Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (6)

Victoria ik wil wel graag van dat lijstje af, want ik ben ook zwanger.

Diana ik zag dat je ook bij de septembermama’s schrijft en wilde hier even zeggen dat ik vind dat daar heel veel ego berichtjes zijn vn sommige. Misschien is dat bij jou anders.

Liefs Viola

ego berichtjes ? hoe bedoel je dat?

ik zou het eigelijk nog niet weten,heb alles nog niet eens gelezen,die meiden daar typen volgens mij echt meerdere bladzijdes per dag of is die groep nu zo enorm groot

De groep van de septembermama’s is volgens mij groter.

Ik ben hier gewend dat we wel reageren op elkaar’s berichten. Niet altijd maar 95% toch wel. Ik heb t idee dat dat daar niet t geval is en moet daar wel aan wennen, maar ben t ook hier ook zo gewend.

Er zijn er maar een paar die op andermans berichten reageren en dat bedoel ik met ego berichten.

Lekker he die roze wolk?

Ben je nog aan t stuiteren of al wat gekalmeerd :mrgreen: ?

Liefs Viola

Viola, je moet niet vergeten dat de groep ook een stuk groter is dan hier. Ik weet niet hoe groot de groep is, maar bij de augustus mama’s zijn we met een stuk kof 30 :shock: Onmogelijk om op elk berichtje te reageren. Daarom hebben we daar ons ook een cafe genoemt. In een cafe praat je ook niet met iedereen.

Maar goed verder is het natuurlijk ook ff wennen. Je kent elkaar nog niet zo goed en als je niet dagelijks kijkt of leest en er is weer zoveel geschreven dan weet je gewoon niet meer wat iedereen geschreven heeft. Of je wil gewoon ff snel schrijven dat je zelf bij de vk of gyn of echo of wat dan ook hebt gehad.

Als jullie straks elkaar beter kennen, dan gaat het vast alweer heel anders. Waarschijnlijk haken er ook nog wel wat mensen af, omdat het zo druk is en/of ze weinig tijd hiervoor hebben. Dat zag ik vorig jaar bij de augustus mama’s ook gebeuren. Op een gegeven moment heb je dan een hecht kluppie. Net als hier. Als er dan weer iemand erbij komt dan is het voor diegene even moeilijk omdat ze nog niemand kent, maar voor de rest is het alleen maar 1 iemand erbij.

Jullie kennen elkaar in elk geval al bij de september mama’s :thumbup: Gezellie :mrgreen:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Bij de mei mama’s geen ego berichtjes hoor :mrgreen:

Maar in het begin schrijven er altijd veel meiden mee en dan ineens haken er meerdere af.

Ik ben blij met mijn mei groepje, zitten kei lieve meiden tussen, die ook echt tijd nemen op elkaars berichtjes te lezen en te reageren :thumbup:

En Viola, ik heb last van zwangerschapsdementie :oops: solly :oops:

Goede morgen dames,

Ik had mij een paar weken geleden aangemeld maar nog niet zoveel geschreven hier.

Er zijn weer een paar moeilijke dagen geweest en we hebben een gesprek gehad met de erfelijkheidsdeskundige in het ziekenhuis. Het blijkt dat er nog steeds een hoop onduidelijk is en we krijgen binnen 3 maanden weer nieuwe uitslagen te horen. We dachten dat allemaal al gehad te hebben maar niet dus. Dit valt mij erg tegen en het is al zo zwaar…

Bovendien hebben we eindelijk ons mannetje opgehaald uit het crematorium, we weten nog steeds niet wat we willen met zijn as maar hij is nu in ieder geval thuis alleen niet zoals het hoort te zijn.

Jullie lezen het denk ik al, het gaat niet echt super hier…

Vlindermama :hug:

Ian* is dus eindelijk thuis :hug:

Meis wat moeilijk dat jullie nu nog niet alle resultaten hebben en nogmaals 3 maanden moeten wachten, pffff lijkt me niet makkelijk :hug:

Heb je wel prof. hulp? Iemand waar je mee kunt praten :-*

We hebben een maatschappelijk werkster in het ziekenhuis en ik zit verlopig in de ziektewet, ik vind het erg moeilijk om nu te gaan werken in de kinderopvang.

Ik zal binnenkort een gesprek krijgen met de arboarts en dan zal er ook wel iets uitkomen met professionele hulp denk ik. Ik weet het niet eigenlijk. Overigens heb ik geen werkgever, ik was met 6mnd zwangerschap ontslagen, contract niet verlengd…

Goeiemorgen dames

Hier alles goed ben gisteravond lekker uit eten geweest met mijn vriendinnen en daarna weer eens ouderwets op stap geweest zo zeg was om half 2 thuis maar was goed in de olie :mrgreen:

Diana en Peter hoe is ie met jullie al wat aan het idee gewend nou goed je heb nog negen maanden de tijd ervoor.

Mijn nov mama s groep dat is een hele hechte groep ook geworden we delen ook echt lief en leed. We hebben dan ook best veel meegemaakt en onze nov vlindertjes zullen we ook nooit vergeten.

Het is wel heel fijn hoor zo n hechte groep vind ik tenminste, had vantevoren nooit gedacht dat ik zo close zou worden met zo n groep.

Leuk he dames die zwangerschaps dementie haahhahahaa.

Over een week zien we elkaar gezellig.

Liefs Marielle :vlinder:

Goh Diana, gefeliciteerd joh!! Heerlijk nieuws!! Hier gaat het nog wel een paar maanden duren omdat het nu een IVF verhaal gaat worden…maar ooit…:smiley:

Zo, ik ben ook weer thuis. Heb vannacht in het ziekenhuis gebivakkeerd. Ben gisteravond rond 7 uur alsnog gecuretteerd (goh wat een verassing, we hadden de tas met spullen al meegenomen), maar was zo suf van de narcose dat ik een nacht ben gebleven. Voel me prima, maar wel erg moe…maar dat hoort erbij.

Nu hebben we de 31e nog een afspraak staan en dan gaan we naar Maastricht…verder dokteren…

pfff vlindermama, :shock: :shock: hier alvast een héle dikke :hug: :hug: van me, als je ergens steun zoekt kun je hier terecht he meis!! maar dat weet je wel denk ik! :hug:

gisteren nog bij een demonstratie geweest van houten speelgoed, was wel leuk hoor, we waren met drie meiden :mrgreen: :mrgreen: niet veel gedemonstreerd maar wel enooorrmm gekwebbeld!!! :mrgreen: :mrgreen: om 1.30 thuis, amai zegt jurgen had ze veel speelgoed bij die mevrouw? om te showen, ik kon niet meer bij van het lachen, te weten dat de demonstratie maar een half uurtje geduurd had :mrgreen: :mrgreen: en dan voor de rest babbel babbel,… :lol:

groetjes lynn

Marielle

Gezellig even er tussen uit :mrgreen:

Roheryn

Doe je het wel rustig aan meis :hug:

Lynn

Kletskous dat je bent :naughty:

Gelukkig heb ik daar nooit geen last van :liar: haha

Vlindermama sterkte meis de komende periode en vraag om hulp he als je het nodig denkt te hebben is helemaal niet erg.

Roheryn rustig aan

Victoria geeft niet hoor. Ik had daar met Loek* ook last van :mrgreen: . Ik ben zelfs een keer de hond vergeten bij de supermarkt :oops:

Vlindermama :hug: en ik kan alleen maar zeggen neem je tijd en je kunt hier ook altijd met je verhaal terecht :wink:

Lynnty wat leuk dat Jurgen dacht dat er zoveel speelgoed werd getoond :smiley: . Leuk dat t gezellig was.

Marielle wat leuk dat t gezellig was met je vriendinnen. Toch lekker om er even uit te zijn.

Roheryn ben blij te horen dat t toch een beetje met je gaat naar de omstandigheden en een knuffel voor jou :hug:

En nog even over t reageren op elkaar. Ik denk ook wel als je langer met elkaar praat dat t dan hechter wordt, maar heb bij hun wel heel erg t idee dat ze t moeilijk vinden met Loek* en dat er sommige zijn die daar heel erg van zijn geschrokken.

Ik begrijp dat wel, maar leuk vind ik dat niet, want Loek* hoort bij ons en heeft net zoveel bestaansrecht als de levende kinderen van de meiden die daar zitten, maar dat is mijn menig en ik denk dat t gewoon moet slijten bij mij en dan zal t wel gaan.

Ik heb natuurlijk altijd jullie nog :wink:

Liefs Viola

Viola

Nou dan ben ik benieuwd hoe ze reageren dat Diana er ook nog bij komt.

Zij zal het tenslotte ook over Thomas* hebben.

Ik hoop dat het groepje wat hechter zal worden, maar misschien moet dat nog even groeien :-*

Ik ga weer even op zoek naar lieve meisjesnamen, wij komen er namelijk helemaal niet uit. Dus mocht iemand suggesties hebben :pray:

Viola gewoon blijven praten hoor als jij de behoefte eraan heb, tuurlijk is het moeilijk voor een ander maar het is en blijft wel je kind.

Zelfs ik heb het hier ook wel eens dat ik je mannetje denk onbewust zal ik toch blij zijn als de vier maanden om zijn.

Heel gek maar toch denk ik daar aan.

Victoria wat voor soort zoek je?

Ik zoek een lief meisjesnaam, dat iedereen kent maar niemand heeft :angel:

MMMMMMMMMMMMMMMM ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ok ik zal eens ff nadenken voor je. :think:

Liefs Marielle

Fenna

Fleur

Lisa

Lotte

Emma

Merel

Roos

Iris

Amarins

Eline

Sanne

Kirsten

Brecht

Nou ik denk nog wel ff na

wenke hoor ik ook graag :smiley: :wink:

als het van ons een meisje wordt dan wordt het Lieke :dance: :dance:

maar er zijn nog zo veel leuke namen he, alleen vind ik het moeilijker voor een meisje dan voor een jongen :mrgreen:

wij hebben al voor alle twee een naam zowel voor jongen als voor meisje :mrgreen: :smiley:

succes met zoeken Victoria!!

groetjes lynn mama van senne* en ???

Lynn, ik begin maar niet met ook namen op te sommen, als jij dat doet in mijn plaats is het al genoeg, we zeggen toch allemaal dezelfde! :naughty: :mrgreen: