedaan :mrgreen:

Lynn: :hug: Ik kan je gevoel zo goed begrijpen. Je wilt zo graag, mist gewoon wat, je hebt het verdient en ondertussen worden anderen WEL zwanger! Ik kan mij ook goed voorstellen dat het moeilijk is hier te schrijven, maar echt gooi het er gewoon uit. We zijn er allemaal voor je. En duimen keihard voor je dat jullie ook weer zwanger mogen raken!

:thumbup: :thumbup:

Willie, wat lief van je zus.

Miranda: Heel herkenbaar. Honger voor 10, maar na een paar happen zit je eigenlijk alweer vol.

Gelukkig smaakt het me wel allemaal (anders heb ik er ook gewoon geen trek in)

Viola: :drool: Chocolade :drool: :drool: 1 kilo :drool: :drool:

Pasen: 1e paasdag is mijn moeder jarig. Daar ben ik dus.

2e paasdag. Ik weet het nog niet. Vanavond vroeg mijn vader (eindelijk) of we ook nog kwamen (vorige week wisten ze nog niet hoe en wat en ik gaf toen dus al aan dat mijn moeder de 1e paasdag jarig is… voor de duidelijkheid, mijn ouders zijn gescheiden)

Ik dus weer aangegeven dat we 1e paasdag niet kunnen omdat mijn moeder jarig is. Krijg ik te horen dat de anderen (2 van haar 3 zoons) 1e paasdag komen. Nouja. De ene dachten ze de 1e paasdag en die andere zoon komt pas om 6 uur.

We kijken nog wel ff wat we nu doen.

Bieke, vergeet ik jou bijna! Fijn te horen dat het weer beter gaat met Senne. En dan Broes ook ziek (?)

Denk je wel aan jezelf!! Hopelijk wordt jij nu niet ziek, precies in je vakantie!! Veel plezier :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Evelien

Gefelicieerd een jongen :dance:

wat leuk Evelien een jongen

Liefs Marielle

echo’s staan op het showforum

Evelien, van harte gefeliciteerd met een ZOON in spé!! :inlove:

Ik kan zeggen, zonen zijn leuk!! 8) :mrgreen:

Zo, ik kom net van de Gyn thuis. :thumbup:

Echo was weer super mooi :inlove: :mrgreen: We hebben het hartje nu HOREN kloppen en dat klonk prachtig!!!

Maar wat de uitgerekende datum betreft: ik ben op 2 Nov. uitgerekend.

Dus er zijn weer een paar dagen vanaf, maar dat klopt iig wel met mijn cyclus. Dacht ook al de vorige keer wat raar, maar goed nu blijkt het dus gewoon 2 nov. te zijn zoals ik had gedacht.

Hij kon alleen de echo foto’s niet uitprinten :? Dus de volgende keer zullen we ons schatje weer showen!

En mijn bloeddruk: 110/70 dus ook weer heel mooi.

Chantal, Jammer dat je geen echo foto kon meenemen. Maar dat je het hartje hebt gehoord is natuurlijk het belangrijkste :dance:

Superfijn, dat alles goed gaat!

fijn dat het allemaal goed was :dance: :dance:

liefs miranda :vlinder:

Chantal fijn dat alles goed was met de kleine en dan nog een paar dagen eerder. Helemaal top :thumbup:

Jammer van de echo :?

Evelien nog steeds in een roes of begint t al een beetje door te dringen.

Ben nu ook wel benieuwd wat t bij ons is :mrgreen:

Heb eigenlijk niets te melden. Auto is weer gemaakt en die gaan we zometeen ophalen. Rijden dan gelijk naar de Gamma om verf voor de buitenboel want die moet nodig geschilderd worden en vind dat met t mooie weer voor de boeg een mooi klusje voor t weekend :mrgreen:

Gaan niet alles in 1 weekend schilderen hoor maar hoop toch wel 4 dubbele ramen te kunnen doen.

Al de boodschappen voor t weekend zijn ook weer binnen en Joost wilde gaan bbq-en :drool: dus daar ook maar alles voor in huis gehaald.

Ben trouwens al aan de paashaas begonnen en hij smaakt heerlijk moet ik zeggen 8)

Morgen nog even een beetje werken. Van 6 tot ongeveer negen. Iedereen krijgt morgen een halve dag van de baas en ik dus ook. Gewoon lekker vroeg naar huis.

Tot morgen, want daarna heeft iedereen t hartstikke druk heb ik gelezen en zullen we weinig hier te vinden zijn.

Liefs Viola

Chantal, ik ben blij voor jullie dat alles goed was en dat jullie het hartje hebben horen kloppen, mooi hé? :inlove: :-*

leuk van de zwangere dames dat alles in orde is!!! en hele mooie echo’s ook!!

hier bij ons is een kindje op logement van een vriendin, ze is nu 1 jaar en 1 maand, tis zo’n schatie :inlove: Abygail heet ze. en ze doet niks liever dan op je arm zitten en zoentjes geven. Toch raar he die kindjes, ze komt deze morgen net binnen met haar papa en direct de ogen op de foto van Senne* en zitten lachen en zwaaien er naar. raar he, vond het wel enig en lief van ze.

nu slaapt ze nog even en straks gaan we lekker wandelen :dance:, kzie het helemaal zitten. straks fototje :mrgreen: :mrgreen:

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Lynnty: Jaaa, fototje!! :mrgreen: :mrgreen:

Heerlijk he hoe kinderen kunnen zijn!!! Lekker alles zeggen en doen zonder schaamte :mrgreen: :mrgreen:

Victoria: Hoe was het gisteren bij de Gyn???

Viola: verf ze!! (jij liever dan ik…hihihi)

Hier vandaag aardig wat in het huishouden gedaan. Maar ben dan ook nu helemaal kapot!

Ik had nog zoveel meer willen doen (ja ja de schoonmaakdrang is hier ook weer toegeslagen) maar als ik weer wat meer energie heb dan ga ik echt alles weer van top tot teen schoonmaken! :mrgreen:

Allemaal fijn Paasweekend!!! :-*

Ons meisje ligt goed en een beetje ingedaald :thumbup:

Alles was goed en qua maat klopt ze precies. Ze begon zelfs weer over dat ze veel haar op haar hoofdje had :inlove:

Daarna gesprek gehad met gyn. Hij snapt mij heel goed, maar het enige wat hij kan doen is meer controle, CTG-scans en als ik gillend gek wordt dan mag ik opgenomen worden.

Dus vanaf volgende week ga ik 2x per week naar het ziekenhuis.

Dinsdag krijg ik een CTG-scan en donderdag de controle bij de gyn :thumbup:

Dus tot zover ben ik helemaal happy :inlove:

Victoria: Extra’s controles! Ook fijn toch? Hoeveel weken ben je nu eigenlijk. Ik zie in je banner 28 weken en een beetje staan??? Je zat toch al in dik in de 30? (of ligt dit aan deze pc?)

Lynn: Wat leuk zo’n logeetje :inlove:

Ik heb eigenlijk niets nieuws te melden. Ik geniet hier gewoon lekker van het weekend (alleen waar is die zon nu gebleven?)

Ah… ik heb ff een refresh gedaan en nu klopt je banner denk ik wel. Alweer bijna 34 weken…Poeh, spannend hoor! De laatste weken zijn echt in gegaan. :-

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Ik kan het toch niet laten om nog effe snel hier te spieken :mrgreen: :mrgreen:

En bij de nov. mama’s natuurlijk. Al werd ik daar niet vrolijk van…WEER een mirkraam :cry: Ik had niet gedacht dat het zo vaak fout zou gaan!!

Victoria: super :thumbup: alles weer dik in orde. En extra controles!

Is er nu wel afgesproken of het een keizersnede word? en een datum??

Evelien: hier ook de zon verdwenen :? Morgen word het geloof weer wat beter. :thumbup:

Ga zo nog even naar het dorp om leuke paascadeautjes te kopen. Zomaar een aardigheidje hoor voor mijn ouders en broer enzo.

En even kijken voor een nieuwe zwangerschapsbroek. Want mijn andere broeken zitten echt niet lekker meer.

Evelien

Ja bijna 34 weken :shifty: dus bijna :wink:

Chantal

Nee geen datum. Maar ik wil gewoon natuurlijk bevallen indien mogelijk, zit niet te wachten op een ks :naughty:

Misschien dat ze kunnen inleiden, maar dat kun je nu nog niet bespreken, want ze kijken altijd naar kind-moeder conditie en nu moet mijn meisje gewoon nog groeien :inlove:

En hier op zo’n forum komen natuurlijk heel veel meiden, dus zie/hoor je vaker dat het mis gaat :hug: :-*