ja ik vraag het me ook af, maak me toch innerlijk wel zorgen hoor maar ik moet toch afwachten, dus we zien wel.
groetjes lynn mama van senne*
Goeiemorgen dames.
Hier alles weer ok krijg vandaag mijn collega s op de koffie.
En morgen hebben we een kennismakingsgesprek met het kdv waar Quillan naar toe gaat. Wel gek hoor want het zijn collega s van mij.
Zie er wel tegenop om hem straks weg te brengen maar goed het is voor hem straks ook super leuk.
Lynn hier ook met de tweede zwangerschap een megabuik met een tweede is je buik altijd al wat groter schijnt hij is namelijk al een keer opgerekt maar goed nog ff wachten en dan heb je je bevestiging of het zo is of niet.
Evelien ik zou willen dat ik jou kledingmaat had zeg hier 50/52 maar goed we zijn bezig met de lijn hopelijk hou ik vol. Vind het wel moeilijk hoor.
Zal Linda ook even mailen ook al een tijdje niks meer van gehoord.
Miranda je bent een kanjer maar dat had ik je al laten weten laat je niet kisten he.
Liefs Marielle :vlinder:
Vandaag weer ongesteld geworden
Ik vind het op het moment ook erg moeilijk om hier wat te schrijven…
hoop dat jullie dat begrijpen…
Ik kijk wel uit naar de 27e om iedereen eens in het echt te zien :mrgreen:
En dan kan ik eindelijk jullie de beeldjes geven. En natuurlijk jullie foto’s bekijken en kletsen over onze prachtige kindjes.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Chantal :hug:
Balen zeg
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Lieve Chantal natuurlijk begrijpen wij je doe maar ff lekker kalm aan ff tijd voor jezelf
Oh Chantal even groepsknuffel :hug: :-*
Chantal balen hoor meid, maar ik begrijp je heel goed, ik duim nog steeds voor je dat het snel zo is! :thumbup:
hier niet zo veel nieuws, wel ben ik enooormm blij :lol: dat ik morgen en overmorgen thuis ben!!! :dance: want na al die dagen werken mocht het er toch es van komen si!! ga nu effe lekker badje pakken si en beetje kuren
groetjes Lynn mama van Senne*
Chantal wat jammer :hug: Begrijpen natuurlijk! Zorg nu eerst maar goed aan jezelf dan komt de rest later. Ik denk aan je en leef met je mee.
Marielle Was t gezellig vandaag met je collega’s. Ik vind dat altijd wel gezellig, maar heb dan ook hele leuke collega’s. Volhouden he met lijnen het lukt vast wel :thumbup:
Lynnty ik kan wel zeggen dat je je niet druk moet maken, maar dat doe je toch. Even een :hug: en denk aan je.
En kuurse
Victoria hoe is t met je buik en de kleine ?
Hier vandaag voor t eerst weer gewerkt en dat was wennen, maar zo leuk :thumbup: . Had zelf wel t gevoel dat ik eigenlijk alles nog wist en dat vind ik voor 8 maanden thuis zitten niet zo heel erg gek.
De hond vond t vanmorgen ook vreemd dat ie zo vroeg mee naar buiten moest , want we liepen vanmorgen om 06.50 buiten en in t donker en hij is gewend om pas om 08.30 uit te gaan.
Ik moet ook altijd een half uur rijden en moest om 8h beginnen, dus voor mij ook even wennen met vroeg uit bed komen :oops:
Vanmiddag zijn ze van MvM langs geweest en ja de test wees uit dat ik zwanger ben.
Heb voor t kleed gekozen. Heb mn kannen al gebruikt, maar wat stinken die mensen. Hebben jullie ook met MvM meegedaan?
Liefs Viola
Hier in friesland hebben ze genoeg urine want hier doen ze het al tijden niet meer ook al niet met Luna.
En het was super gezellig met mijn collega s 1 van mijn collega s is hier moderator Hedwich of ook wel Jildau had leuke kadootjes gekregen.
Ook alvast pleisters en zwembandjes erg grappig :mrgreen:
Dus lekker weer gewerkt wat voor werk doe jij eigenlijk?
Pleisters en zwembandjes :lol: wat orrigineel
Ik ben chemisch analist en werk op een laboratorium in een fabriek. Heel leuk werk en ieder dag is anders. Ik werk met ook alleen maar mannen en dat is helemaal super
Ik werk daar nu sinds 2002 en ben voorlopig ook niet van plan om te stoppen daar. Ik kan daar 28 in de week maken en ben dan gewoon iedere middag thuis behalve de dinsdag. Vind dat wel lekker met t oog op kinderen.
Komt Quilln bij jou op t kdv?
Zo ja vind je dat dan niet vreemd of kun je je daar wel overheen zetten?
Je bent er dan wel lekker iedere keer bij
Liefs Viola
Klinkt gezellig Marielle :-*
Viola hier gaat alles goed hoor, begin ons dametje nu dagelijks te voelen :thumbup:
Ik ben vanmorgen bij een collega op bezoek geweest, ze heeft in November een zoontje gekregen.
Het gaat steeds makkelijker op kraamvisite.
Nee Quillan komt niet bij mij op de groep ik werk op een andere locatie. Maar dat is mag officieel ook niet hoor je eigen kind op de groep.
man man ik begrijp niks van die MvM en kannen en dergelijke :? :lol:
oh zo erg Marielle dat Quillan niet bij je mag op het kdv , vind je dit niet jammer?
Viola leuk werk zeg doe je daar!! lijkt me vast wel in orde met je uren zoals je zegt voor als je bouleke er komt!
:inlove: :inlove: oooowww Victoria je maakt me alweer jaloers meid met dat je minimeisje zich nu van haar elke dag laat weten :inlove: zoo leuk!!
hier net visite gekregen van een goeie vriendin van me, had haar al een eindje terug niet meer gezien en oh :inlove: wat had ze weer een mooi kleinigheidje mee!!! wil ik absoluut niet dat ze dit doet maar steeds kan ze het niet laten, ze had een kerstbal mee in roze rood kleur zo, en een tekst erop " mijn eerste kerst met mama en papa" en aan de andere kant van de kerstbal staat een afbeelding van een engel!!! :inlove: :inlove: zooo mooi ben er helemaal weg van!! en jammer genoeg kan ik nu geen foto plaatsen daar mijn batterijen leeg zijn :x die zijn nu aan het laden en zodra ik kan show ik hem even. zegt ze" het is een beetje vroeg maar het geeft mss meer moed en geruststelling" vind het wel een hele mooie attentie hoor van haar!!
groetjes Lynn mama van Senne*
Nee vind ik niet erg mijn vriendin werkt op die groep dus dat komt wel goed
Liefs en weltrusten
Marielle :vlinder:
Hebben jullie het nieuwe lijstje al gezien? Miranda is zo lief geweest om een nieuwe in elkaar te knutselen. :inlove:
Ik vind hem in elk geval super :thumbup:
@lynnty wrote:
man man ik begrijp niks van die MvM en kannen en dergelijke :? :lol::think: tja, dat kennen ze ook niet in dat Handzame België :mrgreen:
Al doe ik het vrijwillig, en vind ik het ook niet erg om nog een zelfde serviesje erbij te krijgen (en vorige keer een speelkleed en nu een bestekje) en doe ik het met name voor het goede doel en is het maar voor slechts 10 weken.
Ik kan mij plots ook weer herinneren dat ik vorig jaar zei, dat ik het nu had gedaan en dat dat wel voldoende was, dus nooit meer.
Eh, tja… dat was dus nadat ik mij weer had opgegeven.
Hopelijk (mocht het ooit zover komen) ben ik het niet vergeten bij een volgend brusje.
Maar tegelijkertijd denk ik ook dat dit gewoon 1 van de zwangerschapskwaaltjes is. Misschien niet zodat je zelf straks een beebje in je armen hebt (want daarvoor hoef ik het niet te doen) Maar dat iemand anders die kans krijgt.
En behalve de vreselijke lucht van het conseveringsmiddel die in de fles zit, is het heel simpel. Je plast in het speciale kannetje (die je alleen mag omspoelen, absoluut niet mag schoonmaken met zeep) En vervolgens schenk je je plas vanuit het kannetje in de fles. Wel even je adem inhouden, ivm het conserveringsmiddel dus.
En zo spaar je in een week tijd aardig wat kannen op (max 2 kratten, totaal 8 flessen) en die worden dan wekelijks opgehaald en krijg je weer nieuwe flessen.
En dat dus 10 weken achter elkaar.
Overigens lukt het mij niet om alle flessen vol te plassen hoor. Ik neem die flessen namelijk echt niet mee naar mijn werk.
Ja mooi lijstje hoor :thumbup: Miranda
Goeiemorgen allemaal
Ben gelijk goed wakker lees net ff bij mijn nov mama s en ik zie dat weer 1 van de kindjes is opgenomen vannacht was bijna gestikt gatver zulk soort dingen zet je gelijk weer even terug op aarde.
Evelien ik snap dat je die flessen niet meeneemt naar je werk vooral als ze zo stinken.
Hoe is het trouwens verder met de kwaaltjes dames beginnen jullie al wat last te krijgen?
Wat erg bij de nov mama’s dat er een beeb is opgenomen in t zh. Begrijp dat je gelijk wakker bent.
Kwaaltjes? Valt wel mee
Moet heel veel kokhalzen :sick: en als er dan iets op mn maag ligt komt t er mee terug uit en ben heel erg moe, maar verder niet echt.
Ja plassen, maar geloof dat iedere zwangere daar wel last van heeft.
Ik kreeg de 8 flessen met gemak vol bij mn zwangerschap van Loek* en toen werkte ik 40 uur in de week en nu ben ik meer thuis dus nu moet dat helemaal gaan lukken.
:-* Viola
Marielle
Zo :shock: dat is wel even schrikken zeg en ook altijd naar om te lezen
Evelien
Hier werd erbij gezegd dat je alleen thuis je plas hoeft op te vangen.
Niemand neemt zijn trechter mee naar het werk :mrgreen:
Viola
Lekker hè al die kwaaltjes :-*
Ik ga zo naar de stad T leuten met een collega :mrgreen: