Oh Victoria wat zul jij je rot geschrokken zijn ik eigenlijk ook wel ff toen ik het las maar gelukkig alles is en blijft goed meid daar gaan we voor
Bieke meid gefeliciteerd
Liefs Marielle :vlinder:
Bieke Gefeliciteerd :-
Heel veel sterkte met de kleine Senne. Hoop voor je dat t mee gaat vallen. Hier een dikke knuffel voor jullie :hug:
Victoria mn hart zit in mn keel. Geluukig was alles goed met jou en de kleine meid.
Lekker rustig aan doen voor jezelf en de kleine meid. Ga lekker in de tuin zitten met mooie weer :-
Hier niets te melden saai he
Tot morgen
hoi hoi
Hier ff vlug een ego berichtje hoor,…
we zijn naar de vk geweest vanaaf en het viel me vies tegen … eerst was alles goed en aardig … totdat op een gegeven moment de vk vroeg hoe oud Ghislaine inmiddels was … dus ik zei zo sorry maar Ghislaine is 2 weken na de geboorte overleden … weet je dat niet ??? (we hebben een praktijk namelijk met 4 vk’s)dus de vk schrok behoorlijk toen ik het zei en verontschuldigde der eigen meteen… stond dus ook niet bij onze gegevens dat Ghislaine was overleden… ja der stond in dat ze na 2 weken ontslagen was vanuit het ziekenhuis
en toen zei ik dus later dat ik een verwijsbrief van de gyn had in overleg met de huisarts verkregen enzo … (beetje verhaal uitgelegd e.d.)… dus zei ze wacht ff en rende naar boven (praktijk zit in de kelder van het woonhuis)… komt z eterug met de “hoofd” vk en die begon gelijk beetje rot te doen tegen ons … en die vond dat we maar naar harderwijk moesten gaan en niet naar amersfoort… want hun hebben dus een band met harderwijk enniet met amersfoort dus ze worden nu niet op de hoogte gehouden… maar goed…
jaap en ik hebben nu maar besloten om de vk hier in het weiland voorgoed gedag te zeggen … heb het helemaal gehad met ze nu…
Dus we gaan gewoon naar d egyn want we hebben nu toch een medische indicatie en hopelijk krijgen we daar dus wel meer begrip van
liefs miranda :vlinder:
Zo hee Miranda, das wel een megablunder van die vk zeg! Kan me indenken dat je het helemaal met ze hebt gehad.
Miranda, wat erg zeg!
Dit zou toch niet mogen gebeuren!
Dikke kus! :-*
Senne’s bloeduitslagen waren heel goed, een hele opluchting! :thumbup:
Nu moet ik het nog even aankijken, goed in de gaten houden, Junifen blijven geven en binnen 14 dagen nog eens terug op controle! :thumbup:
Ik had volk vanavond en iets te veel baileys + witte wijn gedronken geloof ik! :oops: :lol:
Ik ga maar gauw slapen denk ik, haha! :mrgreen:
Miranda
Een beetje vreemd van de vk
Ik kan me voorstellen dat je vertrouwen in hun verdwenen is :-* :hug:
Bieke
Gelukkig waren de bloeduitslagen goed.
Heel veel beterschap aan Senne :-* :hug:
Roheryn
Hoe is het met jullie?
Hier is het grote aftellen begonnen. 16 mei moeten we naar Maastricht voor wat onderzoeken en dan kunnen we in juli beginnen met IVF. Zie er wel als een berg tegenop hoor…
En of ze het er om doen…maar overal kom je zwangere vrouwen tegen…frustie.
Goeiemorgen
Bieke wat fijn dat de uitslagen goed waren
Miranda ik geef je groot gelijk hoor je wil nu vertrouwen in de eerste plaats.
Liefs Marielle :vlinder:
Miranda: niet te geloven! :shock: Ik zou behoorlijk boos zijn.
En zou zeker geen vertrouwen meer in ze hebben. Gewoon “lekker” nu naar de gyn voor de controles. En daar hebben ze vast meer begrip!!!
Bieke: oooh wat een opluchting. Ik hoop nu maar dat Senne zich snel beter voelt en de ontstekingen helemaal verdwijnen met deze medicijnen.
Op naar een goede nachtrust! :mrgreen:
Roheryn: Dat komt toch alweer een stuk dichterbij allemaal :thumbup:
En o zo herkenbaar dat je juist nu alleen maar zwangeren ziet!!!
Nog “even”…en dan hoop ik zo voor jullie dat je ook zwanger bent van een gezond ukkie!
Dat je er tegenop ziet is heel begrijpelijk, maar hopelijk uiteindelijk alles waard!!
Verder geen bijzonderheden hier! Dat wil ik maar zo houden :mrgreen: :lol:
Aanstaande maandag hebben een “extra” echo/screening (intake prenatale heet het) Wij kwamen hiervoor in aanmerking omdat onze mannetjes allebei een verkeerd aangelegde urineleider hadden. (hypospadie) Niet heel ernstig; met een kleine operatie is het zo verholpen. En die operatie vind meestal plaatst als ze net een jaar zijn.
Maar goed dan word er een soort kansberekening gemaakt voor dit kindje (mocht het een jongetje zijn).
Het is meer dat we “gewoon” leuk een extra echo krijgen. Dat zei de gyn dus zelf :mrgreen: Want het maakt ons natuurlijk echt niet uit als het weer zo zou zijn.
Nou, ga zo effe van het zonnetje genieten :mrgreen: 8)
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Jeetje Miranda, Het vertrouwen in die verloskundige praktijk was je volgens mij al een beetje kwijt, maar nu… :shock: Ongelooflijk!
Volgens mij worden dit soort dingen (babietjes die zijn overleden) ook besproken op zo’n praktijk, dus ik ben niet alleen verbaasd dat het niet in de gegevens bij hun staat, maar dat ze het eigenlijk niet gewoon nog weten.
Ik wil er verder geen woorden aan vuil maken. Ga jij maar lekker naar de gyn in het ziekenhuis! Dat je je prettig voelt en vooral ook serieus genomen lijkt mij wel het allerbelangrijkste!
Bieke: Wat een geruststelling dat de bloeduitslagen in elk geval goed zijn :thumbup: Zulk goed nieuws mocht ook wel eens en zeker op je verjaardag.
Baileys… :drool: Dat vind ik wel een van de moeilijkste dingen wat ik nu niet mag. Niet dat ik daarvoor in de verleiding kom en het dan moeilijk heb ofzo. Maar soms op een gezellig avondje…Dan vind ik het toch wel jammer
Roheryn, Nog een maand!.. oh, dat klinkt eigenlijk alweer een stuk verder dan half mei. In elk geval gaan die laatste weekjes lekker snel volgens mij, en dan zeker met heel wat moois in zicht :thumbup:
Een goede afloop twijfel ik eigenlijk niet aan. :thumbup:
Chantal, maandag een extra echo. Wat vervelend zeg!
Ik duim toch voor jullie dat het goed is, want zielig is het natuurlijk wel dat ze zo jong al onder het mes moeten.
En misschien ook wel weer een geruststelling dat brusje dit niet heeft. Weer iets wat anders is ten opzichte van de vorige zwangerschap.
:think: Nu ik dit zo opschrijf vraag ik mij of dat wel scheelt. Eigenlijk precies ook de reden dat velen hadden gedacht of gehoopt misschien dat ik een meisje nu zou krijgen. Maar dat maakt mij dus totaal niets uit.
In elk geval veel plezier maandag :thumbup:
En wat een lekker weertje weer vandaag. Vanmorgen nog wel fris, maar nu wordt het echt al warmer. Vanmorgen nog even in het tuincentrum geweest voor nog wat plantjes, want nog niet alle bakken zijn gevuld. Op de vlonder hebben we namelijk ook 4 bakken (smal) en 2 daarvan wilde ik nog wat grond beplanting en in die andere 2 wilde ik eigenlijk hetzelfde als in die andere, maar die vaste plant die erin zit, kan ik eigenlijk nergens vinden. Eerlijk gezegt weet ik ook niet meer wat het voor plant is. Het is geen buxes, maar we snoeien het wel in een bolletje. Nu naar een paar jaar begint het ook eindelijk daar op te lijken, haha.
In elk geval zag ik nu lavendel op een stammetje staan. Ik ben daar gek op en vond deze erg leuk. Dus heb die gekocht. Ik heb al meer lavendel in de tuin staan en dit is weer een ander soort. Ik ben benieuwd hoe deze eruit komt te zien als hij gaat bloeien.
En natuurlijk ook nog een bodembedekker erbij.
Vanmiddag (4 uur) moet ik ook naar de crematie van oma. Het is de moeder van mijn vaders vrouw. Eerlijk gezegt heb ik haar de laatste paar jaar al niet meer gezien. Ze is toch bijna 95 jaar geworden en zelf (toen was ze nog aardig bij de hand) had ze nooit verwacht dat ze het jaar 2000 zou halen.
:doh: Ik wilde nog wat narcisjes of iets halen voor een potje bij Jelte*. Kan ik dat daar vanmiddag gelijk ook even neerzetten. (de crematie is in het crematorium wat bij de begraafplaats is waar Jelte* ook ligt)
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Evelien: Das zeker zielig als zo’n hummeltje geopereerd moet worden!!
Maar we zien wel. Mijn gevoel zegt me nog steeds een meid, al heb ik wel over een jongetje gedroomd!!! En mijn dromen zijn soms eng te vergelijken met de werkelijkheid! :shifty:
Dus het zal toch wel een jongetje worden :mrgreen:
Ik moet meteen weer denken aan die droom die ik toen 1 dag voor mijn 19 weken echo kreeg.
Ik was in paniek want door mijn buik heen stak het hoofdje van Tycho :: eruit met mijn buikhuid eroverheen (snap je het nog)
Ik zeg ook echt het hoofdje van Tycho :: , want achteraf gezien was het ook daadwerkelijk het profiel van zijn hoofdje :shock:
Ik riep tegen Sander: het gaat niet goed met 1 van onze tweeling!!!
En ik keek naar het hoofdje en zag het mondje bewegen en dat riep: help me, help me…
Is dit eng of eng!!!
Uiteindelijk was het natuurlijk met hem het slechts gesteld!!! en waren de vliezen van hem gebroken!!
Ik hoop dan ook nooit meer zo’n droom te krijgen!!
trouwens lekker he in de tuin frubbelen! Lavendel vind ik ook heerlijk ruiken!
Ik wil zelf nog heel graag een Magnolia in de tuin. Maar er moeten zowiezo nog heel veel planten/struiken bijkomen! Eind Mei gaan Sander beginnen!
De kachelombouw staat inmiddels vanaf vorig weekend! :dance:
Zal hem effe showen!
Goh, het is toch nog een heel verhaal geworden!
Wie gaat er nog wat leuks doen dit warme weekend??
Dit weekend gaan we zondag lekker uitwaaien op het strand!!!
Dus dames allemaal een heerlijk weekend!!!
Ha dames,
Miranda jeetje wat een verhaal :evil: en iid wat de andere meiden ook zeggen gewoon je hart volgen en naar de gyn.
Bieke wat een goed nieuws zeg :thumbup:
Roheryn nog maar 1 maandje en dan kunnen jullie er weer voor gaan. duurt niet meer zo heel lang
Chantal wat een vreselijke droom zeg :shock: jakkes.
En een xtra echo is altijd lekker toch
Evelien lekker in de tuin bezig geweest.
Heerlijk al die plantjes en bloementjes en dan al die lekkere luchtjes. Zeker van lavendel.
Victoria is t nog een beetje te houden met deze temperaturen ?
Ik ben op t moment heel veel met Loek bezig.
Afgelopen donderdag 12 april, 11 maanden na dato, is er in Roosendaal een meisje
van 5 maanden overleden op t kdv. Ze is levenloos gevonden in haar bedje tijdens t middagdutje.
Er is recherce en alles in geschakeld omdat de ha en ambupersoneel geen natuurlijke
doodverklaring afwilde geven.
Uit autopsie is gebeleken dat ze wel aan een natuurlijke dood is overleden maar weten nog niet
exact aan wat.
Het geeft me gewoon kippevel en eigenlijk wordt de hele film weer afgespeeld en dat is niet fijn.
Er is nog steeds geen overlijdensadvertentie geplaatst en vind dat wel jammer want ik wil die mensen graag een kaartje sturen.
Verder hier eigenlijk niets te melden.
Iedereen nog genietse van t weer en tot snel
Liefs Viola
Viola wat erg :hug:
sjee viola, ik kan me voorstellen dat voor jou alles hierdoor weer terug komt. Die mensen vinden het vast en zeker fijn om van jullie een kaartje te krijgen. Als er geen adres o.i.d in de krant komt te staan kan je er misschien op een andere manier aan komen.
:hug: voor jou… ( heb je trouwens binnekort je 20 weken echo?)
Met mij gaat verder alles goed, ondertussen hebben we tegen iedereen verteld dat we een 2e kindje krijgen. Iedereen reageert zo lief tot nu toe, echt heel fijn! Verder geniet ik heerlijk van het weer, gisteren de hele dag op een terrasje gezeten, en vandaag gezellig bij mijn zus op bezoek.
liefs Linda
Linda lekker op t terras. Niet verbrand hoop ik.
Ik heb dinsdag de 20 weken echo en ben zo ontzettend nieuwsgierig naar t geslacht.
Nu maar hopen dat de kleine t ook laat zien :mrgreen:
Ik bel anders gewoon naar t kdv of wie weet weet t kdv van hier wel een adres.
Veel plezier bij je zus
Viola, Ik kan mij voorstellen dat je van zulk nieuws altijd schrikt. En jou raakt het natuurlijk al helemaal omdat jij (ongeveer) hetzelfde scenario hebt meegemaakt. En dat zelfs precies 11 maanden eerder
Wat lief en o zo begrijpelijk, dat je die mensen een kaartje wilt sturen. Ik hoop dat je achter het adres komt of via via het kaartje kan versturen.
Veel succes en vooral ook plezier dinsdag! Ik ben ook erg benieuwd naar het geslacht
Linda, heerlijk he, dat je het nu gewoon aan iedereen kan vertellen! Bij mij ook alleen maar positieve reacties! En nog steeds, iedereen is ook extra voorzichtig met me.
Chantal, als ik jou dromen zo hoor. Brrrr. Eng dus. Ik hoop gelijk dat je toch een meisje krijgt Alleen om die droom tegen te gaan.
Gisteren de verjaardagen van mijn schoonouders gevierd. Was weer erg gezellig en dit keer gelukkig niet zo’n giga drukte als anders. Al die kinderen over de vloer vind ik nog niet zo’n ramp, maar al dat gecommandeer vanuit de stoel wordt ik altijd stapeldol van. Vooral ook omdat dat gewoon geen enkele zin heeft.
's ochtends nog lekker in het zonnetje gezeten, maar daarna zocht ik toch maar alweer de schaduw op. Mijn voeten zijn ook alweer lekker opgezwollen.
Vandaag zit ik nu daarom ook maar weer ff uit de zon. Ik vind die warmte wel alweer erg vermoeiend hoor! (klaag klaag) Hoe moet dat nu toch weer de komende maanden! :shifty: Dit is nog niet eens de hittegolf van vorig jaar in juli.
Victoria, hoe is het met jou? Is het voor jou nog uit te houden?
Ik ben nu ook ff aan het kijken om mijn vakantiedagen die ik nog heb in te delen. Morgen maar gelijk een afspraak regelen met mijn manager, als het geregeld is en ook als ik weet wat en wie mij straks gaat overnemen zal me alweer wat rust geven. Ik weet het, het is niet mijn zorg, maar ik laat alles graag netjes en verzorgt achter.
Viola
Wat erg voor de ouders zeg en voor jou is het ook extra schrikken omdat je weet hoe het is :hug: :-*
Hier gaat het wel hoor.
Hoge bloeddruk spookt natuurlijk wel door mijn hoofd en rustig aandoen is gewoon moeilijk voor mij.
Doe uiteraard nog steeds gewoon teveel, terwijl Sacha alles voor mij wilt doen
Dinsdag weer naar de gyn, dus ik ben benieuwd.
Nou wij gaan bbq :drool:
Victoria: :naughty: Rustig aan doen hoor! Het is nog maar voor de laatste weekjes, daarna zul je het druk genoeg krijgen
Ik ben weer wat afgekoelt. Nu de zon bijna weg is, kan ik tenminste ook nog wat doen. De buxes gesnoeit, alle plantenbakken water gegeven. Heerlijk nu ziet alles er alweer een stuk opgeruimder uit.
Nu alleen nog al dat stomme onkruid :? Rinse is met de round-up aan de gang :twisted: Hopelijk gaat het nu lekker dood en kan ik het van de week allemaal zo weghalen
Nu nog een koppie thee, douchen en daarna lekker in bed tv kijken.
Viola: :hug: Wat een verdrietig bericht… En wat vreselijk weer voor de ouders van dit kindje! En natuurlijk komt voor jullie, met dit verhaal, weer alles naar boven over jullie Loek :**: Jullie prachtige ventje!
Ik hoop dat jullie het adres kunnen achterhalen en de ouders een kaartje kunnen sturen. Ik snap dat je dit graag wilt doen.
Victoria: Ik zou Sacha toch echt aan het werk zetten!! :mrgreen: :lol: Zodat jij je rust kan nemen! Het is nou eenmaal even niet anders.
Allemaal wel lekker van het zonnetje genoten zo te horen!
Wij lekker naar het strand geweest. Het was daar heerlijk uit te houden met dat koele windje.
Nu heb ik ook eindelijk weer een beetje kleur op mijn gezicht. 8) :mrgreen:
Ik kom net terug van de intake prenatale. Dat stelde dus nu nog niet veel voor. Meer wat vraagjes beantwoorden en een (hele) korte echo.
Maar toch, we hebben ons beebje weer gezien en gehoord. Hij/zij was inmiddels 5 cm! Dus goed gegroeid! We zijn trots!
Met 20 weken krijgen we dus nu een zeer uitgebreidde echo en das wel zo fijn.
Chantal lekker een kleurtje las ik 8)
Fijn dat alles weer goed was met de kleine :thumbup:
Victoria aub doe rustig aan hoe moeilijk t ook is.
Sascha vindt t vast niet erg om wat meer te moeten doen.
Evelien jij savonds nog erg actief
Las dat jij ook al last had van vocht.Ik had gisteren lage schoentjes aan en op een gegeven moment had ik geen kuiten meer en stond mn schoen gewoon in mn voet :shock:
Verder eigenlijk niets te melden. Ga zo nog maar eens wat in mn huishouden doen.
Mss tot vanavond en nders meld ik me morgen na de afspraak in t zh.
Liefs Viola