Chantal, kan mij goed voorstellen dat je eerst wilt zien en dan geloven.
Behalve wat hormonen en kwaaltjes merk je ook eigenlijk nog weinig dat je zwanger bent.
Is het bloedverlies overigens geheel gestopt en niet meer teruggekomen?
In elk geval alvast succes donderdag! :thumbup:
Doen alle ziekenhuizen zo’n bijeenkomst eigenlijk? Ik heb er wel vaker van gehoord, maar nooit van mijn ziekenhuis (tot nu toe). Lijkt mij namelijk ook best fijn (emotioneel, maar wel fijn)
Miranda, beterschap!
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Evelien: Afentoe zie ik nog steeds vaag roze afscheiding. Het is dus stukken minder, maar met Tycho :: en Tijmen :: heb ik dit nooit gehad :think: :?
Ik weet trouwens niet of alle ziekenhuizen dit soort bijeenkomsten geven.
Het SKZ dus wel en het ziekenhuis van Miranda dus ook.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Thnxx evelien…
ik denk dat alleen de universitaire zh het doen … zoals het sophia en het wilhelmina (WKZ) … verders heb ik de "streek"ziekenhuizen der niet over gehoord…
In het WKZ doen ze het organiseren van maart - augustus … en van september - februari die blokken houden ze aan zoals ik het nu heb begrepen…
Ik zag er vrijdag ook heel erg tegen op maar ben echt superblij dat ik ben geweest…
en idd chantal heb het zelfde als jou tis dat ik veel moe ben maar anders kan ik me ook niet voorstellen dat ik zwanger ben hoor … en hoop ook dat we 17 april een echo krijgen met een mini mensje derin… dan kan ik het ook pas echt geloven en denk als de gyn zegt dat we nu voorlopig zijn van dat het goed is dat ik het Evert misschien ook wel vertel… want iedereen weet het toch al hier dus hij kan dna ook niks meer verklappen… weet alleen niet of ik er dan wel goed aan doe bij hem
liefs miranda :vlinder:
Universitaire ziekenhuizen? Dat zou misschien best wel kunnen :think: iemand die ik sprak op de begraafplaats (alweer een tijdje geleden) had zo’n bijeenkomst in het LUMC. Ze was wel bevallen in hetzelfde ziekenhuis als ik, maar haar kindje is de volgende ochtend met spoed verplaatst naar het LUMC.
Kan mij voorstellen dat je in dubio bent om Evert het nieuws te brengen. Aan de andere kant kan hij het beter van jou horen dan van iemand anders (ivm opmerking of iets dergelijks, waar hij dan net toevallig bij staat)
Zoek in elk geval een rustig momentje daarvoor uit. Dus niet terwijl zijn aandacht eigenlijk bij iets anders is (een spelletje, tv) Dan kun je er rustig over praten en kan hij misschien ook vragen stellen.
Succes,
Bieke heel veel sterkte voor jullie allemaal :-
Chantal altijd leuk shoppen. Heb je wat gezien voor de kleine?
Jullie weer as donderdag weer naar de kleine uk kijken :dance:
Miranda veel plezier en succes met t vertellen aan Evert. Hij gaat vast leuk reageren
Evelien jij morgen ook weer naar kleine kijken en dan weten jullie ,hoop ik, wat t is.
Marielle doe t zeker rustig aan we zien je als je rust hebt of tijd weer wel vershijnen :-
Lynnty hoe is t nu ?
Willie zijn er bij jou al :evil: of blijven ze nog weg.
Hier weinig te melden. Ga lekker vroeg mn bed in en zie jullie morgen.
Liefs Viola
hoi allemaal,
bieke meid heel veel sterkte sorry dat ik zo laat reageer dikke knuff hoor :hug: ,
verder hier zijn de rode duivels gesinjaleert vanaf vanmorgen zucht
ff een baaldag vandaag…
knuff willie
Balen zeg Willie :hug:
Nieuw moment om toe te leven naar jullie afspraak bij de gyn dinsdag.
En dan kan de klusperiode ook weer van start. Misschien dat de gyn jullie daar ook nog in kan adviseren.
Vanmiddag idd naar de gyn :dance:
Het is pas weer later in de middag en ik kom daarna zeker ff posten (en heb uiteraard ook wat telefoontjes te doen) Jullie hoeven dus niet de hele middag in de zenuwen te zitten (nieuwsgierig te zijn), ik kom het heus melden
Hé lekker! Het zonnetje komt ook alweer door 8) Eerst nog maar ff een paar uurtjes werken, vanmiddag heb ik de hele middag vrij genomen.
@Willie :hug: balen zeg!!! … en net als wat evelien zegt misschien kan de gyn je wat helpen…
@evelien… veel plezier vandaag …
het weer heb je iig wel mee dnek ik … het is hier ook al zo lekker weer terwijl ik het anders verwachtte … hopelijk vanmiddag ook zo dan kunne we op het terras bij het zwembad zitten terwijl evert zwemles heeft.,.
Hier gaat het gelukkig al weer wat beter als gister … heb alleen bijna geen trek in eten terwijl ik toch wel een hongerig gevoel heb … echt heel vaag … en merk ook dat ik heel veel dingen niet meer lekker viond en dat vind ik echt balen hihi … heb vandaag zin in pizza dus we gaan pizza bestellen… hopelijk smaakt die me wel… we wachten het wel af…
we zijn hier al aan het aftellen nog een weekje dan mogen we naar de vk en nog 13 dagen naar de gyn… is echt erg hier hihi …
Jaap die kwam gisteraaf thuis en die was helemaal overstelpt met vragen van zijn collega’s hoe het nu met ons ging enzo en wanneer we naar de gyn moesten e.d. … hij was helemaal verbaasd want bij zijn oude werk vroeg er nooit iemand naar… dus hij vond het heel leuk en attent van hun …
liefs miranda :vlinder:
Wat leuk voor Jaap zeg! Een supergoede beslissing dus om van baan te veranderen :thumbup: Altijd super als collega’s zo reageren.
Over collega’s gesproken…
Er kwam zojuist een taart aan hier :mrgreen: (ik vanochtend thuis)
Ik help af en toe wat ex-collega’s van een andere afdeling (ik andere afdeling, zij ook) Zo had ik wat mooie rapportjes voor ze gemaakt. En ze vonden dat ik taart had verdient. Ik had eerst verwacht dat ze die naar mijn afdeling zouden sturen, maar vorige week werd mijn adres gecontroleerd. Toen maar gelijk aangegeven dat ik vandaag ook thuiswerk ivm de 20 weken vanmiddag en dat ik vrijdags ook thuis ben.
En tada, ik kan de 20 weken echo vanavond uitbundig gaan vieren :lol:
:think: Wie zal ik nu allemaal uitnodigen vanavond?
Overigens niet de eerste keer dat ik zo wordt beloont. Al eerder kreeg ik van mijn oude afdeling, het gedeelte dat is overgegaan naar Beek (ligt bij maastricht, eindje uit de buurt) een bloemetje thuisbezorgt.
Ook omdat ik ze nog zo goed hielp met hun vragen.
Toch wel erg leuk die extra dingetjes, terwijl ik gewoon mijn werk doe (al hoef ik natuurlijk hun niet te helpen, maar het kan en wie anders, dat is eigenlijk hun grote probleem)
… Nog 5 uurtjes en dan is mijn afspraak…
Oh Evelien wat spannend zeg die 20-weken echo. Weer even ‘peeken’ en alles wordt even goed bekeken.
Victoria, meisje. Rondom deze tijd in mijn zwangerschap heb ik een weekje zh gehad. Ik was zooooooooooooooooooooooo ongerust. Het maalde zo in mijn hoofd: wanneer weet ik nou dat het NIET goed zit? Kan ik het ergens aan merken en ben ik dan nog op tijd? Pieker-de-pieker.
Toen ik de laatste 2 weken in het zh heb vertoefd kreeg ik psychologische bijstand. Ik ben erachter gekomen dat ik een groot schuldgevoel had omdat ik NIKS had gemerkt. Ik wilde zo graag controle. Maar dat heb je natuurlijk niet.
Word je ook eerder ingeleid?
Het gaat allemaal lekker met Lasse (behalve dat hij eczeem heeft). Ik gee nog steeds bv, maar ben nu op een soja-dieet gezet door de huisarts ivm eczeem Lasse. Helaas doe ik dat al 3 weken zonder resultaat. Morgen weer naar de huisarts. Waarschijnlijk krijgen we een verwijzing voor een dermatoloog.
Ik woon hier overigens heerlijk (school achterthuis!!!).
He meiden, denk aan jullie hoor!
Hoi Marloes, fijn om weer wat van je te horen.
Wat zielig zeg voor Lasse dat exzeem hopelijk heeft hij er zelf niet zo’n last van. (ik zie mijn nichtje toen ze nog veel jonger was, weer met ingebonden armpjes voor me ivm krabbelen, zo zielig vond ik dat, terwijl ze zelf eigenlijk wel een heel vrolijk kind is)
Veel succes morgen bij de ha :thumbup:
… nog ruim 3 uurtjes…
Marloes
Zo dat klinkt bekend :shifty:
Ook ik ben bang, juist omdat ik bij Vera* niets heb gemerkt en mijn lichaam mij dus in de steek heeft gelaten
Ik vind dat dus heeeeel erg
Met Senne’s knie gaat het erg goed!
Er was geen vocht op de echo te zien en de bloeduitslagen waren prima! :thumbup:
Binnen een 10-tal dagen terug naar de kinderarts.
Sorry dat ik gisteren niets meer laten horen heb, ik voelde me niet goed (misselijk) en ik ben ook doodmoe,… van het één komt het ander, dus,…
Vannacht opnieuw een waardeloze nacht op rij, Broes spuugde van 00u tot 2u en ik ben constant bezig geweest met verschonen, troosten, enz,…
Om 6.30u was Senne wakker,… :wall:
Vandaag is er niets meer aan de hand met Broes! :thumbup:
Oef, morgen nog één dagje opvangkindjes en dan een hele week vakantie! :dance:
Oh ja, en 12 april wordt ik 22! :silenced: :mrgreen:
Evelien lekker z’on taart :drool: en wat lief van ze
Straks naa r de gyn. Spannend. Kom straks even kijken naar de uitslag 8)
Marloes wat zielig voor Lasse die exceem. Hoop dat t snel minder wordt of weggaat.
Bieke lekker nachtje achter de rug lees ik :shock:
Wel fijn dat de uitslagen van Senne goed waren.
Miranda wat goed dat de collega’s van Jaap leuk reageren :thumbup: is altijd leuk als mensen met je meeleven.
Hoop dat je pizza gaat smaken
Balen Willie. Nu maar hopen dat t snel raak is.
Ben net terug uit mn werk. Er was een traktatie voor de paasdagen.
We kregen een chocolade konijn , maar niet zomaar een konijntje nee en konijn van een 1 kilo chocola :shock:
Volgens mij konden ze geen kleinere vinden, maar vind m wel leuk.
Laat m nog even heel, want dan kan Joost m ook nog zien.
Moet straks naar de fysio en dan Joost gaan halen van zn werk.
Mn auto moet naar de garage en die brengen we dan gelijk weg.
Vraagje hebben jullie nog plannen voor de paasdagen?
Wij niet echt maar dat kan ieder moment veranderen hier.
Evelien: Als het goed is zijn jullie nu brusje aan het bekijken :inlove:
Ben benieuwd! :mrgreen: :mrgreen:
Miranda: Wat fijn voor Jaap dat hij nu zulke fijne collega’s heeft.
Hier trouwens ook rare eetlust…ik heb soms enorme trek in iets en dan haalt manlief het voor mij en dan smaakt het me voor geen meter :eh:
Viola: zooo! 1 kilo chocola!! :drool:
Marlous: Hoop dat Lasse snel van zijn eczeem af is. En heerlijk dat het verder allemaal goed met hem gaat!! Geniet ervan!
Willie: he wat balen nou!!! :hug: Hoop voor jullie dat het snel raak zal zijn!
Bieke: gelukkig alles met Senne weer beter! Geniet van je weekje vakantie.
Ons paasweekend…
Zaterdagavond eten bij mijn broer + vriendin samen met mijn ouders.
1e paasdag naar mijn ouders en lekker eten! (joepie! weer niet koken!)
2e paasdag lekker samen en s’avonds met z’n tweetjes courmetten!
hallo dames,
net terug van Senne’s* grafje, heb hem zijn pasen gegeven, een mooi mandje met bloemetjes erin en paaseitjes, vond het zo mooi dat ik het bij hem weest gaan plaatsen ben, hier gaat het steeds minder met me. het klinkt raar maar het feit dat Senne* er niet meer is begint steeds meer (nog meer :wall: ) door te dringen, ik heb het er steeds moeilijker mee, het is net alsof iedereen rondom me weer zwanger is en soms kan ik er mee om maar de laatste week gaat het almaar moeilijker, wil er ook niet altijd over praten met jurgen want dan denk ik dat hij denkt van mij dat het niet goed gaat en zo en wil hij dan mss wachten met een brusje. (hij reageert altijd zo) Ik denk dat ik maar es zal gerust zijn als brusje er eens zal zijn, toch. anders gaat het wel goed met me, maar op mijn werk vallen ze me steeds lastig met stomme vragen als, ‘ben je er al weer mee bezig??’ of ‘je buik is precies verdikt’ :evil: Alsof het al niet erg genoeg is!! totdaar…
Willie balen meid!! ik duim verder voor je :thumbup:
Evelien succes bij de echo, hopelijk komt brusje even zwaaien.
Chantal ik duim verder voor je!!!
Viola, mag ik langs voor de chocola??? das mijn verslaving :oops:
Miranda leuk van de collega"s dat ze aan jullie denken!!
Marloes tof dat je even langs komt!! en leuk dat alles ok is met Lasse, behalve dan de eczeem.
Bieke pheeeuww goed dat alles in orde is met Senne en Broes, het was een bewogen week voor je!! rust maar goed uit in de vakantie, en kom maar es buiten!!! je zal er deugd van hebben, meis. Of ga es lekker uit met je verjaardag :mrgreen: :mrgreen:
groetjes lynn mama van senne* en :**:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Alles is goed met Brusje! Uitgebreid gekeken. Dat onderzoek of iets dergelijks, bleek een soort her-examen te zijn wat de echoscopiste weer moest doen. Alles moest dus goed bekeken worden en dat moet ze ook goed op de foto weergeven, want dat moet ze opsturen enzo.
En het geslacht???
Ze mogen nooit 100% zeggen, maar 99,999999% toch zeker wel een
JONGEN
:dance: :dance: Ik ben helemaal blij (dat ik het nu weet, want ik was niet minder blij geweest als het een meisje was geweest)
Ik ben nog helemaal hyper en heb dus nog geen rust om de foto’s in te scannen. Die krijgen jullie nog tegoed.
evelien moet even tranen laten nu , ben zo blij voor je, een broertje voor Jelte* :dance:
geniet ze meid, je verdient het!!!
groetjes lynn mama van senne* en :**:
hi dames,
gefellie een jongen wat moooooiii :inlove: :inlove:
kijk is wat voor mooi gedichtje mijn zusje op twan zn site heeft gezet,
weist du noch wie ich die sterne von
himmel holen wolte…
um uns ein traum zu erfullen
aber
du meintest
sie hangen viel zu hoch…!
gestern steckte ich mich zufallig
den himmel entgegen
und ein stern fiel
in meine hand hinein
es war noch warm und zeigte mir
das traumen vieleicht nicht sofort
in erfullung gehen
aber irgendwann.
ik hoop dat jullie duits kunnen lezen :mrgreen: :mrgreen:
knuff willie
Evelien: :dance: :dance: EEN JONGEN!!!een broertje voor Jelte :**: !!! :dance: :dance:
Super leuk nieuws!! Lekker genieten samen!! (met taart!! :mrgreen: :drool: )