Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (7)

Miranda engeltjes mama s die zeuren nooit als ze zwanger zijn wij weten helaas uit ervaring dat het ook anders kan zijn dus sta op je strepen heb ik met Q ook altijd gedaan.

Sorry dames heb alles gelezen maar ben zo mega druk met mijn huis maar er komt schot in .

Liefs Marielle :vlinder:

Miranda gewoon doen wat je hart je ingeeft. Dat je daar soms voor moet pushen ja dat moet dan maar.

Ik heb ook al veel gedramd en voel me er zelf niet prettig bij maar heeft me wel gekregen waar ik zijn wil.

Ik ben wat geruster in alles en dat is nu t belangrijkste voor mij en ik denk voor ons allemaal.

Ik vind trouwens ook dat je vk zich aan de afspraken houd.

Victoria weer alles goed met de beeb las ik :thumbup: Helemaal to’.

Evelien las dat Rinse brusje ook eindelijk heeft gevoeld :mrgreen:

Moet een geweldig gevoel zijn voor jullie beiden.

Chantal mooie nieuwe avator :thumbup:

Marielle meid ben je bijna klaar met je villa?

Het zal vast heel erg mooi zijn.

Linda lekker slapen meid. gewoon aan toe geven.

Ik ben er nu van af. Ik loop echt over van energie en dat kon ik 6 weken geleden echt niet geloven, maar is wel lekker.

Nu helpt t weer ook wel hoor :smiley:

Willie ik duim voor je dat t nu deze ronde raak mag zijn.

Lynn jij aan de temp? heel veel succes.

Heb een heel druk weekend achter de rug. Het was heerlijk met de kids bezig zijn en geeft me weer een boost voor onze eien beeb.

Charlotte (6 mnd) was helemaal heerlijk. Toen mn schoonzusje zwanger was waren we bang dat t een jongen zou zijn en heel veel op Loek zou lijken, maar t was gelukkig een meisje. Nu komt t. Het is een meisje maar ze lijkt echt sprekend op dr grote neef. Hoe ze kijkt hoe ze lacht en eigenlijk alles wat ze doet doet ze t zelfde als Loek. Het was dus ook soms een beetje vreemd, maar we hebben er eigenlijk ook wle vangenoten. Raar genoeg leek t net of Loek er weer voor een weekend was. Vandaag was juist des te moeilijker want hij/ zij is weer weggegaan. Charlotte heeft bij ons dus een nog specialer plekje dan Madelon en Solaine en die zijn al heel speciaal. Hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel, want schrift kan soms heel anders over komen.

De grote meiden hebben zich ook super gedragen en heel goed geluisterd naar tante polla en de nonkel.

Was helemaal kapot en lag gisteren dan ook al vroeg op bed.

Vandaag even naar de vk geweest. Had geen afspraak, maar maakte me zorgen want had de beeb voor t laatste gevoeld op zatmorgen en wilde even laten luisteren of dat alles in orde was, maar de kleine was zeer levendig :inlove: en ik weer gerustgesteld.

Iedereen lekker slapen en genietse morgen van t weer.

Liefs Viola

hallo dames,

effe weer iets van me, ben nl. naar de gyn. geweest en die heeft me voorgenomen op de hele wachtzaal vol zwangeren, pfff voelde wel goed aan weet je :smiley: , ben echt blij dat ik terug bij hem weest gaan aankloppen ben vorige tijd, maar goed, alles is supergenezen zei die en het licht staat op groen voor de volgende klusperiode, hier staat de doos foliumzuur al terug naast me en we gaan er weer voor, het tempen ben ik al verscheidene malen vergeten en laat ik maar voor wat het is, we zien wel en gaan er vanuit dat we terug in een cyclus van 36 dagen zitten ongeveer dan. Ook van het eitje heb ik gepraat en hij zei dat het nog te vroeg was om dit te kunnen zien, maar goede moed heb ik alvast gekregen van hem, ook hebben ze weefsel onderzoek gedaan en brusje had geen afwijkingen dat was ook al een geruststelling, hij zei zelfs van als je overtijd bent geef maar gerust een telefoontje en dan neem ik je voor en kijken we al es, scheuuuw wat een geruststelling, dan mag ik al vanaf vier of zes weken gaan :dance:

hou jullie goed nog verder dames!!!

en geniet van jullie zwangerschappen!!!

willie ik duim meis!!! :thumbup: :thumbup: :pray: :wink:

groetjes lynn mama van senne* en :**:

lynn! Wat een goed nieuws! Echt heel fijn!

Viola… Ik kan me voorstellen hoe speciaal Charlotte voor jullie is. Veel dichter bij Loek zal niemand komen ( qua gelijkenis) Fijn dat het zo’n lekker weekend was

Nou, ik had gisteren even de schrik om het lijf. Ik ging smiddags naar de wc en zag dat ik een flinke bloeding had gehad. Dus meteen de gyn gebeld, en ik kon ook meteen terecht. Met lood in de schoenen ging ik naar het ziekenhuis, de oude vertrouwde “het zal ons wel niet gegund zijn” gedachte gingen maar niet uit mn hoofd. Rob had zn mobieltje niet bij hem gisteren, du s ik kon hem ook niet bereiken om te vertellen.

In het ziekenhuis was ik best snel aan de beurt. En gelukkig zagen we meteen een kloppend hartje, wat een geruststelling. De meting klopte ook precies met de zwangerschapsduur, en om ons helemaal gerust te stellen, deed de beeb nog even een koprol en een stukje borstcrawl. Niets aan de hand dus! (het was de 1e keer dat ik dit kindje zag bewegen en toen werd ik toch nog wel even emo van de spanning en van geluk)

Flink geschrokken, maar gelukkig niets aan de hand. Het bloeden is ook niet meer terug gekomen.

liefs Linda

Lynn

Fijn dat jullie groen licht hebben :-

Linda

Wat schrikken zeg meid :hug: maar fijn dat je meteen terecht kon en dat de kleine zich even heeft laten zien dat alles goed is :-
:hug:

Lynnty: zo dat is mooi nieuws!! klus ze! :mrgreen: :wink:

Linda: Dat is zeker heftig schrikken!!! Gelukkig is alles goed!! :dance:

En gelijk uitsloven voor mama! :inlove: :mrgreen:

Viola: kreeg gisteren kippevel van je verhaal! Lijkt me heel speciaal dat je Loek :**: zo sterk in een ander kindje kunt zien.

En nu maar bijkomen van je weekend :mrgreen:

Marielle: geef toch niets dat je effe geen tijd hebt!! Een verhuizing is loodzwaar…dus doe rustig aan :thumbup: Verder alles goed met Quillan?!

Vanmiddag komt mijn schoonmoeder effe op de koffie. Kunnen we lekker in de tuin zitten. Althans…we kunnen ons tussen het hout wurmen! Ligt namelijk precies op het zonnigste plekje opgeslagen. We gaan namelijk begin mei aan de tuin beginnen.

Verder ligt alles in de woonkamer nog steeds overhoop!! Sander heeft namelijk twee weekenden geholpen bij vrienden van ons, die zitten middenin een verhuizing. Dus de woonkamermetamorfose is nog lang niet klaar. :? Maar dit weekend gaat ie er weer aan beginnen. :smiley:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Linda!! Dat is schikken zeg! Zeker ook omdat je Rob niet kon bereiken. Vreselijk.

Maar dan wel helemaal super dat je dan die extra bevesting ziet dat alles tip top in orde is. Een koprol :inlove: kan mij goed voorstellen dat je het even niet meer had en dolblij was.

Lynn, Wat een fijne gyn heb je toch! Een nieuwe klusmaand is begonnen :thumbup: Heel veel succes

Marielle, Druk druk druk. Maar wat zal je paleisje mooi worden! Ben heel benieuwd, die roze muur vond ik al erg gewaagd, maar met de inboedel er straks bij is het vast fantastisch! Helemaal jou.

Viola: Idd heel bijzonder dat Charlotte zo op Loek* lijkt. Ik weet de vorige keer dat je moest oppassen nog dat je er toen nog wel wat moeite mee had (toen ook de leeftijd van Loek* meen ik mij te herinneren)

Ik kan mij ook goed voorstellen waarom Charlotte zo speciaal voor jullie is. (net ff meer dan je andere 2 nichtjes) Hoe is het nu eigenlijk met eh. weet niet meer of het nu madelon of Solaine was.

Chantal, bij jullie dus ook nog veel te doen! De woonkamer en dan de tuin! Bij ons gelukkig niets overhoop, maar wel nog veel restpuntjes wat nog gedaan moet worden. Rinse weet af en toe niet meer waar hij nu verder mee moet gaan.

Mijn advies, begin nu gewoon met dat (waar hij de spullen niet voor had) dan kun je noteren wat je daar nog voor moet hebben, van de week kopen en de volgende keer is dat dan af. En zo ook met de andere puntjes.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

zoww ff vlug een ego berichtje hier (want moet evert zo ophalen)

maar we mogen naar de gyn :dance: :dance: :dance: … heb een goed gesprek gehad met de ha en die begreep me gelukkig hij had eerst dus wel wat vraagjes vanwege dta ik nie dacht dat we extra onderzoeken kregen enzo … maar heb hem gewoon uitgelegd dat ik me dan gewoon veel verzekerder voelde enzo … en hij vond het goed en heeft gelijk een verwijs brief gemaakt …

en ik hoef ook niet naar harderwijk, wij mogen nu naar Amersfoort :dance: :dance: … ben der zo blij mee… dus 17 april om iets voor 9 uur hebben we de eerste afspraak

liefs miranda :vlinder:

Super! Nog 3 weken, hoever ben je dan? 8 of 9 weken?

Duurt misschien nog wel ff, maar voor je het weet is het zover. EN toch ook eerder dan bij je vk.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Miranda: :thumbup: :thumbup: super!!! Dat zal wel een hele opluchting zijn!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

hihi ja ik ben der ontzettend blij mee en enorm opgelucht pfieuww :slight_smile:

ja we mogen dan ook nog eerder dan de vk we hebben op 12 april alleen intake daar dus dan doen ze toch nie veel meer dan je gegevens noteren en bloeddruk e.d… we zijn dan 8 weken en 4 dagen als we naar de gyn mogen dus ben benieuwd…

bij de vk krijgen we pas met ruim 10 week een echo…

Super Miranda :dance:

Lieve allemaal,

Ik ga nu net afsluiten op mijn werk.

Ik loop over van de drukte. De drukke loop van het leven heeft me in zijn greep, maar ook dat voelt ergens wel weer fijn. Dingen toch weer op de rails krijgen(dacht een jaar geleden nog echt dat het onmogelijk was).

Ik schrik ook omdat ik zie dat het voor sommigen nu echt dichtbij gaat komen (bevalling). En wat zijn er al veel zwanger; wat fijn.

Ik wil iedereen even heel veel succes wensen en ik zal af en toe eens even komen checken hoe het met jullie staat.

GEEN VERVANGING, MAAR VERVULLING VAN EEN DIEPE WENS!!!

heel veel liefs,

Marloes

Marloes je heb het geweldig omschreven idd een vervulling van een langgekoesterde diepe wens.

Linda oh wat fijn dt het niks was dat bloedverlies en wat geweldig dat je kleintje zo lekker actief was.

Viola erg emo lijkt me het maar ook wel weer fijn aan de andere kant.

Lynn super nieuws zeg

Hier gaat verder alles goed Q doet het echt geweldig het is zo n lekker kereltje oh ik ben echt superverliefd op hem.

Vandaag ondanks de drukte toch nog naar Luna geweest weer lekker nieuwe plantjes neergezet en het weer netjes gemaakt heerlijk om te doen Q helemaal lachen steeds als het molentje ging draaien.

Liefs Marielle :vlinder:

Linda ik schrok echt even, maar wat een opluchting dat alles goed is met jullie beebje :thumbup:

Lynn jij ook goed nieuws en dat de volgende klusperiode raak mag zijn :mrgreen:

Miranda wat goed dat de ha goed reageerde en alles goed begreep en dan mag je ook nog snel op controle :dance:

Marloes goed van je te horen :thumbup:

Marielle je ag ook zeker verliefd zijn op zon kanjer als Ouillan.

Hoe lang denk je nog bezig te zijn in je huis ?

Evelien dat is madelon waar je om vroeg. Die zit aan de pretnison voor volwassenen voor

de pijn en koorts de kinderreuma. Niet heel erg goed maar ze reageerd wel goed op de

medicijnen, maar dat mag ook wel want pretnison is een paardenmiddel.

Chantal nog even geduld en je kamer is weer helemaal klaar 8)

Ben benieuwd naar t resultaat.

Niets te melden saai he.

Wel lekker weer geweest en heerlijk met Sep naar t bos geweest. Morgen weer gewoon

werken en natuurlijk genieten van t mooie weer.

Tot morgen !

