Alweer het deeltje 6.
Foto’s graag plaatsen in het showforum: link naar showforum
Zo kan iedereen met ons meepraten na het verlies van een engeltje en die langzaam weer denkt aan zwanger worden.
…Inmiddels zwanger is
… of inmiddels weer een beebje heeft gekregen, maar de behoefte heeft om hier nog te blijven kletsen.
:hug:
En dan hierbij ook gelijk het lijstje.
Indien gegevens niet kloppen of gegevens moeten toegevoegd worden, stuur mij of Miranda dan een PB.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Ja weer en nieuw deeltje. Maak je er ook een sticky van?
Roheryn heb t gezien van ik mis je en vond t wel heel speciaal hoe ze die documantaire hebben gemaakt. Ik kende t nog niet.
Hoe gaat t nu met je?
Liefs Viola
Zo meld me hier ook even alweer een nieuw deel kletsen wat af dames.
Liefs Marielle :vlinder:
@tante polla wrote:
Ja weer en nieuw deeltje. Maak je er ook een sticky van?
Roheryn heb t gezien van ik mis je en vond t wel heel speciaal hoe ze die documantaire hebben gemaakt. Ik kende t nog niet.
Hoe gaat t nu met je?
Liefs Viola
Viola, Roheryn heeft nog in het laatste deeltje gereageerd.
Zo gelukt. Dit deeltje is nu ook een sticky geworden.
Ik begin me langzamerhand te realiseren dat we elkaar volgende week zaterdag elkaar gaan ontmoeten. Ik vind het best spannend, ben erg benieuwd.
@Zonneschijn wrote:
Viola, Roheryn heeft nog in het laatste deeltje gereageerd.
Ik begin me langzamerhand te realiseren dat we elkaar volgende week zaterdag elkaar gaan ontmoeten. Ik vind het best spannend, ben erg benieuwd.
Had t gezien Evelien dat ze daar gereageerd had, maar dank je dat je t ff zegt.
De tijd gaat snel he? ben idd ook erg benieuwd.
Hoe gaat t eigenlijk met je zwangerschap Evelien? Last van kwaaltjes?
Liefs Viola
Ik kwaaltjes?
Gelukkig vrij weinig. Maar dat betekend niet dat ik geen kwaaltjes heb.
- Met name 's avonds erg veel last van mijn buik (opspelende darmen)
Ik kon mij niet herinneren dat ik dit vorig jaar ook had. Gisteren mijn dagboekje gelezen van vorig jaar en toen had ik daar dus ook last van :think:
- Ik ben bang dat ik nu mijn moeie periode weer in ga. Het is nu nog niet zo heel erg, maar ik merk wel dat ik 's avonds al veel minder puf heb.
Ik las dat ik bij Jelte daar ook nu last van begon te krijgen. Op een gegeven moment ging bij mij om klokslag 8 uur gewoon het licht uit.
Zo erg is het nu dus nog niet, maar verwacht wel dat dat weer gaat gebeuren.
Hopelijk houd het niet weer 6 maanden aan :o
- Eh… nou dit was het dan eigenlijk volgens mij wel weer.
Oja, mijn broeken pas ik nog wel, maar met name aan het einde van de middag zit het gewoon niet meer lekker en doe ik het liefst de bovenkant gewoon los.
Ik ben dus maar vast aan mijn zwangerschapskleding begonnen. Ik weet nog van vorig jaar wat een opluchting dat was, dus waarom zou ik wachten tot ik echt moet?
Zo meiden weer een nieuw deeltje, wat gaan we snel
Wilco al halve dagen aan het werk :thumbup:
Heeft hij pijn of ??
Evelien, tja kwaaltjes ze horen erbij
Ik was ook dingen vergeten en zo wie zo is elk zwangerschap anders.
Hoi hoi,
Ik meld me ook weer aan voor dit nieuwe deeltje!! :mrgreen:
Evelien: Tycho :: is goed geschreven, maar Tymen :: niet…
Moet zijn Tijmen :**:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
@tallie wrote:
Evelien: Tycho :: is goed geschreven, maar Tymen :: niet…
Moet zijn Tijmen :**:
:oops: Sorrie, heb ik niet gezien. Ik probeer er vanavond aan te denken om het aan te passen.
Victoria dat is het gekke ervan hij heeft helemaal geen pijn maar ja dat is aan de andere kant weer het verradelijke van die rotziekte als je pijn krijgt is het vaak te laat.
Oh dus hij heeft het niet eens in de gaten, gevaarlijk idd :hug:
Hoe is het verder met jou, trek jij het allemaal een beetje … :-* :hug:
Even een berichtje van mij.
Ben vanmiddag naar de vk geweest en dat was heel erg gezellig. We hebben t lekker veel over Loek* gehad en vind dat fijn, want hij blijft mn favo onderwerp :inlove: en had haar voor de laatste keer gezien met de begrafenis, maar heb haar toen niet gesproken want ze moest naar een bevalling.
Wat wel leuk is aan deze vk is dat ze Joost ook op de wereld heeft gezet bijna 29 jaar geleden en nu Loek* en wss de tweede ook.
Alles was goed met mn bloeddruk 120 om 60 en mn gewicht( dat was veel te zwaar :oops: ) We hebben een heel schema ingevuld, maar er was niets veranderd sinds mn zwangerschap met Loek* dus daar waren we zo mee klaar.
Ik heb as woensdag de 24e een termijn echo om te kijken hoe ver ik ben en mn volgende afspraak is 12 februari bij de vk.
Liefs Viola
Wat lief dat je dat vraagt Victoria met mij gaat het met pieken en dalen af en toe gieren de hormonen me door de keel.
Maar god wat ben ik dan toch blij dat ik mijn kleine wonder heb oh wat een glimlach van zo n klein ventje al niet kan doen dan zijn die tranen heel snel gedroogt.
Oh meiden ik hoop voor jullie ook dat jullie ook zo snel jullie wonder vast mogen houden dan zullen jullie precies weten wat ik bedoel.
hoi dames,
leuk zeg een nieuw deeltje, en wat is er ondertussen weer bijgeschreven zeg.
hier verloopt alles rustig tot zover dan, ben beetje onwennig aan het worden over deze zwangerschap :? het is zeker niet hetzelfde als bij Senne* dat staat vast, maar ik ben ook niet ziek of zo, maar telkens ik iemand zeg dat ik zwanger ben vragen ze me stiekem, van he meid zijn het er twee deze keer??? dan denk ik op een eind getv… iedereen vraagt me dat, tot ik gister in de spiegel keek :shock: :shock: en blijk ik toch al een redelijke buik te hebben hoor dames lijkt wel of ik al een goeie drie maand ver ben :o ben er echt niet goed van, zou dit wel normaal zijn? ik maak me al zorgen en langs de ene kant zou ik zeker een tweeling zien zitten maar langs de andere kant denk ik dan aan de gevolgen he, en hoe lang zal ik dragen, keizersnede??? pffff maak me al zorgen, kan toch niet dat iedereen dit vraagt he, ik begin me hier illusies te maken en mss om niks dan, voel me beetje :oops: erbij. dat het maar gauw de 26ste is dan mag ik eindelijk voor een echo! :dance:
en ja van dat plassen hier is dit ook zo, was van Senne* ook zo, waar ik wel last van had na vier maand is urineverlies, en dat vond ik zo hatelijk he!!! :twisted: en net in de zomer, zoooo heet en dan van die bandjes dragen en de hele tijd kijken of je geen accidentje hebt :? :lol:
Roheryn ik heb een stukje gezien van “ik mis je” ik ken het programma en zou es kijken als Jurgen er effe niet is, want die kan het niet verdragen dat ik naar zo’n dingen kijk, maar heb wel een ministukje gezien.
Marielle zouden ze dit heruitzenden? indien ja, wanneer??
groetjes Lynn mama van Senne* en ???
Marielle, Fijn dat Wilco in elk geval geen pijn heeft.
Viola, Super zo’n verloskundige en wat een toeval (of niet) dat ze ook de bevalling van niet alleen Loek* maar ook van Joost heeft gedaan.
Spannend hoor, nog ruim een week en je mag even gluren. Is het dan niet nog een beetje vroeg om al goed te kunnen bepalen hoever je bent? Alhoewel het natuurlijk helemaal niet erg is, als ze over een paar weken het nog eens over moeten doen (de termijnecho)
Eh… te zwaar? Gelukkig hoefde ik niet op de weegschaal te staan bij de gyn. :shifty:
Chantal, Ik heb de spelling aangepast hoor! Ik zit ook nog steeds te zoeken naar een betere manier om de tekst duidelijk te maken. Als ik de datum van Tycho wit maak, dan zie je het namelijk niet meer. Maar zo zwart vind ik eigenlijk ook niets :think:
Ik heb het plaatje met de tekst in powerpoint zitten. Iemand een beter idee? Het mooist lijkt mij witte tekst met een zwarte omranding. Eigenlijk wat je ook bij ondertiteling hebt.
En verder…
Ik heb me vandaag aangemeld voor kraamzorg. Of tenminste via de zorgverzekeraar dan natuurlijk. Ik hoop toch zo dat ik weer dezelfde kraamverzorgster kan krijgen.
evelien was jij ook ineens enkele kilo’s bij ale ja dat buikje dan???
hopelijk kan je dezelfde kraamzorgster krijgen meid, voel je je dan ook beter denk ik.
Lynnty hier ook al t gevoel dat ik n buikje krijg hoor. Hier gaat s’avonds de bovenste knoop open van mn broek of doe een joggingbroek aan die makkelijk zit.
Evelien t zou wel fijn zijn als je dezelfde kraamhulp kunt krijgen. Ik weet dat ik een ander zal krijgen. Mijn kraamhulp zit hier ook op t forum en heb begrepen dat ze een nieuwe baan heeft sinds kort en dat ze met kraamzorg gestopt is.
Heb net ook een mailtje gehad van Miranda en ze vroeg of dat ik dat hier even wilde zeggen. Het gaat goed met haar en haar gezin, maar om problemen met een familielid is t verstandiger voor haar dat ze hier even niet meeschrijft. Ze heeft me verteld dat ze wel meeleest. Ze gaat ook niet mee de 27e naar Utrecht.
Liefs Viola
Lynn, ik begijp niet helemaal met wat je bedoeld met opeens enkele kilo’s erbij.
Maar… ik ben al jaren aan de zware kant (maatje 46/48) Tijdens mijn zwangerschap met Jelte ben ik niet veel aangekomen. Ongeveer 10 kilo en dat was er op 1 kilo na met 2 weken eraf. Alleen ben ik daarna weer wat kilootjes erbij gekomen. (6 :oops: )
Sinds ik weer zwanger ben, is er nog geen kilo bij gekomen. En ik hoop dat voorlopig weer vol te kunnen houden. Lijnen mag ik nu natuurlijk niet, maar ik kan uiteraard wel opletten met wat ik eet. Het probleem bij mij ligt met name aan het snoepen. Oppassen dus.
Voor Miranda :hug: :-* Jammer dat je er niet bij kunt zijn de 27e.
Zoëven wilde ik juist hier afsluiten toen mijn zwangere zus belde Natuurlijk gelijk gevraagt hoe het gaat enzo (kon haar van het weekend niet te pakken krijgen) Alles gaat goed, nog nergens last van, behalve een beetje pijnlijke borsten EN… Haar vriend heeft haar ten huwelijk gevraagt :dance: Ongelooflijk, dat ik dat nog mee mag maken. Mijn zus die gaat trouwen! Mijn zus zelf geloofde er ook al niet meer zo in.
Datum enzo dat weten ze nog allemaal niet. Ook niet of ze het nog voor de geboorte of pas erna doen. Maar ik ben echt zo ontzettend blij voor hun beidjes.
En nu ga ik toch eens proberen of ik nog kan slapen. Kan misschien nog net voor 10 uur
Lynn, ik lees nu je vorige stukje pas.
:think: Nu al een aardig buikje. Het is natuurlijk wel zo dat bij een 2e het wat sneller gaat. En het zijn nu ook nog voornamelijk je darmen die opgezet zijn. De baby (baarmoeder) zit nog achter je schaambeen)
Nouja… ik zou mij er nog maar niet te druk over maken en wachten tot je bij de gyn bent. Mocht het dan idd blijken dat je een 2ling krijgt, dan kun je hem (of haar) nog altijd al die vragen stellen om je gerust te laten stellen.
Wat betreft het programma “ik mis je” Ik heb het ook nog niet gezien, maar wel opgenomen. Dus ik hoop maar dat dat goed is gegaan.
en nu ga ik echt
Marielle
Natuurlijk vraag ik ook hoe het met jou is :-
Alle aandacht gaat nu een beetje naar Wilco en dat je weet dat ik ook aan jou denk :- :hug:
Ik hoop in mei te kunnen vertellen of ik je begrijp :-*
Lynn
Hier vroeg ook iedereen in het begin of ik geen tweeling verwacht :shock:
Mijn buik was/is namelijk ook enorm, maar wij krijgen er echt maar één.
Ik ben benieuwd of jullie er één of twee binnenkort verwachten
Evelien
Gefeliciteerd met het huwelijk van je zus en dan ook samen zwanger, leuk