Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (7)

ja ik zal foto’s maken als we der zijn en dan zal ik ze showen hihi

liefs miranda :vlinder:

Schetig he, jonge katjes…Wij hebben hier bijna twee jaar terug een nestje gehad…zo lief! :inlove: Fotoooooo’s :smiley: :smiley:

Bieke, idd raar hoor. Ik kan begrijpen dat de begravenis van Noortje* heel mooi is geweest en dat je dan hetzelfde voor jezelf of je man wilt. Maar ik vind het voornamelijk raar dat je daar een uur voor moet rijden.

Mij lijkt dat je dat juist toch dicht bij huis wilt?

Nouja, raar dus. :eh:

Miranda: Bij mij ook een van de redenen dat ik zo vroeg al gestopt ben met volleybal. Maar ik had dan ook pijn (bekken of onderrug?) na het volleyballen. Ik kon het gewoon niet meer opbrengen.

En dat van de afscheiding heb ik ook, nu gelukkig weer een stuk minder.

Alvast heel veel succes zaterdag, zal best wel weer emotioneel worden :hug:

Ik ben de laatste paar dagen opeens doodmoe! Maandag kakte ik om een uur of 2 of 3 helemaal in.

Gisteren werkte ik gelukkig thuis en om 4 uur kon ik mijn ogen echt niet meer openhouden. Ff tv gekeken (poging) en om 6 uur even op bed gelegen. Rinse heeft terwijl hij pas laat thuis was (kwart voor 7) het eten klaargemaakt.

En nu voel ik me alweer zo ontzettend moe :zzz: Ik val nog net niet in slaap.

Ik snap er niets van, ik dacht dat het voorbij was en ook dat ik minder moe was in vergelijking van vorig jaar.

Hopelijk is het snel weer over. :zzz: :zzz:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Bieke: wat een verdrietige gebeurtenis moeten jullie weer verwerken! :hug: niet te geloven dat er soms uitspraken worden gedaan die zo kwetsend zijn. Toch hoop ik voor jullie allen dat het een mooi en waardig afscheid word :kaars:

Sterkte!

Miranda: Jaaa!! Kittens!!! leuk!!! :mrgreen: En ik kan me goed voorstellen dat Evert helemaal in zijn nopjes is!! :mrgreen:

Evelien: Misschien wat ijzertekort? Ik zou het wel even aangeven de volgende keer bij de gyn.

Diana: Hoe gaat het met jou? Al een tijdje niets van je gehoord! Kan ook begrijpen dat je effe het forum laat liggen voor wat het is hoor…

Vandaag “moet” ik eigenlijk de ramen doen :? Maar pfff…ik heb echt nergens zin in!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

hihgi tallie … dat nergens zin in hebben vandaag herken ik hihi … net kwam heel onverwachts mijn vriendin met haar zoontje binnenvallen, want di ewou ff met evert spelen en die is zojuist weg om haar dochtertje op te halen van school…

dalijk eerst ff eten hier en dan op naar het zwembad voor zwemles… dan gelijk door want evert heeft kinderfeestje en dan vanaaf eerst bij mijn moeder eten (aangezien ik alleen ben vanaaf, weet ik tenminste zeker dta ik wel eet dan hihi) . en dan door naar het volleybal om half 7 want moet om 19.42 mijn eerste wedstrijd spelen van de 2 hihi … evert word overigens bij mijn moeder afgezet want het feestje duurt tot half 7/ kwart voor 7…

dus hier word het vandaag ook nie veel gedaan … hooguit de stofzuiger door het huis heen en als ik zin heb de was weggewerkt…

idd Diana hoe is het met jou??

Phoe Miranda, als ik het zo lees word ik al moe :lol: :lol:

Hoort er allemaal bij dames die vermoeidheid. Moet wel zeggen dat ik met Quillan moeier was dan van Luna.

Hier een lekker dagje prachtig weer doen ze goed hoor die engeltjes van ons. En ik ben jarig vandaag 31 geworden gaat hard hoor.

Zal binnenkort als alles klaar is ff spammen met mijn huis weer.

Liefs Marielle :vlinder:

diana is er wel hoor…heb alleen niks te vertellen de laatste tijd dat is alles en heb me een beetje afzijdig van het forum gehouden…gewoon om ff tot rust te komen na alle comotie.

zoals gezegt heb ik dus weinig te vertellen…ben me aan het richten op de kat nu…ze moet nog 2 weekjes en dan gaat ze bevallen. :inlove: heb er zo’n zin in…de dame is echt al verschrikkelijk dik aan het worden zeg pffff ze waggeld nu al haha…ben me ook op de tuin aan het consentreren,binnen nu en een maand gaan we de hele voortuin opnieuw aanleggen en ook de achterkant word gelijk meegenomen(nieuwe bestrating) dus ben druk bezig om te kijken welke beplanting er in gaat komen en tuincentrums en kwekerijen afbellen en langsgaan om te kijken waar de planten het betaalbaarst zijn…wat een verschil in prijzen heb je zeg,het is echt de moeite waard om meer rond te kijken…

nou dat was het dan wel weer ff haha… :-*

Jarig!?!

GEFELICITEERD!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:think: tekort aan ijzer? Dat zou misschien best kunnen… Straks als ik thuis ben even kijken of dat ook in mijn vitaminepil zit. Vitaminepil die ik niet meer dagelijks (eh… soms nog in het weekend :oops: ) inneem.

Ik heb een nieuw potje en deze pillen zijn wat groter en ik ben er al een keer van over mijn nek gegaan. Ik vind het gewoon vreselijk om ze door te slikken.

En als ik dan ook nog het idee heb, dat het eigenlijk niet meer nodig is… dan tja… dan “vergeet” ik ze dus gewoon. Toch maar weer doen dan en hopen dat het helpt :thumbup:

Lieverds, als ik het goed heb is mariël jarig, euhm en zoniet dan euhm heeft ze het alvast te goed :mrgreen:

Ik heb een topicje voor haar ge-opend ( mag wel he marielle, lieverd? )

Hier is de link…

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=36676

Ow ja liefs van mij bianca. :-*

Marielle: :dance: HIEP HIEP HOERA!!! Gefeliciteerd met je verjaardag!

:dance:

gefeliciteeeeeeerd marielle kus kus kus

van harte gefeliciteerd marielle :-* :-* :-* dat je maar een grote meid mag worden :wink: :thumbup:

@Marielle… gefeliciteerd met je verjaardag :dance: :dance: :dance:

hier net weer thuis ben heel onverwachts met een moeder van school wezen winkelen en terrasje wezen pakken in een dorp verderop… was heel erg lekker… maar pff nu heb ik wle mijn middagslaapje gemist en merk dat goed denk dat ik dalijk maar ff een half uurtje op de bank ga liggen

Marielle :dance: :dance: hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag :dance: :dance:

Speciaal voor jou een mooie dag :-

En ben je een beetje verwend ?

Bieke ik gellof dat alles al gezegd is maar een dikke :hug: voor jullie en heel veel sterkte :hug:

Evelien idd mss ijzertekort. Zat t in je vitaminepil ?

Diana lekker met de tuin bezig :smiley:

Chantal ik was in t begin ook heel moe maar ben daar nu een eind van genezen en loop over van energie dus er is nog hoop :mrgreen:

En alleen de dingen doen die je echt moet doen en de rest kan best wachten :-

Miranda leuk die kleine katjes. Hoe was de volleybal vanavond?

Wat ga je trouwens nemen een kater of poesje?

Vandaag heerlijk genoten van t weer en ben dan ook een beetje verbrand in mn gezicht.

Vanmiddag lekker bij een vriendin achter in de tuin gezeten met haar dochtertje (1,5) zitten spelen.

Gewoon relaxen.

Morgen weer lekker werken en dan nog maar 1 dagje en dan is weekend :dance:

Welterusten iedereen en tot morgen.

Liefs Viola

hallo dames,

marielle, alsnog een gelukkige verjaardag!!! hopelijk was die niet te zwaar :mrgreen:

bieke, vind het wel erg voor noortje* haar ouders hoor, erg dat zo’n mensen zo’n dingen doen! :?

verder niet zo veel nieuws hier, enkel enoorm moe van het werken!

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Ja, zit idd in mijn vitaminipil (86% dagelijks aanbevolen hoeveelheid)

Vanmorgen dus weer aan de pil gegaan :wink:

Ik weet alleen nog niet of het idd daar aan ligt. Misschien heb ik wel gewoon last van een jetleg :mrgreen:

Gisterenmiddag ging het eigenlijk al veel beter (zonder extra vitaminepil) en vandaag een beetje hetzelfde als gisteren. Wel moe, maar niet zo extreem als maandag en dinsdag.

pfff, wat een dag vandaag zeg. Lijkt wel of iedereen vandaag opeens hulp van mij nodig heeft :shock:

Morgen lekker vrij :stuck_out_tongue:

waa evelien morgen thuis, ben jaloers :mrgreen: , zou ook wel een dutje kunnen doen nu, maar moet nog zoveel doen ook, mijn ouders vertrekken volgende week naar lissabon (portugal) en broer komt slapen dan, dus moet nog wat klaarzetten ook.

en van die vitamines, moeten jullie deze niet nemen de hele zwangerschap door? wij hier wel.

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Heel de dag als een zoutzak op de bank gehangen :oops: :oops: :oops:

Nou slaap ik ook onwijs slecht. Had ik ook met mijn vorige zwanegrschap.

Maar was dat effe vergeten… :think:

Verder alles wel goed. Zo afentoe nog steeds een drupje oud bloedverlies. Dus zal weer blij zijn als het 5 April is en we onze tweede echo krijgen.

Hier trouwens ook aan de vitaminen pillen…al zo’n drie maanden voordat ik weer zwanger was. (eerst dus pillen: zwanger worden) en nu zwanger zijn met foliumzuur en omega vetzuren (heel goed voor de hersentjes!)

Ik slik waarschijnlijk weer de gehele zwangerschap door.

Evelien: lekker genieten van je vrije dag morgen. Ga je nog wat leuks doen?