Liefs Viola

Marloes

Leuk dat je weer even langs komt :-* en idd mooi verwoord “een vervulling van een langgekoesterde diepe wens” :-*

Marielle

Q is ook een prachtig mannetje :inlove:

hallo dames,

ja hopelijk mag de volgende klusperiode raak zijn, :mrgreen:

Linda je deed me even schrikken hoor, toch fijn dat brusje zich eventjes liet zien. :mrgreen:

Miranda, leuk det je al mag gaan, ben wel blij voor je!

Marloes, das lang geleden, heel mooi verwoord trouwens, hoe doet Lasse het nu?? mooie naam trouwens!!

Chantal lekker gezellig in het zonnetje gezeten :dance: ik moest werken vandaag pff, heel de dag tussen vier muren, en zo’n mooi weer buiten!

Viola, geen nieuws goed nieuws zeggen ze he, maar hoe was het dan met de kids in huis dit weekend?

het lijkt wel of de banners supersnel gaan hier, van de zwangeren, ik moest even kijken dat evelien en viola al bijna in de helft zitten, geniet er van, en stamp ze, kleine boelekes!!! :mrgreen:

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Ik moet even iets kwijt…

Vannacht is mijn schoobroer’s vader gestorven.

Zaterdag wordt hij in intieme kring begraven, ze hebben alles geregeld zoals het bij Noortje* gegaan is, zelfde plaats, zelfde priester, zelfde begrafenisondernemer, enz,… en dit allemaal zónder samenspraak met de ouders van Noor*!!!

Sorry, dit vind ik niet kunnen, absoluut niet, de ouders van mijn schoonbroer wonen een uur rijden van hun zoon en mijn zus, dus hij heeft helemaal geen reden om hier begraven te worden, ze deden het alleen maar omdat het dan allemaal zal verlopen zoals het bij Noortje* ging, net alsof het allemaal al niet moeilijk genoeg is voor mijn zus en haar man, nu dít er nog eens bovenop, on-voor-stel-baar!!

Weet je wat mijn schoonbroer’s moeder zelfs nog durfde te zeggen tegen mijn zus???

‘Jullie hebben elkà à r tenminste nog!’ … :shock: :shock: :shock:

Hoe dúrft ze verdomme, verschrikkelijk toch??!

Niets gaat boven het verlies van je bloedeigen kind, verdomd, dit doet pijn, wat een trut!!! :twisted: :cry:

@lynn… veel succes deze ronde en hopelijk kun je dan gauw bij ons aanschuiven!!!

@marielle… ben benieuwd hoe je villa aan het worden is hihi …

@bieke… ja idd gemeen wat ze heeft gezegd, van een vreemde kan je dit soort uitspraken wel verwachten maar van je eigen (schoon)ma :naughty: :naughty: … en ook raar dat ze het allemaal zo geregeld hebben …

:hug: voor jou en ook voor je zwager en zus!!! … voor hun is dit tuurlijk ook heel moeilijk…

Hier gaat het momenteel goed, vrij goed zelfs… heb nergens geen last meer van behalve van de vermoeidheid die zich parten speelt hier momenteel. kan het merken dat ik na een half uur volleybal helemaal op ben :oops: en

ontzettend veel afscheiding, heb het idee dat het er zo uitlekt af en toe… :oops: :oops:

af en toe smorgens ook wel wat misselijk maar dat valt op zich wel mee “gelukkig”

maar goed het hoort er allemaal bij dnek ik maar en mag nie klagen verders …

A.s. zaterdag hebben we een speciale herdenkingsdienst in het WKZ voor ons meisje (en alle andere kindjes) die inhet laatste half jaar van 2006 in het zh of kort daarna thuis zijn overleden… zie der momenteel best wel tegenop want het moet heel emotioneel zijn volgens zeggen en dat is tuurlijk ook wel begrijpelijk… ben benieuwd wat de dag ons brengen gaat!!

en nog wat onze katjes zijn afgelopen zondag geboren :dance: :dance: :dance:

dus ga vanaaf ff mijn schoonzusje bellen wanneer we ff mogen kijken bij ze … evert is helemaal door het dolle heen hihi

Bietje

Wat gemeen van de schoonmoeder zeg :hand:

Ze zal wel verdriet hebben, maar dat ze het dan uitgerekend bij jou zus en schoonbroer doet :silenced:

Miranda

Plaats je een foto van de kittens :inlove: